abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 december 2010 @ 13:51:55 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89383640
Het begon in het klein met een user die een kerstpakket aanbood voor iemand die wel een steuntje in de rug kon gebruiken. Al snel deed goed voorbeeld goed volgen en meldden meerdere users zich.

Inmiddels is dit topic geworden tot het centrale 'kerstpakket zoekt passende ontvanger'-topic.

Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan! Dat mag hieronder in het topic, maar ook per PM.

Ik zal dagelijks de OP aanpassen en aanvullen, zodat duidelijk is wat er allemaal te vergeven of reeds vergeven is. Het complete lijstje staat hieronder.

Maar eerst nog even dit:

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Juist!

Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!

Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven (behalve voor mij, want iemand moet natuurlijk zorgen dat het pakket uiteindelijk bij jou terecht komt). Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!

Zet je schaamte, je twijfel, je angst en al het andere dat je tegenhoudt opzij, en drop me gewoon een PM ^O^

Dawast weer :)

:W
________________________________


De laatste stand van zaken:

~:) = we zoeken er iemand voor
*O* = er is iemand voor gevonden

***

De volgende pakketten zoeken nog een nieuw baasje :Y

~:) Pakket E) motorbloempje biedt voor iemand in de omgeving van Nijmegen iets zelfgemaaktst (is dat een woord??) aan. Iets dat ze voor je bakt, zodat je onder de boom of bij de koffie een tractatie hebt voor jou en je eventuele bezoekers. Zie je het al voor je? Buiten sneeuwt het van heb ik jou daar, en jullie zitten gezellig binnen een vette of zoete bek te halen. Gewoon, omdat het kan!

~:) Pakket G) Hukkie zou het leuk vinden om iemand te voorzien van een kerstmaaltijd, bijvoorbeeld in de vorm van een gourmetschotel, de sauzen, de stokbroden, etc. Bijna het enige dat je zelf nog hoeft te doen is aanschuiven (en natuurlijk je eigen afwas na afloop).

~:) Pakket O: is van internationale komaf! Want sitting_elfling stelt vanuit Engeland een pakket beschikbaar met Engelse lekkernijen. Nu weet ik uit betrouwbare bron dat de Engelsen een aantal erg lekkere dingetjes maken, dus dat wordt smullen!

~:) Pakket P: komt van asfalthooligan. Het stelt een wensbon van ¤ 15 beschikbaar. Neem even een kijkje op de site, want wie weet is dit nu precies waar jij naar op zoek was! Ow, en asfalthooligan is niet de directeur van Wensbon; hij heeft er eentje gewonnen en wil 'm gewoon graag aan iemand anders geven!

~:) Pakket R komt van een grote onbekende. Hij hoeft alleen maar antwoord op de vragen wie, wat, waar en hoe en dan gaat hij het in orde maken.

~:) Pakket T is van een user die praktisch denkt: vlees is duur, dus bonnen van de Keurslager zijn vást leuk en handig om te krijgen. En zo hebben we dus een aantal Keurslagerbonnen beschikbaar. Heb je zin in eens iets lekkers wat je normaal vanwege de kosten laat liggen? Dan is dit er eentje voor jou!

~:) Pakket X wordt aangeboden door missyB aan iemand die trek heeft in een borreltje. Je mag zelf kiezen, want het betreft een bon voor Gall&Gall.

~:) Pakket Z zal van tietvlag komen, tenzij zijn / haar baas dit jaar geen kerstpakketten geeft. Een flinke verrassing dus.

~:) Pakket AA is van AllOfTheSameBlood en is een verrassingspakket met vrouwendingetjes. Iets lekkers, iets ontspannends, iets gezelligs. Leuk voor mensen die wel hun voedsel kunnen betalen, maar geen ruimte hebben om zichzelf eens te verwennen/wat extra's te doen.



De volgende pakketten hebben inmiddels een baasje gevonden :Y

*O* Pakket A) Zoals je bovenin deze OP kunt lezen, biedt MrX (die graag anoniem wil blijven) een kerstpakket aan met een inhoud naar keuze. MrX heeft aan mij per PM uiteraard een budget doorgegeven. We zijn op zoek naar iemand die hij echt blij kan maken, iemand die de eindjes misschien net niet helemaal aan elkaar geknoopt krijgt en op een of andere manier steeds overal net naastgrijpt.

*O* Pakket B) Nemain ziet het al voor zich; komen er veel aanvragen en blijken er te weinig pakketten, dan stelt Nemain er ook een beschikbaar. Het mag een verrassingspakket zijn, maar als je specifieke wensen hebt, dan mag je die aangeven. Heb je het slecht naar je zin, of kan je echt wel een oppepper gebruiken voor de decembermaand en zou een verrassingspakket misschien precies dát voor je kunnen zijn, stuur me dan een berichtje!

*O* Pakket C) Felixa was ons eigenlijk voor, want die had elders al een pakket beschikbaar gesteld. Blijkbaar beviel het goed, want ze doet het gewoon nog een keer! Ik heb zojuist per PM vernomen dat ze er met veel plezier een verrassingspakket van maakt (met spullen uit de supermarkt), maar als je speciale wensen hebt, dan mag je die met liefde doorgeven. Wordt jouw kerst hiervan een pietsie zonniger, schroom dan niet en trek aan onze PM-bel.

*O* Pakket D) PeterPastoor biedt een Americaans pakket aan met alle artikelen uit zijn amerikaanse winkel (punt nl). Ik heb eens even rondgekeken en volgens mij gaat dat heerlijke toetjes opleveren. Heb je zin in eens iets anders, dan zou dit 'm wel eens voor je kunnen zijn!

*O* Pakket F) Dit pakket gaat komen van JJH. Omdat hij zeker weet dat er mensen zijn die het minder hebben dan hij. Een groot gebaar uit een goed hart!

*O* Pakket H) Was van mezelf. En dat was eigenlijk geen pakket; het was er gewoon ineens. Ik kon geen weerstand bieden aan het verhaal in de PM van een user. Hij en de rest van het gezin hebben zoveel voor hun kiezen gehad, dat de leut er voor iedereen een beetje af is. Hij wilde heel graag dat ze eens met z'n allen uit eten konden. Zoiets hadden ze al jaren niet kunnen doen. Dus dat heb ik hem, zijn pap & mam en broertje en zusje aangeboden.

*O* Pakket I Felixa was vanavond bij een vriendin en die bood spontaan ook een pakket aan. Dit is er eentje voor wie van verrassingen houdt, want het verhaal vertelt niet wat erin zal zitten

*O* Pakket J rebel-angel heeft iets lekkers in de aanbieding: een pakket met verzorgingsproducten voor vrouwen. Je kent het wel: van alles voor het reinigen en verzorgen van lijf en leden. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik wel eens met een mandje door de drogisterij ga, dan betekent dat altijd flink aftikken bij de kassa. Maar het is zo lekker! Waarschijnlijk niet een eerste levensbehoefte en daarom juist extra fijn voor iemand die het met wat minder moet doen!

*O* Pakket K (en eventueel L) komt van misterDre. Gewoon, omdat hij ookl graag iets weggeeft. Loopt het helemaal uit de hand, dan wil hij pakket L ook voor zijn rekening nemen!

~:) Pakket L komt eveneens van misterDre. Naast pakket K wilde hij ook L namelijk wel voor zijn rekening nemen.

*O* Pakket M: Snuitebolletje (dat verzin je niet) stelt het kerstpakket beschikbaar dat hij (of zij) van zijn (of haar) baas krijgt. Een verrassing voor iedereen!

-O- Pakket N: is vervallen; baas was niet zo gul dit jaar.

*O* Pakket Q is van zwartedoos. Die heeft iets in elkaar geflanst en het meteen even op de foto gezet: [aangeboden] Kerstpakket, om iemand echt blij te maken Ik vind 'm echt superleuk!

*O* Pakket U is van brunette82 en bevat proefmonstertjes van geurtjes en cremes. Kun je lekker tutten in de kerstvakantie!

*O* Pakket V komt van Remco_h. Hij heeft de keuze uit drie pakketen, dus er zit zeker iets voor je bij. Voor de details verwijs ik je graag naar zijn eigen post: [aangeboden] Kerstpakket, om iemand echt blij te maken

*O* Pakket W wordt geschonken door Papabear. Vertel hoe je (gezins-) situatie ongeveer in elkaar zit (qua samenstelling dus) en Papabear maakt een pakket op maat!

*O* Pakkket Y is een wijnpakket van Gurb. Het bevat een aantal flessen rode wijn, dus als je regelmatig een goed glas nuttigt, of visite krijgt met kerst, heb je in elk geval even genoeg!

[ Bericht 9% gewijzigd door ElisaB op 06-01-2011 01:28:14 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 1 december 2010 @ 13:56:32 #2
299208 Rifoki
Met de noorderzon vertrokken.
pi_89383831
Super tof idee, succes er mee! ^O^
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
pi_89383886
Super actie! Ik heb het zelf ook niet breed (heb ook een topic geopend in dit forum), maar gelukkig kan ik wel eten. Zorg a.u.b. dat het bij iemand terecht komt die het ook echt nodig heeft!!!!
pi_89383894
Wat een kerstgedachte. O+
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_89383932
Mooie actie inderdaad. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2010 13:59:16 ]
pi_89383937
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:58 schreef Kluts het volgende:
Wat een kerstgedachte. O+
Dat!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 1 december 2010 @ 14:06:36 #7
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_89384257
Mochten er inderdaad honderden reacties binnenkomen van mensen die graag een kerstpakket willen krijgen, dan verstuur ik er met liefde ook eentje.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_89384418
O+ Wat lief!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_89384500
Ik heb in een ander topic ook al een kerstpakket aangeboden maar ik wil er best nog eentje versturen. :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 14:17:04 #10
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_89384665
Kun je de PM's niet geanonimiseerd hier neerzetten? Dan kunnen we democratisch te werk gaan. Of zo.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Admin woensdag 1 december 2010 @ 14:19:13 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89384771
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Kun je de PM's niet geanonimiseerd hier neerzetten? Dan kunnen we democratisch te werk gaan. Of zo.
Ik laat het liever aan de vertrouwenspersoon ElisaB O+ over en bij twijfel raadpleegt ze mij.
IDemocratie prima, maar niet als het om mensen gaat die het slecht of minder hebben.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 14:19:54 #12
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89384807
Mooi idee! :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_89384946
Wat een mooi idee!
Haters gonna hate.
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 14:23:23 #14
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_89384967
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:19 schreef yvonne het volgende:
Ik laat het liever aan de vertrouwenspersoon ElisaB O+ over en bij twijfel raadpleegt ze mij.
IDemocratie prima, maar niet als het om mensen gaat die het slecht of minder hebben.
Uiteraard kan O+ ElisaB O+ dat prima, maar ik ben gewoon benieuwd naar die geanonimiseerde berichten. B-)
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Admin woensdag 1 december 2010 @ 14:24:08 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89384999
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:23 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Uiteraard kan O+ ElisaB O+ dat prima, maar ik ben gewoon benieuwd naar die geanonimiseerde berichten. B-)
Aagje O+

Maar ik vind dit een bijzondere geste, top ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:31:02 #16
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89385275
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:57 schreef Miertje88 het volgende:
Super actie! Ik heb het zelf ook niet breed (heb ook een topic geopend in dit forum), maar gelukkig kan ik wel eten. Zorg a.u.b. dat het bij iemand terecht komt die het ook echt nodig heeft!!!!
Daar gaan we onze stinkende best voor doen. Gewoon zien te zorgen dat het daar terecht komt waar het echt voor veel plezier zorgt!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 1 december 2010 @ 14:43:16 #17
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89385830
OMFG :o Kom maar op met die kerstpakketten :X

Ik krijg zulke geweldige PM's. Echt. Wat kunnen we als FOK!-ers nog veel moois doen voor onze medemensch O+

Lieve PM'ers: ik lees alles, maar kan niet iedereen op korte termijn antwoord geven, want het wordt een complete chaos _O-

Geloof me; het komt goed. Vanavond, als ik zelf niet vind dat ik ook nog moet werken, als er niet 7 collegá's om me heen hangen, dan zal ik zorgen voor een net overzicht :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 1 december 2010 @ 14:44:37 #18
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_89385893
Wat een mooi gebaar.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:44:39 #19
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89385894
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:06 schreef Nemain het volgende:
Mochten er inderdaad honderden reacties binnenkomen van mensen die graag een kerstpakket willen krijgen, dan verstuur ik er met liefde ook eentje.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:12 schreef Felixa het volgende:
Ik heb in een ander topic ook al een kerstpakket aangeboden maar ik wil er best nog eentje versturen. :)
Mag ik jullie er in de OP bijzetten? Als optie B en optie C?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89386023
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:44 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Mag ik jullie er in de OP bijzetten? Als optie B en optie C?
Ja hoor, prima! :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:51:36 #21
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89386183
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef Felixa het volgende:
Ja hoor, prima! :)
O+

Is het een verrassingspakket, of weet je al wat erin zit? Moet ik er verder nog iets van weten om een goede kandidaat-ontvanger voor je te vinden?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 1 december 2010 @ 14:52:37 #22
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_89386232
Ik had een soortgelijk idee maar was nog aan het uitwerken met een paar mensen, kunnen we wel combineren hier denk ik zo.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_89386342
O+ voor MrX!
pi_89386358
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

O+

Is het een verrassingspakket, of weet je al wat erin zit? Moet ik er verder nog iets van weten om een goede kandidaat-ontvanger voor je te vinden?
Ik PM wel even. :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:55:59 #25
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89386379
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:52 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had een soortgelijk idee maar was nog aan het uitwerken met een paar mensen, kunnen we wel combineren hier denk ik zo.
Lijkt me een plan ^O^
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:55 schreef Felixa het volgende:
Ik PM wel even. :)
:*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89386770
Ik heb je ook een pm gestuurd :)
  woensdag 1 december 2010 @ 15:15:10 #27
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_89387209
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:44 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Mag ik jullie er in de OP bijzetten? Als optie B en optie C?
Uiteraard.
Ik wil wel een verrassingspakket in elkaar draaien, maar als iemand echt iets specifieks wil mag het ook.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
  woensdag 1 december 2010 @ 15:15:10 #28
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89387210
Als je nog iemand zoekt om te bezorgen in Noord-Holland, dan ben ik beschikbaar :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_89387272
Geweldig! O+
pi_89387465
Wauw! _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 15:32:46 #31
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_89387974
Als je nou niet genoeg aanvragen krijgt voor een kerstpakket, maar wel een enorm aanbod van kerstpakketten, kun je natuurlijk ook overwegen om het aan één of andere daklozen-organisatie of probleemkinderenopvang of iets dergelijks te geven.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 1 december 2010 @ 15:46:53 #32
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89388526
quote:
3s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je nou niet genoeg aanvragen krijgt voor een kerstpakket, maar wel een enorm aanbod van kerstpakketten, kun je natuurlijk ook overwegen om het aan één of andere daklozen-organisatie of probleemkinderenopvang of iets dergelijks te geven.
Het zou zomaar kunnen. Maar vooralnog is er best een aantal gegadigden :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89388947
Wauw..
  woensdag 1 december 2010 @ 15:59:04 #34
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_89389008
O+
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_89389068
Als je pm's krijgt uit regio Nijmegen kan ik wel even kijken of ik wat leuks kan bedenken. Niet voor een kapitaal ofzo, ben student, maar kan wel zelf wat bakken / fabriceren :)
Ja doei.
  woensdag 1 december 2010 @ 16:25:16 #36
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89390130
Ik wil geven!

Wel niet zo heel veel op het moment, maar ik kan het missen, er zijn altijd nog mensen die het minder hebben. :@
  woensdag 1 december 2010 @ 16:34:24 #37
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_89390517
Dit vind ik een toffe actie, ik zat zelf te denken aan het geven van een lekker kerstmaal oid. Bijvoorbeeld een vleesschotel voor gourmet, met stokbroden, sauzen, salades en alles wat daar zo'n beetje bij hoort.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 1 december 2010 @ 16:41:34 #38
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89390868
En ik wil trouwens ook wel een tank benzine en een dag een chauffeur (that will be me) doneren om hier en daar het een en ander te bezorgen.
  woensdag 1 december 2010 @ 18:17:56 #39
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89395180
OP bijgewerkt; keep 'm coming ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 1 december 2010 @ 18:24:42 #40
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89395397
Kent hier niemand een bedrijf waar ze die dingen maken? En dan vragen of ze er 20 willen afstaan voor het goede doel? Of de PR van FOK! laten vragen natuurlijk...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_89395501
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef JJH het volgende:
En ik wil trouwens ook wel een tank benzine en een dag een chauffeur (that will be me) doneren om hier en daar het een en ander te bezorgen.
Dat wil ik ook best doen ja, en het kerstpakket dat ik van mijn baas krijg stel ik ook ter beschikking (geen idee wat dat is, dus een echte verrassing voor mij en de ontvanger).

Dus wat JJH zei, chauffeur, ook dat wil ik doen, 1 hele dag lang, vrijdag 24 dec. Kilometers zijn niet belangrijk.
  woensdag 1 december 2010 @ 18:33:18 #42
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89395688
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef Bart het volgende:
Kent hier niemand een bedrijf waar ze die dingen maken? En dan vragen of ze er 20 willen afstaan voor het goede doel? Of de PR van FOK! laten vragen natuurlijk...
Alles kan, maar het is FOK-kers voor FOK!-kers en niet grote bedrijven voor FOK!-kers :D

Ik snap wat je bedoelt en het is op zichzelf geen gek idee, maar voor FVF schiet het zijn doel voorbij. Denk ik :@
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 1 december 2010 @ 18:33:58 #43
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89395705
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Alles kan, maar het is FOK-kers voor FOK!-kers en niet grote bedrijven voor FOK!-kers :D

Ik snap wat je bedoelt en het is op zichzelf geen gek idee, maar voor FVF schiet het zijn doel voorbij. Denk ik :@
Nou ja, als een fokker het kan regelen, dan is het toch nog steeds FVF ;). Zeker als een aantal fokkers waaronder ik die dingen zelf gaan bezorgen...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_89395721
1 woord hiervoor: Wauw O+
  woensdag 1 december 2010 @ 18:36:08 #45
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_89395770
Ik denk dat ik dit jaar ook weer een kerstpakket krijg, vaak gevuld met nuttige dingen, vorig jaar onder anderen handschoenen enzo.
Mocht ik weer een kerstpakket krijgen stel ik dit ook beschikbaar :) Zal dan nog wel melden wat er in zit :)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_89395802
Wat een cool idee O+.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_89395852
Wat een ongelofelijk tof idee! Fok! rules O+
  woensdag 1 december 2010 @ 18:49:50 #48
215 misterDre
Paint it black!
pi_89396344
Ik wil ook wel een kerstpakket weggeven. En als het uit de hand loopt doe ik er 2. ~:)
  woensdag 1 december 2010 @ 19:19:02 #49
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_89397700
*O*
Ik word hier helemaal blij van!
Hoop echt dat ik iemand kan helpen en dat we alle aanvragen kunnen voorzien.
Het is dat ik al weet dat ik vanuit 't werk een kandelaar krijg, anders had ik dat kerstpakket ook ter beschikking gesteld. (Of iemand moet heel graag een kandelaar willen krijgen :D )
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
  woensdag 1 december 2010 @ 19:31:45 #50
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_89398431
- edit: nee joh -

Check je PM; speciaal voor jou, in plaats van je 13e maand ^O^

[ Bericht 18% gewijzigd door ElisaB op 01-12-2010 20:22:39 ]
pi_89398673
Wat leuk :) Als mijn bedrijf volgend jaar loopt, doe ik mee. Nu nog niet in die positie.
  woensdag 1 december 2010 @ 23:20:11 #52
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89411852
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef JJH het volgende:
En ik wil trouwens ook wel een tank benzine en een dag een chauffeur (that will be me) doneren om hier en daar het een en ander te bezorgen.
Jij bent best lief he? O+

Geweldig topic dit ^O^
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Boks-Chick woensdag 1 december 2010 @ 23:41:46 #53
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89412829
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:31 schreef Het_Biertje het volgende:
- edit: nee joh -

Check je PM; speciaal voor jou, in plaats van je 13e maand ^O^
je mag trouwens ook nokken met je niet grappige nepgebedel in dit forum :*
lolwut
pi_89413953
Ik weet niet of ik iets kan doen met een kerstpakket van uit Engeland?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 2 december 2010 @ 00:55:05 #55
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89415500
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik weet niet of ik iets kan doen met een kerstpakket van uit Engeland?
Dat zou ik ook niet weten. Opsturen vanuit het buitenland is erg duur, maar natuurlijk niet onmogelijk. Of we zouden toevallig iemand moeten treffen die in de UK woont (nog niet gevonden overigens). Natuurlijk kunnen we regelen dat het hier gekocht wordt.

Wat had je zelf in gedachten?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89415632
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:55 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet weten. Opsturen vanuit het buitenland is erg duur, maar natuurlijk niet onmogelijk. Of we zouden toevallig iemand moeten treffen die in de UK woont (nog niet gevonden overigens). Natuurlijk kunnen we regelen dat het hier gekocht wordt.

Wat had je zelf in gedachten?
ik betwijfel dat er FOKkers in de UK wonen die er enorm veel baat bij zouden hebben. Ik dacht zelf aan een kleinigheid? Pakketje met klein flesje drank, variatie pakketje engelse thee, wat koekjes, chocola en snaperijen met een kerstkaart 'merry christmas' ofzo? :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 2 december 2010 @ 01:06:42 #57
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89415675
Lieve allemaal, ik ben al een poosje per PM bezig om 'vraag & aanbod' aan elkaar te knopen. Dat moet ik een beetje in delen doen, want anders wordt het een hopeloze knoeiboel.

Als ik je nog niet benaderd heb, dan betekent dat niet dat ik je vergeten ben (of dat je achter het net vist), maar dan betekent het waarschijnlijk dat ik weer even wat antwoorden moet afwachten voor ik verder ga.

Maar voor nu: de reacties zijn zowel hartverscheurend als hartverwarmend (oke, beetje theatraal, maar je krijgt het plaatje). Ik word een heen en weer geslingerd. Er wordt een flink aantal mensen iets blijer gemaakt. En dat is prachtig!

Ik hoop dat jullie allemaal begrijpen dat we niet zomaar de verhalen van mensen in dit topic gooien. Maar ik zal aan iedereen vragen of ze iets kwijt willen voor in dit topic. And if so, dan komt dat wel. Maar neem van me aan dat alles goed terecht komt.

We doen iets geweldigs met z'n allen :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 2 december 2010 @ 01:07:58 #58
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89415694
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:03 schreef sitting_elfling het volgende:
ik betwijfel dat er FOKkers in de UK wonen die er enorm veel baat bij zouden hebben. Ik dacht zelf aan een kleinigheid? Pakketje met klein flesje drank, variatie pakketje engelse thee, wat koekjes, chocola en snaperijen met een kerstkaart 'merry christmas' ofzo? :D
Nou, dat klinkt me lekker in de oren! Zal ik 'm toevoegen in de OP?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89415753
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:06 schreef ElisaB het volgende:
Lieve allemaal, ik ben al een poosje per PM bezig om 'vraag & aanbod' aan elkaar te knopen. Dat moet ik een beetje in delen doen, want anders wordt het een hopeloze knoeiboel.

Als ik je nog niet benaderd heb, dan betekent dat niet dat ik je vergeten ben (of dat je achter het net vist), maar dan betekent het waarschijnlijk dat ik weer even wat antwoorden moet afwachten voor ik verder ga.

Maar voor nu: de reacties zijn zowel hartverscheurend als hartverwarmend (oke, beetje theatraal, maar je krijgt het plaatje). Ik word een heen en weer geslingerd. Er wordt een flink aantal mensen iets blijer gemaakt. En dat is prachtig!

Ik hoop dat jullie allemaal begrijpen dat we niet zomaar de verhalen van mensen in dit topic gooien. Maar ik zal aan iedereen vragen of ze iets kwijt willen voor in dit topic. And if so, dan komt dat wel. Maar neem van me aan dat alles goed terecht komt.

We doen iets geweldigs met z'n allen :*
Uiteraard klinkt dit alles prachtig maar ik neem aan dat je niet te catchy bent voor hartverscheurende verhalen? Je hebt er altijd jammer genoeg mensen tussen zitten die er misbruik van willen maken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89415762
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:07 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nou, dat klinkt me lekker in de oren! Zal ik 'm toevoegen in de OP?
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:07 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nou, dat klinkt me lekker in de oren! Zal ik 'm toevoegen in de OP?
Zet maar neer :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  One tough cookie donderdag 2 december 2010 @ 01:16:31 #61
169210 liesje1979
pi_89415794
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uiteraard klinkt dit alles prachtig maar ik neem aan dat je niet te catchy bent voor hartverscheurende verhalen? Je hebt er altijd jammer genoeg mensen tussen zitten die er misbruik van willen maken.
We gaan er vanuit dat mensen er geen misbruik van maken, tenzij er sterke aanwijzingen zijn.
En mocht iemand er misbruik van maken moet diegene dat maar voor zichzelf verantwoorden. ;)
pi_89415848
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

We gaan er vanuit dat mensen er geen misbruik van maken, tenzij er sterke aanwijzingen zijn.
En mocht iemand er misbruik van maken moet diegene dat maar voor zichzelf verantwoorden. ;)
Mja, dat snap ik ook wel.. Het gaat er mij meer om dat sommige mensen (mods) nu eenmaal gevoelig zijn voor dit soort zaken en je toch beter enige vorm van controle kunt hebben. Daarom heb ik ook liever dat dit soort pakketten naar mensen worden gestuurd waar users van weten dat ze wel een opkikker kunnen gebruiken in plaats van een nieuwe user die een PM stuurt. Uiteraard wil ik hiermee niet zeggen dat al die verhalen onzin zijn. Maar met enige scherpte is niks mis. Nederland is een rijk land en zelfs de armsten in dit land hebben het nog goed in vergelijking met andere landen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  One tough cookie donderdag 2 december 2010 @ 01:35:02 #63
169210 liesje1979
pi_89415973
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, dat snap ik ook wel.. Het gaat er mij meer om dat sommige mensen (mods) nu eenmaal gevoelig zijn voor dit soort zaken en je toch beter enige vorm van controle kunt hebben. Daarom heb ik ook liever dat dit soort pakketten naar mensen worden gestuurd waar users van weten dat ze wel een opkikker kunnen gebruiken in plaats van een nieuwe user die een PM stuurt. Uiteraard wil ik hiermee niet zeggen dat al die verhalen onzin zijn. Maar met enige scherpte is niks mis. Nederland is een rijk land en zelfs de armsten in dit land hebben het nog goed in vergelijking met andere landen.
Die scherpte is er zeker wel. Yvonne kent Fok en haar users als haar broekzak. Ze weet meer dan je denkt. Nieuwe users die reageren worden echt wel gecheckt. En Elisa is niet alleen een heel warm mens, ze bezit ook over een portie gezond verstand. ^O^ En beiden zijn erg betrokken bij FHF! En ja ongetwijfeld zal er wel eens iemand doorheen gaan glippen, en dan denk ik, tja, je moet er maar mee kunnen leven als je dat doet.

-edit- We zijn offtopic! :D Als je wilt reageren, wil je dat dan in FB doen? :*
  donderdag 2 december 2010 @ 02:13:21 #64
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_89416197
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:12 schreef sitting_elfling het volgende: Uiteraard klinkt dit alles prachtig maar ik neem aan dat je niet te catchy bent voor hartverscheurende verhalen? Je hebt er altijd jammer genoeg mensen tussen zitten die er misbruik van willen maken.
Er zijn mensen die het zelf ook niet heel breed hebben, maar toch breed genoeg om op deze manier anderen een fijne kerst te willen geven. Misbruik kan, maar reken maar dat, als ik straks mijn gourmetschotel bij een twee-onder-een-kap-woning-met-een-dikke-BMW-voor-de-deur moet afleveren, ik die gast eerst even diep laat bukken om die schotel diep in zijn...........

Dat risico loop je altijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hukkie op 02-12-2010 02:20:01 ]
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_89416226
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:13 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Er zijn mensen die het zelf ook niet heel breed hebben, maar toch breed genoeg om op deze manier anderen een fijne kerst te willen geven. Misbruik kan altijd, maar reken maar dat, als ik straks mijn gourmetschotel bij een twee-onder-een-kap-woning-met-een-dikke-BMW-voor-de-deur moet afleveren, ik die gast eerst even diep laat bukken om die schotel diep in zijn...........

Dat risico loop je altijd.
Mja ik wil nu ook niet de indruk geven dat ik weinig vertrouwen in deze zaken heb van FOK. Ik wil het alleen maar even benadrukken. Zelfs in jouw geval zijn er altijd nog personen die de BMW even bij de buren zetten en wat andere goederen achter slot en grendel zetten. Ik ken uit eigen ervaring genoeg ratten die met alle liefde van de wereld hier misbruik van zouden willen maken maar ook genoeg mensen die hier zoooo gemakkelijk zouden in trappen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 2 december 2010 @ 02:22:41 #66
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_89416243
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja ik wil nu ook niet de indruk geven dat ik weinig vertrouwen in deze zaken heb van FOK. Ik wil het alleen maar even benadrukken. Zelfs in jouw geval zijn er altijd nog personen die de BMW even bij de buren zetten en wat andere goederen achter slot en grendel zetten. Ik ken uit eigen ervaring genoeg ratten die met alle liefde van de wereld hier misbruik van zouden willen maken maar ook genoeg mensen die hier zoooo gemakkelijk zouden in trappen.
Maar Elisa en Yvonne zijn door de wol geverfd en kennen FOK! en hun FOK!kers als hun broekzak, die trappen maar zo niet ergens in :N
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 2 december 2010 @ 02:29:46 #67
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_89416293
Laten we er inderdaad vanuit gaan dat de mensen die zich via PM bij de mods melden ook daadwerkelijk geholpen worden door deze initiatieven. En dat ElisaB en Yvonne de scammers eruit pikken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_89416317
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:29 schreef Hukkie het volgende:
Laten we er inderdaad vanuit gaan dat de mensen die zich via PM bij de mods melden ook daadwerkelijk geholpen worden door deze initiatieven. En dat ElisaB en Yvonne de scammers eruit pikken.
Dat dus! Maar ik vond het wel even waard om het nog eens te vermelden. Er is niks mis met scherp zijn :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  One tough cookie donderdag 2 december 2010 @ 04:17:59 #69
169210 liesje1979
pi_89416649
Precies, en nu weer over kerstpakketten.
pi_89416888
Misschien nog een kleine tip voor de mensen die een pakket gaan samenstellen: volgens mij is vlees een van de eerste dingen waar mensen die het financieel moeilijk hebben op beknibbelen. Nou kun je bij de Keurslager cadeaubonnen kopen vanaf 5 euro. Die kunnen dan bij alle Keurslagers in Nederland besteed worden. Op die manier kunnen de ontvangers van de pakketten misschien een lekker stukje vlees op tafel zetten met de kerst. :)

http://www.keurslager.nl/cadeautip
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_89416988
Leuk idee felixa :)!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Boks-Chick donderdag 2 december 2010 @ 07:29:25 #72
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89416994
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 06:58 schreef Felixa het volgende:
Misschien nog een kleine tip voor de mensen die een pakket gaan samenstellen: volgens mij is vlees een van de eerste dingen waar mensen die het financieel moeilijk hebben op beknibbelen. Nou kun je bij de Keurslager cadeaubonnen kopen vanaf 5 euro. Die kunnen dan bij alle Keurslagers in Nederland besteed worden. Op die manier kunnen de ontvangers van de pakketten misschien een lekker stukje vlees op tafel zetten met de kerst. :)

http://www.keurslager.nl/cadeautip
Hey wat een goede tip! :o
lolwut
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 09:00:37 #73
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_89418048
Ik heb een vraag. Hoe lang gaat deze actie door? In de zin van, het is 25 en 26 december Kerst. De week erna (dus tussen Kerst en O&N) heb ik als t goed is vrij (nog niet goedgekeurd).

Mocht het nu zo zijn dat er nog kerstpakketten rondgebracht moeten worden en mijn vrij-aanvraag wordt goedgekeurd, dan wil ik met alle plezier een dag chauffeur spelen (het goede voorbeeld is eerder in dit topic gegeven) om ook die kerstpakketten te bezorgen waar het nodig is. Brandstof is geen probleem, kilometers ook niet.

Ik weet niet of er meer mensen zijn die dat willen doen in diezelfde week, maar misschien kan er dan iets georganiseerd worden dat dat makkelijker is? Ik woon zelf in het zuiden des lands, dus om nou naar Groningen te rijden terwijl er andere mensen ook rijden en daar dichter in de buurt wonen is dan een beetje onzinnig, dus misschien dat dat dan centraal aangepakt kan worden?

In ieder geval, het aanbod staat :)
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 2 december 2010 @ 09:07:42 #74
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89418232
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Uiteraard klinkt dit alles prachtig maar ik neem aan dat je niet te catchy bent voor hartverscheurende verhalen? Je hebt er altijd jammer genoeg mensen tussen zitten die er misbruik van willen maken.
Wie weet :D

Ik ben een zaadje en een softy, maar niet helemaal van eergisteren. Ik zal nooit voor 100% kunnen garanderen dat we niet een keer belazerd worden. Dat kan niemand. Maar ik zit niet snotterend en zonder enige realietitszin achter mijn pc hoor :*

Ik moet ook gewoon af en toe een reactie posten over wat er ondertussen allemaal in de PM gebeurt. Want anders is er voor jullie niets te lezen en denken jullie wellicht dat er helemaal niets aan het gebeuren is.

Het toeval wil verder dat ik op één na alle 'aanvragers' (in meer of mindere mate) ken. 'Kennen' betekent overigens weinig meer dan dat het users zijn die ik in de afgelopen 10 jaar regelmatig tegengekomen ben op verschillende plekken op FOK!

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, dat snap ik ook wel.. Het gaat er mij meer om dat sommige mensen (mods) nu eenmaal gevoelig zijn voor dit soort zaken en je toch beter enige vorm van controle kunt hebben. Daarom heb ik ook liever dat dit soort pakketten naar mensen worden gestuurd waar users van weten dat ze wel een opkikker kunnen gebruiken in plaats van een nieuwe user die een PM stuurt. Uiteraard wil ik hiermee niet zeggen dat al die verhalen onzin zijn. Maar met enige scherpte is niks mis. Nederland is een rijk land en zelfs de armsten in dit land hebben het nog goed in vergelijking met andere landen.
Maarrrr... je opmerking is heel oke. Als ik jou was zou ik het me misschien ook afvragen. Dus ben ik blij dat ik er even wat over kan zeggen (beter dan, dan dat je denkt: ik doe niet mee, want volgens mij is zweefteefje ElisaB nu al de weg kwijt :D ). Als ik twijfel, zal ik zeker Yvonne vragen even in haar geheugen em bits & byts te duiken.

:*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 2 december 2010 @ 09:09:37 #75
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89418271
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:00 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb een vraag. Hoe lang gaat deze actie door? In de zin van, het is 25 en 26 december Kerst. De week erna (dus tussen Kerst en O&N) heb ik als t goed is vrij (nog niet goedgekeurd).

Mocht het nu zo zijn dat er nog kerstpakketten rondgebracht moeten worden en mijn vrij-aanvraag wordt goedgekeurd, dan wil ik met alle plezier een dag chauffeur spelen (het goede voorbeeld is eerder in dit topic gegeven) om ook die kerstpakketten te bezorgen waar het nodig is. Brandstof is geen probleem, kilometers ook niet.

Ik weet niet of er meer mensen zijn die dat willen doen in diezelfde week, maar misschien kan er dan iets georganiseerd worden dat dat makkelijker is? Ik woon zelf in het zuiden des lands, dus om nou naar Groningen te rijden terwijl er andere mensen ook rijden en daar dichter in de buurt wonen is dan een beetje onzinnig, dus misschien dat dat dan centraal aangepakt kan worden?

In ieder geval, het aanbod staat :)
Ik heb er nog niet over nagedacht eigenlijk (over wanneer het weer stopt). Mijn beste gok is dat het vanzelf op een gegeven moment weer stopt en dat alles ruim voor de kerst bij de nieuwe eigenaar moet zijn.

Maar ik hou je aanbod in gedachten. Net zoals dat van alle anderen die hebben aangeboden iets in het vervoer te doen :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 09:30:03 #76
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_89418749
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb er nog niet over nagedacht eigenlijk (over wanneer het weer stopt). Mijn beste gok is dat het vanzelf op een gegeven moment weer stopt en dat alles ruim voor de kerst bij de nieuwe eigenaar moet zijn.

Maar ik hou je aanbod in gedachten. Net zoals dat van alle anderen die hebben aangeboden iets in het vervoer te doen :*
Is het trouwens hoe dan ook geen idee om een vervoerstopic te maken? Nu is mijn auto niet heel erg groot en heeft ook geen trekhaak, dus grote dingen kan ik niet vervoeren, maar die kerstpakketten is natuurlijk geen probleem. In mijn optiek zou het jammer zijn om daarmee te stoppen omdat het nou toevallig Kerst voorbij is, terwijl er misschien nog wel mensen zijn die ook graag een kerstpakket of iets dergelijks willen maar dan dus naast de spreekwoordelijke pot zouden pissen.

Daarnaast, als ik hier de topic lees, dan is er veel vraag naar vervoer voor grote en kleine spullen. Dus, misschien kan ik mijn aanbod uitbreiden, en het niet alleen over kerstpakketten laten gaan, maar ook over andere dingen die in de kofferbak passen die van eigenaar moeten wisselen.

Wat ik zeg, ik heb nog geen officieel vrij gekregen die week na Kerst, maar laat ik mijn aanbod dan vergroten van kerstpakketten naar 'alles wat in de kofferbak past'. Dan doe ik dat gewoon een dag.

Wellicht kun je dan een centraal topic maken qua vervoer? Kijk, nu moet iedereen al die topics lezen en dan staat er al dan niet in dat voorwerp A van plaats X naar Y moet. Iemand moet dat dan maar toevallig lezen en denken van 'oh dat kan ik wel doen'. Misschien is het mogelijk om een centraal topic te maken voor dingen die naar locatie X moeten, zodat mensen zich daar kunnen melden van 'oh dat doe ik wel' ?

Is dat een idee?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 2 december 2010 @ 09:30:03 #77
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89418750
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:06 schreef ElisaB het volgende:
Lieve allemaal, ik ben al een poosje per PM bezig om 'vraag & aanbod' aan elkaar te knopen. Dat moet ik een beetje in delen doen, want anders wordt het een hopeloze knoeiboel.
Als je het niet redt qua tijd of wat anders, dan wil ik je graag helpen waar ik kan :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 2 december 2010 @ 09:33:01 #78
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89418834
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Is het trouwens hoe dan ook geen idee om een vervoerstopic te maken? Nu is mijn auto niet heel erg groot en heeft ook geen trekhaak, dus grote dingen kan ik niet vervoeren, maar die kerstpakketten is natuurlijk geen probleem. In mijn optiek zou het jammer zijn om daarmee te stoppen omdat het nou toevallig Kerst voorbij is, terwijl er misschien nog wel mensen zijn die ook graag een kerstpakket of iets dergelijks willen maar dan dus naast de spreekwoordelijke pot zouden pissen.

Daarnaast, als ik hier de topic lees, dan is er veel vraag naar vervoer voor grote en kleine spullen. Dus, misschien kan ik mijn aanbod uitbreiden, en het niet alleen over kerstpakketten laten gaan, maar ook over andere dingen die in de kofferbak passen die van eigenaar moeten wisselen.

Wat ik zeg, ik heb nog geen officieel vrij gekregen die week na Kerst, maar laat ik mijn aanbod dan vergroten van kerstpakketten naar 'alles wat in de kofferbak past'. Dan doe ik dat gewoon een dag.

Wellicht kun je dan een centraal topic maken qua vervoer? Kijk, nu moet iedereen al die topics en dan staat er al dan niet in dat voorwerp A van plaats X naar Y moet. Iemand moet dat dan maar toevallig lezen en denken van 'oh dat kan ik wel doen'. Misschien is het mogelijk om een centraal topic te maken voor dingen die naar locatie X moeten, zodat mensen zich daar kunnen melden van 'oh dat doe ik wel' ?

Is dat een idee?
Ik vind het een uitstekend idee! Misschien is het handig om dan regio's te maken, en één centraal punt. Stel dat ik dus Noord-Holland ben, dan haal ik 's ochtends eerst alles op wat vanuit Noord-Holland verzonden wordt, breng dat naar Utrecht, alwaar alle andere bezorgers uit het land heengekomen zijn met de spullen uit hun regio's. Dan alles uitwisselen zodat je alles krijgt wat je moet bezorgen in jouw regio... Zodoende heb je minimale rijbewegingen en maximale efficiëntie :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_89419164
Wij willen ook graag meedoen, de inhoud van ons pakket is niet om te eten, maar wordt door onze kinderen gevuld voor een ander kind (gezin met kinderen)
  donderdag 2 december 2010 @ 09:46:52 #80
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89419247
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:44 schreef knorretje het volgende:
Wij willen ook graag meedoen, de inhoud van ons pakket is niet om te eten, maar wordt door onze kinderen gevuld voor een ander kind (gezin met kinderen)
O+
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 2 december 2010 @ 09:51:26 #81
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89419376
Tof topic O+. En wat een hoop aanbiedingen :o.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 2 december 2010 @ 10:33:16 #82
299208 Rifoki
Met de noorderzon vertrokken.
pi_89420449
Ik wil wel een verassingspakket (of evt. specifieke wensen) langsbrengen in Zuid-Limburg, omg. Heerlen, Maastricht, Sittard, Geleen, Kerkrade, Landgraaf. :)
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 11:32:43 #83
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_89422342
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:33 schreef Rifoki het volgende:
Ik wil wel een verassingspakket (of evt. specifieke wensen) langsbrengen in Zuid-Limburg, omg. Heerlen, Maastricht, Sittard, Geleen, Kerkrade, Landgraaf. :)
Nou, kijk aan, ik zit in Noord-Limburg :)
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 2 december 2010 @ 12:29:30 #84
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89424355
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, kijk aan, ik zit in Noord-Limburg :)
Overijssel, N-O polder, bovenste helft van Gelderland en de onderste helft van Drenthe wil ik dan wel oppakken. :)
pi_89424398
Ik Noord Limburg en Gelderland (en een stukje Duitsland :+ )
Ja doei.
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 12:33:33 #86
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_89424476
Ik kan ook nog wel een stuk Brabant doen, maar, let wel, ik heb het hier wel over de week na kerst, dus gewoon de laatste week van 2010, en dan moet ik ook daadwerkelijk vrij krijgen (maar volgens mij krijg ik dat wel).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_89448522
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 06:58 schreef Felixa het volgende:
Misschien nog een kleine tip voor de mensen die een pakket gaan samenstellen: volgens mij is vlees een van de eerste dingen waar mensen die het financieel moeilijk hebben op beknibbelen. Nou kun je bij de Keurslager cadeaubonnen kopen vanaf 5 euro. Die kunnen dan bij alle Keurslagers in Nederland besteed worden. Op die manier kunnen de ontvangers van de pakketten misschien een lekker stukje vlees op tafel zetten met de kerst. :)

http://www.keurslager.nl/cadeautip
Die ga ik überhaupt aan favorieten toevoegen. Niet alleen voor kerst een heel goed idee.
En die van knorretje. Een kind voor een kind O+
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_89448743
Vervoersmensen, verzamelen! Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 december 2010 @ 21:13:17 #89
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_89448774
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:44 schreef knorretje het volgende:
Wij willen ook graag meedoen, de inhoud van ons pakket is niet om te eten, maar wordt door onze kinderen gevuld voor een ander kind (gezin met kinderen)
Aah! Wat lief!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Boks-Chick donderdag 2 december 2010 @ 21:22:46 #90
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89449357
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:44 schreef knorretje het volgende:
Wij willen ook graag meedoen, de inhoud van ons pakket is niet om te eten, maar wordt door onze kinderen gevuld voor een ander kind (gezin met kinderen)
O+_!
lolwut
  donderdag 2 december 2010 @ 23:51:49 #91
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89457467
Liefjes, ik heb de hele avond zitten PM-men en nu donder ik bijna van mijn stoel. Dus ik ga slapen en zal morgen de OP bijwerken O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 2 december 2010 @ 23:52:45 #92
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89457512
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:51 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, ik heb de hele avond zitten PM-men en nu donder ik bijna van mijn stoel. Dus ik ga slapen en zal morgen de OP bijwerken O+
O+

Dan wacht ik nog ff met mijn PM :*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 3 december 2010 @ 09:47:18 #93
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89465064
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
O+

Dan wacht ik nog ff met mijn PM :*
Kom maar op met je PM ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:14:06 #94
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89472226
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:47 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kom maar op met je PM ^O^
Krijg je vanavond popje, als mijn bipsebaps weer rustig op haar favoriete stoel zit O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 4 december 2010 @ 00:23:39 #95
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89504293
quote:
3s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:30 schreef Bart het volgende:
Als je het niet redt qua tijd of wat anders, dan wil ik je graag helpen waar ik kan :).
Dat is heel lief van je; ik hou het in gedachten! Maar vooralsnog gaat het prima :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 4 december 2010 @ 00:26:01 #96
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89504405
Zo, weer bijgewerkt.
En nu denken jullie natuurlijk: ik zie nog dingen in dit topic staan die ik niet bij de OP terugvind }:|
Dat klopt! Maar dat komt omdat ik met een aantal mensen nog even aan het PM-men ben. Voor de zekerheid zeg maar :)

Het gaat goe-oed; we hebben al veel blije mensen O+

[ Bericht 1% gewijzigd door ElisaB op 04-12-2010 00:31:20 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 4 december 2010 @ 06:03:48 #97
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89508628
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
Vervoersmensen, verzamelen! Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Sinds wanneer ben jij blauw? :o

Gefeliciteerd! *O*
pi_89508982
Vandaag gaat ons pakket via DHL op de post. Zullen ze het woensdag krijgen ongeveer. Ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden :D
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:16:03 #99
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89509721
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 00:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat is heel lief van je; ik hou het in gedachten! Maar vooralsnog gaat het prima :*
Prima :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_89511712
Pakket is onderweg. Meneer gaat straks lekker smullen, hoop ik haha :D
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:54:45 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89511762
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:52 schreef PeterPastoor het volgende:
Pakket is onderweg. Meneer gaat straks lekker smullen, hoop ik haha :D
Kan bijna niet anders :D

Het is voor de man in kwestie een complete verrassing. Best kans dat ie nooit weet uit te vogelen waar het nou vandaan is gekomen. Maar ik ben ervan overtuigd dat hij ervan gaat genieten :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89511830
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:54 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kan bijna niet anders :D

Het is voor de man in kwestie een complete verrassing. Best kans dat ie nooit weet uit te vogelen waar het nou vandaan is gekomen. Maar ik ben ervan overtuigd dat hij ervan gaat genieten :*
Jawel. Ik heb er een begeleidende brief bijgedaan waar ik het één en ander uitleg :) En door wie hij is opgegeven :)
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:11:59 #103
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89512385
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Jawel. Ik heb er een begeleidende brief bijgedaan waar ik het één en ander uitleg :) En door wie hij is opgegeven :)
Dan gaat ie er wel uitkomen denk ik _O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 6 december 2010 @ 12:10:23 #104
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89581842
Ik heb zelf ook niet zo veel geld maar ik kan wel een pakketje maken met 'beauty' produkten, zoals maskertjes enzo? Ik heb dat toch maar in een la liggen en kan er misschien iemand blij mee maken?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 6 december 2010 @ 12:15:44 #105
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_89581986
O+ ElisaB je hebt PM!
  maandag 6 december 2010 @ 12:24:36 #106
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89582299
Ik gavanavond de OP bijwerken, want er is weer een hoop gebeurd O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 6 december 2010 @ 12:45:09 #107
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89583021

ik heb effe wat in elkaar geflanst, is dit wat? Nu alleen nog een folietje en een leuk kaartje en je mag een ontvanger zoeken :)
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 6 december 2010 @ 12:48:47 #108
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89583159
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef zwartedoos het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb effe wat in elkaar geflanst, is dit wat? Nu alleen nog een folietje en een leuk kaartje en je mag een ontvanger zoeken :)
Wow O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 6 december 2010 @ 12:53:20 #109
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89583321
Ik vind t echt zo'n leuk initiatief O+ Pay it forward O+
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_89583371
ja, ik ga dat wat ik ga bakken niet nu al inpakken :+ dan wordt 't oud :+
Ja doei.
  maandag 6 december 2010 @ 12:57:03 #111
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89583455
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik ga dat wat ik ga bakken niet nu al inpakken :+ dan wordt 't oud :+
_O- dat lijkt me ook niet handig nee :D
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 6 december 2010 @ 13:08:51 #112
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89583824
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef zwartedoos het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb effe wat in elkaar geflanst, is dit wat? Nu alleen nog een folietje en een leuk kaartje en je mag een ontvanger zoeken :)
Hij staat erin onder nummertjeeeee Q!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 6 december 2010 @ 13:13:12 #113
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89583949
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 13:08 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hij staat erin onder nummertjeeeee Q!
*O*
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 6 december 2010 @ 13:18:15 #114
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89584072
Het zou misschien ook leuk zijn om een tapas pakket te maken, ik heb in een ander topic vanallerhande schaaltjes gratis aangeboden, misschien kan iemand dat aanvullen met wat hapjes?(olijven etc?) Heb t zelf niet al te breed maar tis een begin?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 6 december 2010 @ 17:16:08 #115
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89593588
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:33 schreef Rifoki het volgende:
Ik wil wel een verassingspakket (of evt. specifieke wensen) langsbrengen in Zuid-Limburg, omg. Heerlen, Maastricht, Sittard, Geleen, Kerkrade, Landgraaf. :)
sittard O+
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:53:08 #116
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89645384
De OP is volgens mij weer helemaal bijgewerkt ^O^

Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!

Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven (behalve voor mij, want iemand moet natuurlijk zorgen dat het pakket uiteindelijk bij jou terecht komt). Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!

Zet je schaamte, je twijfel, je angst en al het andere dat je tegenhoudt opzij, en drop me gewoon een PM ^O^

Dawast weer :)

:W
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:14:33 #117
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89646622
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
De OP is volgens mij weer helemaal bijgewerkt ^O^

Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!

Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven (behalve voor mij, want iemand moet natuurlijk zorgen dat het pakket uiteindelijk bij jou terecht komt). Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!

Zet je schaamte, je twijfel, je angst en al het andere dat je tegenhoudt opzij, en drop me gewoon een PM ^O^


Dawast weer :)

:W
Ik kwoot em nog ff *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:30:37 #118
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89647541
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kwoot em nog ff *O*
Da's heel goed ^O^

Weet je, ik snap het (denk ik), maar het is zo jammer. Straks zitten we met een berg kerstpakketten over :X
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:31:20 #119
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89647584
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Da's heel goed ^O^

Weet je, ik snap het (denk ik), maar het is zo jammer. Straks zitten we met een berg kerstpakketten over :X
Ach, dan kunnen de aanbieders ze altijd nog naar elkaar sturen :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:32:39 #120
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89647655
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Bart het volgende:
Ach, dan kunnen de aanbieders ze altijd nog naar elkaar sturen :).
Of we doen een meet en gaan alles samen opeten :')

Maar liever niet :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89647748
Dan wens ik diegene suces die die papieren wensbon moet op kauwen :+
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:41:58 #122
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89648173
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Of we doen een meet en gaan alles samen opeten :')

Maar liever niet :D
Ook een goed plan :D.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_89648277
nou, ook voor 'n meet zou ik wel bakken hoor! *O*

'sloebermeet' O+
Ja doei.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:44:55 #124
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89648340
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Dan wens ik diegene suces die die papieren wensbon moet op kauwen :+
OMFG _O-

Ik zat echt hardop te lachen :D :'( :D

Gek! :{w
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89648432
Ik zie al helemaal voor me dat iemand zit te schuimbekken omdat ie zo,n zeeppakket moet opkanen _O-
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:48:14 #126
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89648522
Dan bied ik nog wel een jerrycan benzine aan :D.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:48:27 #127
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89648535
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik zie al helemaal voor me dat iemand zit te schuimbekken omdat ie zo,n zeeppakket moet opkanen _O-
Na de meet gaan we met z'n allen in bad O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:49:16 #128
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89648578
ik schrob jullie ruggetjes wel hoor :D
W
Z
E
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 20:49:24 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89648585
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Na de meet gaan we met z'n allen in bad O+
dan moet je nog iemand vinden die con *slikt de rest van de woorden in*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:50:11 #130
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89648634
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Na de meet gaan we met z'n allen in bad O+
Ik wist niet dat ik hier in KPD zat :o.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_89648636
Heeft geen bad ,maar wel een douche met een mooi gordijn hahaha :6
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:53:43 #132
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89648841
en een grote soeppan voor het voetenbad *O*
W
Z
E
pi_89648963
_O_ _O-
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:57:23 #134
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_89649049
Dit begint nou toch wel een heel vreemd topic te worden hoor :o :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:58:14 #135
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89649114
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef Ireth het volgende:
Dit begint nou toch wel een heel vreemd topic te worden hoor :o :P
Ja, dit lijkt nergens meer op :')

Liefjens, af!

En dat geldt ook voor jou ElisaB }:|
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  One tough cookie dinsdag 7 december 2010 @ 20:59:44 #136
169210 liesje1979
pi_89649212
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef zwartedoos het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb effe wat in elkaar geflanst, is dit wat? Nu alleen nog een folietje en een leuk kaartje en je mag een ontvanger zoeken :)
Zit er nou iets in dat CHAT head heet?
Hoezo toepasselijk? _O-
pi_89649222
_O- :D
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:00:15 #138
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89649249
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:02:38 #139
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89649402
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:04:10 #140
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89649497
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef Bart het volgende:
FOK! voor FOK!kers-FOK!kers voor FOK! SC #3 hadden we toch al :P
Ow :')

Ook dat nog; het wil niet echt goedkomen met me vandaag _O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89649505
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef Bart het volgende:

[..]

FOK! voor FOK!kers-FOK!kers voor FOK! SC #3 hadden we toch al :P
Klopt, dus ik heb SC001 gesloten. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:04:57 #142
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89649549
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow :')

Ook dat nog; het wil niet echt goedkomen met me vandaag _O-
Ach ik vind het wel schattig :D.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:08:30 #143
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89649835
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Zit er nou iets in dat CHAT head heet?
Hoezo toepasselijk? _O-
:P ja idd, iets van gel geloof ik voor in je haar :D ik dacht ik hou t thema erin ;)
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_89650152
misschien onzin, maar misschien zijn er vrouwen die er wel van houden?

proef monster zakjes, heb er nu 11 en dan krijg je de single van Mary Poppins erbij.
van alles wat..geurtjes, babyolie, bodylotion, bodycream, gezichts creme, dagcreme, nachtcreme.

uiteraard gratis..voor de kerst gedachte O+
pi_89651826
het doet mij werkelijk goed, dat er toch nog mensen bestaan die andere mensen
gewoon dingen wil geven, zonder er iets voor terug te krijgen!!

Helemaal top _O_
pi_89659817
tijdje zitten lurken toch wel geroerd door deze actie daarom wil ik ook een beetje meedoen:

ik wil een pakket samen stellen naar keuze van de ontvanger en dan denk ik aan iets in de vorm van het volgende :

pakket 1)
allround pakket met rijst, pasta, piepers, groente, sauzen voor pasta en rijst en vlees (gehakt, kip, speklappen whatever), fris, sap, melk, fruit you name it. gezien wat sc verderop, indien nodig baby/peuter/kleuter voeding spul.

een pakket waar je wat meer aan hebt voor misschien een langere tijd (als je voorkeur hebt voor houdbaar/pot/blik spul, dieetwensen liever even aangeven)

of

pakket 2)
3 gangen (kerst?) diner voor x personen
vooraf salade zijn met t een of ander (eendeborst of geitenkaas/honing oid)
hoofdgerecht iets groens, gegratineerde aardappeltjes en een stuk vleesch van t een of ander (rosbief, rollade whatever) en een sausje dr bij
desert, waarschijnlijk chocolademousse, wat fruit ik verzin wel wat.
vanzelfsprekend wijn er bij om het weg te spoelen.

natuurlijk kook je t zelf, pakket is zonder diensten van ondergetekende.

pakket 3
het pakket voor de kleinere onder ons:
baby/kleuter/peuter voeding, luiers, opvolgmelk, speenspul, flesjes, geef een indicatie wat je nodig hebt (ben een noob op kinder gebied) en ik maak wel een doosje....

bezorgen zal gezien de verse producten strak geplanned moeten worden (regio utrecht) , gezien mijn eigen agenda het liefst de week voor kerst, anders zou er een plekje gevonden moeten worden in het bezorgdienst topique.

oh let wel, pakket 1, pakket 2 of pakket 3 ;)

wil je liever geen vreemde fokker aan de deur? ik kan heel goed belletje trekken en hard wegrennen.... (laat dan wel het pakket staan voor de deur)

[ Bericht 9% gewijzigd door Remco_h op 08-12-2010 01:23:56 (pakket 3 toegevoegd) ]
suck my asshole taco bender
  woensdag 8 december 2010 @ 00:12:27 #147
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_89660639
Goed, laat PB ook eens meedoen en een enorm levensmiddelenpakket ter beschikking stellen ~:)
Inhoud: Zo ongeveer gelijk als dat van Remco_h hierboven, maar dan voor de regio Heerhugowaard / Hoorn / Alkmaar.

Niet speciaal voor de kerst bedoeld ofzo. Kan dus ook komende week al worden bezorgd, vol met vooral nuttige boodschappen :)

Het pakket zal volledig worden afgestemd op de behoefte van de persoon en/of het gezin, daarbij ook rekening houdende met (jonge) kinderen die nog niet zindelijk zijn.

En ik kan me ook heel goed voorstellen dat je geen behoefte hebt aan gedoe voor de deur, dus kan ook gewoon worden verzonden op mijn kosten.
En in dat geval mag je dus ook gewoon in Den Helder of Vaals wonen. TNT zorgt er wel voor :o

[ Bericht 20% gewijzigd door Papabear op 08-12-2010 01:42:44 ]
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  woensdag 8 december 2010 @ 00:20:53 #148
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89661005
Ach als ze niet op komen voor kerst al die pakketten dan gaan we toch gewoon verder met het paaspakketten topic ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89661046
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ach als ze niet op komen voor kerst al die pakketten dan gaan we toch gewoon verder met het paaspakketten topic ;)
Wat is er mis met een gewoon-zomaar-omdat-het-kán pakket? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 8 december 2010 @ 00:27:45 #150
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_89661254
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat is er mis met een gewoon-zomaar-omdat-het-kán pakket? :P
Precies. Heb snel ff m'n post ge-edit :P
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  woensdag 8 december 2010 @ 00:30:47 #151
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89661365
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef brunette82 het volgende:
het doet mij werkelijk goed, dat er toch nog mensen bestaan die andere mensen
gewoon dingen wil geven, zonder er iets voor terug te krijgen!!

Helemaal top _O_
Je wilt het niet weten; er zijn er nog veel meer dan degene die in het topic staan. Ik krijg minstens zoveel PM's met 'ik hoef niet in de OP; vind maar iemand voor me en ik stuur het gewoon op' O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89661426
*O* O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_89661427
het is een goed iniatief van jullie ja
  woensdag 8 december 2010 @ 00:33:00 #154
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89661428
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat is er mis met een gewoon-zomaar-omdat-het-kán pakket? :P
Helemaal niks haha ;) Maar dacht is weer eens wat anders. En het pinkster pakket, koninginnedagpakket, de school-begint-weer-pakket :p ach dan krijgen we nu het gewoon-omdat-ik-het-leuk-vind pakket :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 8 december 2010 @ 00:33:19 #155
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89661436
Remco en pb: ik ga morgen de OP weer uppen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89661520
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat is er mis met een gewoon-zomaar-omdat-het-kán pakket? :P
helemaal niks, als er meer pakketten zijn dan liefhebbers verander ik mijn kerst keuze pakketjes zo naar een "ik heb te eten pakket" en breng t met alle liefde in februari langs naar iemand die al een "kerstpakket" heeft gehad...
suck my asshole taco bender
pi_89661589
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:33 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Helemaal niks haha ;) Maar dacht is weer eens wat anders. En het pinkster pakket, koninginnedagpakket, de school-begint-weer-pakket :p ach dan krijgen we nu het gewoon-omdat-ik-het-leuk-vind pakket :p
Het kwam er misschien vervelender uit dan ik bedoelde.
Mij maakt het niet uit hoe het beestje heet, zolang we maar met z'n allen voor ogen houden dat er ook na kerst genoeg mensen zijn die een steuntje in de rug goed kunnen gebruiken.

Maar ik denk dat de posters hier dat prima doorhebben. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89662195
kleine toevoeging aan mijn pakket;

indien nodig baby/peuter/kleuter voeding (al heb ik daar geen verstand van dus heb dan wat advies nodig)
suck my asshole taco bender
  woensdag 8 december 2010 @ 01:13:41 #159
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_89662246
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 01:09 schreef Remco_h het volgende:
kleine toevoeging aan mijn pakket;

indien nodig baby/peuter/kleuter voeding (al heb ik daar geen verstand van dus heb dan wat advies nodig)
LUIERS! :D
idd graag aangeven als er kleine kindjes zijn, dan mogen die natuurlijk ook niet ontbreken ^O^
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_89662294
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 01:13 schreef Papabear het volgende:

[..]

LUIERS! :D
idd graag aangeven als er kleine kindjes zijn, dan mogen die natuurlijk ook niet ontbreken ^O^
ow damn... ik voel een pakket 3 aan komen...

elisa ik edit mijn post ff, keuze pakket 3 is geboren....
suck my asshole taco bender
  woensdag 8 december 2010 @ 01:22:53 #161
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89662350
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het kwam er misschien vervelender uit dan ik bedoelde.
Mij maakt het niet uit hoe het beestje heet, zolang we maar met z'n allen voor ogen houden dat er ook na kerst genoeg mensen zijn die een steuntje in de rug goed kunnen gebruiken.

Maar ik denk dat de posters hier dat prima doorhebben. O+
Dat betekend dat we allebei dezelfde intentie hebben ;) Komt goed.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89668407
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 01:13 schreef Papabear het volgende:

[..]

LUIERS! :D
idd graag aangeven als er kleine kindjes zijn, dan mogen die natuurlijk ook niet ontbreken ^O^
Ho, stop, hier en niet verder!!!!!

Lach me niet uit, maar heb 5 a 6 pakken New Born luiers pakken van de Kruidvat gehaald,
toen met die gratis bon. (en,ja, :@ bij 6 verschillende kruidvatten geweest)
Aangezien djmo een kind krijgt volgend jaar, schenk ik deze aan haar..

* is voor djmo* *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door brunette82 op 08-12-2010 11:39:24 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 december 2010 @ 11:06:51 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89668449
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:05 schreef brunette82 het volgende:

[..]

Ho, stop, hier en niet verder!!!!!

Lach me niet uit, maar heb 5 a 6 pakken New Born luiers pakken van de Kruidvat gehaald,
toen met die gratis bon. (en,ja, :@ bij 6 verschillende kruidvatten geweest)
Aangezien djmo een kind krijgt volgend jaar, schenk ik deze aan haar..
O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89668571
*O* Eigenaar al gevonden, mooooooi! :)
pi_89686315
Ons pakketje is aangekomen volgens DHL. Ben benieuwd wat ze er van vinden :D
pi_89686567
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef PeterPastoor het volgende:
Ons pakketje is aangekomen volgens DHL. Ben benieuwd wat ze er van vinden :D
wie en wat heb je gegeven? lief van je :D *O* O+
  woensdag 8 december 2010 @ 19:04:07 #167
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89688090


In mijn inbox met toestemming om met jullie te delen O+

quote:
Dat was even aardig janken vanmiddag, de postbode stond met een grote doos voor de deur, en ik had geen idee wat hij van me wilde. Ik heb het dus maar bedremmeld aangepakt en opengemaakt met een stomverbaasde moeder aan de keukentafel.

Het werd steeds stiller en stiller (en dat zegt hier wat in villa kakelbont :+ ) en het warme gevoel dat ik heb is echt bijna niet te beschrijven.

Ik had gerekend op wat lekkers voor mijn ouders en badspul voor mij ofzo, maar de hele doos was gevuld met allerlei heerlijke badspulletjes, een nagelverzorgingsset, handcrème en nog veel en veel meer. Er rolde zo'n halve beautysalon uit :D

De chocolaatjes en chocotoffs die erin zaten heb ik inmiddels afgestaan aan twee hele verbaasde ouders en mijn vriend zal ze wel helpen met opeten denk ik ;)

Nogmaals heel, héél erg bedankt voor dit geweldige initiatief _O_

:*
Is het niet heerlijk O+

Dank aan iedereen die meedoet. Ik vind het ge-wel-dig _O_
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89689357
quote:
Op woensdag 8 december 2010 18:24 schreef brunette82 het volgende:

[..]

wie en wat heb je gegeven? lief van je :D *O* O+
Mix voor Amerikaanse pannenkoeken, bijbehorende Amerikaanse stroop, Poptarts van Kellogg's en meer Amerikaanse producten. Wij hebben een webwinkel in Amerikaanse producten :)
pi_89694747
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]

In mijn inbox met toestemming om met jullie te delen O+

[..]

Is het niet heerlijk O+

Dank aan iedereen die meedoet. Ik vind het ge-wel-dig _O_
Wat leuk om te lezen. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Boks-Chick woensdag 8 december 2010 @ 21:10:53 #170
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89694877
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]

In mijn inbox met toestemming om met jullie te delen O+

[..]

Is het niet heerlijk O+

Dank aan iedereen die meedoet. Ik vind het ge-wel-dig _O_
:D O+
lolwut
  woensdag 8 december 2010 @ 23:32:44 #171
202348 Susi
Temple of Love
pi_89702417
Red je het een beetje, ElisaB ?
  woensdag 8 december 2010 @ 23:46:23 #172
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89703059
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:32 schreef Susi het volgende:
Red je het een beetje, ElisaB ?
Ja, gaat best goed _O-

Iemand heeft net iets aangeboden via de PM en ik kan niet stoppen met lachen :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 december 2010 @ 23:47:20 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89703106
laat ons eens meegnieten ?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 8 december 2010 @ 23:47:44 #174
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89703129
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]

In mijn inbox met toestemming om met jullie te delen O+

[..]

Is het niet heerlijk O+

Dank aan iedereen die meedoet. Ik vind het ge-wel-dig _O_
_O_ O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 8 december 2010 @ 23:48:26 #175
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89703160
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:47 schreef DJMO het volgende:
laat ons eens meegnieten ?
Nee, kan echt niet (tenzij de persoon in kwestie het zelf wil herhalen). Het is maar om aan te geven dat ik me ook kostelijk vermaak. Naast al het lieve, naast het droevige en het hartverwarmende, is er ook een partij humor in mijn PM-box. Echt _O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 9 december 2010 @ 00:57:53 #176
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_89705397
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:46 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, gaat best goed _O-

Iemand heeft net iets aangeboden via de PM en ik kan niet stoppen met lachen :D
Een pretpakket? :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_89705611
geweldig hahahaha
pi_89707737
Zie het er nog niet bij staan, had het Elisa al aangeboden.
Ik bied een gall en gall bon aan van 10,00 of 2 van 5 euro om er wijntje van te halen bij je diner ofzo
pi_89708529
Ik lust geen rode wijn, en heb nog wel een aantal flessen staan (stuk of 10) waar ik misschien een/meerdere Fokker (s) mee kan blijmaken?
  donderdag 9 december 2010 @ 10:33:51 #180
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89710427
Rode wijn O+ :9~
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_89710646
Waar moet het heen?
  donderdag 9 december 2010 @ 10:52:35 #182
202348 Susi
Temple of Love
pi_89710967
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:41 schreef Gurb het volgende:
Waar moet het heen?
ElisaB plaatst het in de OP als ze er weer is
  donderdag 9 december 2010 @ 10:56:41 #183
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89711053
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:41 schreef Gurb het volgende:
Waar moet het heen?
Niet naar mij hoor ;)
Ik zorg zelf altijd wel voor voldoende voorraad :+
Stuur maar op naar iemand die het ook lekker vindt, maar wat minder te besteden heeft :Y
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 9 december 2010 @ 10:56:56 #184
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89711058
Wauw. Wat geweldig dit!
  donderdag 9 december 2010 @ 12:56:37 #185
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89715125
ik wordt helemaal blij van de mensen die er blij van worden *O*
W
Z
E
pi_89743078
Leuke actie ik zelf zit niet zo krap bij de kast, dus heb het niet nodig. Wou wel iedereen een fijne kerst wensen. En de mensen die iets weg geven, super dat is nou nog eens de kerst gedachten!
  donderdag 9 december 2010 @ 23:16:18 #187
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89743225
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:10 schreef Gurb het volgende:
Ik lust geen rode wijn, en heb nog wel een aantal flessen staan (stuk of 10) waar ik misschien een/meerdere Fokker (s) mee kan blijmaken?
ahw wat jammer geen wit :(
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_89743802
Zodra mijn kerstpakket binnen is ben zal ik de inhoud hiervan posten, ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken.
pi_89752779
ik heb nemain een pm gestuurd. ik ga niet liegen, ik zou een kerstpakket wel erg gaaf vinden :@
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:05:27 #190
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89753192
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef brunette82 het volgende:
ik heb nemain een pm gestuurd. ik ga niet liegen, ik zou een kerstpakket wel erg gaaf vinden :@
:@ maar nemain heeft haar pakketten al vergeven :@

Ik geloof dat je in het verkeerde rijtje hebt gekeken :Y

Dit rijtje moet je hebben:

quote:
De volgende pakketten zoeken nog een nieuw baasje :Y

~:) Pakket E) motorbloempje biedt voor iemand in de omgeving van Nijmegen iets zelfgemaaktst (is dat een woord??) aan. Iets dat ze voor je bakt, zodat je onder de boom of bij de koffie een tractatie hebt voor jou en je eventuele bezoekers. Zie je het al voor je? Buiten sneeuwt het van heb ik jou daar, en jullie zitten gezellig binnen een vette of zoete bek te halen. Gewoon, omdat het kan!

~:) Pakket G) Hukkie zou het leuk vinden om iemand te voorzien van een kerstmaaltijd, bijvoorbeeld in de vorm van een gourmetschotel, de sauzen, de stokbroden, etc. Bijna het enige dat je zelf nog hoeft te doen is aanschuiven (en natuurlijk je eigen afwas na afloop).

~:) Pakket L komt eveneens van misterDre. Naast pakket K wilde hij ook L namelijk wel voor zijn rekening nemen.

~:) Pakket M: Snuitebolletje (dat verzin je niet) stelt het kerstpakket beschikbaar dat hij (of zij) van zijn (of haar) baas krijgt. Een verrassing voor iedereen!

~:) Pakket N: pien85 hoopt ook op een gulle baas; als die haar dit jaar niet overslaat, wil ze haar pakket graag doorgeven! Wat er in zal zitten weet vooralsnog alleen haar baas!

~:) Pakket O: is van internationale komaf! Want sitting_elfling stelt vanuit Engeland een pakket beschikbaar met Engelse lekkernijen. Nu weet ik uit betrouwbare bron dat de Engelsen een aantal erg lekkere dingetjes maken, dus dat wordt smullen!

~:) Pakket P: komt van asfalthooligan. Het stelt een wensbon van ¤ 15 beschikbaar. Neem even een kijkje op de site, want wie weet is dit nu precies waar jij naar op zoek was! Ow, en asfalthooligan is niet de directeur van Wensbon; hij heeft er eentje gewonnen en wil 'm gewoon graag aan iemand anders geven!

~:) Pakket Q is van zwartedoos. Die heeft iets in elkaar geflanst en het meteen even op de foto gezet: [aangeboden] Kerstpakket, om iemand echt blij te maken Ik vind 'm echt superleuk!

~:) Pakket R komt van een grote onbekende. Hij hoeft alleen maar antwoord op de vragen wie, wat, waar en hoe en dan gaat hij het in orde maken.

~:) Pakket S bestaat uit een bon waar van alles voor gekozen kan worden en een pakket met echt nuttige zaken. Een lekkere verrassing dus!

~:) Pakket T is van een user die praktisch denkt: vlees is duur, dus bonnen van de Keurslager zijn vást leuk en handig om te krijgen. En zo hebben we dus een aantal Keurslagerbonnen beschikbaar. Heb je zin in eens iets lekkers wat je normaal vanwege de kosten laat liggen? Dan is dit er eentje voor jou!

En dat wordt vanavond weer aangevuld met wat er nog bij is gekomen :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89753334
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:06 schreef Nemain het volgende:
Mochten er inderdaad honderden reacties binnenkomen van mensen die graag een kerstpakket willen krijgen, dan verstuur ik er met liefde ook eentje.
Oeps, ik las dit namelijk... :@
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:13:56 #192
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89753443
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:09 schreef brunette82 het volgende:
Oeps, ik las dit namelijk... :@
:*

Doe net of het niet gebeurd is, en zoek gewoon een andere uit ;)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89753529
ik heb een pm gestuurd..ik hou er niet van om te vragen, maar ik zou het tof vinden!!!
pi_89758668
Ik vind het een O+ O+ O+ actie!
ik zit zelf lekker krap bij kas, maar acht het niet nodig om er een te ontvangen. Het doet me goed om te lezen dat er zoveel gevers zijn!
Toevallig heb ik net zelf iemand blij kunnen maken met een cadeautje wat ik kan maken.
Een gipsafdruk voor een zwangere buik. O+

Ga zo door lieverds!:*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:49:40 #195
215 misterDre
Paint it black!
pi_89771249
Mijn pm doet weer lastig.

Pakket K is onderweg :Y
pi_89787243
Als ik disndag mijn pakket krijg zal ik kijken of daar iets leuks van te maken is!
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:34:19 #197
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89787367
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:31 schreef candygirl het volgende:
Als ik disndag mijn pakket krijg zal ik kijken of daar iets leuks van te maken is!
O+
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:37:11 #198
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_89787533
Ik hoorde vanmiddag dat ik ook een "kerstpakket" krijg op mijn werk! :o Ik werk er net een krappe 3 maanden! :o Zodra ik weet wat er in zit zal ik kijken of het iets is wat ik zelf goed kan gebruiken ( :@ ) en anders doneer ik hem ook!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:52:12 #199
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89797283
OP is weer bijgewerkt :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89797356
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef ElisaB het volgende:
OP is weer bijgewerkt :)
Niet helemaal, mijn pakket to be heeft ook al een plekje gevonden :) Nu moet ik hem eerst zelf nog even krijgen :) Maareehmm ElisaB, waarom verzin je mijn naam niet?! :P
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:04:32 #201
279894 winka
There is no place like home..
pi_89797584
Wat een fantastische actie dit *O*
Ik doe ook mee!

Ik heb twee kerstpakketten in de aanbieding. Eentje van vorig jaar die nog steeds op mijn werk staat, ik vond de inhoud niet zo leuk :@ Ik zal even naar de houdbaarheid van sommige dingen kijken en anders vul ik de doos zelf wel aan :) Maar er zit ook iets in wat nooit verlopen zal. Is het de bedoeling dat ik van te voren al vertel wat er in zit?

In de wandelgangen heb ik ook gehoord dat er dit jaar weer een kerstpakket is. Wat het is weet ik dus nog niet, maar deze geef ik ook graag weg.

Hoop dat ik er mensen blij mee kan maken bij wie het (op dit moment) allemaal niet zo meezit. Ik vind dit nogmaals een fantastisch initiatief ^O^
pi_89797628
Jongens dit is super echt waar hier komt net een doos binnen rollen met allemaal eten erin zit wel voor 10dagen in als het niet meer is ben er echt even vanaf

pasta rijst groenten macaronie lekkers blik ham koffie enz alles zit er in weet even niet wat ik zeggen moet
ben gewoon heel stil nu
en geen afzender erbij
ik vind het echt super van de anonieme afzender had dit even niet verwacht
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:07:47 #203
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89797659
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef asfalthooligan het volgende:
Jongens dit is super echt waar hier komt net een doos binnen rollen met allemaal eten erin zit wel voor 10dagen in als het niet meer is ben er echt even vanaf

pasta rijst groenten macaronie lekkers blik ham koffie enz alles zit er in weet even niet wat ik zeggen moet
ben gewoon heel stil nu
en geen afzender erbij
ik vind het echt super van de anonieme afzender had dit even niet verwacht
Nou, smakelijk dan maar :)

(en nee, het komt niet van mij :D )
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89797695
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef asfalthooligan het volgende:
Jongens dit is super echt waar hier komt net een doos binnen rollen met allemaal eten erin zit wel voor 10dagen in als het niet meer is ben er echt even vanaf

pasta rijst groenten macaronie lekkers blik ham koffie enz alles zit er in weet even niet wat ik zeggen moet
ben gewoon heel stil nu
en geen afzender erbij
ik vind het echt super van de anonieme afzender had dit even niet verwacht
O+ Smullen maar!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_89797702
eerst maar even bijkomen damn wel even schrikken
verwachte vanalles maar dit even niet
pi_89797730
Dat is het Fok effect! :Y
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_89798018
Pff ja jullie weten een stoere harde vent wel tot jankenen te brengen zeg
pi_89798099
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef asfalthooligan het volgende:
Jongens dit is super echt waar hier komt net een doos binnen rollen met allemaal eten erin zit wel voor 10dagen in als het niet meer is ben er echt even vanaf

pasta rijst groenten macaronie lekkers blik ham koffie enz alles zit er in weet even niet wat ik zeggen moet
ben gewoon heel stil nu
en geen afzender erbij
ik vind het echt super van de anonieme afzender had dit even niet verwacht
helemaal top, echt! :D *O* O+
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:26:49 #209
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_89798231
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Pff ja jullie weten een stoere harde vent wel tot jankenen te brengen zeg
Als het maar tranen van geluk zijn, die mogen vloeien! In overvloed! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_89798281
inderdaad ja ben er even van af
pi_89798855
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:26 schreef Ireth het volgende:

[..]

Als het maar tranen van geluk zijn, die mogen vloeien! In overvloed! O+
idd ja! wat fijn om mensen te kunnen helpen met zoiets
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:52:27 #212
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89799142
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Niet helemaal, mijn pakket to be heeft ook al een plekje gevonden :) Nu moet ik hem eerst zelf nog even krijgen :) Maareehmm ElisaB, waarom verzin je mijn naam niet?! :P
Je hebt gelijk ^O^ :@

Ik vind Snuitebolletje zo schattig klinken O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89799155
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:10 schreef Gurb het volgende:
Ik lust geen rode wijn, en heb nog wel een aantal flessen staan (stuk of 10) waar ik misschien een/meerdere Fokker (s) mee kan blijmaken?
voor bij het kerst diner,hmmm
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_89825888
Mijn pakketje U, is inmiddels opgestuurd naar DJMO.
(was eigenlijk een verrassing voor haar, maar ik zag net dat ik in de 1e topic stond,
dus dan moet ik het wel zeggen _O- )
  zondag 12 december 2010 @ 10:13:18 #215
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89825970
is er al iemand voor mijn pakket gevonden? Of hoe werkt dit?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_89826031
zwartedoos, normaal krijg je een pm, of mensen reageren hier of sturen een pm naar een moderator.

Eerlijk is eerlijk, je pakket is fantastisch, alleen de geuren, etc, vind ik zelf een luxe.
Ik heb zelf meer belangstelling voor levensmiddelen etc. Maar daarom is je pakket wel top hoor *O*
  zondag 12 december 2010 @ 10:31:01 #217
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89826227
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:18 schreef brunette82 het volgende:
zwartedoos, normaal krijg je een pm, of mensen reageren hier of sturen een pm naar een moderator.

Eerlijk is eerlijk, je pakket is fantastisch, alleen de geuren, etc, vind ik zelf een luxe.
Ik heb zelf meer belangstelling voor levensmiddelen etc. Maar daarom is je pakket wel top hoor *O*
snap ik helemaal, punt is dat ik zelf geen geld heb en een pakket heb gemaakt van spullen doe ik had liggen(wel nieuw). Ik heb geen geld om een 'nuttig' pakket te maken omdat ik t zelf hard nodig heb. Ik dacht alleen dat ik er misschien iemand een plezier mee kan doen omdat je 'luxe' artikelen al helemaal niet koopt als je geen geld hebt en zo kan diegene zichzelf toch nog n beetje verwennen. Wat mij betreft mag t ook naar iemand gaan die bv al een boodschappenpakket krijgt maar gewoon voor de lekker erbij hoor! :*
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_89826309
ik stuur zwarte doos een pm
  zondag 12 december 2010 @ 10:47:52 #219
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89826464
pakket voor brunette82 O+
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_89826493
:@ super! maar vind het wel een luxe hoor! Dank je! _O_
  zondag 12 december 2010 @ 12:43:14 #221
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_89829298
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:49 schreef brunette82 het volgende:
:@ super! maar vind het wel een luxe hoor! Dank je! _O_
En pakket W komt daar dus ook nog bij :) Laat je via PM nog even weten om hoeveel personen het gaat, wat er absoluut wel/niet in mag zitten en waar het naartoe moet?
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_89829488
pm gestuurd naar Papabear. Ik ben er stil van
  zondag 12 december 2010 @ 13:02:19 #223
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89829878
Lieve mensen, het is wel de bedoeling dat het zo ongeveer 1 pakket per persoon is (hoewel ik weet dat sommige mensen een pakket door drie mensen samengesteld hebben ontvangen, maar dat lag aan de situatie).

Verschillende mensen, verschillende kansen graag :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 12 december 2010 @ 13:12:54 #224
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89830237
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:02 schreef ElisaB het volgende:
Lieve mensen, het is wel de bedoeling dat het zo ongeveer 1 pakket per persoon is (hoewel ik weet dat sommige mensen een pakket door drie mensen samengesteld hebben ontvangen, maar dat lag aan de situatie).

Verschillende mensen, verschillende kansen graag :*
aangezien ik geen aanmeldingen kreeg en andere mensen ook hele huizen krijgen ingericht vond ik dat brunette best mijn pakket mocht hebben O+
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zondag 12 december 2010 @ 13:13:53 #225
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_89830277
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:12 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

aangezien ik geen aanmeldingen kreeg en andere mensen ook hele huizen krijgen ingericht vond ik dat brunette best mijn pakket mocht hebben O+
Dat lijkt mij ook geen probleem aangezien Brunette nog geen pakket had. Ik gok dat ElisaB meer doelde op pakket nummer 2 die ze aangeboden kreeg van Papabear.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_89830518
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook geen probleem aangezien Brunette nog geen pakket had. Ik gok dat ElisaB meer doelde op pakket nummer 2 die ze aangeboden kreeg van Papabear.
En pakket nummer 3 die al afgesproken was dat ik die zou brengen :P

Maar door die andere 2 doe ik wel een stapje terug.
  zondag 12 december 2010 @ 13:23:07 #227
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89830619
Liefjens, adem in, adem uit O+

Het was even een algemene mededeling. Als het je persoonlijk betreft, dan krijg je een PM. Heb je geen PM gekregen, dan mag je het voor kennisgeving aannemen O+

En een PM is geen 'straf' of 'officiele waarschuwing', maar sommige dingen liggen nogal gevoelig en het hoeft allemaal niet voor het oog van de wereld. Dus PM ik zo hier en daar wat met dees en geen. En dan is alles weer duidelijk en is iedereen weer blij.

:*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 12 december 2010 @ 13:24:55 #228
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_89830691
Edit: Is opgehelderd :) Pakket W is bij deze vergeven.

[ Bericht 33% gewijzigd door Papabear op 12-12-2010 13:35:36 ]
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  zondag 12 december 2010 @ 13:26:48 #229
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_89830752
Misschien een leuk idee voor diegene die een pakket willen doen maar niet weten wat, een huisdierenpakket! Juist als men het krap heeft gaan die vaak een stapje terug qua merk en krijgen ze smakeloze brokken van de Aldi oid... Misschien een leuk huisdierenpakket (op verzoek eventueel te vullen voor hond, kat, cavia, hamster, goudvis of konijn) samenstellen ofzo?

(ik verveel me.. zit te brainstormen :D )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 12 december 2010 @ 13:28:04 #230
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89830796
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:26 schreef Ireth het volgende:
Misschien een leuk idee voor diegene die een pakket willen doen maar niet weten wat, een huisdierenpakket! Juist als men het krap heeft gaan die vaak een stapje terug qua merk en krijgen ze smakeloze brokken van de Aldi oid... Misschien een leuk huisdierenpakket (op verzoek eventueel te vullen voor hond, kat, cavia, hamster, goudvis of konijn) samenstellen ofzo?

(ik verveel me.. zit te brainstormen :D )
O+ geweldig idee, ik had ook al iets voor mn poezels gevraagd :D
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_89830801
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:26 schreef Ireth het volgende:
Misschien een leuk idee voor diegene die een pakket willen doen maar niet weten wat, een huisdierenpakket! Juist als men het krap heeft gaan die vaak een stapje terug qua merk en krijgen ze smakeloze brokken van de Aldi oid... Misschien een leuk huisdierenpakket (op verzoek eventueel te vullen voor hond, kat, cavia, hamster, goudvis of konijn) samenstellen ofzo?

(ik verveel me.. zit te brainstormen :D )
Dat is een leuk idee! O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89830810
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:26 schreef Ireth het volgende:
Misschien een leuk idee voor diegene die een pakket willen doen maar niet weten wat, een huisdierenpakket! Juist als men het krap heeft gaan die vaak een stapje terug qua merk en krijgen ze smakeloze brokken van de Aldi oid... Misschien een leuk huisdierenpakket (op verzoek eventueel te vullen voor hond, kat, cavia, hamster, goudvis of konijn) samenstellen ofzo?

(ik verveel me.. zit te brainstormen :D )
Heb je mijn PM gekregen?
  zondag 12 december 2010 @ 13:28:56 #233
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_89830830
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Heb je mijn PM gekregen?
Yep! Ga zo ff beantwoorden! :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 12 december 2010 @ 13:29:08 #234
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89830839
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat is een leuk idee! O+
:Y O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_89831385
Das leuk bedacht ja goed plan het klopt wel
Die katten van mij krijgen gewoon de brokjes van de lidl anders word het te duur
Wel haal ik voor de hele week van die wiskas kitbits voor ze waar ze elke dag wat van krijgen.
Wat dan vaak het duurst is is de wormen kuur en vlooienbehandeling van huis en beest
Krijg die kosten ook weer voor de kiezen en kan ook niet zomaar een vlooienspray halen want zit met de vissen en het moet tegen eitjes zijn.
Word eerst weer kijken wat het kost dat langzaam apart zetten en dan behandelen ,maar ik zet die beesten niet aan de kant die zijn er nu eenmaal klaar
Dus doe iets met lekkere dingen en wat nuttige dingen zoals bepaalde medicijnen of spray,s zijn toch vaak de duurste dingen ,maar je hebt wel vaak een wormkuur of vlooienbehandeling nodig bij een hond of kat
pi_89831558
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Das leuk bedacht ja goed plan het klopt wel
Die katten van mij krijgen gewoon de brokjes van de lidl anders word het te duur
Wel haal ik voor de hele week van die wiskas kitbits voor ze waar ze elke dag wat van krijgen.
Wat dan vaak het duurst is is de wormen kuur en vlooienbehandeling van huis en beest
Krijg die kosten ook weer voor de kiezen en kan ook niet zomaar een vlooienspray halen want zit met de vissen en het moet tegen eitjes zijn.
Word eerst weer kijken wat het kost dat langzaam apart zetten en dan behandelen ,maar ik zet die beesten niet aan de kant die zijn er nu eenmaal klaar
Dus doe iets met lekkere dingen en wat nuttige dingen zoals bepaalde medicijnen of spray,s zijn toch vaak de duurste dingen ,maar je hebt wel vaak een wormkuur of vlooienbehandeling nodig bij een hond of kat
Goede aanvulling. :Y Want lekkere dingen zijn natuurlijk prima maar zaken als dit wordt dan vaak vergeten. En zijn voor de baasjes vaak de grootste kostenposten.
Wat goed dat jij hier ondanks je moeilijke financiële situatie toch het geld aan uitgeeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89831613
ik moet het ook aan de kant leggen en heb het geluk dat ik dankzij hier deze week niks hoef te halen anders had het met 1 a 2 maanden geweest
  zondag 12 december 2010 @ 13:55:16 #238
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_89831652
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:54 schreef asfalthooligan het volgende:
ik moet het ook aan de kant leggen en heb het geluk dat ik dankzij hier deze week niks hoef te halen anders had het met 1 a 2 maanden geweest
Ja dat zijn idd heule hoge kosten! Haal maar eens vlooiendruppels voor 1 hond en 2 katten! Daar kan ik 2 weken van eten! (en dan moet het ook nog eens elke keer herhaald worden!)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_89833356
Qua huisdieren kunnen wij het ook merken en ik ben ook bezig mijn tropisch aquarium te verkopen. Is een vrij hoge kostenpost helaas :{
pi_89833700
Heb het geluk dat ie goed draait ja ,maar filters en lampen zijn duur moeten bij mij ook nog nieuw ,maar zolang het wachten kan doe ik het
heb gelukkig maar 1 van 60 x 30
pi_89898713
Zijn er nog pakketten nodig? Ik ben 19, student, op kamers, chronisch blut, maar heb wel veel te veel spulletjes en wil graag iemand blij maken. Zal niet heel gigantisch worden, gewoon wat leuke dingetjes.

Vind het leuk als de inhoud een verrassing blijft, het is wel vooral een vrouwenpakketje. Het is vrij gevarieerd, van dvd's tot geurkaarsjes, van alles. Iets lekkers, iets ontspannends, iets gezelligs. Leuk voor mensen die wel hun voedsel kunnen betalen, maar geen ruimte hebben om zichzelf eens te verwennen/wat extra's te doen.

Als iemand het vanuit Amsterdam ergens heen kan brengen zou dat perfect zijn. Eventueel wil ik een half uurtje met het OV om het op een station af te leveren. Wel doordeweeks dan, natuurlijk. Een derde optie is dat iemand bijdraagt in de verzendkosten, want ik zit zelf nu ook echt heel krap!

[ Bericht 48% gewijzigd door AllOfTheSameBlood op 14-12-2010 01:39:28 ]
pi_89912078
Wat zijn hier overigens een hoop lieve fokkers O+
pi_89915049
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:10 schreef Gurb het volgende:
Ik lust geen rode wijn, en heb nog wel een aantal flessen staan (stuk of 10) waar ik misschien een/meerdere Fokker (s) mee kan blijmaken?
Inmiddels zijn er 4 flessen onderweg naar een fokker

Ik heb nu nog 3 flessen rood, en ook wel 2 flessen wit beschikbaar!
pi_89923818
-edit- spam

[ Bericht 97% gewijzigd door Ml-etje op 14-12-2010 17:18:14 ]
mrdigitalcn
pi_89959454
Kan ik mijn moeder misschien aanmelden hiervoor? Ik kan het dan eventueel wel ophalen. Zij woont in omgeving Den haag. Ze is ziek enzovoort zoals jullie misschien al in mijn topic konden lezen. Liever geen drank in de doos. :@
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_89961894
Lief! _O_ *O*
  woensdag 15 december 2010 @ 19:39:16 #247
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_89970520
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:43 schreef Papabear het volgende:

[..]

En pakket W komt daar dus ook nog bij :) Laat je via PM nog even weten om hoeveel personen het gaat, wat er absoluut wel/niet in mag zitten en waar het naartoe moet?
Pakket is zojuist afgeleverd bij het postkantoor (11 kilo schoon aan de haak). Ik weet niet of hij dan morgen al wordt bezorgd, maar anders vrijdag dus :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  woensdag 15 december 2010 @ 19:45:41 #248
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_89970795
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar ook weer een kerstpakket krijg, vaak gevuld met nuttige dingen, vorig jaar onder anderen handschoenen enzo.
Mocht ik weer een kerstpakket krijgen stel ik dit ook beschikbaar :) Zal dan nog wel melden wat er in zit :)
Iemand belang bij een papieren kaarsenhouder mét 1 waxinelichtje? -O-
Ik heb dus geen kerstpakket, haal me maar uit de OP
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  woensdag 15 december 2010 @ 19:49:20 #249
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89970963
quote:
Iemand belang bij een papieren kaarsenhouder mét 1 waxinelichtje? -O-
Ik heb dus geen kerstpakket, haal me maar uit de OP
zo is dat even een tegenvaller als je dat krijgt -O-
W
Z
E
pi_89973021
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Iemand belang bij een papieren kaarsenhouder mét 1 waxinelichtje? -O-
Ik heb dus geen kerstpakket, haal me maar uit de OP
Bummer, ik heb de OP aangepast. Evengoed lief dat je je hebt opgegeven. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 15 december 2010 @ 22:12:17 #251
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89979140
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef winka het volgende:
Wat een fantastische actie dit *O*
Ik doe ook mee!

Ik heb twee kerstpakketten in de aanbieding. Eentje van vorig jaar die nog steeds op mijn werk staat, ik vond de inhoud niet zo leuk :@ Ik zal even naar de houdbaarheid van sommige dingen kijken en anders vul ik de doos zelf wel aan :) Maar er zit ook iets in wat nooit verlopen zal. Is het de bedoeling dat ik van te voren al vertel wat er in zit?

In de wandelgangen heb ik ook gehoord dat er dit jaar weer een kerstpakket is. Wat het is weet ik dus nog niet, maar deze geef ik ook graag weg.

Hoop dat ik er mensen blij mee kan maken bij wie het (op dit moment) allemaal niet zo meezit. Ik vind dit nogmaals een fantastisch initiatief ^O^

En, was je er al uit wat erin zat :D

Gaan we 'm toevoegen aan de OP, of is de inhoud stilletjes weggelopen in het afgelopen jaar :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:27:55 #252
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89980044
Lieve allemaal: wanhoop niet! Ik werk me door een hele stapel PM's heen ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:48:37 #253
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_89981159
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Lieve allemaal: wanhoop niet! Ik werk me door een hele stapel PM's heen ^O^
Oh, was jij dat :P

Oja, nog een kleine tip voor de pakketverzenders: Denk om het gewicht! Ik zat 800 gram boven de 10 kilo en mocht gelijk 12,95 aftikken i.p.v. 6,75
Als ik dat had geweten had ik een grotere doos genomen en vol gestopt tot de 30 kilo die je voor die 12,95 mag verzenden :')
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  donderdag 16 december 2010 @ 00:00:34 #254
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89984640
Hoeveel had je er dan wel niet inzitten :o

Poeh mijn Afghanistan pakjes mochten nooit zwaarder zijn dan 2 kilo. Dus verstuurde ik er gerust 3 tegelijk, wat dan wel weer mocht ;) Maar +10 kilo is wel echt een beste :o
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  donderdag 16 december 2010 @ 00:14:06 #255
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_89985118
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoeveel had je er dan wel niet inzitten :o
Valt erg mee hoor. Het is alleen een levensmiddelenpakket en voeding = gewicht :)
Ik heb al wat dingen weg moeten laten, zoals een rol beschuit, pak crackers, muesli brood, koek, chips en kerststol vanwege ruimtegebrek.
Verder weet ik niet precies wat ik er allemaal in heb gestopt, maar in tegenstelling tot het pakket voor de moeder van princess-a is dit vooral een nuttig pakket :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_89987028
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Lieve allemaal: wanhoop niet! Ik werk me door een hele stapel PM's heen ^O^
En je hebt er nog 1 :)
eten!!!
  donderdag 16 december 2010 @ 08:49:46 #257
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89988618
En nog één!! Omgeving Enschede/Almelo...
pi_90004468
via www.dhlforyou.nl kan je een pakket versturen tot 10kg voor maar 4.95 als je thuis het etiket maakt (dus uitprinten met een gewone printer van adres en barcode en betalen met ideal) en het dan bij een dhl punt inlevert!

ik zou graag ook meedoen maar ik heb op het moment zelf niet zoveel te besteden. in mijn kerstpakket zaten niet echt eetbare dingen, alleen maar rommel waar volgens mij niemand wat aan heeft..
  donderdag 16 december 2010 @ 17:18:33 #259
279894 winka
There is no place like home..
pi_90007020
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En, was je er al uit wat erin zat :D

Gaan we 'm toevoegen aan de OP, of is de inhoud stilletjes weggelopen in het afgelopen jaar :D
Oh wat stom 8)7 Ik kreeg helemaal geen reactie op mijn post (ook niet op mijn pm of ben je die nu aan het doorworstelen :P ) dus ik dacht: niemand heeft interesse :'(
Maar goed had zelf ook actiever kunnen zijn 8-)

Maandag ben ik pas weer op kantoor, heb niet meer in de doos gegluurd :@
pi_90011065
er zijn meer liefdevolle mensen op de wereld dan we denken!

Net bij Man Bijt Hond gezien, dat een man zijn kerstpakket afstond aan iemand! O+
Doet me goed om te zien :)
pi_90013160
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_90013304
quote:
Ja, bibberende mensen en glad geslepen schaatsen, toch?
Of bedoel je dat niet _O-
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_90015419
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:57 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

Ja, bibberende mensen en glad geslepen schaatsen, toch?
Of bedoel je dat niet _O-
:N :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 18 december 2010 @ 15:13:49 #264
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_90085907
Pakket met levensmiddelen woensdagavond op het postkantoor afgeleverd en het ligt nu nog steeds in het sorteercentrum :(
Zal wel aan de sneeuw liggen, maar het halve pakket kan maandag regelrecht de kliko in (als het dan al bezorgd wordt) }:|
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_90085980
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:13 schreef Papabear het volgende:
Pakket met levensmiddelen woensdagavond op het postkantoor afgeleverd en het ligt nu nog steeds in het sorteercentrum :(
Zal wel aan de sneeuw liggen, maar het halve pakket kan maandag regelrecht de kliko in (als het dan al bezorgd wordt) }:|
maar toch vind ik het lief van je *O*
pi_90100481
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:13 schreef Papabear het volgende:
Pakket met levensmiddelen woensdagavond op het postkantoor afgeleverd en het ligt nu nog steeds in het sorteercentrum :(
Zal wel aan de sneeuw liggen, maar het halve pakket kan maandag regelrecht de kliko in (als het dan al bezorgd wordt) }:|
De THT zegt niet alles dus even goed naar kijken :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90114394
Kleinigheidje: mini make up pakketje voor de ogen. Gewoon nieuw & proefdiervrij.
Tis mini hoor, PM maar je adres
pi_90116240
Als iemand nog interesse heeft in mijn pakket (zie OP), pm me ajb! Ik kan alleen dinsdag en woensdag nog iets regelen, daarna ben ik weg en kom ik pas de 30e terug!
  zondag 19 december 2010 @ 12:05:44 #269
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90117104
We hebben gelukkig meer 'aanbieders' dan 'vragers', dus er zijn nog wat pakketten over :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_90117312
Ik heb iemand gevonden, nu nog vervoer zoeken, want anders wordt het pas ver na kerst bezorgd vrees ik.
pi_90136327
Ik heb na kerst een luxe beautypakket in de aanbieding. Maar dan wel een hele uitgebreide :P heel veel make up als mascara, oogschaduw, oogpotloodjes,lipgloss enzovoort, shampoo, haarmasker, douchemiddel, maskertjes, bodylotion, parfum en nog veel meer
Hoor graag wie ik daar blij mee mag maken (en voor de make up welke oog-en haarkleur diegene heeft)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 19 december 2010 @ 19:22:30 #272
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_90136761
Wat tof dat er zo veel mensen mee doen! ^O^
  zondag 19 december 2010 @ 22:14:34 #273
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_90148223
Heel lief topic dit, daarvoor even mijn complimenten O+

Ik doe zelf niet mee, want ik breng al jaren mijn kerstpakket (en dat van m'n vader + vanalles wat we aan lekkers in de kast hebben staan :D) naar het slaaphuis voor zwervers op kerstavond :)
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_90148803
Super actie ja
heb het ook al mogen ervaren hoe super dit is
pi_90150461
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:12 schreef princess-a het volgende:
Ik heb na kerst een luxe beautypakket in de aanbieding. Maar dan wel een hele uitgebreide :P heel veel make up als mascara, oogschaduw, oogpotloodjes,lipgloss enzovoort, shampoo, haarmasker, douchemiddel, maskertjes, bodylotion, parfum en nog veel meer
Hoor graag wie ik daar blij mee mag maken (en voor de make up welke oog-en haarkleur diegene heeft)
Ik kreeg net een PM van een hele lieve fokster die heel blij gaat worden met het pakket, deze heeft dus nu al een ontvangster :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_90152615
ik heb nog steeds een aantal flessen wijn in de aanbieding voor de kerst, pm bij interesse
  zondag 19 december 2010 @ 23:18:28 #277
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90152751
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef Gurb het volgende:
ik heb nog steeds een aantal flessen wijn in de aanbieding voor de kerst, pm bij interesse
Ik Wij drinken geen wijn alcohol, anders had je er donderdag een paar mee mogen nemen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_90152928
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:18 schreef Ireth het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90164507
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik kreeg net een PM van een hele lieve fokster die heel blij gaat worden met het pakket, deze heeft dus nu al een ontvangster :)
*O* Het is dan ook een heerlijk verwen pakket!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 20 december 2010 @ 11:27:42 #280
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90167963
Kijk nou hoe geweldig O+

Een berichtje van een blije user, die zelf graag anoniem wil blijven, maar héél graag wilde laten weten hoe blij ze zijn!

quote:
Gisteren kwam er een grote (Echt grote) doos, Het zag eruit als een kerstpakketdoos dus wist meteen dat het "de"doos van Fok moest zijn. Toen we hem openmaakten, werden we wel een beetje stil. Dit had ik niet verwacht. In de doos zaten afbakbroodjes en croissants, broodbeleg en zelfs roomboter. Tomatensoep en knakworstjes,ragout en ragoutbakjes!!snackballetjes! Verschillende soorten snoepdingen, kerstmannetjes en schuimpjes. Kransjes. een kerststol,muesli,noem het maar op! Een compleet kerstontbijt, een compleet kerstdiner en of dat allemaal nog niet genoeg was, verschillende pakjes met cadeautjes erin!

We zijn er ontzettend stil van dat er mensen zijn die zoveel over hebben voor iemand anders. Op het kaartje stond ook nog "Dat we de goede dingen voor jullie gekocht hebben". Het is al ongelofelijk dat iemand zoiets doet voor iemand die hij niet kent,En dan ook nog erover nadenken "of het wel goed is"!!! We waren nu al sprakeloos!

Lieve [namen even weggehaald] jullie hebben iemands kerst onvergetelijk gemaakt. Dat jullie zoiets voor een vreemde doen is helemaal geweldig. Ik weet zeker dat mijn kindje heel erg blij is met zijn cadeautjes onder de boom, ik ben het in elk geval wel. En ik wil alleen maar vanuit mijn tenen tegen jullie zeggen: Dank je wel!!!!!!!!!!!!!!!!! (Dat is een understatement)
Zó. Mooi!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 20 december 2010 @ 11:29:12 #281
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_90168028
O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_90168107
O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_90168130
Oh Elies, wat leuk O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_90168228
Prachtig dat ze er zo blij mee zijn! O+ O+
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_90168324
wat lief O+
  maandag 20 december 2010 @ 11:37:49 #286
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_90168430
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef ElisaB het volgende:
Kijk nou hoe geweldig O+

Een berichtje van een blije user, die zelf graag anoniem wil blijven, maar héél graag wilde laten weten hoe blij ze zijn!

[..]

Zó. Mooi!
wat moet je zeggen
toppers zijn die/alle fokkers
pi_90168494
O+ wauw!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 december 2010 @ 12:10:05 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90169881
O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90172962
O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 20 december 2010 @ 13:28:57 #290
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90173280
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef ElisaB het volgende:
Kijk nou hoe geweldig O+

Een berichtje van een blije user, die zelf graag anoniem wil blijven, maar héél graag wilde laten weten hoe blij ze zijn!

[..]

Zó. Mooi!
Noem me sentimenteel of een dramaqueen, maar een klein beetje kippenvel kon ik niet onderdrukken :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90199528
quote:
Op maandag 20 december 2010 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Noem me sentimenteel of een dramaqueen, maar een klein beetje kippenvel kon ik niet onderdrukken :D.
  maandag 20 december 2010 @ 21:43:44 #292
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90201500
Mooi! O+ Heerlijk om die enthousiaste berichten te lezen! Buiten is het koud en kil, maar hier krijg ik het warm van!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_90201933
Sinds die paar maanden dat ik nog maar op FOK zit hoeft eigenlijk de verwarming niet eens meer aan........
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_90217037
Wat een mooi topic is dit..heb wel even een traantje weggepinkt. Ik ben al een tijdje een fok-lezeres, maar heb al die tijd nooit de moeite genomen om lid te worden en mijn zegje eens te doen... Dus bij deze wil ik de medefokkers vragen of er iemand mij en mijn gezin blij kan maken met een doosje.. het hoeft niet echt een uitgebreide te zijn net zoals de hartverwarmende hierboven, alles vind ik best. Ik heb jaren in de horeca gewerkt en daar kreeg ik elkjaar trouw een doosje met de kerst. Nu ze helaas failliet zijn gegaan zit ik gedwongen bijna 5 maanden thuis.. de laatste 5 maanden zijn voor mij en mn 2 kids best lastig om elke maand rond te komen.ik ben nog erg op zoek naar een nieuwe baan.. doe erg mijn best.. mijn kleine vraag is of iemand mij en de jongens heel erg blij kan maken tijdens deze kerstdagen..

liefs moureen
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:16:43 #295
215 misterDre
Paint it black!
pi_90247758
Vandaag een lief kerstkaartje ontvangen van de anonieme ontvangster van mijn pakket.
Erg leuk.

Fijne kerst ~:)
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:18:48 #296
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90247888
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:16 schreef misterDre het volgende:
Vandaag een lief kerstkaartje ontvangen van de anonieme ontvangster van mijn pakket.
Erg leuk.

Fijne kerst ~:)
Hoe kan dat nou :o Anoniem en dan een kaartje :D

Het moet niet gekker worden, maar wel heel lief :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:21:10 #297
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90247989
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:54 schreef Moureen333 het volgende:
Wat een mooi topic is dit..heb wel even een traantje weggepinkt. Ik ben al een tijdje een fok-lezeres, maar heb al die tijd nooit de moeite genomen om lid te worden en mijn zegje eens te doen... Dus bij deze wil ik de medefokkers vragen of er iemand mij en mijn gezin blij kan maken met een doosje.. het hoeft niet echt een uitgebreide te zijn net zoals de hartverwarmende hierboven, alles vind ik best. Ik heb jaren in de horeca gewerkt en daar kreeg ik elkjaar trouw een doosje met de kerst. Nu ze helaas failliet zijn gegaan zit ik gedwongen bijna 5 maanden thuis.. de laatste 5 maanden zijn voor mij en mn 2 kids best lastig om elke maand rond te komen.ik ben nog erg op zoek naar een nieuwe baan.. doe erg mijn best.. mijn kleine vraag is of iemand mij en de jongens heel erg blij kan maken tijdens deze kerstdagen..

liefs moureen
Stuur me even een PM met je adres ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_90248335
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
Sinds die paar maanden dat ik nog maar op FOK zit hoeft eigenlijk de verwarming niet eens meer aan........
_O- *opzij kijkt naar de themostaat en nog een keer naar boven scrollt of een dikke trui gaat pakken ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:06:02 #299
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_90254167
Hier gaat de kachel intussen wel aan, want het kerstpakket voor brunette82 ligt verdomme nog steeds bij die prutsers van TNT. Daar betaal je dan zeker 13 euro voor, voor de opslag }:|

Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_90254682
tnt is bagger op dit moment verwacht meerdere pakketjes en alles is al bijna een week onderweg ipv 2 dagen
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:22:20 #301
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_90255232
Hmm okay want ik had wat besteld bij eci werd in 2 leveringen gedaan.
15/12 besteld en werd de eerste levering ook verzonden. Dag erna in huis.
En die 17/12 is verzonden daar zie ik nog helemaal niks van misschien moet ik morgen maar even bellen :(

oepsie nieuw topic!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:31:39 #302
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90255823
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')