abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89390928
quote:
Kwik zorgt voor meer homosexuele ibissen

LONDEN - Hoe meer witte ibissen in aanraking komen met kwik, hoe groter de kans dat mannetjes met elkaar gaan paren. De giftige stof zorgt ervoor dat de mannetjes zich minder opdoffen en de vrouwtjes dus niet zo in hen geïnteresseerd zijn.
© NU.nl/Bea Moedt

Dat blijkt uit onderzoek dat is gedaan op Sri Lanka en de Amerikaanse staat Florida, waar de BBC woensdag over schrijft.

De onderzoekers bestudeerden de vogels om erachter te komen waarom ze minder broedden in een kwikrijke omgeving.

Niet verwacht

Ze wisten al dat kwik invloed had op de hoeveelheid testosteron (mannelijke hormonen) van ibissen, ''maar dit hadden we niet verwacht'', aldus onderzoeker Peter Frederick van de Universiteit van Florida.

''We zien heel veel effect op de voortplanting bij vrij lage concentraties kwik'', aldus Frederick, die niet uitsluit dat de giftige stof ook op andere dieren een gelijksoortig effect kan hebben.
:o Ik meende hier meerdere malen gelezen te hebben dat kwik ook in onze vaccins zit. Willen ze ons homo maken :o :o :o
pi_89391002
Ik mocht van mama nooit kwik drinken.
pi_89391093
Verklaart ook meteen het verbod op de verkoop van gloeilampen.

*edit...als dit recentelijk is vastgesteld past het prima in NWS.

[ Bericht 38% gewijzigd door Odysseuzzz op 01-12-2010 17:04:51 ]
pi_89737354
quote:
Op woensdag 1 december 2010 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

:o Ik meende hier meerdere malen gelezen te hebben dat kwik ook in onze vaccins zit. Willen ze ons homo maken :o :o :o
Een van de doelen van de NWO is juist het reduceren van de wereldbevolking. Dit willen ze op allerlei slinkse manieren bereiken. Het zou me niks verbazen als ze het bewust in de Mexicaanse griep vaccins hebben gestopt.
  donderdag 9 december 2010 @ 21:27:40 #5
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89737486
bewust? het is toch gewoon bekend dat dat in vaccins zit?

quote:
11s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

ja dat moeten ze onderzoeken, of er een relatie bestaat tussen vaccins en het aantal homoseksuelen per land. :')
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  donderdag 9 december 2010 @ 22:12:22 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89739967
Kwikverbindingen he ;) Geen kwik.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_89740273
quote:
11s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Kwek! er zit kwik in je kwak! :+

Ik kan mij niet voorstellen dat er bij mensen nu meer homo's zijn dan vroeger (voordat wij vaccineerden), misschien meer openlijke, maar ik denk niet dat de absolute aantallen afwijken.

Helaas is het niet goed na te gaan, want als je niet openlijk homo bent kan ik mij niet voorstellen dat je simpel 'ja' zegt op de vraag of je homo bent.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  donderdag 9 december 2010 @ 22:21:38 #8
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89740407
Bij mensen doffen homoseksuele mannen zich over het algemeen meer op dan heteroseksuele mannen.

Conclusie: Heteroseksuele mannen nuttigen meer kwik dan homoseksuele mannen.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:09:24 #9
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_89751058
Als ze minder mensen willen - wat niet eens zo'n gek idee is, we zijn ook met teveel - waarom legaliseren ze kinderseks dan niet?
Met meisjes onder de 10 kan je je ook niet voortplanten. :P

Ach en iedereen homo, waarom ook niet. Ik ben niet voldoende besmet door kwik om een harige mannenbips aantrekkelijk te kunnen vinden, maar het zou goed zijn als er minder mensen op de aardbol rondliepen. :D
pi_89758761
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef ATuin-hek het volgende:
Is dit W&T?? Nee, dan maakt het niet uit, kwikverbindingen zijn in BNW hetzelfde als kwik, dus schadelijk...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:55:49 #11
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89766811
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:31 schreef The_stranger het volgende:
Is dit W&T?? Nee, dan maakt het niet uit, kwikverbindingen zijn in BNW hetzelfde als kwik, dus schadelijk...
:Y En in BNW is:

fluor == fluoride

:)
pi_89774527
Vraagje van een leek: waarom zitten er kwikverbindingen in vaccins? En wat is dan precies het verschil tussen kwik en kwikverbindingen
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_89777744
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:15 schreef Kimbell het volgende:
Vraagje van een leek: waarom zitten er kwikverbindingen in vaccins? En wat is dan precies het verschil tussen kwik en kwikverbindingen
De kwikverbinding is thiomersal, wat er in zit om het vaccin langer houdbaar te maken.
Deze verbinding zit (hoofdzakelijk) in de griepvaccins en werd gelinked aan allerlei bijwerkingen, zoals autisme.:
http://www.cdc.gov/vaccin(...)imerosal-autism.html

Maar een kwikverbinding is niet per se giftig omdat kwik giftig is, bijvoorbeeld met koolstof (C) kun je diarree oplossen, met een koolstof verbinding (CO) kun je doodgaan. Met een andere koolstof verbinding (CO2) warm je de aarde op, etc etc.

Een element kan giftig zijn (let ook op de dosering), maar een verbinding van dat element (dus een combinatie van dat element met een ander element) heeft vaak heel andere eigenschappen en kan zelfs gezond zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door The_stranger op 10-12-2010 20:30:21 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_89816366
quote:
Kwikverbindingen zijn over het algemeen veel schadelijker, ben je dat vergeten ?
Te veel zware metalen in je hersens ? ;) :|W

vaccinatietopic #6 Ik spuit ik spuit wat jij niet spuit
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 12 december 2010 @ 02:14:44 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89823752
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 22:02 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Kwikverbindingen zijn over het algemeen veel schadelijker, ben je dat vergeten ?
Te veel zware metalen in je hersens ? ;) :|W

vaccinatietopic #6 Ik spuit ik spuit wat jij niet spuit
Hebben we het over kwikverbindingen in het algemeen?
Onikaan ni ov dovah
pi_89824789
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 02:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hebben we het over kwikverbindingen in het algemeen?
Jij.
quote:
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 12 december 2010 @ 08:06:21 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89825235
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Als ze minder mensen willen - wat niet eens zo'n gek idee is, we zijn ook met teveel - waarom legaliseren ze kinderseks dan niet?

Wat een verschrikkelijk domme opmerking.
The truth was in here.
pi_89825245
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:44 schreef FreezePop het volgende:
Ik mocht van mama nooit kwik drinken.
Je mama zal hebben bedoeld dat je nooit "prik" mocht drinken...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 12 december 2010 @ 12:42:24 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89829264
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 04:39 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Jij.

[..]

Ahja, dat soort dingen snap je natuurlijk niet. Laat maar zitten dan.
Onikaan ni ov dovah
pi_89831228
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Ach en iedereen homo, waarom ook niet. Ik ben niet voldoende besmet door kwik om een harige mannenbips aantrekkelijk te kunnen vinden, maar het zou goed zijn als er minder mensen op de aardbol rondliepen. :D
Ik lees dit nu pas, en ben geschokt.
Mag hopen dat dit een-weliswaar ziek-grapje van je is?
  zondag 12 december 2010 @ 13:48:39 #21
pi_89831445
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik lees dit nu pas, en ben geschokt.
Mag hopen dat dit een-weliswaar ziek-grapje van je is?
Nou, nou. :')

Het is natuurlijk niet geheel serieus.

Maar het is wel zo dat er teveel mensen zijn op deze planeet, we kunnen gewoon niet iedereen van voedsel en zo voorzien, dus geboortebeperking is wel gewenst. Ik denk dan meer aan gratis condoomverstrekking en een soort 1-kind-per-gezin-beleid zoals China, maar dan in meer landen, dan aan iedereen maar homo of pedo te maken, dus dat aangaande moet je het niet zo letterlijk nemen.

Verder wordt er wel ongelofelijk hysterisch gedaan over pedofilie en kinderseks, mensen laten zich erg beïnvloeden door hijgerige media. En zoals een onderschrift van een mede-fokker al vermeld: met een hetze wordt geen kind gered. Dit is een discussie van een andere orde, maar ik ben geen voorstander van hetze-voering, paniek en hysterie. Sorry. :@
pi_89831855
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 13:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Nou, nou. :')

Het is natuurlijk niet geheel serieus.

Maar het is wel zo dat er teveel mensen zijn op deze planeet, we kunnen gewoon niet iedereen van voedsel en zo voorzien, dus geboortebeperking is wel gewenst. Ik denk dan meer aan gratis condoomverstrekking en een soort 1-kind-per-gezin-beleid zoals China, maar dan in meer landen, dan aan iedereen maar homo of pedo te maken, dus dat aangaande moet je het niet zo letterlijk nemen.

Verder wordt er wel ongelofelijk hysterisch gedaan over pedofilie en kinderseks, mensen laten zich erg beïnvloeden door hijgerige media. En zoals een onderschrift van een mede-fokker al vermeld: met een hetze wordt geen kind gered. Dit is een discussie van een andere orde, maar ik ben geen voorstander van hetze-voering, paniek en hysterie. Sorry. :@
Mmm, toch blijf ik het op zijn minst apart vinden dat je in een topic over homoseksuele ibissen over kinderseks begint.
Is idd een discussie van een andere orde en hier dus niet op zijn plaats.
  zondag 12 december 2010 @ 15:15:57 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89834466
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 13:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Verder wordt er wel ongelofelijk hysterisch gedaan over pedofilie en kinderseks, mensen laten zich erg beïnvloeden door hijgerige media.
Omdat het te walgelijk voor woorden is en onnatuurlijk. Dat goedpraten van pedofilie :')
The truth was in here.
pi_89835404
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ahja, dat soort dingen snap je natuurlijk niet. Laat maar zitten dan.
slap!
In het artikel uit de OP gaat het om methylkwik.
Jij hebt het over kwikverbindingen, anderen users, ik daarna ook.
DUS JA "WE" HEBBEN HET KENNELIJK (OOK) OVER KWIKVERBINDINGEN.

En nu?

[ Bericht 4% gewijzigd door Resonancer op 12-12-2010 15:52:55 ]
Eisenhower1961.
  zondag 12 december 2010 @ 15:53:30 #25
pi_89835779
quote:
13s.gif Op zondag 12 december 2010 15:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Omdat het te walgelijk voor woorden is en onnatuurlijk. Dat goedpraten van pedofilie :')
Praat maar lekker de media na, ik denk zelf na. De Telegraaf of de overheid hoeft voor mij niet na te denken, ik heb zelf hersenen.
Ik blijf gewoon normaal doen, ook al doet half Nederland hysterisch. Ik ben Fries, geen schreeuwende Amerikaan.
  zondag 12 december 2010 @ 15:56:32 #26
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89835901
linkse kleuterknuffelaar, jij staat je toekomstige kindertjes af aan martijn voor het grotere doel
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zondag 12 december 2010 @ 15:59:31 #27
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89835993
quote:
16s.gif Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Praat maar lekker de media na, ik denk zelf na.
Lekker nadenken dan van je, het is voor mij een persoonlijke opinie die gelukkig in de media ook zo tot uitdrukking komt.
Een linkse fries die pedofilie goedpraat, nee ik heb geen hoop meer voor je. :*
The truth was in here.
pi_89836023
quote:
13s.gif Op zondag 12 december 2010 15:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het raakt je hè. Ik heb een webcam.
  zondag 12 december 2010 @ 16:03:16 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89836143
quote:
11s.gif Op zondag 12 december 2010 16:00 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Het raakt je hè. Ik heb een webcam.
Ik heb 3 kinderen.
The truth was in here.
pi_89836174
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 16:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb 3 kinderen.
Hebben die een webcam?
  zondag 12 december 2010 @ 16:06:16 #31
pi_89836226
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Lekker nadenken dan van je, het is voor mij een persoonlijke opinie die gelukkig in de media ook zo tot uitdrukking komt.
Een linkse fries die pedofilie goedpraat, nee ik heb geen hoop meer voor je. :*
Wat doet die Boeddha in je avatar eigenlijk? Je komt niet erg Boeddhistisch over.
  zondag 12 december 2010 @ 16:06:50 #32
pi_89836244
quote:
5s.gif Op zondag 12 december 2010 16:04 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hebben die een webcam?
:P
pi_89836727
quote:

Het is te walgelijk voor woorden dat jij pedofilie goed praat. Een kind van 10 is nog niet oud genoeg om beslissingen over sexualiteit te nemen. Een kind van 10 hoort met barbiepoppen te spelen. Vuile goorlap dat jij bent..
pi_89836870
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:18 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het is te walgelijk voor woorden dat jij pedofilie goed praat. Een kind van 10 is nog niet oud genoeg om beslissingen over sexualiteit te nemen. Een kind van 10 hoort met barbiepoppen te spelen. Vuile goorlap dat jij bent..
  zondag 12 december 2010 @ 16:29:03 #35
pi_89837108
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:18 schreef polderturk het volgende:

[..]

Asalam Aleikum en Merhaba, sahib!

Volgens de Qu'ran is het anders prima om met een meisje van 9 naar bed te gaan, dus beetje vreemd dat je hier als Turkse Nederlander over begint. :')

En schelden is een teken van zwakte. :O

Ik ben geen achterlijk kuddedier, ik volg niet de media in alles. De media roepen ook dat alle Moslims schurken zijn, dus je zou als Moslim beter moeten weten en begrijpen dat de media je voorliegen. Meer Qu'ran lezen dus en minder de media volgen.
  zondag 12 december 2010 @ 16:31:00 #36
pi_89837183
quote:
2s.gif Op zondag 12 december 2010 16:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als admin mag je dus gewone users uitschelden. Als een gewone user iemand uitscheld of kritiek uit op een Heilige Admin kan hij of zij een ban krijgen. Hypocriet zooitje daar.
Ik scheld niemand uit, ik ga me ook niet hiertoe verlagen. Zonde.
pi_89837300
quote:
15s.gif Op zondag 12 december 2010 16:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Als admin mag je dus gewone users uitschelden. Als een gewone user iemand uitscheld of kritiek uit op een Heilige Admin kan hij of zij een ban krijgen. Hypocriet zooitje daar.
Ik scheld niemand uit, ik ga me ook niet hiertoe verlagen. Zonde.
Admin? Eenvoudige mod hoor.
Nee hoor, schelden is niet goed te praten.
Maar je moet beseffen dat de manier waarop jij pedofilie goedpraat vele mensen tegen de haren instrijkt.
En dan kun je ongezouten meningen terugverwachten.
En ik ben het dus eens met Polderturk, een kind van 10 speelt met poppen en niet met volwassen kerels.
  zondag 12 december 2010 @ 16:40:48 #38
pi_89837513
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Admin? Eenvoudige mod hoor.
Nee hoor, schelden is niet goed te praten.
Maar je moet beseffen dat de manier waarop jij pedofilie goedpraat vele mensen tegen de haren instrijkt.
En dan kun je ongezouten meningen terugverwachten.
En ik ben het dus eens met Polderturk, een kind van 10 speelt met poppen en niet met volwassen kerels.
PolderTurk scheldt mij anders uit en jij quote hem.
Normaliter zou hij een note kunnen verwachten. Kijk, ik ben geen NSB-er, dus ik ga niet lopen huilen bij de mods over een user die loopt te schelden en van mij hoeft PolderTurk ook geen note of een ban (ik kan wel ergens tegen, ik ben geen homo), maar dat je hem quote inclusief zijn tirades en scheldpartijen, valt me erg tegen. Van een moderator, die zelf nogal snel strooien met notes en bans (misschien jij niet, maar er lopen hier moderatoren en admins rond met zeer lange tenen), verwacht ik meer.

Discussies kunnen op fora hoog oplopen en toch ben ik in 7 jaar tijd van fora mezelf nooit gaan verlagen tot schelden. Zouden sommigen hier een voorbeeld aan kunnen nemen.
pi_89837671
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

PolderTurk scheldt mij anders uit en jij quote hem.
Normaliter zou hij een note kunnen verwachten. Kijk, ik ben geen NSB-er, dus ik ga niet lopen huilen bij de mods over een user die loopt te schelden en van mij hoeft PolderTurk ook geen note of een ban (ik kan wel ergens tegen, ik ben geen homo), maar dat je hem quote inclusief zijn tirades en scheldpartijen, valt me erg tegen. Van een moderator, die zelf nogal snel strooien met notes en bans (misschien jij niet, maar er lopen hier moderatoren en admins rond met zeer lange tenen), verwacht ik meer.

Discussies kunnen op fora hoog oplopen en toch ben ik in 7 jaar tijd van fora mezelf nooit gaan verlagen tot schelden. Zouden sommigen hier een voorbeeld aan kunnen nemen.
Tja, men zou een voorbeeld kunnen nemen aan je manier van posten zonder schelden misschien, maar het gaat nu meer om de boodschap die in je posts zit, en dat is waar mensen over vallen. Dat moet toch geen verrassing voor je zijn als je deze mening verkondigt?

Nee hoor, een ban geven moderators niet.
  zondag 12 december 2010 @ 16:50:20 #40
pi_89837887
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, men zou een voorbeeld kunnen nemen aan je manier van posten zonder schelden misschien, maar het gaat nu meer om de boodschap die in je posts zit, en dat is waar mensen over vallen. Dat moet toch geen verrassing voor je zijn als je deze mening verkondigt?

Nee hoor, een ban geven moderators niet.
Het is geen verrassing, alhoewel het wel een verrassing is dat uitgerekend een Moslim met deze opmerking komt. Dat is zoiets als wanneer ik hier vertel dat ik geen alcohol drink, een Moslim mij komt uitkafferen dat ik een saaie gast ben en vooral veel alcohol moet nuttigen.

Maar goed, het is voor mij ook al geen verrassing dat gelovigen hun Eigen Boeken niet kunnen lezen.

En dan nog: het is geen verrassing, het is wel jammer. Het is zonde. Het is een zonde. Jammer.
pi_89838132
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Het is geen verrassing, alhoewel het wel een verrassing is dat uitgerekend een Moslim met deze opmerking komt. Dat is zoiets als wanneer ik hier vertel dat ik geen alcohol drink, een Moslim mij komt uitkafferen dat ik een saaie gast ben en vooral veel alcohol moet nuttigen.

Maar goed, het is voor mij ook al geen verrassing dat gelovigen hun Eigen Boeken niet kunnen lezen.

En dan nog: het is geen verrassing, het is wel jammer. Het is zonde. Het is een zonde. Jammer.
Ik weet eigenlijk niet of ik deze discussie wil voeren maar ik denk dat de meeste mensen pedofilie afkeuren, of ze nu moslim, christen, heiden, Groninger of Fries zijn.

En nu weer on topic: homosuele ibissen :P
  zondag 12 december 2010 @ 16:58:00 #42
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89838160
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Misschien pikt hij de juiste dingen uit zijn heilige boek en vind hij pedofilie afschuwelijk.
Van mij hangen ze ieder pedofiel op aan het lokale stadhuis ook hoor. :)
The truth was in here.
  zondag 12 december 2010 @ 17:00:18 #43
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89838240
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:57 schreef Lavenderr het volgende:

En nu weer on topic: homosuele ibissen :P
Ok :@
The truth was in here.
pi_89838655
Maar... als kwik voor homofilie zorgt, is homofilie dan ook te genezen met medicijnen die die effecten van dat kwik tegengaan?

Dat zou betekenen dat voor iedere geestelijke afwijking een chemische oorzaak moeten zijn.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 12 december 2010 @ 17:24:18 #45
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89839093
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:58 schreef Bastard het volgende:
Van mij hangen ze ieder pedofiel op aan het lokale stadhuis ook hoor. :)
Ik 'hoop' dat je hiermee 'pedoseksueel' bedoelt en niet 'pedofiel'.
  zondag 12 december 2010 @ 17:32:45 #46
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89839471
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:12 schreef Resistor het volgende:
Maar... als kwik voor homofilie zorgt, is homofilie dan ook te genezen met medicijnen die die effecten van dat kwik tegengaan?

Dat zou betekenen dat voor iedere geestelijke afwijking een chemische oorzaak moeten zijn.
Nou, ik heb het daadwerkelijke onderzoek niet gelezen, maar ik vind het nogal een raar artikel waarvan ik vermoed dat de makers van het artikel zelf de conclusie hebben getrokken dat als die ibissen niet aantrekkelijk zijn voor de vrouwtjes, dat ze dan maar homoseksueel worden:

quote:
LONDEN - Hoe meer witte ibissen in aanraking komen met kwik, hoe groter de kans dat mannetjes met elkaar gaan paren. De giftige stof zorgt ervoor dat de mannetjes zich minder opdoffen en de vrouwtjes dus niet zo in hen geïnteresseerd zijn.
Want waarom zouden die mannetjes wel op elkaar vallen als ze zo onaantrekkelijk zijn?

Dat is net zoiets als wat ooit iemand tegen me zei:

quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb een keer een wereldvreemd persoon gesproken die zei dat homoseksualiteit niet bestaat: Als een man op een andere man valt komt dat omdat hij geen vrouw kan krijgen.

Het was niet bedoeld als grapje. Deze persoon was 100% serieus :').

"Homoseksualiteit is overbodig"
  maandag 13 december 2010 @ 18:32:36 #47
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89883121
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:12 schreef Resistor het volgende:

*ahum*

Door "te genezen" te schrijven impliceer je eigenlijk dat je homofilie als ziekte ziet waar dus kennelijk tegenop getreden dient te worden, verholpen was misschien beter gekozen, of weg te nemen, maar genezen klinkt wel erg fout...
Overigens heb ik als kind wel met kwik uit een thermometer gespeeld, maar of ik daardoor homo ben geworden, neh, k denk t niet, ik kan me van daarvoor al herinneren vriendjes extreem leuk te vinden, leuker dan "normaal" de bedoeling was. :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 13 december 2010 @ 18:41:09 #48
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89883456
quote:
15s.gif Op maandag 13 december 2010 18:32 schreef YuckFou het volgende:
*ahum*

Door "te genezen" te schrijven impliceer je eigenlijk dat je homofilie als ziekte ziet waar dus kennelijk tegenop getreden dient te worden, verholpen was misschien beter gekozen, of weg te nemen, maar genezen klinkt wel erg fout...
Overigens heb ik als kind wel met kwik uit een thermometer gespeeld, maar of ik daardoor homo ben geworden, neh, k denk t niet, ik kan me van daarvoor al herinneren vriendjes extreem leuk te vinden, leuker dan "normaal" de bedoeling was. :')
Nee, je snapt het niet :). Je bent niet homo geworden omdat je met kwik in aanraking gekomen bent, maar dankzij die kwik ben je lelijk en onaantrekkelijk geworden, waardoor de vrouwtjes jou niet meer moeten, dus heb je maar (uit pure wanhoop) je toevlucht gezocht in het mannelijk geslacht :).
  maandag 13 december 2010 @ 18:51:40 #49
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89883941
quote:
12s.gif Op maandag 13 december 2010 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee, je snapt het niet :). Je bent niet homo geworden omdat je met kwik in aanraking gekomen bent, maar dankzij die kwik ben je lelijk en onaantrekkelijk geworden, waardoor de vrouwtjes jou niet meer moeten, dus heb je maar (uit pure wanhoop) je toevlucht gezocht in het mannelijk geslacht :).
:')
Kut dus dat is het...

Dan begrijp ik niet waarom al die meisjes en vrouwen "zonde" zeggen als ik uitleg dat ik bezet ben en een vriendje heb
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 14 december 2010 @ 07:58:09 #50
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89905980
quote:
11s.gif Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik 'hoop' dat je hiermee 'pedoseksueel' bedoelt en niet 'pedofiel'.
Dan kun je lang hopen. ;)
The truth was in here.
  woensdag 15 december 2010 @ 09:52:43 #51
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89948744
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 07:58 schreef Bastard het volgende:
Dan kun je lang hopen. ;)
Tja, hoezeer ik ook tegen pedoseksualiteit ben, je kunt natuurlijk niet iemand preventief gaan liquideren/martelen op basis van wat iemand denkt.

In mij schuilt bijvoorbeeld ook een potentieel moordenaar, die weleens naar boven is gekomen bij bepaalde gebeurtenissen/in bepaalde omstandigheden (net zoals in de meeste mensen en in jou dus ook, getuige je visie over wat te doen met pedofielen), moet ik dan maar preventief de doodstraf krijgen/gemarteld worden?
  woensdag 15 december 2010 @ 10:29:57 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89949597
quote:
3s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Tja, hoezeer ik ook tegen pedoseksualiteit ben, je kunt natuurlijk niet iemand preventief gaan liquideren/martelen op basis van wat iemand denkt.

In mij schuilt bijvoorbeeld ook een potentieel moordenaar, die weleens naar boven is gekomen bij bepaalde gebeurtenissen/in bepaalde omstandigheden (net zoals in de meeste mensen en in jou dus ook, getuige je visie over wat te doen met pedofielen), moet ik dan maar preventief de doodstraf krijgen/gemarteld worden?
Je kan het begrip rekken wat je wil JP, van mij mag ieder pedofiel aan het gas.
Dit word een andere discussie zo trouwens.
The truth was in here.
  woensdag 15 december 2010 @ 10:47:07 #53
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89950089
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:29 schreef Bastard het volgende:
Je kan het begrip rekken wat je wil JP, van mij mag ieder pedofiel aan het gas.
Dit word een andere discussie zo trouwens.
Nou, de discussie was toch al een tijdje afgelopen.

Dus dan vraag ik me wel af hoe jij dan denkt over potentiele moordenaars, ook aan het gas? Ik denk dat er dan weinig mensen over blijven :). Je kunt iemand niet op basis van een gedachte preventief de doodstraf geven, da's belachelijk.
pi_89953993
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:47 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou, de discussie was toch al een tijdje afgelopen.

Dus dan vraag ik me wel af hoe jij dan denkt over potentiele moordenaars, ook aan het gas? Ik denk dat er dan weinig mensen over blijven :). Je kunt iemand niet op basis van een gedachte preventief de doodstraf geven, da's belachelijk.
Maar dat beweert toch ook niemand :?
pi_89954163
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dat beweert toch ook niemand :?
"aan het gas." Klinkt anders best doodstraf achtig...Maar misschien bedoelde Bastard Kwikdampen. :o
pi_89954221
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

"aan het gas." Klinkt anders best doodstraf achtig...Maar misschien bedoelde Bastard Kwikdampen. :o
Hij zal wel de bewézen en praktiserende pedofielen bedoelen, en ja, daar kan ik me heel goed wat bij voorstellen. Zeker als je kinderen hebt.
pi_89954431
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij zal wel de bewézen en praktiserende pedofielen bedoelen, en ja, daar kan ik me heel goed wat bij voorstellen. Zeker als je kinderen hebt.
Niet aan zijn uitlatingen te zien:
C. Sagan
  woensdag 15 december 2010 @ 13:05:48 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89954611
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:00 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Niet aan zijn uitlatingen te zien:
Klopt, laat ik het spellen anders. Een pedofiel als in iemand die denkt over het sex hebben met kleine kinderen, daarvan zeg ik dat ik de laatste zal zijn die rouwig is mocht diegene van de aardbol vallen. :)

Nou.. kunnen we nu dan verder met kwik in relatie tot vermeende homosexualiteit?
The truth was in here.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:47:51 #59
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89960954
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, want anders hadden we deze discussie niet eens gehad (voordat mensen nog gaan denken dat ik zo'n voorstander van pedoseksualiteit ben :').)

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:05 schreef Bastard het volgende:
Klopt, laat ik het spellen anders. Een pedofiel als in iemand die denkt over het sex hebben met kleine kinderen, daarvan zeg ik dat ik de laatste zal zijn die rouwig is mocht diegene van de aardbol vallen. :)
En dan vraag ik je nogmaals: Wat moet er gebeuren met potentiele moordenaars en alle andere mensen met gedachten die jou niet aanstaan? Maar goed, dat antwoord zal wel uitblijven, dus laten we inderdaad maar weer ontopic gaan:

quote:
Nou.. kunnen we nu dan verder met kwik in relatie tot vermeende homosexualiteit?
Ik heb daar al een heleboel over gezegd hoor :)!

[ Bericht 1% gewijzigd door JoepiePoepie op 15-12-2010 15:55:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')