htc hequote:Op woensdag 1 december 2010 07:58 schreef Splutje het volgende:
Ik heb mijn HTC al een paar keer laten vallen, zit nog geen krasje op het scherm
Dit dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
nieuwste iOS erop zetten, die heeft een herstelfunctie daarvoor
Hoge elasticiteitsmodulus.quote:
Nee hoor, HTC is slechte kwaliteit. Als je kijkt hoe het van binnen in elkaar zit moet je echt huilen. De iPhone 4 zit van binnen met iets van 18 schroeven in elkaar, bij HTC is alles gelijmd en is de kwaliteitscontrole veel lager (hogere toleranties).quote:
Die heb ik ook gehad, viel één keer vanaf 20cm uit mijn broekzak en meteen een barst in het schermquote:Op woensdag 1 december 2010 09:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb mijn HTC Legend al meer dan 5 keer laten vallen en per ongeluk mee in het zwembad genomen voor een kwartier en hij doet het nog steeds
(Dat is echt fantastisch enzo)
Gelukkig kun je die wel laten vallen zonder dat het scherm breektquote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Merkie het volgende:
Nee hoor, HTC is slechte kwaliteit. Als je kijkt hoe het van binnen in elkaar zit moet je echt huilen. De iPhone 4 zit van binnen met iets van 18 schroeven in elkaar, bij HTC is alles gelijmd en is de kwaliteitscontrole veel lager (hogere toleranties).
Jouw naam komt me bekend voor...quote:Multivitamine
Een HTC kan je helemaal niet laten vallen zonder dat het scherm breektquote:Op woensdag 1 december 2010 11:16 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Gelukkig kun je die wel laten vallen zonder dat het scherm breektFaalhaas. 18 schroeven maar liefst? En als hij valt klappen ze uit als airbags?!
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jouw naam komt me bekend voor...
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een HTC kan je helemaal niet laten vallen zonder dat het scherm breekt. Face down op een harde vloer zal elk scherm het begeven. Behalve de Hero/Legend dan, die door de kin sowieso niet face down op de grond kunnen vallen.
Hoevaak is die niet al in apple reltopics gepostquote:
Hoe vaak is er wel niet over gepost dat het zo vaak gepost is.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hoevaak is die niet al in apple reltopics gepost![]()
nieteens meer grappig
Deze post voegt niks toequote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe vaak is er wel niet over gepost dat het zo vaak gepost is.
Alsof dat nut heeft.
Maar of het ding nog werkt laat hij niet zienquote:Op woensdag 1 december 2010 11:36 schreef Susteren het volgende:
Kijk eens aan![]()
Wel een mongool, gaat hij wat zn dure telefoon paar keer op straat laten vallen
hij post toch dat ie het nog doet bij de reactiesquote:Op woensdag 1 december 2010 12:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar of het ding nog werkt laat hij niet zien
Herkenbaar, heb nog een oude nokia liggen die ik voor 25 euro heb gekocht met afdrukken van bierdopjes eropquote:
Alsof ik op elk embeded filmpje ga klikken voor de reactiesquote:Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
hij post toch dat ie het nog doet bij de reacties![]()
leer fucking lezen
Embeded video's kijken op 360pquote:Op woensdag 1 december 2010 13:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alsof ik op elk embeded filmpje ga klikken voor de reacties![]()
En fucking kon ik al lezen
Ik wou net zeggen, mijn Hero is al zovaak gevallen zonder dat er wat kapot is gegaan.. Alleen de batterij valt eruit.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een HTC kan je helemaal niet laten vallen zonder dat het scherm breekt. Face down op een harde vloer zal elk scherm het begeven. Behalve de Hero/Legend dan, die door de kin sowieso niet face down op de grond kunnen vallen.
Uberhaupt een telefoon van ¤ 700quote:Op woensdag 1 december 2010 13:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Paupers die een foon kopen van ¤700 en niet verzekeren
Wat de boer niet kent..quote:Op woensdag 1 december 2010 11:44 schreef leolinedance het volgende:
Mensen die een telefoon van 700 euro kopen![]()
![]()
Hier Nokia N78 van 3 jaar oud. Kostte toen zelfs al 3x minder dan de iPhone nu. Mét wifi, GPS, sensor voor omgevingslicht, 3,5 mm jack aansluiting, FM-transmitter, LED-flitser etc. Niet dat ik dat allemaal gebruik maar het zit er wél op![]()
Het dingetje is lichter en smaller dan die brede iPhone, heeft een langere stand-by tijd en niet zo'n onhandig touch-screen. Daarbij is de accu ook nog eens makkelijk te vervangen, mocht hij stuk gaan.
Heb de hype nooit begrepen...als of je écht films enzo gaat kijken op je mobieltje
Sowieso, AppleHet enige goede is de marketing. Daar heb ik dan wél weer respect voor. Steve is een held
![]()
Beverwijkquote:Op woensdag 1 december 2010 13:06 schreef JesseFiets het volgende:
Ik had precies hetzelfde met mijn Iphone , Check of je wat kan met je verzekering, Anders zoek online voor een reparatie van een redelijke prijs (60-70 euro) want als je ermee naar je shop gaat dan zeggen zij jou dat je waarschijnlijk een bedrag van tussen de 70 en 300 euro moet betalen. En je moet dan ook heel lang wachten. Ik was naar Beverwijk gegaan (zwarte markt) en heb 65 euro betaalt voor een originele scherm . Je kan ook een plastic scherm aanschaffen dat kost je 30 euro maar daar heb je niet veel aan.
Ja, want een computer is een alternatief voor een telefoon?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
700 euro voor een telefoonDoor koop je een complete computer voor man!
Je hebt ook echt een iPhone nodig om een beetje goed te kunnen bellenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:21 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, want een computer is een alternatief voor een telefoon?
DAT HEEFT EEN IPHONE NIET!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, mijn Hero is al zovaak gevallen zonder dat er wat kapot is gegaan.. Alleen de batterij valt eruit.
Smartphone bedoelde ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je hebt ook echt een iPhone nodig om een beetje goed te kunnen bellen
Paupertjequote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef 9611Niels het volgende:
Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.
PROEST![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |