Dan denk ik aan mappen die overal over de weg verstooid liggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe bepaalde gegevens de ruímtelijke orde kunnen verstoren.
Stel dat er rapporten vrijkomen waarin staat dat de lonen met 25 procent gekort worden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe bepaalde gegevens de ruímtelijke orde kunnen verstoren.
Criminelen, drugsbarons, stadiontuig. Voorbeelden te over.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk die 'beruchte' mensen PHP? Heb je daar al een werkbare definitie van bepaald?
'de lonen'.... 'rapporten'quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel dat er rapporten vrijkomen waarin staat dat de lonen met 25 procent gekort worden?
"de lonen"? Welke lonen? Alle lonen in Nederland?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel dat er rapporten vrijkomen waarin staat dat de lonen met 25 procent gekort worden?
je zit niet zo lekker in je vel zie ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef Arglist het volgende:
Wat wil jij dan zeggen met je reply? Of weet je dat ook niet? Zoek eens de term volkssoevereiniteit op en kom dan nog eens terug en reageer op Captain_Ghost.
Waar staat dat SP dat in haar programma heeft staan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier
[..]
Je loopt echt met je eigen domheid te koop hoor
Dat zijn veroordeelde mensenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Criminelen, drugsbarons, stadiontuig. Voorbeelden te over.
Geen eens inhoudelijk in op hetgeen wat ik poste. Jij komt enkel met one-liners en beledigingen, dat maakt je echt niet slimmer. Of leer eens gebruik te maken van bronnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:48 schreef Arglist het volgende:
[..]
Subtiliteit is niet voor eenieder weggelegd. Dat zegt iets over je opleiding en opvoeding. Ga nu maar slapen.
Zoals ik al zei, contextuele interpretatie is een vorm van intelligentie. Eentje die bij jou niet te bekennen is blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier
[..]
Je loopt echt met je eigen domheid te koop hoor
Ja die van ambtenaren bijv. Ben je nu werkelijk zo dom?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"de lonen"? Welke lonen? Alle lonen in Nederland?
Maar wat is het verschil dan tussen 'veroordeelden' en 'beruchte mensen'. Je lijkt een onderscheid te willen maken en mensen die nog niet veroordeelt zijn maar wel 'berucht' ook onder preventief cameratoezicht te willen stellen. Of was het gewoon weer een minder handige formulering van uw kant?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Criminelen, drugsbarons, stadiontuig. Voorbeelden te over.
DE lonen is wel erg algemeen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja die van ambtenaren bijv. Ben je nu werkelijk zo dom?
Nee dat beweerde arglist juist. Raar dat ie dat niet openlijk wil toegeven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef JoaC het volgende:
PHP:
D66 + Groenlinks =
[..]
Waar staat dat SP dat in haar programma heeft staan?
[..]
Dat zijn veroordeelde mensen
Ja, hoe gaat dat de ruimtelijke orde precies verstoren?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoef daar niet op te reageren omdat het voor iedereen duidelijk is wat daar staat, enkel niet voor jou.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen eens inhoudelijk in op hetgeen wat ik poste. Jij komt enkel met one-liners en beledigingen, dat maakt je echt niet slimmer. Of leer eens gebruik te maken van bronnenMomenteel heb ik het gevoel dat ik met een 13 jarige chat zonder enige kennis van politiek
Serieus.
Of dat men complete woonwijken gaat bouwen van die mappen en dossierkasten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan denk ik aan mappen die overal over de weg verstooid liggen.
Nederland was ooit onderwerp van gesprek bij ophra winfrey.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
Nee hoor, ik stel dat randfiguren (zie vrienden van holleeder) prima publieke aan de schandpaal genageld mogen worden. Dat zou je ook kunnen doen bij stadiontuig. Verder vind ik dat je dat ook bij veroordeelde pedofielen mag doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan tussen 'veroordeelden' en 'beruchte mensen'. Je lijkt een onderscheid te willen maken en mensen die nog niet veroordeelt zijn maar wel 'berucht' ook onder preventief cameratoezicht te willen stellen. Of was het gewoon weer een minder handige formulering van uw kant?
alsquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat beweerde arglist juist. Raar dat ie dat niet openlijk wil toegeven.
Nogmaals, je kunt wel met een hele brei woorden komen maar dat lult je echt niet uit deze benarde positiequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, contextuele interpretatie is een vorm van intelligentie. Eentje die bij jou niet te bekennen is blijkbaar.
Dat moet je erbij zetten, als je zegt 'de lonen' lijkt het alsof je het over ALLE lonen hebt. Dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja die van ambtenaren bijv. Ben je nu werkelijk zo dom?
ja dus toch, do as you say, not as you (do not-) do...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik hoef daar niet op te reageren omdat het voor iedereen duidelijk is wat daar staat, enkel niet voor jou.
Goed, ik dacht dat je wel over enige fantasie zou beschikken. Helaas.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet je erbij zetten, als je zegt 'de lonen' lijkt het alsof je het over ALLE lonen hebt. Dat is nogal een verschil.
Maar als de ambtenaren 25% in moeten leveren gaat dat de 'ruimtelijke orde' hoogstwaarschijnlijk idd verstoren, dat geloof ik wel
Wat als je vriend bent van Holleeder, maar tegelijkertijd gerespecteerd advocaat die zelfs Tweede Kamerleden verdedigt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stel dat randfiguren (zie vrienden van holleeder) prima publieke aan de schandpaal genageld mogen worden. Dat zou je ook kunnen doen bij stadiontuig. Verder vind ik dat je dat ook bij veroordeelde pedofielen mag doen.
Maar wat zijn dan de criteria voor 'beruchtheid'? Veroordeling is een duidelijk criterium, maar je blijft maar vaag over de criteria voor beruchtheid. "randfiguren, stadiontuig", ja wanneer ben je dan een randfiguur en wanneer ben je stadiontuig. Baken het eens af.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stel dat randfiguren (zie vrienden van holleeder) prima publieke aan de schandpaal genageld mogen worden. Dat zou je ook kunnen doen bij stadiontuig. Verder vind ik dat je dat ook bij veroordeelde pedofielen mag doen.
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar het verschil tussen een taalfout ('taqeijaijea' in plaats van 'taqiyya') en het hebben over 'ruimtelijke orde' in plaats van... (ja in plaats van wat eigenlijk?) is toch van een iets andere orde. Maar toegegeven, je bent in ieder geval erg eh, volhardend.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen eens inhoudelijk in op hetgeen wat ik poste. Jij komt enkel met one-liners en beledigingen, dat maakt je echt niet slimmer. Of leer eens gebruik te maken van bronnenMomenteel heb ik het gevoel dat ik met een 13 jarige chat zonder enige kennis van politiek
Serieus.
Arglist loopt quasi intelligent te doen terwijl hijzelf degene is die de fout in ging. Vervolgens loopt hij op mij af te geven dat ik ''dom'' ben. Sorry hoor maar ik laat me geen oor aan naaien door een kind van 11.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, hoe gaat dat de ruimtelijke orde precies verstoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |