abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2010 @ 09:52:43 #51
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89948744
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 07:58 schreef Bastard het volgende:
Dan kun je lang hopen. ;)
Tja, hoezeer ik ook tegen pedoseksualiteit ben, je kunt natuurlijk niet iemand preventief gaan liquideren/martelen op basis van wat iemand denkt.

In mij schuilt bijvoorbeeld ook een potentieel moordenaar, die weleens naar boven is gekomen bij bepaalde gebeurtenissen/in bepaalde omstandigheden (net zoals in de meeste mensen en in jou dus ook, getuige je visie over wat te doen met pedofielen), moet ik dan maar preventief de doodstraf krijgen/gemarteld worden?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 15 december 2010 @ 10:29:57 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89949597
quote:
3s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Tja, hoezeer ik ook tegen pedoseksualiteit ben, je kunt natuurlijk niet iemand preventief gaan liquideren/martelen op basis van wat iemand denkt.

In mij schuilt bijvoorbeeld ook een potentieel moordenaar, die weleens naar boven is gekomen bij bepaalde gebeurtenissen/in bepaalde omstandigheden (net zoals in de meeste mensen en in jou dus ook, getuige je visie over wat te doen met pedofielen), moet ik dan maar preventief de doodstraf krijgen/gemarteld worden?
Je kan het begrip rekken wat je wil JP, van mij mag ieder pedofiel aan het gas.
Dit word een andere discussie zo trouwens.
The truth was in here.
  woensdag 15 december 2010 @ 10:47:07 #53
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89950089
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:29 schreef Bastard het volgende:
Je kan het begrip rekken wat je wil JP, van mij mag ieder pedofiel aan het gas.
Dit word een andere discussie zo trouwens.
Nou, de discussie was toch al een tijdje afgelopen.

Dus dan vraag ik me wel af hoe jij dan denkt over potentiele moordenaars, ook aan het gas? Ik denk dat er dan weinig mensen over blijven :). Je kunt iemand niet op basis van een gedachte preventief de doodstraf geven, da's belachelijk.
pi_89953993
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:47 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou, de discussie was toch al een tijdje afgelopen.

Dus dan vraag ik me wel af hoe jij dan denkt over potentiele moordenaars, ook aan het gas? Ik denk dat er dan weinig mensen over blijven :). Je kunt iemand niet op basis van een gedachte preventief de doodstraf geven, da's belachelijk.
Maar dat beweert toch ook niemand :?
pi_89954163
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dat beweert toch ook niemand :?
"aan het gas." Klinkt anders best doodstraf achtig...Maar misschien bedoelde Bastard Kwikdampen. :o
pi_89954221
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

"aan het gas." Klinkt anders best doodstraf achtig...Maar misschien bedoelde Bastard Kwikdampen. :o
Hij zal wel de bewézen en praktiserende pedofielen bedoelen, en ja, daar kan ik me heel goed wat bij voorstellen. Zeker als je kinderen hebt.
pi_89954431
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij zal wel de bewézen en praktiserende pedofielen bedoelen, en ja, daar kan ik me heel goed wat bij voorstellen. Zeker als je kinderen hebt.
Niet aan zijn uitlatingen te zien:
Kwik zorgt voor meer homosexuele ibissen
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 15 december 2010 @ 13:05:48 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89954611
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:00 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Niet aan zijn uitlatingen te zien:
Kwik zorgt voor meer homosexuele ibissen
Klopt, laat ik het spellen anders. Een pedofiel als in iemand die denkt over het sex hebben met kleine kinderen, daarvan zeg ik dat ik de laatste zal zijn die rouwig is mocht diegene van de aardbol vallen. :)

Nou.. kunnen we nu dan verder met kwik in relatie tot vermeende homosexualiteit?
The truth was in here.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:47:51 #59
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89960954
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, want anders hadden we deze discussie niet eens gehad (voordat mensen nog gaan denken dat ik zo'n voorstander van pedoseksualiteit ben :').)

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:05 schreef Bastard het volgende:
Klopt, laat ik het spellen anders. Een pedofiel als in iemand die denkt over het sex hebben met kleine kinderen, daarvan zeg ik dat ik de laatste zal zijn die rouwig is mocht diegene van de aardbol vallen. :)
En dan vraag ik je nogmaals: Wat moet er gebeuren met potentiele moordenaars en alle andere mensen met gedachten die jou niet aanstaan? Maar goed, dat antwoord zal wel uitblijven, dus laten we inderdaad maar weer ontopic gaan:

quote:
Nou.. kunnen we nu dan verder met kwik in relatie tot vermeende homosexualiteit?
Ik heb daar al een heleboel over gezegd hoor :)!

[ Bericht 1% gewijzigd door JoepiePoepie op 15-12-2010 15:55:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')