Jaa, maar dit was echt de laatste keer, ben der nu ook ff klaar mee hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer!?
En ja, ik heb een lekkere dag gehad. Wat oefeningen met traangas gedaan.
Gevoels temperatuur van -16quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Klagen over -5, moet je in Noorwegen doen!
Als het buien +30 is, is het in de MK, als alles bijstaat, al snel een graad of 60..quote:
Het is net even wat anders dan de 30+ van de afgelopen maand.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:25 schreef EllaN het volgende:
Hoe houden de stoere DEF mannen het uit met de kou?
Dus geen jostipiet meer?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jaa, maar dit was echt de laatste keer, ben der nu ook ff klaar mee hoor.
Vandaag bij mijn werk, even dingen doen die anders nooit kunnen zoals op de kassa's lopen..vond m'n baas leuk!
Traangas.. hoe oefen je dat dan? Of mag dat niet openbaar "verteld" worden?
Meer aan de prijs van het bier schat ik zo in.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:58 schreef Rave_NL het volgende:
Maar ik had het meer naar men zin in de West dan in de sneeuw, maar dat lag niet aan de tempratuur...
Oke, maar ik kan mij daar weinig bij voorstellen, hoe oefen je zoiets?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:00 schreef Rave_NL het volgende:
Traangas oefen je met oefentraangas..
De MOR, a.k.a. de gaskamerquote:
Hey, jij was ook in Senegal?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:02 schreef demspec het volgende:
[..]
Het is net even wat anders dan de 30+ van de afgelopen maand.
Maar kou? het is hooguit fris.
Haha, nee geen pieten foto's meer van maitjequote:Op woensdag 1 december 2010 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus geen jostipiet meer?maar......maar ........ dan ga ik wel foto's missen....
![]()
En nee, het is geen geheim. We steken traangastabletten aan in een gesloten ruimte.
Afgesloten ruimte, gasmasker in de gasmaskertas.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, maar ik kan mij daar weinig bij voorstellen, hoe oefen je zoiets?
Doen we oefeningen met het CBRN masker. Binnen 9 seconden plaatsen, filterbus verwisselen, ontsmetten,quote:Op woensdag 1 december 2010 19:05 schreef Maitje het volgende:
Oke, je steekt die dingen aan in een gesloten ruimte.. en dan?
Wat voor clubje bedoel je?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef jankaas020 het volgende:
Kijk je of je je gasmasker goed op je klus heb zitten, zoniet, dan gaan je oogjes tranen..![]()
@cobra: welk level functionaris gaat er eigenlijk leidinggevend met een clubje naar buiten?
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haha, nee geen pieten foto's meer van maitje.
Dat is een level 1 functionaris.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:10 schreef jankaas020 het volgende:
Die dingen gaan meten? straling en besmetting en weet ik veel wat..
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Afgesloten ruimte, gasmasker in de gasmaskertas.
Een of andere CBRN-appaat (want dat zijn altijd appaten) gooit een paar oefentraangastabletten in het rond en roept GAS GAS GAS.
Het waren drie geweldige weken..quote:
Daar schijn ik dus voor opgeleid te zijn..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |