Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Die heb ik dus niehietquote:Op woensdag 1 december 2010 17:34 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Wat leuk, die sneeuwachtergrond
Morge Enfequote:Op woensdag 1 december 2010 17:34 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Wat leuk, die sneeuwachtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel dezelfde lay-out als ons?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:34 schreef Panda72 het volgende:
Maar ik vraag mij nog steeds af waarom mijn achtergrond ander is dan die van jullie
welke heb jij dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je wel dezelfde lay-out als ons?
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Morge Enfe![]()
![]()
PgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, ik heb vandaag een dag vol cursussen gehad, ik ben weer opgefrist in het reanimeren en catheteriseren, wie biedt zich aan?![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
je mag bij mij wel de mond-op-mondbeademing oefenenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
da cagonit!
![]()
![]()
[..]
Pgr![]()
Zo, ik heb vandaag een dag vol cursussen gehad, ik ben weer opgefrist in het reanimeren en catheteriseren, wie biedt zich aan?![]()
Ik niet, als ik een voet in een ziekenhuis zet val ik al flauw.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
da cagonit!
![]()
![]()
[..]
Pgr![]()
Reanimeren is meer dan dat hequote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
je mag bij mij wel de mond-op-mondbeademing oefenen![]()
...
Zelfs met mij erbij?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, als ik een voet in een ziekenhuis zet val ik al flauw.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 17:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Reanimeren is meer dan dat heEn ik heb nog een vet maskertje waardoor je niet iemands mond hoeft aan te raken XD
dat probeer ik in te stellen maar ik het Got thema komt steeds terugquote:
Vette shit tochquote:
Dat bedoel ikquote:
Dat weet ik ook, maar ik pas voor de hartmassage. Sorryquote:Op woensdag 1 december 2010 17:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Reanimeren is meer dan dat heEn ik heb nog een vet maskertje waardoor je niet iemands mond hoeft aan te raken XD
Hell yeahquote:Op woensdag 1 december 2010 17:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vette shit toch![]()
![]()
[..]
Dat bedoel ik![]()
Ik ben ff koken en eten![]()
Kook en eetze Enfequote:Op woensdag 1 december 2010 17:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vette shit toch![]()
![]()
[..]
Dat bedoel ik![]()
Ik ben ff koken en eten![]()
zelfgemaakt?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah
Ik heb net mijn lasagne binnen
quote:
Ja dat is vaak zo. Hoe maak jij jouw lasagne?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hem zondag gemaakt en heb het restje nu opgewarmd.
Nog lekkerder stiekem
in de ovenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is vaak zo. Hoe maak jij jouw lasagne?
Joh echt waar joh.quote:
quote:
Mij durft ie niet.quote:
Wij maken hetzelfde lasagnequote:
Zo doe ik het ook altijdquote:Op woensdag 1 december 2010 17:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Met lekker veel gehakt, groenten en tomatensaus, met lasagnebladen ertussen, becahamelsaus en kaas erop
Is ook het lekkerst vind ikquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
Oh, en soep, en geitenkaas met bacon en weet ik wat nog meer salade.
Ja vind ik ook.quote:
Ik wel. Ga jij nog op gedichten stemmen? En zo ja, zou je dan op Marijkequote:
Nah, het reanimeren heb ik al mogen oefenen. Elk jaar weerquote:Op woensdag 1 december 2010 17:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
da cagonit!
![]()
![]()
[..]
Pgr![]()
pomper /madquote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Ga jij nog op gedichten stemmen? En zo ja, zou je dan op Marijkeen vraari willen stemmen
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Ga jij nog op gedichten stemmen? En zo ja, zou je dan op Marijkeen vraari willen stemmen
![]()
die hoorde ik vandaag nog!quote:
Op oog?quote:
I DONT LIKE SPAM!!!!quote:
nee hoor, dit was een persberichtquote:
Eetsequote:Op woensdag 1 december 2010 18:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik ff eten en ben ik vanavond wel weer terug
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
hai pgr-met-kwastjes-op-zijn-tepels
moet je es met een walnoot proberenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
maanzaad is de shit, kreeg net een pitje in m'n oog en zit nu half spastische oogstuiptrekkingen te maken.
heb ik niet in huis, spijt me.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet je es met een walnoot proberen
XD Joh! Wat gekquote:Op woensdag 1 december 2010 17:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik ook, maar ik pas voor de hartmassage. Sorry![]()
....
Senk joequote:
Oehhh lasagnaquote:Op woensdag 1 december 2010 17:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah
Ik heb net mijn lasagne binnen
beide zijn regelmatig van toepassingquote:Op woensdag 1 december 2010 18:30 schreef TheFamousMan het volgende:
trouwens, is jouw naam zo van "DE ZWABBER" en dan melo-dramatisch *pampampam*
of is het gewoon van DeZwabber, als in, ik ben een gezellig gebruiksvoorwerp, altijd in voor een babbeltjenz.
Dan is het totaal duidelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beide zijn regelmatig van toepassing![]()
also, Zwabber was helaas al bezet
wel een account die al een paar jaar niet meer actief is
Madame. Mquote:
quote:
Manbubzquote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Tering, wees blij dat je geen tieten hebt. Ik heb verkeerd gelegen ofzo of mijn bandje zat gedraaid en nu zitten er striemen in mijn schouder van mijn bh-bandje,
nee, toch nietquote:
wij mannen vinden dan ook dat ze bloot moeten zijn, voor jullie eigen bestwilquote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Tering, wees blij dat je geen tieten hebt. Ik heb verkeerd gelegen ofzo of mijn bandje zat gedraaid en nu zitten er striemen in mijn schouder van mijn bh-bandje,
Vrouwen die geen BH's dragen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij mannen vinden dan ook dat ze bloot moeten zijn, voor jullie eigen bestwil
ja, nee als je gaat liggen natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrouwen die geen BH's dragen.Dat is echt heel lelijk. Tenzij vrouwen die geen tieten hebben natuurlijk.
Geen idee, ik word ook vaak zat vreemd aangekeken als ik met dit weer ijs eet, ik kan me zo alleen maar een voordeel bedenken, mijn ijs smelt buiten nietquote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom begrijpen ouders niet dat ijs lekker blijft, ook al vriest het buiten?
Ik ben ook gek op ijs.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom begrijpen ouders niet dat ijs lekker blijft, ook al vriest het buiten?
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op ijs.Het argument "het is al zo koud!" heb ik nooit begrepen.
Brabo'squote:Op woensdag 1 december 2010 18:02 schreef Pheno het volgende:
Wat nou weer in Helmond. Stelletje terroristen die limbo's
...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou niet van ijs![]()
ook in de zomer niet
Had je wat?!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Brabo's.
En daarbij: Helmond. Nuff said.
Kruidnotenquote:
Tegen Helliemond, jaquote:
QFT.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij mannen vinden dan ook dat ze bloot moeten zijn, voor jullie eigen bestwil
Misschien moet je dan toch wat minder naar beneden kijkenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tieten zijn overratedHeb ze nu al meer dan genoeg gezien
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kan er anders nooit genoeg van krijgen. Sowieso, jouw tieten zijn prachtig en enorm fascinerendquote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
QFTquote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan er anders nooit genoeg van krijgen. Sowieso, jouw tieten zijn prachtig en enorm fascinerend...
Ik vind ze van andere altijd wel mooi.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, is dat hetquote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch wat minder naar beneden kijken
Voor een dagje tofquote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke wil een jongetje zijn!
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan er anders nooit genoeg van krijgen. Sowieso, jouw tieten zijn prachtig en enorm fascinerend...
quote:
Weet je wat ook klote is? Een kapotte beugel die in je lijf priktquote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Het was hoogpolig tapijt! Ik zweer het je!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je wat ook klote is? Een kapotte beugel die in je lijf prikt
Ja, dat is echt kutquote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Nooit last van gehadquote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt gigantisch irriteren.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
in je tandvleesquote:Op woensdag 1 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt kutOf sowieso een beugel die prikt
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
in je tandvleespijnlijk
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nee, ergens bij je borsten natuurlijk
We hadden het toch over borsten wokjequote:
Pflrtquote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was hoogpolig tapijt! Ik zweer het je!
Ik heb de mijne nog volop in gebruikquote:Op woensdag 1 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[TK] Elecktrische tandenborstol NIEUW!
Ik zit op m'n handenDie borstel heeft ie nav een producttest mogen kopen voor 50 euro. Lekker dan om em zo duur aan te bieden op fok
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt kutOf sowieso een beugel die prikt
Zeker als ie gebroken is en in je arme lijf steektquote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt gigantisch irriteren.Dat is echt een hel.
quote:
Wokje vindt het vast allemaal nog een beetje spannendquote:Op woensdag 1 december 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We hadden het toch over borsten wokjeWel opletten he?
Ik de mijne ookquote:
quote:![]()
Nou heb ik cup F, maar mijn tandvlees haal ik niet hoor
Fhaaaaaaaaaaaaaaa!!!!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik de mijne ookGa em kopen
[..]![]()
quote:
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 1 december 2010 19:24 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
haaymuckdieernetookalwasmagikookwatpepernotendanmagjijeenstukjevanmijnpizza
Het is Sinterklaas. Genoeg leuks te doen toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb zin om iets leuks te doen van het weekend.
Ik ga gourmetten met mijn ouders, broer en Toekquote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ook maar ik ga zaterdag avond wokkenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
Nee, want geen Sinterklaas hier.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is Sinterklaas. Genoeg leuks te doen toch?
Oh. Nja bij mij ook niet hoor. Daar niet van.quote:
Ben jij stout geweestquote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want geen Sinterklaas hier.
Whoeiquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk ga misschien naar Duitsland, maar gezien het weer ben ik bang dat dat niet doorgaat (geen winterbanden).... Dus maar even kijken wat het dan wordt
quote:
Wo in Deutschland? Und was wollst du da machen?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk ga misschien naar Duitsland, maar gezien het weer ben ik bang dat dat niet doorgaat (geen winterbanden).... Dus maar even kijken wat het dan wordt
Daar woont een vriendin van mequote:
Ik ga wel meequote:Op woensdag 1 december 2010 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil nog es gewoon een dagje naar keulen, maar dan kan ik in m'n eentje
Net over de grens, naar Karinquote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wo in Deutschland? Und was wollst du da machen?
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net over de grens, naar Karin
waar ligt karin?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net over de grens, naar Karin
Ik hoop vanavond in bedquote:
Op haar bank, of in haar bed, denk ikquote:
Viel Spass!quote:
Keulen is wel tofquote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar woont een vriendin van me
[..]
Ik ga wel meeKeulen
Gaan we met de trein, dan wil Fles vast ook mee
Fijnquote:
Haiquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Keulen is wel tof.
Daar kan ik gewoon dialect praten![]()
...
Enfer!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:35 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer![]()
Lekker gedoucht enzo, nu bakkie thee![]()
Das toevallig, TJ heeft net thee gezet!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:35 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer![]()
Lekker gedoucht enzo, nu bakkie thee![]()
Gouda, Rotterdam, poteeto, potaatoquote:Op woensdag 1 december 2010 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Das toevallig, TJ heeft net thee gezet!
Heb je in Rotterdam gedoucht?
Kijk zelf maar opquote:Op woensdag 1 december 2010 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Gouda, Rotterdam, poteeto, potaato...
Pas maar uit......
Marijk!quote:
XD Toevalligggggggquote:Op woensdag 1 december 2010 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Das toevallig, TJ heeft net thee gezet!
Heb je in Rotterdam gedoucht?
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Gouda, Rotterdam, poteeto, potaato...
Pas maar uit......
pgquote:
zusterquote:Op woensdag 1 december 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!![]()
Goed, goed, lekker moe enzo![]()
Hoe ist met jou?![]()
[..]
XD Toevalligggggggniet
![]()
[..]
![]()
[..]
pg
LoooooooooooooooooooooooooooovelyLadyquote:
GF had daar nog wel een middeltje voorquote:
Morfinequote:
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
LoooooooooooooooooooooooooooovelyLady![]()
Dag herenquote:
De laatste keer dat ze me dat gaven merkte ik niets van de pijnvermindering. Ben ik nu zwanger?quote:
ik ben 12, wat is zwanger?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze me dat gaven merkte ik niets van de pijnvermindering. Ben ik nu zwanger?
Smakelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
Jullie gaan te snel. Ik ga geconcentreerd pizza eten. daag![]()
![]()
Muckiequote:
eetsmakelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
![]()
Hey ferbiequote:
Enjoyquote:Op woensdag 1 december 2010 19:49 schreef Enfermera het volgende:
Morfine is lekkerAls je pijn hebt tenminste.
Ik ben ff thee drinken met Mr. Enfermera en wat hapjes![]()
Je icon sneeuwtquote:Op woensdag 1 december 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muckie![]()
[..]
eetsmakelijk
[..]
Hey ferbie
oe, daar moet je even je hoofd bij houden idd.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
![]()
Hey LLquote:Op woensdag 1 december 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muckie![]()
[..]
eetsmakelijk
[..]
Hey ferbie
thee met de kilometervreterquote:Op woensdag 1 december 2010 19:49 schreef Enfermera het volgende:
Nee, een junkiequote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze me dat gaven merkte ik niets van de pijnvermindering. Ben ik nu zwanger?
En ik maar denken dat hij liever benzine drinktquote:Op woensdag 1 december 2010 19:49 schreef Enfermera het volgende:
Het hielp me geen hol. En ik nog een keer naar die nachtzuster, uh, strompelen, maar dat was dus door de pijn in mijn buikquote:Op woensdag 1 december 2010 19:49 schreef Enfermera het volgende:
What they are doing sucks like hell.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
hoe zeg je in politiek correct engels " wat ze doen dat zuigt"
Ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:
They suck at...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
hoe zeg je in politiek correct engels " wat ze doen dat zuigt"
uhuh, er is een website waarmee je je plaatje met een druk op de knop sneeuwend kan makenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik begon al aan mezelf te twijfelen
"huh, had ik er sneeuw in gemaakt?!"
maar thank god, ik ben niet geschift
Weet ikquote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, er is een website waarmee je je plaatje met een druk op de knop sneeuwend kan maken
Oh, subtiel.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
What they are doing sucks like hell.
Ow, wacht, politiek correct, hmm?
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno en zwabber willen jullie ook op mij en marijke stemmen aub?
Ik ben PR en daardoor omkoopbaar.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
zo ver kwam ik ook nog ja, maar dan netjes verpakt.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
What they are doing sucks like hell.
Ow, wacht, politiek correct, hmm?
DAT is hemquote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, subtiel.
You are doing it WRONG!
Subtiel, zoals altijd.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, subtiel.
You are doing it WRONG!
waarmee?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
prikkende beugels maar niet in je tandvleesquote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik vandaag nog iets noemenswaardigs gemist trouwens?
beugelsquote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
prikkende beugels maar niet in je tandvlees
dat een orthodontist een excuus heeft om aan je borsten te zitten als je een beugel bh hebtquote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik vandaag nog iets noemenswaardigs gemist trouwens?
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat een orthodontist een excuus heeft om aan je borsten te zitten als je een beugel bh hebt
[..]
dat een orthodontist een excuus heeft om aan je borsten te zitten als je een beugel bh hebt
Een kennerquote:
[..]
het was op de 27equote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef Ferb het volgende:
Ohja,
Meet was toch op de 25e?
Hoe was 't?
mijn eerste plek had ik al beloofd, maar twee en drie mogen jullie hebben als dat helptquote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Graagquote:Op woensdag 1 december 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn eerste plek had ik al beloofd, maar twee en drie mogen jullie hebben als dat helpt
Zo even terug lezenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was op de 27e
en het was ontzettend gezellig
Ja.. Die grote doos was best intimiderendquote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het op de meet niet aangedurfdDie doos zag er zwaar en pijnlijk uit.
quote:
Ferb, jij ook stemmen op Marijke en mij?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Oh tuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Ferb, jij ook stemmen op Marijke en mij?![]()
wurm heeft het er nog moeilijk mee, en dan die poes nog.....quote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. Die grote doos was best intimiderend... Ondanks dat ik een volle zak en een harde cylinder had...
Deel Uw vreugde met onsquote:
Owja, de poes van Marijke die met jouw wurm zat te spelen jaquote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wurm heeft het er nog moeilijk mee, en dan die poes nog.....
en het gespuit
de druiper van flesquote:Op woensdag 1 december 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, de poes van Marijke die met jouw wurm zat te spelen ja...
En Marijke die mij onderspoot...
Een Sigma 10-20 op een Nikon D70.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Specs? En wat voor camera heb je?
Je staat met je fototoestel zo onegveer tegen d ekast en nog krijg je het in zijn geheel er op. GHEIL. Dat worden flink wat kiekjes in Nieuw Zeeland.quote:
nee joh, met die lens hoef je maar 1 foto te maken en dan staat heel nieuw zeeland er opquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je staat met je fototoestel zo onegveer tegen d ekast en nog krijg je het in zijn geheel er op. GHEIL. Dat worden flink wat kiekjes in Nieuw Zeeland.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, met die lens hoef je maar 1 foto te maken en dan staat heel nieuw zeeland er op
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je staat met je fototoestel zo onegveer tegen d ekast en nog krijg je het in zijn geheel er op. GHEIL. Dat worden flink wat kiekjes in Nieuw Zeeland.
Happy feetquote:
Dat kan ik al met mijn macro op de atlasquote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, met die lens hoef je maar 1 foto te maken en dan staat heel nieuw zeeland er op
whehehequote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik al met mijn macro op de atlas
Welke had je? Ik heb nog een tele/macro combi, op zich aardig. geen wereldwonder, maar voor die prijs ook niet te verwachten.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik was van onze vorige Sigma lens niet zo te spreken eigenlijk, en ik weet dat J. ook nog wel een ultra wide lens wilt... Wanneer ga je naar NZ en kan ik kiekjes verwachten ??
Merel!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!![]()
Goed, goed, lekker moe enzo![]()
Hoe ist met jou?![]()
[..]
XD Toevalligggggggniet
![]()
[..]
![]()
[..]
pg
Ik geloof een 24-135 (pin me er niet op vast)quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke had je? Ik heb nog een tele/macro combi, op zich aardig. geen wereldwonder, maar voor die prijs ook niet te verwachten.
Deze ultra wide is ook een stuk goedkoper dan die van Nikon, maar ik moet nog even goed testen. Er zal dus vast wat kwalitatief verschil zijn, maar als instaplens prima. De 8-16 van ze was ietsie duurder, maar met het probleem dat daar geen filters op kunnen
Jaja, ok.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hou nou eens op met dat gebedel
Ik ben meer geïnteresseerd in het bod van Marijkequote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in het bod van MarijkeIk houd mijn PM in de gaten.
Ik hoorde iets met sushi en bossche bollen. Waarbij ?ik? dan weer voor dat laatste zou worden gesjaaktquote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij krijgt kusjes en gezelligheidquote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wieso ben jij stom geweestquote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
sushi
bossche bollen
volgens mij ben ik weer eens heel stom geweest
vertelquote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
sushi
bossche bollen
je hebt een bossche bol in je sushi gedaan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
sushi
bossche bollen
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij krijgt kusjes en gezelligheid![]()
Is dat wat?
jakkesquote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt een bossche bol in je sushi gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |