abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89553594
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:55 schreef HCI het volgende:

Staken wordt er bijna niet gedaan, kleine kans dat je daar dus bijzit statistisch gezien.
Via de belasting kun je het inderdaad aftrekken, mits je aan een bepaalde voet komt. En daar kom ik dus nooit aan.
Volgens mij staat het in je CAO.
Hier een voorbeeld:

http://www.fnvcorus.nl/in(...)iew&id=153&Itemid=99
  zondag 5 december 2010 @ 16:37:49 #102
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89554183
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:55 schreef HCI het volgende:

[..]

Staken wordt er bijna niet gedaan, kleine kans dat je daar dus bijzit statistisch gezien.
Via de belasting kun je het inderdaad aftrekken, mits je aan een bepaalde voet komt. En daar kom ik dus nooit aan.
Jouw ondertitel en homepage..... :N :N
  zondag 5 december 2010 @ 19:08:13 #103
104871 remlof
Europees federalist
pi_89559190
Ik ben al jaren lid van het FNV, hoewel ik het niet met al hun standpunten eens ben, ik heb dan ook 'voor' verhoging van de AOW gestemd, tegen de mening van de bond in, bijvoorbeeld.

Maar ik heb ook in het verleden wel profijt van ze gehad in de vorm van gratis rechtsbijstand.
  zondag 5 december 2010 @ 20:14:10 #104
177885 JoaC
Het is patat
pi_89561484
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef remlof het volgende:
Ik ben al jaren lid van het FNV, hoewel ik het niet met al hun standpunten eens ben, ik heb dan ook 'voor' verhoging van de AOW gestemd, tegen de mening van de bond in, bijvoorbeeld.

Maar ik heb ook in het verleden wel profijt van ze gehad in de vorm van gratis rechtsbijstand.

Je kan je ook verzekeren
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zondag 5 december 2010 @ 20:43:36 #105
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89562734
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef JoaC het volgende:

[..]

Je kan je ook verzekeren
die helpen je pas boven een bepaald bedrag.
Bij de bond kreeg ik meteen een advocate en zijn werden er meteen harde maatregelen getroffen.
pi_89565710
Kun je iets vertellen over die speciefiek situatie? Want ik ken namelijk ook iemand en die werd niet geholpen.
Sig en ondertitel niet terugplaatsen - FA-
  zondag 5 december 2010 @ 22:08:50 #107
321876 Cherna
Fuck the System
pi_89567274
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ook binnen de bonden werkt de solidariteit maar 1 kant op. De zware lasten gaan allemaal op de jongeren, net als de politiek dat doet. Alle lastige beslissingen vooruitschuiven. Over 30 jaar is het gas allang op, en zit de huidige jeugd met de staatsschuld en demente babyboomers die alles hebben leeggeroofd.
Dat zal de generatie na jou weer over jou gaan zeggen. Leg het niet steeds bij de ouderen of de gewone man. In de jaren 70 vonden al demonstraties plaats tegen afval, behoud natuur, andere energie. Je moet klagen bij de rechtse elite die massa's geld verdiend met het verkopen van grondstoffen. Er zouden bv al autobanden gemaakt worden die levenslang mee kunnen. Maar je snapt wel dat ze moeten verslijten om te kunnen blijven verkopen.

Trouwens de huidige generatie die carrière boven geluk en behoud natuur verkiest en zo klaagt moet wel van alle luxe kunnen genieten die ook schadelijke productie processen noodzakelijk maken. Dus laten we nu ophouden over opschuiven van lasten waar je zelf ook deel vanuit maakt.

Maar om on topic te blijven. Vakbonden prima dat ze er zijn. Maar verplichten nooit. Ik wordt al genoeg verplicht tot allerlei nonsens opgelegd door de overheid.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_89568113
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef Cherna het volgende:

Je moet klagen bij de rechtse elite die massa's geld verdiend met het verkopen van grondstoffen.
Onderschat links niet, denk maar aan Herfkens.
pi_89568304
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Z'n oogkleppen staan naar rechts gecalibreerd ;)
pi_89568501
Vakbonden zijn imho alleen interessant voor mensen die simpel vervangbaar werk doen. En dat kan varieren van lopende band, tot orderpicken, tot datainvoer e.d. Eigenlijk alle baantjes waarbij je doet wat opgedragen wordt en de leercurve vrij laag is.
  zondag 5 december 2010 @ 22:35:14 #111
321876 Cherna
Fuck the System
pi_89568701
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Om je dan een plezier te doen dan maak ik van rechtse elite de linkse elite. Wat maakt het ook uit. Het gaat om de princiepen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zondag 5 december 2010 @ 22:38:20 #112
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89568875
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:43 schreef HCI het volgende:
Kun je iets vertellen over die speciefiek situatie? Want ik ken namelijk ook iemand en die werd niet geholpen.
Eerst je ondertitel en website weghalen c_/
pi_89569235
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef betyar het volgende:

[..]

Eerst je ondertitel en website weghalen c_/
Bang dat je in de verleiding komt?
  zondag 5 december 2010 @ 22:46:15 #114
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89569276
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Bang dat je in de verleiding komt?
Nee ik vind het spam.
pi_89569407
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef betyar het volgende:

[..]

Nee ik vind het spam.
hehe, moet zeggen dat het me pas opviel omdat je erover begon :P
  zondag 5 december 2010 @ 22:50:15 #116
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89569470
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

hehe, moet zeggen dat het me pas opviel omdat je erover begon :P
Die moeten ze meteen een "ban voor life" geven ~O>
pi_89577728
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:50 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Vakbonden kijken doorgaans naar de cijfers en als het mogelijk is willen ze er wat uit slepen voor de werknemers.
Ik zou dus juist willen beweren dat vakbonden juist veel te weinig doen voor hun werknemers want hoe kan het anders dat er een graaicultuur kon ontstaan?
Kennelijk is/was er geld genoeg maar werknemers houden al vele jaren de nullijn aan.
Al vele jaren de nullijn? Dan weet ik niet waar jij werkt, maar dat is dus gewoon niet zo. Alle gezonde bedrijven doen sowieso aan indexering op basis van de jaarlijkse CBS cijfvers, en vaak komt daar ook nog wel een periodiekje of wat bij als je gewoon op tijd komt en je werk doet. Als je echt sprongen van >5% wilt maken met je salaris, zal je je simpelweg moeten verbeteren, en zelf dus ook een inspanning hiervoor moeten leveren.

En graaicultuur, tsja het is een mooi woord om mee te gooien naar het management, maar zolang het aantreden van een Moberg bij Ahold, met een graaisalaris zegmaar, in 1 week tijd 5+ miljard aan beurswaarde toevoegd, kan ik dat geen slechte investering noemen. ;)

Warren Buffet vatte de hele kredietcrisis mooi samen in een interview laatst, hij zei "er was hebzucht aan beide kanten van de tafel".
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_89578209
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:23 schreef fruityloop het volgende:

Al vele jaren de nullijn? Dan weet ik niet waar jij werkt, maar dat is dus gewoon niet zo. Alle gezonde bedrijven doen sowieso aan indexering op basis van de jaarlijkse CBS cijfvers, en vaak komt daar ook nog wel een periodiekje of wat bij als je gewoon op tijd komt en je werk doet. Als je echt sprongen van >5% wilt maken met je salaris, zal je je simpelweg moeten verbeteren, en zelf dus ook een inspanning hiervoor moeten leveren.

En graaicultuur, tsja het is een mooi woord om mee te gooien naar het management, maar zolang het aantreden van een Moberg bij Ahold, met een graaisalaris zegmaar, in 1 week tijd 5+ miljard aan beurswaarde toevoegd, kan ik dat geen slechte investering noemen. ;)

Warren Buffet vatte de hele kredietcrisis mooi samen in een interview laatst, hij zei "er was hebzucht aan beide kanten van de tafel".
Ben jij er zo 1.
Mmmmm.............. :r
  maandag 6 december 2010 @ 11:02:01 #119
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89579810
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:23 schreef fruityloop het volgende:

[..]

"Er was hebzucht aan beide kanten van de tafel"
Alleen jammer dat aan een kant van de de tafel de poten waren ingekort.
pi_89580173
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:02 schreef betyar het volgende:

[..]

"Er was hebzucht aan beide kanten van de tafel"
Alleen jammer dat aan een kant van de de tafel de poten waren ingekort.
Dan verschillen we van mening. Wat mij betreft is een stel die willens en wetens een hypotheek helemaal vol trekken, en blind alles tekenen bij de DSB, nét zo veel aansprakelijk als de adviseur die ze naar de mond praatte. Er staan 2 handtekeningen onder zo'n document. En dan heb ik het nog niet eens over mensen in Amerika die met vervalste werkgeversverklaringen en loonstrookjes naar de bank gingen, die ze vervolgens daar ook weer niet checkten. :N
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_89580238
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:52 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Ben jij er zo 1.
Mmmmm.............. :r
Eentje die ook zijn eigen verantwoordelijkheid neemt waar van toepassing? Yep, that's me. ^O^
  Licht Ontvlambaar maandag 6 december 2010 @ 11:20:07 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89580292
Vertel eens TS, welke vakbond is van nut voor iemand die de enige werknemer binnen een bedrijf is?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 december 2010 @ 11:21:41 #123
104871 remlof
Europees federalist
pi_89580336
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:20 schreef Sjeen het volgende:
Vertel eens TS, welke vakbond is van nut voor iemand die de enige werknemer binnen een bedrijf is?
Het AVV natuurlijk.
  maandag 6 december 2010 @ 11:22:03 #124
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89580347
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:15 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dan verschillen we van mening. Wat mij betreft is een stel die willens en wetens een hypotheek helemaal vol trekken, en blind alles tekenen bij de DSB, nét zo veel aansprakelijk als de adviseur die ze naar de mond praatte. Er staan 2 handtekeningen onder zo'n document. En dan heb ik het nog niet eens over mensen in Amerika die met vervalste werkgeversverklaringen en loonstrookjes naar de bank gingen, die ze vervolgens daar ook weer niet checkten. :N
Dan verschillen wij inderdaad van mening, de hypotheekverstrekkers hebben een zorgplicht en zijn die niet nagekomen.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 december 2010 @ 11:42:24 #125
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89580913
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 11:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Het AVV natuurlijk.
Mijn virus scanner flipt...

Ik heb echt geen vakbond nodig, ik kan prima met mijn werkgever door een deur. Ik zie echt niet wat een vakbond voor toegevoegde waarde zou hebben.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')