Op Ebay hebben ze vast wel vervangende onderdelen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:21 schreef Merkie het volgende:
En nu zit er een barst in het scherm.
Weet ik niet, mijn vorige iPhone heb ik meer dan twee jaar gehad en heb ik z.g.a.n. kunnen verkopen.quote:
Dat dus. Die nieuwe rommel is gemaakt van peperkoek.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Proletariaat het volgende:
Mijn telefoon van 6 jaar oud werkt perfect
Bier openen met afragtelefoonsquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat dus. Die nieuwe rommel is gemaakt van peperkoek.
Ik kies mijn eigen woorden, thank you very much.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef Lindstrøm. het volgende:
zeg gewoon telefoon... iPhone zeggen en dan ook nog '4'sukkel.
Verstuurd vanaf mijn iPhone 3GS
De iPhone 4 is extreem stevig, maar glas blijft kwetsbaar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat dus. Die nieuwe rommel is gemaakt van peperkoek.
Daarmee sta je wel voor gek.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Proletariaat het volgende:
oldskool +1quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Proletariaat het volgende:
Hij viel plat op de grond met het scherm naar de onderkant...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een kutding als je daar al een barst van krijgt
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
nieuwste iOS erop zetten, die heeft een herstelfunctie daarvoor
Hardheid en breekbaarheid zijn twee verschillende eigenschappen mattie.quote:
Oftewel, er zit gewoon een standaard telefoonscherm in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef 9611Niels het volgende:
Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.
PROEST![]()
![]()
![]()
Nee, er zit een 960x640 IPS-scherm in dat het nog gewoon doet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Oftewel, er zit gewoon een standaard telefoonscherm in.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij viel plat op de grond met het scherm naar de onderkant...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een kutding als je daar al een barst van krijgt
Je blijft hem gebruiken?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, er zit een 960x640 IPS-scherm in dat het nog gewoon doet.
Nee, maar degene waar ik op reageerde deed een uitspraak over het scherm terwijl daar niks mee gebeurd is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je blijft hem gebruiken?
Zo'n docent van me was hetzelfde, elk college zijn kankertelefoon de hemel inprijzen maar er zat een dikke barst in. ''Ja, al m'n vrienden die een iPhone hebben, zit een barst in, dat hoort er bij.''
30x zo hard, dan barst het dus alleen maar sneller. Het krast minder, dat wel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef 9611Niels het volgende:
Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.
PROEST![]()
![]()
![]()
Het scherm zit vastgelijmd aan het glas, dus dat wordt een dure grap.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef mac_this het volgende:
Oftwel dit is een 'kijk mij, ik had een volledig goede iphone4, maar is nu een iphone4SCHEUR'
Haha!
nee, maar ff serieus. kijk op Dealextreme. zijn vast vervangende onderdelen te vinden:D!
There's an App. for that.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar ze hebben wel gelijk, recyclen kan je gelijk uitvoerenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef 9611Niels het volgende:
Technisch bewerkt glas
PROEST![]()
![]()
![]()
hmm... euh ?? nieuwe halen?! enige optie dus,. of mooi zo laten!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het scherm zit vastgelijmd aan het glas, dus dat wordt een dure grap.
Prima telefoon om je biertjes mee open te makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:23 schreef Pijplipje het volgende:
[ afbeelding ]
10000x laten vallen, onder water geweest en tegen muren aan gegooid. Werkt nog steeds na 10 jaar. Toen werd er tenminste nog aandacht geschonken aan kwaliteit en degelijkheid.
Hetzelfde geld eigenlijk voor alle andere apparatuur, versterkers maar ook bijvoorbeeld fietsen van ~25 jaar oud werken nog perfect, terwijl met nieuwe fietsen er na een paar jaar al wel iets stuk aan is.
VROEGER WAS ALLES BETER
True, maar mijn vorige iPhone was nog veel makkelijker te laten vallen (2G, aluminium achterkant) en die heb ik nooit laten vallen. Achteraf is 't mooi wonenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef poqpoq het volgende:
Had hem verzekerd dan! Zo'n duur apparaat.
Dat de mijne verzekerd is geeft me een goed gevoel, ik ken mezelf langer dan vandaag.
Definieer stevig?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone 4 is extreem stevig, maar glas blijft kwetsbaar.
htc hequote:Op woensdag 1 december 2010 07:58 schreef Splutje het volgende:
Ik heb mijn HTC al een paar keer laten vallen, zit nog geen krasje op het scherm
Dit dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoge elasticiteitsmodulus.quote:
Nee hoor, HTC is slechte kwaliteit. Als je kijkt hoe het van binnen in elkaar zit moet je echt huilen. De iPhone 4 zit van binnen met iets van 18 schroeven in elkaar, bij HTC is alles gelijmd en is de kwaliteitscontrole veel lager (hogere toleranties).quote:
Die heb ik ook gehad, viel één keer vanaf 20cm uit mijn broekzak en meteen een barst in het schermquote:Op woensdag 1 december 2010 09:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb mijn HTC Legend al meer dan 5 keer laten vallen en per ongeluk mee in het zwembad genomen voor een kwartier en hij doet het nog steeds
(Dat is echt fantastisch enzo)
Gelukkig kun je die wel laten vallen zonder dat het scherm breektquote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Merkie het volgende:
Nee hoor, HTC is slechte kwaliteit. Als je kijkt hoe het van binnen in elkaar zit moet je echt huilen. De iPhone 4 zit van binnen met iets van 18 schroeven in elkaar, bij HTC is alles gelijmd en is de kwaliteitscontrole veel lager (hogere toleranties).
Jouw naam komt me bekend voor...quote:Multivitamine
Een HTC kan je helemaal niet laten vallen zonder dat het scherm breektquote:Op woensdag 1 december 2010 11:16 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Gelukkig kun je die wel laten vallen zonder dat het scherm breektFaalhaas. 18 schroeven maar liefst? En als hij valt klappen ze uit als airbags?!
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jouw naam komt me bekend voor...
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een HTC kan je helemaal niet laten vallen zonder dat het scherm breekt. Face down op een harde vloer zal elk scherm het begeven. Behalve de Hero/Legend dan, die door de kin sowieso niet face down op de grond kunnen vallen.
Hoevaak is die niet al in apple reltopics gepostquote:
Hoe vaak is er wel niet over gepost dat het zo vaak gepost is.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hoevaak is die niet al in apple reltopics gepost![]()
nieteens meer grappig
Deze post voegt niks toequote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe vaak is er wel niet over gepost dat het zo vaak gepost is.
Alsof dat nut heeft.
Maar of het ding nog werkt laat hij niet zienquote:Op woensdag 1 december 2010 11:36 schreef Susteren het volgende:
Kijk eens aan![]()
Wel een mongool, gaat hij wat zn dure telefoon paar keer op straat laten vallen
hij post toch dat ie het nog doet bij de reactiesquote:Op woensdag 1 december 2010 12:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar of het ding nog werkt laat hij niet zien
Herkenbaar, heb nog een oude nokia liggen die ik voor 25 euro heb gekocht met afdrukken van bierdopjes eropquote:
Alsof ik op elk embeded filmpje ga klikken voor de reactiesquote:Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
hij post toch dat ie het nog doet bij de reacties![]()
leer fucking lezen
Embeded video's kijken op 360pquote:Op woensdag 1 december 2010 13:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alsof ik op elk embeded filmpje ga klikken voor de reacties![]()
En fucking kon ik al lezen
Ik wou net zeggen, mijn Hero is al zovaak gevallen zonder dat er wat kapot is gegaan.. Alleen de batterij valt eruit.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een HTC kan je helemaal niet laten vallen zonder dat het scherm breekt. Face down op een harde vloer zal elk scherm het begeven. Behalve de Hero/Legend dan, die door de kin sowieso niet face down op de grond kunnen vallen.
Uberhaupt een telefoon van € 700quote:Op woensdag 1 december 2010 13:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Paupers die een foon kopen van €700 en niet verzekeren
Wat de boer niet kent..quote:Op woensdag 1 december 2010 11:44 schreef leolinedance het volgende:
Mensen die een telefoon van 700 euro kopen![]()
![]()
Hier Nokia N78 van 3 jaar oud. Kostte toen zelfs al 3x minder dan de iPhone nu. Mét wifi, GPS, sensor voor omgevingslicht, 3,5 mm jack aansluiting, FM-transmitter, LED-flitser etc. Niet dat ik dat allemaal gebruik maar het zit er wél op![]()
Het dingetje is lichter en smaller dan die brede iPhone, heeft een langere stand-by tijd en niet zo'n onhandig touch-screen. Daarbij is de accu ook nog eens makkelijk te vervangen, mocht hij stuk gaan.
Heb de hype nooit begrepen...als of je écht films enzo gaat kijken op je mobieltje
Sowieso, AppleHet enige goede is de marketing. Daar heb ik dan wél weer respect voor. Steve is een held
![]()
Beverwijkquote:Op woensdag 1 december 2010 13:06 schreef JesseFiets het volgende:
Ik had precies hetzelfde met mijn Iphone , Check of je wat kan met je verzekering, Anders zoek online voor een reparatie van een redelijke prijs (60-70 euro) want als je ermee naar je shop gaat dan zeggen zij jou dat je waarschijnlijk een bedrag van tussen de 70 en 300 euro moet betalen. En je moet dan ook heel lang wachten. Ik was naar Beverwijk gegaan (zwarte markt) en heb 65 euro betaalt voor een originele scherm . Je kan ook een plastic scherm aanschaffen dat kost je 30 euro maar daar heb je niet veel aan.
Ja, want een computer is een alternatief voor een telefoon?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
700 euro voor een telefoonDoor koop je een complete computer voor man!
Je hebt ook echt een iPhone nodig om een beetje goed te kunnen bellenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:21 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, want een computer is een alternatief voor een telefoon?
DAT HEEFT EEN IPHONE NIET!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, mijn Hero is al zovaak gevallen zonder dat er wat kapot is gegaan.. Alleen de batterij valt eruit.
Smartphone bedoelde ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je hebt ook echt een iPhone nodig om een beetje goed te kunnen bellen
Paupertjequote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef 9611Niels het volgende:
Technisch bewerkt glas
PROEST![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:39 schreef Naaaait93 het volgende:
*lacht je uit*
ben je daar niet voor verzekerd? eerste jaar via apple ofzo toch?
Samsung star, ben je homo ofzoquote:Op woensdag 1 december 2010 17:47 schreef tomaat52 het volgende:
Heb m'n Samsung star al 3 keer laten vallen, maar er is niks aan de hand.
Hij is blijkbaar beter als een iPhone.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Samsung star, ben je homo ofzo? Koop kwaliteit, koop een nokia, die kan jezelfs tegen een muur aansmijten en hij werkt nog.
Ik heb al jaren een iPhone en hij is nog nooit gevallen, tot gisteren. Kneus.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:57 schreef retorbrapi het volgende:
Of je gaat gewoon fatsoenlijk met je spullen om en laat 'm niet om de haverklap als een randmongool uit je vette vingertjes pleuren.
Niet bij de iPhone 4quote:Op woensdag 1 december 2010 12:39 schreef Razor21 het volgende:
Kun je prima zelf repareren collega doet niet anders. Voor geloof 30 euro zet hij een nieuw glas erop.
Even een beetje Googlen / Youtube kijken en een kind kan de was doen.
Ik heb er €229 voor betaald.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:44 schreef leolinedance het volgende:
Mensen die een telefoon van 700 euro kopen![]()
![]()
Hier Nokia N78 van 3 jaar oud. Kostte toen zelfs al 3x minder dan de iPhone nu. Mét wifi, GPS, sensor voor omgevingslicht, 3,5 mm jack aansluiting, FM-transmitter, LED-flitser etc. Niet dat ik dat allemaal gebruik maar het zit er wél op![]()
Het dingetje is lichter en smaller dan die brede iPhone, heeft een langere stand-by tijd en niet zo'n onhandig touch-screen. Daarbij is de accu ook nog eens makkelijk te vervangen, mocht hij stuk gaan.
Heb de hype nooit begrepen...als of je écht films enzo gaat kijken op je mobieltje
Sowieso, AppleHet enige goede is de marketing. Daar heb ik dan wél weer respect voor. Steve is een held
![]()
vandaar dat 'ie stuk is, hij is nep.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet bij de iPhone 4.
[..]
Ik heb er €229 voor betaald.
Samsung Star wordt er alleen maar beter op als je 'm kapot maakt.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Samsung star, ben je homo ofzo? Koop kwaliteit, koop een nokia, die kan jezelfs tegen een muur aansmijten en hij werkt nog.
Ik heb een iPhone 3Gs, die is de hele kamer al doorgevlogen zo vaak als ik die al heb laten vallen. Geen barstje te zien en alleen enkele gebruikerskrasjes.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Als je eens oplet zie je nog best wat mensen met barsten in hun iPhone4 rondlopen. Ik heb mijn telefoon met groot touchscreen al een paar keer in een dronken bui van een meter hoogte op de stoep laten stuiteren (zodat de accu eruit vloog en alles), maar naast wat krasjes op de behuizing niks te zien, het glas is ook nog helemaal heel
Okquote:Op woensdag 1 december 2010 19:07 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 3Gs, die is de hele kamer al doorgevlogen zo vaak als ik die al heb laten vallen. Geen barstje te zien en alleen enkele gebruikerskrasjes.
Ja iedereen zegt toch dat het zulke slechte telefoons zijn, qua hoe snel ze stuk gaan enzo?quote:
Dan heb je gewoon mazzel hoor. Elke fatsoenlijke touchscreen telefoon heeft glas, en er is geen enkele telefoon met superglas dat onbreekbaar is...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Als je eens oplet zie je nog best wat mensen met barsten in hun iPhone4 rondlopen. Ik heb mijn telefoon met groot touchscreen al een paar keer in een dronken bui van een meter hoogte op de stoep laten stuiteren (zodat de accu eruit vloog en alles), maar naast wat krasjes op de behuizing niks te zien, het glas is ook nog helemaal heel
Ik had het over de iPhone4, vandaar.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja iedereen zegt toch dat het zulke slechte telefoons zijn, qua hoe snel ze stuk gaan enzo?
Je post die ik quotte vermeldde ook dat er veel mensen zijn met barstjes in het glas van hun iPhone.
Ik vraag me dan af wat ze er in hemelsnaam mee doen, want mijne is nog helemaal netjes terwijl hij toch al een aantal keer goed hard gevallen is.
Dat is het enige wat ik ermee wilde zeggen.
Klopt, maar ik heb bijvoorbeeld nog nooit iemand met een barst in een HTC-telefoon gezien. Natuurlijk zijn ook deze niet onbreekbaar, maar omdat de iPhone4 en volledig glazen buitenkant heeft barst hij volgens mij veel eerder bij een val.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon mazzel hoor. Elke fatsoenlijke touchscreen telefoon heeft glas, en er is geen enkele telefoon met superglas dat onbreekbaar is...
Het spijt me ontzettend voor mijn dan zeer nutteloze reactie.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik had het over de iPhone4, vandaar.
Daar heb je wellicht gelijk in, maar HTC Desires barsten ook gewoon.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik had het over de iPhone4, vandaar.
[..]
Klopt, maar ik heb bijvoorbeeld nog nooit iemand met een barst in een HTC-telefoon gezien. Natuurlijk zijn ook deze niet onbreekbaar, maar omdat de iPhone4 en volledig glazen buitenkant heeft barst hij volgens mij veel eerder bij een val.
Niet echt, wel is het scherm van de iPhone 4 krasbestendiger.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het spijt me ontzettend voor mijn dan zeer nutteloze reactie.
Nee maar serieus, zit er dan zoveel verschil tussen de 3Gs en de 4 qua breekbaarheid van het scherm?
Dan maakt het dus niet uit dat ik het in mijn reactie op die ander over de 3Gs had.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet echt, wel is het scherm van de iPhone 4 krasbestendiger.
Die heb ik ook gehad, en hij viel uit mijn broekzak vanaf 30cm hoogte op de grond, zat er ook meteen een barst in het glasquote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Splutje het volgende:
Nog één relevant filmpje om dit topic te oplossen
Misschien ligt het dan gewoon aan jou.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, en hij viel uit mijn broekzak vanaf 30cm hoogte op de grond, zat er ook meteen een barst in het glas.
Nee, twee afzonderlijke incidenten.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan gewoon aan jou.
Nou en, deze gast flikkert er net als ik mee zonder barsten te maken. Je had de jouwe zeker in Beverwijk gehaaldquote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, en hij viel uit mijn broekzak vanaf 30cm hoogte op de grond, zat er ook meteen een barst in het glas.
Nee, bij de Hi-shop. HIj viel bij mij in de tuin op een ongelijke grond, dat verklaart natuurlijk waarom het scherm toen wel barste. De Legend heeft als voordeel dat de kin er voor zorgt dat het scherm praktisch nooit de klap op hoeft te vangen.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nou en, deze gast flikkert er net als ik mee zonder barsten te maken. Je had de jouwe zeker in Beverwijk gehaald
Voel je niet zo aangevallen johquote:Op woensdag 1 december 2010 19:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het spijt me ontzettend voor mijn dan zeer nutteloze reactie.
Nee maar serieus, zit er dan zoveel verschil tussen de 3Gs en de 4 qua breekbaarheid van het scherm?
Daar heb je gelijk in. Maar to be fair, de iPhone 4 is wel vele malen mooier dan de Desirequote:Op woensdag 1 december 2010 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Voel je niet zo aangevallen joh. Wat ik bedoel is dat, omdat de buitenkant van de iPhone4 volledig uit glas bestaat, de kans groter is dat hij barst bij een val.
Niet omdat het glas minder sterk is, maar omdat het oppervlak gewoon groter is. De kans is dus veel groter dat hij op een glasvlak neerkomt. Er is vrijwel geen behuizing (op de metalen band na) om een klap op te vangen.
Die Galaxy S knijp je volgens mij nog kapot als je aan het bellen bentquote:Op woensdag 1 december 2010 19:24 schreef Oksel het volgende:
Ik deed hetzelfde met m'n week oude Galaxy S. Naar de Turk gebracht voor nieuw scherm, die maakte hem nog verder kapot. Heb nu een HTC.
Kloptquote:Op woensdag 1 december 2010 19:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar to be fair, de iPhone 4 is wel vele malen mooier dan de Desire.
Ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Voel je niet zo aangevallen joh. Wat ik bedoel is dat, omdat de buitenkant van de iPhone4 volledig uit glas bestaat, de kans groter is dat hij barst bij een val.
Niet omdat het glas minder sterk is, maar omdat het oppervlak gewoon groter is. De kans is dus veel groter dat hij op een glasvlak neerkomt. Er is vrijwel geen behuizing (op de metalen band na) om een klap op te vangen.
De Galaxy S vind ik wel erg mooi. Als de iPhone niet zou bestaan had ik die nu gehad.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die Galaxy S knijp je volgens mij nog kapot als je aan het bellen bent
Ik vind de HTC Legend ook best mooi, jammer alleen dat het geen high-end smartphone is.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
De Galaxy S vind ik wel erg mooi. Als de iPhone niet zou bestaan had ik die nu gehad.
Wat kan je er niet mee dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vind de HTC Legend ook best mooi, jammer alleen dat het geen high-end smartphone is.
Ik weet zo niet wat je er niet mee kan, maar het scherm i wat klein, duidelijk lagere resolutie en hij is wat langzamer dan de 'grote' smartphones.quote:
Elke lamlul weet dat schroeven in een gebruiksvoorwerp op ten duur los draaien. Ik had toevallig van dit weekend een iphone 4 in me handen, totaal niets bijzonders aan. Zeker niet voor die prijs in tegenstelling tot andere.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Merkie het volgende:
Nee hoor, HTC is slechte kwaliteit. Als je kijkt hoe het van binnen in elkaar zit moet je echt huilen. De iPhone 4 zit van binnen met iets van 18 schroeven in elkaar, bij HTC is alles gelijmd en is de kwaliteitscontrole veel lager (hogere toleranties). .
Windows Mobile 6.5.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef blup het volgende:
[..]
Elke lamlul weet dat schroeven in een gebruiksvoorwerp op ten duur los draaien. Ik had toevallig van dit weekend een iphone 4 in me handen, totaal niets bijzonders aan. Zeker niet voor die prijs in tegenstelling tot andere.
Ik heb trouwens een HD2, wat is daar pauper aan volgens jou?
Die heb ík al gepostquote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Splutje het volgende:
Nog één relevant filmpje om dit topic te oplossen
Gewoon je telefoon niet op de grond laten flikkeren. Mijn oude Nokia is overigens al minimaal 10x gevallen. Heeft geen barst én geen krassen op het scherm. Formuleren my assquote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef Merkie het volgende:
Definieer "beter". Ik word er gestoord van dat iedereen termen als stevigheid, hardheid en breekbaarheid zomaar door elkaar heen gebruikt. De Samsung Star heeft een plastic scherm wat inderdaad minder snel barst maar daarnaast wel veel sneller krast. Tevens is dat scherm resistief in plaats van capacitief waardoor je moet drukken in plaats van aanraken (groot verschil).
Mensen, formuleer zorgvuldig.
Ook weer niet overdrijven, ik heb een 2g en die doet het al jaren prima, het is niet meteen rotzooi, maar ook niet de hemel die Apple ervan maakt. Het zit er gewoon ergens tussen in.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef blup het volgende:
oh god dat kul argument weer.
Ik heb nog nooit vastlopers gehad of andere fratsen. Voor noobs is windows te vrij met wat je installeert, en elke konthaar kan een app maken en verspreiden.
Als je weet wat je doet is windows een behoorlijk OS. In tegenstelling tot dictator apple die bepaald wat voor apps er te krijgen zijn..
Hoe kan je zo een kut telefoon nou constant de hemel in prijzen 700!!! euro (1500gulden) , 1x vallen en je scherm is gebarsten.. en je bent niet de enige, vaak zat op het station van die studenten met een gebarste iphone aan het bellen.. Hou je vinger op de antenne en je verbinding dondert weg.. Wat doet dat super bedrijf, hoesje om je iphone zodat je de antenne niet kan aanraken.. ohja en nogs schermen die verkleuren.. En dan NOG zeggen dat Apple beter kwaliteit is dan de rest... denk nou toch een na.
!!!!
Waar heb je het precies over?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon niet op de grond laten flikkeren. Mijn oude Nokia is overigens al minimaal 10x gevallen. Heeft geen barst én geen krassen op het scherm. Formuleren my ass
Ik kan er niet tegen in gaan omdat dit mijn eerste smartphone is maar ik herken de dingen niet eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 19:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik weet zo niet wat je er niet mee kan, maar het scherm i wat klein, duidelijk lagere resolutie en hij is wat langzamer dan de 'grote' smartphones.
Voor de meeste mensen is het echt een prima toestel, maar als je bv. een Desire gewend bent ben je wat 'verwend' en valt hij iets tegen.
Hij is alleen een stuk mooier dan de Desire
je bent te min voor apple producenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef Albertson het volgende:
trouwens nog een klacht. ik kan blijkbaar geen iphone hebben omdat deze mijn vingers niet registreerd. Een vriend van mij had wel een iphone maar dat ding werkt dus gewoon niet met mijn vingers... wtf is dit?
Wtfquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef Albertson het volgende:
trouwens nog een klacht. ik kan blijkbaar geen iphone hebben omdat deze mijn vingers niet registreerd. Een vriend van mij had wel een iphone maar dat ding werkt dus gewoon niet met mijn vingers... wtf is dit?
Precies, kwalitatief gezien zit het er tussen in, maar gezien de prijs is het eigenlijk slecht te noemen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ook weer niet overdrijven, ik heb een 2g en die doet het al jaren prima, het is niet meteen rotzooi, maar ook niet de hemel die Apple ervan maakt. Het zit er gewoon ergens tussen in.
De 2g niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef blup het volgende:
[..]
Precies, kwalitatief gezien zit het er tussen in, maar gezien de prijs is het eigenlijk slecht te noemen.
Ik zeg ook niet dat het volstrekte rotzooi is, maar sommige (Merkie) prijzen het helemaal de hemel terwijl dat ding toch wel wat kwalen en een stomme constructie fout heeft.. (antenne).
De iPhone 4 voelt extreem stevig aan, en er is 0,0mm speling tussen de verschillende onderdelen. Je kan niks indrukken, het is één geheel. En daar ben ik heel kritisch op ja, er is geen enkele andere telefoon die daarbij in de buurt komt. De Legend bijv ook niet, het aluminium aan de achterkant kan je gewoon indrukken (logisch, het frame van de iPhone is van staal en aluminium buigt 3x zo makkelijk als staal). Glas buigt al helemaal niet tot nauwelijks.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef blup het volgende:
[..]
Precies, kwalitatief gezien zit het er tussen in, maar gezien de prijs is het eigenlijk slecht te noemen.
Ik zeg ook niet dat het volstrekte rotzooi is, maar sommige (Merkie) prijzen het helemaal de hemel terwijl dat ding toch wel wat kwalen en een stomme constructie fout heeft.. (antenne).
Dat geloof ik best hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen in gaan omdat dit mijn eerste smartphone is maar ik herken de dingen niet eigenlijk
Dat je je telefoon niet moet laten vallen. Al je gezwets over formuleren, barsten, krassen etc.quote:
Je hebt je telefoon al 10 keer laten vallen schrijf je net?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat je je telefoon niet moet laten vallen. Al je gezwets over formuleren, barsten, krassen etc.Nooit last van gehad.
Hoe kan je nou speling/stevigheid e.d. in 1 topic noemen van je gebarste scherm?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone 4 voelt extreem stevig aan, en er is 0,0mm speling tussen de verschillende onderdelen. Je kan niks indrukken, het is één geheel. En daar ben ik heel kritisch op ja, er is geen enkele andere telefoon die daarbij in de buurt komt. De Legend bijv ook niet, het aluminium aan de achterkant kan je gewoon indrukken (logisch, het frame van de iPhone is van staal en aluminium buigt 3x zo makkelijk als staal). Glas buigt al helemaal niet tot nauwelijks.
Het enige wat je Apple kan verwijten is dat het ontwerp dusdanig is dat het glas vrij kwetsbaar is, maar de gebruikte materialen zijn hoogwaardig en de toleranties extreem klein (vind maar eens een HTC Desire HD of HTC Legend waarbij het batterijklepje goed sluit...).
Antenna-gate heb je overigens geen last van in Nederland. Dat treedt alleen in werking als het bereik heel slecht is en dan heb je praktisch nergens in Nederland. In de VS is het bereik gemiddeld veel slechter (groter land, lagere populatiedichtheid) en daar heb je er wel last van.
Dit dus, minder fkexibelquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
30x zo hard, dan barst het dus alleen maar sneller. Het krast minder, dat wel.
Wat heb je daar aan dan? Dat aluminium meer buigt boeit toch niet? Dan breekt het alleen maar minder snel. Wat voor praktisch voordeel biedt het dat je niets kan indrukken?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone 4 voelt extreem stevig aan, en er is 0,0mm speling tussen de verschillende onderdelen. Je kan niks indrukken, het is één geheel. En daar ben ik heel kritisch op ja, er is geen enkele andere telefoon die daarbij in de buurt komt. De Legend bijv ook niet, het aluminium aan de achterkant kan je gewoon indrukken (logisch, het frame van de iPhone is van staal en aluminium buigt 3x zo makkelijk als staal). Glas buigt al helemaal niet tot nauwelijks.
Het enige wat je Apple kan verwijten is dat het ontwerp dusdanig is dat het glas vrij kwetsbaar is, maar de gebruikte materialen zijn hoogwaardig en de toleranties extreem klein (vind maar eens een HTC Desire HD of HTC Legend waarbij het batterijklepje goed sluit...).
Antenna-gate heb je overigens geen last van in Nederland. Dat treedt alleen in werking als het bereik heel slecht is en dan heb je praktisch nergens in Nederland. In de VS is het bereik gemiddeld veel slechter (groter land, lagere populatiedichtheid) en daar heb je er wel last van.
Ik had het niet tegen jou.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een iPhone en hij is nog nooit gevallen, tot gisteren. Kneus.
Gast, jij hebt een HD2. Ga nou niet de iPhone 4 afkraken.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef blup het volgende:
[..]
Hoe kan je nou speling/stevigheid e.d. in 1 topic noemen van je gebarste scherm?
Ja, mijn VW Golf, plaatwerk zit super in elkaar geen fout marge, alles sluit netjes aan!! maar de motor zegt poef bij 1x flink rondvlammen.
maar toch, hij zit goed in elkaar..![]()
Je scherm is vrijwel het meest essentiëleIk heb hier mijn HD2, het kraakt niet als je de behuizing wringt, ik zie vertekeningen in scherm als ik de behuizing behoorlijk tordeer, hij geeft dus mee en kan dus 'wat' hebben. Mijn klepje sluit trouwens prima aan.
Wat boeit het als een batterijklepje kraakt? Weinig, maar ik erger me er kapot aanquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan dan? Dat aluminium meer buigt boeit toch niet? Dan breekt het alleen maar minder snel. Wat voor praktisch voordeel biedt het dat je niets kan indrukken?
Handig man, een keiharde telefoon met "0,0mm speling" met een slecht werkende antenne die totaal bedekt is met breekbaar glas.
Het batterijklepje van mijn Desire en de Legend van mijn zusje sluit trouwens prima.
Oh, dat bedoel je. Dat doet hij niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat boeit het als een batterijklepje kraakt? Weinig, maar ik erger me er kapot aan.
Of een valproof telefoon kopen of hem niet laten vallen. Simpel he?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je hebt je telefoon al 10 keer laten vallen schrijf je net?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef Merkie het volgende:
Er ligt een nieuwe iPhone klaar, gaat me niks kosten omdat een enkele breuk in het scherm onder garantie valt. Binnen 8 dagen een nieuwe iPhone, dat is niet slecht. Bij HTC/Samsung/LG duren reparaties gemiddeld toch wel 4 weken.
Kudos voor Apple.
Andersom is wel geoorloofd?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Gast, jij hebt een HD2. Ga nou niet de iPhone 4 afkraken.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef Merkie het volgende:
Er ligt een nieuwe iPhone klaar, gaat me niks kosten omdat een enkele breuk in het scherm onder garantie valt. Binnen 8 dagen een nieuwe iPhone, dat is niet slecht. Bij HTC/Samsung/LG duren reparaties gemiddeld toch wel 4 weken.
Kudos voor Apple.
Zware niet. Val schade en gebroken glas valt niet onder reparatie van Apple.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef Merkie het volgende:
Kudos voor Apple.
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef Merkie het volgende:
Kudos voor Apple.
Die dude van het reparatiecentrum zei dat een enkele rechte breuk (wat bij mij dus het geval was) onder garantie valt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Die van mij ook!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Proletariaat het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |