quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets voor Rutte I?
Wat zijn de druiven nog zuur hé.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Erg ironisch, komend van iemand die een rechts-conservatief kabinet geweldig vindt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef eriksd het volgende:
Het bezwerende vingertje moet dan hun logo worden.
Och, ik kan wel lachen om deze initiatieven. Koosvogels c.s. echter niet om Rutte 1.quote:
Moet bekennen dat ik mij tot dusver prima vermaak met Rutte I. Vandaag is het bijvoorbeeld weer lachen geblazen met Leers die een of ander idioot voorstel heeft gepresenteerd. En andere keer kunnen we ons weer vermaken met berichtgeving omtrent de PVV-fractie. Terwijl er een paar dagen later weer een bericht in de krant verschijnt over een geplande bezuiniging die onhaalbaar blijkt.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, ik kan wel lachen om deze initiatieven. Koosvogels c.s. echter niet om Rutte 1.
Als je het zo brengt moet ik er ook wel om gniffelenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik mij tot dusver prima vermaak met Rutte I. Vandaag is het bijvoorbeeld weer lachen geblazen met Leers die een of ander idioot voorstel heeft gepresenteerd. En andere keer kunnen we ons weer vermaken met berichtgeving omtrent de PVV-fractie. Terwijl er een paar dagen later weer een bericht in de krant verschijnt over een geplande bezuiniging die onhaalbaar blijkt.
Nee, Rutte I is een waar feest.
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je het zo brengt moet ik er ook wel om gniffelen
Net als om Ger Koopmans bij P&W gisteren.
Die faalde ook weer lelijk.quote:
Tijd om CDA en PVV te dumpen en een nieuwe start te maken met een meer hervormingsgezind kabinet. (Psssst PaarsPlus)quote:
De VVD is niet hervormingsgezind en de PvdA ook maar matigjes, maar het zou idd de beste optie zijn op het moment. Alleen geloof ik niet dat als er nu verkiezingen zouden zijn ze een meerderheid zouden halen.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tijd om CDA en PVV te dumpen en een nieuwe start te maken met een meer hervormingsgezind kabinet. (Psssst PaarsPlus)
Cohen heeft al lang en breed duidelijk gemaakt dat de PvdA bereid is tot hervormen. Ook het ontslagrechts is niet langer een taboe. Dat terwijl de sociaal-democraten daar in eerste instantie niets voor voelden.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De VVD is niet hervormingsgezind en de PvdA ook maar matigjes, maar het zou idd de beste optie zijn op het moment. Alleen geloof ik niet dat als er nu verkiezingen zouden zijn ze een meerderheid zouden halen.
Bedankt voor deze nuttige bijdrage.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:00 schreef Granmal het volgende:
D66 is alles behalve Links. Wat is dit voor shit?
Nou, ik mag toch ook hopen dat GL niet zo ver verwijderd is van haar linkse ontstaan dat ze moeiteloos met D'66 samen kunnen gaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige bijdrage.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen. D66 kwalificeren als niet-links vind ik wat overdreven.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, ik mag toch ook hopen dat GL niet zo ver verwijderd is van haar linkse ontstaan dat ze moeiteloos met D'66 samen kunnen gaan.
D66 is niet links, niet rechts, en het water is te koud om door de zee te gaanquote:Op woensdag 1 december 2010 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het wel niet lopen. D66 kwalificeren als niet-links vind ik wat overdreven.
Ze zijn minder links dan het CDA rechts is iig....quote:Op woensdag 1 december 2010 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het wel niet lopen. D66 kwalificeren als niet-links vind ik wat overdreven.
Pssst, CDA en D66 hebben fusieplannen.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zijn minder links dan het CDA rechts is iig....
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pssst, CDA en D66 hebben fusieplannen.
Dan hadden ze je verteld dat je uit je nek lult en niet iets wat iemand hier op een forum plaatst voor waar aan moet nemen.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef Boekenwurm het volgende:
Ben benieuwd wat die CPN'ers hadden gezegd als je ze had verteld dat ze 20 jaar later mogelijk zouden samengaan met liberalen.
Alles wat nu nog riekt naar CPN zit al lang bij de SP of bij zetelloze ultralinkse splintergroepjes.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef Boekenwurm het volgende:
Ben benieuwd wat die CPN'ers hadden gezegd als je ze had verteld dat ze 20 jaar later mogelijk zouden samengaan met liberalen.
Ik wordt meestal ergens tussen deze 2 partijen gedropt dus ik zie het wel zittenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:25 schreef Strani het volgende:
Elke stemwijzer die ik probeer levert mij af in de buurt van D66 en bepaald niet bij Groenlinks. Ik zou niet over een fusie te spreken zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |