htc hequote:Op woensdag 1 december 2010 07:58 schreef Splutje het volgende:
Ik heb mijn HTC al een paar keer laten vallen, zit nog geen krasje op het scherm
Dit dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
nieuwste iOS erop zetten, die heeft een herstelfunctie daarvoor
Hoge elasticiteitsmodulus.quote:
Nee hoor, HTC is slechte kwaliteit. Als je kijkt hoe het van binnen in elkaar zit moet je echt huilen. De iPhone 4 zit van binnen met iets van 18 schroeven in elkaar, bij HTC is alles gelijmd en is de kwaliteitscontrole veel lager (hogere toleranties).quote:
Die heb ik ook gehad, viel één keer vanaf 20cm uit mijn broekzak en meteen een barst in het schermquote:Op woensdag 1 december 2010 09:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb mijn HTC Legend al meer dan 5 keer laten vallen en per ongeluk mee in het zwembad genomen voor een kwartier en hij doet het nog steeds
(Dat is echt fantastisch enzo)
Gelukkig kun je die wel laten vallen zonder dat het scherm breektquote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Merkie het volgende:
Nee hoor, HTC is slechte kwaliteit. Als je kijkt hoe het van binnen in elkaar zit moet je echt huilen. De iPhone 4 zit van binnen met iets van 18 schroeven in elkaar, bij HTC is alles gelijmd en is de kwaliteitscontrole veel lager (hogere toleranties).
Jouw naam komt me bekend voor...quote:Multivitamine
Een HTC kan je helemaal niet laten vallen zonder dat het scherm breektquote:Op woensdag 1 december 2010 11:16 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Gelukkig kun je die wel laten vallen zonder dat het scherm breektFaalhaas. 18 schroeven maar liefst? En als hij valt klappen ze uit als airbags?!
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jouw naam komt me bekend voor...
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een HTC kan je helemaal niet laten vallen zonder dat het scherm breekt. Face down op een harde vloer zal elk scherm het begeven. Behalve de Hero/Legend dan, die door de kin sowieso niet face down op de grond kunnen vallen.
Hoevaak is die niet al in apple reltopics gepostquote:
Hoe vaak is er wel niet over gepost dat het zo vaak gepost is.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hoevaak is die niet al in apple reltopics gepost![]()
nieteens meer grappig
Deze post voegt niks toequote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe vaak is er wel niet over gepost dat het zo vaak gepost is.
Alsof dat nut heeft.
Maar of het ding nog werkt laat hij niet zienquote:Op woensdag 1 december 2010 11:36 schreef Susteren het volgende:
Kijk eens aan![]()
Wel een mongool, gaat hij wat zn dure telefoon paar keer op straat laten vallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |