Ook weer niet overdrijven, ik heb een 2g en die doet het al jaren prima, het is niet meteen rotzooi, maar ook niet de hemel die Apple ervan maakt. Het zit er gewoon ergens tussen in.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef blup het volgende:
oh god dat kul argument weer.
Ik heb nog nooit vastlopers gehad of andere fratsen. Voor noobs is windows te vrij met wat je installeert, en elke konthaar kan een app maken en verspreiden.
Als je weet wat je doet is windows een behoorlijk OS. In tegenstelling tot dictator apple die bepaald wat voor apps er te krijgen zijn..
Hoe kan je zo een kut telefoon nou constant de hemel in prijzen 700!!! euro (1500gulden) , 1x vallen en je scherm is gebarsten.. en je bent niet de enige, vaak zat op het station van die studenten met een gebarste iphone aan het bellen.. Hou je vinger op de antenne en je verbinding dondert weg.. Wat doet dat super bedrijf, hoesje om je iphone zodat je de antenne niet kan aanraken.. ohja en nogs schermen die verkleuren.. En dan NOG zeggen dat Apple beter kwaliteit is dan de rest... denk nou toch een na.
!!!!
Waar heb je het precies over?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon niet op de grond laten flikkeren. Mijn oude Nokia is overigens al minimaal 10x gevallen. Heeft geen barst én geen krassen op het scherm. Formuleren my ass
Ik kan er niet tegen in gaan omdat dit mijn eerste smartphone is maar ik herken de dingen niet eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 19:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik weet zo niet wat je er niet mee kan, maar het scherm i wat klein, duidelijk lagere resolutie en hij is wat langzamer dan de 'grote' smartphones.
Voor de meeste mensen is het echt een prima toestel, maar als je bv. een Desire gewend bent ben je wat 'verwend' en valt hij iets tegen.
Hij is alleen een stuk mooier dan de Desire
je bent te min voor apple producenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef Albertson het volgende:
trouwens nog een klacht. ik kan blijkbaar geen iphone hebben omdat deze mijn vingers niet registreerd. Een vriend van mij had wel een iphone maar dat ding werkt dus gewoon niet met mijn vingers... wtf is dit?
Wtfquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef Albertson het volgende:
trouwens nog een klacht. ik kan blijkbaar geen iphone hebben omdat deze mijn vingers niet registreerd. Een vriend van mij had wel een iphone maar dat ding werkt dus gewoon niet met mijn vingers... wtf is dit?
Precies, kwalitatief gezien zit het er tussen in, maar gezien de prijs is het eigenlijk slecht te noemen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ook weer niet overdrijven, ik heb een 2g en die doet het al jaren prima, het is niet meteen rotzooi, maar ook niet de hemel die Apple ervan maakt. Het zit er gewoon ergens tussen in.
De 2g niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef blup het volgende:
[..]
Precies, kwalitatief gezien zit het er tussen in, maar gezien de prijs is het eigenlijk slecht te noemen.
Ik zeg ook niet dat het volstrekte rotzooi is, maar sommige (Merkie) prijzen het helemaal de hemel terwijl dat ding toch wel wat kwalen en een stomme constructie fout heeft.. (antenne).
De iPhone 4 voelt extreem stevig aan, en er is 0,0mm speling tussen de verschillende onderdelen. Je kan niks indrukken, het is één geheel. En daar ben ik heel kritisch op ja, er is geen enkele andere telefoon die daarbij in de buurt komt. De Legend bijv ook niet, het aluminium aan de achterkant kan je gewoon indrukken (logisch, het frame van de iPhone is van staal en aluminium buigt 3x zo makkelijk als staal). Glas buigt al helemaal niet tot nauwelijks.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef blup het volgende:
[..]
Precies, kwalitatief gezien zit het er tussen in, maar gezien de prijs is het eigenlijk slecht te noemen.
Ik zeg ook niet dat het volstrekte rotzooi is, maar sommige (Merkie) prijzen het helemaal de hemel terwijl dat ding toch wel wat kwalen en een stomme constructie fout heeft.. (antenne).
Dat geloof ik best hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen in gaan omdat dit mijn eerste smartphone is maar ik herken de dingen niet eigenlijk
Dat je je telefoon niet moet laten vallen. Al je gezwets over formuleren, barsten, krassen etc.quote:
Je hebt je telefoon al 10 keer laten vallen schrijf je net?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat je je telefoon niet moet laten vallen. Al je gezwets over formuleren, barsten, krassen etc.Nooit last van gehad.
Hoe kan je nou speling/stevigheid e.d. in 1 topic noemen van je gebarste scherm?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone 4 voelt extreem stevig aan, en er is 0,0mm speling tussen de verschillende onderdelen. Je kan niks indrukken, het is één geheel. En daar ben ik heel kritisch op ja, er is geen enkele andere telefoon die daarbij in de buurt komt. De Legend bijv ook niet, het aluminium aan de achterkant kan je gewoon indrukken (logisch, het frame van de iPhone is van staal en aluminium buigt 3x zo makkelijk als staal). Glas buigt al helemaal niet tot nauwelijks.
Het enige wat je Apple kan verwijten is dat het ontwerp dusdanig is dat het glas vrij kwetsbaar is, maar de gebruikte materialen zijn hoogwaardig en de toleranties extreem klein (vind maar eens een HTC Desire HD of HTC Legend waarbij het batterijklepje goed sluit...).
Antenna-gate heb je overigens geen last van in Nederland. Dat treedt alleen in werking als het bereik heel slecht is en dan heb je praktisch nergens in Nederland. In de VS is het bereik gemiddeld veel slechter (groter land, lagere populatiedichtheid) en daar heb je er wel last van.
Dit dus, minder fkexibelquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
30x zo hard, dan barst het dus alleen maar sneller. Het krast minder, dat wel.
Wat heb je daar aan dan? Dat aluminium meer buigt boeit toch niet? Dan breekt het alleen maar minder snel. Wat voor praktisch voordeel biedt het dat je niets kan indrukken?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone 4 voelt extreem stevig aan, en er is 0,0mm speling tussen de verschillende onderdelen. Je kan niks indrukken, het is één geheel. En daar ben ik heel kritisch op ja, er is geen enkele andere telefoon die daarbij in de buurt komt. De Legend bijv ook niet, het aluminium aan de achterkant kan je gewoon indrukken (logisch, het frame van de iPhone is van staal en aluminium buigt 3x zo makkelijk als staal). Glas buigt al helemaal niet tot nauwelijks.
Het enige wat je Apple kan verwijten is dat het ontwerp dusdanig is dat het glas vrij kwetsbaar is, maar de gebruikte materialen zijn hoogwaardig en de toleranties extreem klein (vind maar eens een HTC Desire HD of HTC Legend waarbij het batterijklepje goed sluit...).
Antenna-gate heb je overigens geen last van in Nederland. Dat treedt alleen in werking als het bereik heel slecht is en dan heb je praktisch nergens in Nederland. In de VS is het bereik gemiddeld veel slechter (groter land, lagere populatiedichtheid) en daar heb je er wel last van.
Ik had het niet tegen jou.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een iPhone en hij is nog nooit gevallen, tot gisteren. Kneus.
Gast, jij hebt een HD2. Ga nou niet de iPhone 4 afkraken.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef blup het volgende:
[..]
Hoe kan je nou speling/stevigheid e.d. in 1 topic noemen van je gebarste scherm?
Ja, mijn VW Golf, plaatwerk zit super in elkaar geen fout marge, alles sluit netjes aan!! maar de motor zegt poef bij 1x flink rondvlammen.
maar toch, hij zit goed in elkaar..![]()
Je scherm is vrijwel het meest essentiëleIk heb hier mijn HD2, het kraakt niet als je de behuizing wringt, ik zie vertekeningen in scherm als ik de behuizing behoorlijk tordeer, hij geeft dus mee en kan dus 'wat' hebben. Mijn klepje sluit trouwens prima aan.
Wat boeit het als een batterijklepje kraakt? Weinig, maar ik erger me er kapot aanquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan dan? Dat aluminium meer buigt boeit toch niet? Dan breekt het alleen maar minder snel. Wat voor praktisch voordeel biedt het dat je niets kan indrukken?
Handig man, een keiharde telefoon met "0,0mm speling" met een slecht werkende antenne die totaal bedekt is met breekbaar glas.
Het batterijklepje van mijn Desire en de Legend van mijn zusje sluit trouwens prima.
Oh, dat bedoel je. Dat doet hij niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat boeit het als een batterijklepje kraakt? Weinig, maar ik erger me er kapot aan.
Of een valproof telefoon kopen of hem niet laten vallen. Simpel he?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je hebt je telefoon al 10 keer laten vallen schrijf je net?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef Merkie het volgende:
Er ligt een nieuwe iPhone klaar, gaat me niks kosten omdat een enkele breuk in het scherm onder garantie valt. Binnen 8 dagen een nieuwe iPhone, dat is niet slecht. Bij HTC/Samsung/LG duren reparaties gemiddeld toch wel 4 weken.
Kudos voor Apple.
Andersom is wel geoorloofd?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Gast, jij hebt een HD2. Ga nou niet de iPhone 4 afkraken.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef Merkie het volgende:
Er ligt een nieuwe iPhone klaar, gaat me niks kosten omdat een enkele breuk in het scherm onder garantie valt. Binnen 8 dagen een nieuwe iPhone, dat is niet slecht. Bij HTC/Samsung/LG duren reparaties gemiddeld toch wel 4 weken.
Kudos voor Apple.
Zware niet. Val schade en gebroken glas valt niet onder reparatie van Apple.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef Merkie het volgende:
Kudos voor Apple.
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef Merkie het volgende:
Kudos voor Apple.
Die dude van het reparatiecentrum zei dat een enkele rechte breuk (wat bij mij dus het geval was) onder garantie valt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Die van mij ook!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Proletariaat het volgende:
Mijn telefoon van 6 jaar oud werkt perfect
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |