________________________________quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Juist!
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven (behalve voor mij, want iemand moet natuurlijk zorgen dat het pakket uiteindelijk bij jou terecht komt). Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Zet je schaamte, je twijfel, je angst en al het andere dat je tegenhoudt opzij, en drop me gewoon een PM
Dawast weer
Ik laat het liever aan de vertrouwenspersoon ElisaBquote:Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Kun je de PM's niet geanonimiseerd hier neerzetten? Dan kunnen we democratisch te werk gaan. Of zo.
Uiteraard kanquote:Op woensdag 1 december 2010 14:19 schreef yvonne het volgende:
Ik laat het liever aan de vertrouwenspersoon ElisaBover en bij twijfel raadpleegt ze mij.
IDemocratie prima, maar niet als het om mensen gaat die het slecht of minder hebben.
Aagjequote:Op woensdag 1 december 2010 14:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard kanElisaB
dat prima, maar ik ben gewoon benieuwd naar die geanonimiseerde berichten.
Daar gaan we onze stinkende best voor doen. Gewoon zien te zorgen dat het daar terecht komt waar het echt voor veel plezier zorgt!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:57 schreef Miertje88 het volgende:
Super actie! Ik heb het zelf ook niet breed (heb ook een topic geopend in dit forum), maar gelukkig kan ik wel eten. Zorg a.u.b. dat het bij iemand terecht komt die het ook echt nodig heeft!!!!
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:06 schreef Nemain het volgende:
Mochten er inderdaad honderden reacties binnenkomen van mensen die graag een kerstpakket willen krijgen, dan verstuur ik er met liefde ook eentje.
Mag ik jullie er in de OP bijzetten? Als optie B en optie C?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:12 schreef Felixa het volgende:
Ik heb in een ander topic ook al een kerstpakket aangeboden maar ik wil er best nog eentje versturen.
Ja hoor, prima!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Mag ik jullie er in de OP bijzetten? Als optie B en optie C?
quote:
Ik PM wel even.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het een verrassingspakket, of weet je al wat erin zit? Moet ik er verder nog iets van weten om een goede kandidaat-ontvanger voor je te vinden?
Lijkt me een planquote:Op woensdag 1 december 2010 14:52 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had een soortgelijk idee maar was nog aan het uitwerken met een paar mensen, kunnen we wel combineren hier denk ik zo.
quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Mag ik jullie er in de OP bijzetten? Als optie B en optie C?
Het zou zomaar kunnen. Maar vooralnog is er best een aantal gegadigdenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je nou niet genoeg aanvragen krijgt voor een kerstpakket, maar wel een enorm aanbod van kerstpakketten, kun je natuurlijk ook overwegen om het aan één of andere daklozen-organisatie of probleemkinderenopvang of iets dergelijks te geven.
Dat wil ik ook best doen ja, en het kerstpakket dat ik van mijn baas krijg stel ik ook ter beschikking (geen idee wat dat is, dus een echte verrassing voor mij en de ontvanger).quote:Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef JJH het volgende:
En ik wil trouwens ook wel een tank benzine en een dag een chauffeur (that will be me) doneren om hier en daar het een en ander te bezorgen.
Alles kan, maar het is FOK-kers voor FOK!-kers en niet grote bedrijven voor FOK!-kersquote:Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef Bart het volgende:
Kent hier niemand een bedrijf waar ze die dingen maken? En dan vragen of ze er 20 willen afstaan voor het goede doel? Of de PR van FOK! laten vragen natuurlijk...
Nou ja, als een fokker het kan regelen, dan is het toch nog steeds FVFquote:Op woensdag 1 december 2010 18:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alles kan, maar het is FOK-kers voor FOK!-kers en niet grote bedrijven voor FOK!-kers
Ik snap wat je bedoelt en het is op zichzelf geen gek idee, maar voor FVF schiet het zijn doel voorbij. Denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop