Tja, hoezeer ik ook tegen pedoseksualiteit ben, je kunt natuurlijk niet iemand preventief gaan liquideren/martelen op basis van wat iemand denkt.quote:
Je kan het begrip rekken wat je wil JP, van mij mag ieder pedofiel aan het gas.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tja, hoezeer ik ook tegen pedoseksualiteit ben, je kunt natuurlijk niet iemand preventief gaan liquideren/martelen op basis van wat iemand denkt.
In mij schuilt bijvoorbeeld ook een potentieel moordenaar, die weleens naar boven is gekomen bij bepaalde gebeurtenissen/in bepaalde omstandigheden (net zoals in de meeste mensen en in jou dus ook, getuige je visie over wat te doen met pedofielen), moet ik dan maar preventief de doodstraf krijgen/gemarteld worden?
Nou, de discussie was toch al een tijdje afgelopen.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:29 schreef Bastard het volgende:
Je kan het begrip rekken wat je wil JP, van mij mag ieder pedofiel aan het gas.
Dit word een andere discussie zo trouwens.
Maar dat beweert toch ook niemandquote:Op woensdag 15 december 2010 10:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, de discussie was toch al een tijdje afgelopen.
Dus dan vraag ik me wel af hoe jij dan denkt over potentiele moordenaars, ook aan het gas? Ik denk dat er dan weinig mensen over blijven. Je kunt iemand niet op basis van een gedachte preventief de doodstraf geven, da's belachelijk.
"aan het gas." Klinkt anders best doodstraf achtig...Maar misschien bedoelde Bastard Kwikdampen.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat beweert toch ook niemand
Hij zal wel de bewézen en praktiserende pedofielen bedoelen, en ja, daar kan ik me heel goed wat bij voorstellen. Zeker als je kinderen hebt.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
"aan het gas." Klinkt anders best doodstraf achtig...Maar misschien bedoelde Bastard Kwikdampen.
Niet aan zijn uitlatingen te zien:quote:Op woensdag 15 december 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zal wel de bewézen en praktiserende pedofielen bedoelen, en ja, daar kan ik me heel goed wat bij voorstellen. Zeker als je kinderen hebt.
Klopt, laat ik het spellen anders. Een pedofiel als in iemand die denkt over het sex hebben met kleine kinderen, daarvan zeg ik dat ik de laatste zal zijn die rouwig is mocht diegene van de aardbol vallen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Niet aan zijn uitlatingen te zien:
Kwik zorgt voor meer homosexuele ibissen
Nee, want anders hadden we deze discussie niet eens gehad (voordat mensen nog gaan denken dat ik zo'n voorstander van pedoseksualiteit benquote:Op woensdag 15 december 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Hij zal wel de bewézen en praktiserende pedofielen bedoelen, en ja, daar kan ik me heel goed wat bij voorstellen. Zeker als je kinderen hebt.
En dan vraag ik je nogmaals: Wat moet er gebeuren met potentiele moordenaars en alle andere mensen met gedachten die jou niet aanstaan? Maar goed, dat antwoord zal wel uitblijven, dus laten we inderdaad maar weer ontopic gaan:quote:Op woensdag 15 december 2010 13:05 schreef Bastard het volgende:
Klopt, laat ik het spellen anders. Een pedofiel als in iemand die denkt over het sex hebben met kleine kinderen, daarvan zeg ik dat ik de laatste zal zijn die rouwig is mocht diegene van de aardbol vallen.
Ik heb daar al een heleboel over gezegd hoorquote:Nou.. kunnen we nu dan verder met kwik in relatie tot vermeende homosexualiteit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |