Ik heb geen ongelijk, dus kan ik die ook niet aan jou geven.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
geef me is ongelijk?
BIC en velen versturen het in een paar dagen (meestal zelfs 1 dag) en DX is gewoon zo tering slecht voor haar klanten.
En jij vloekt verder nooit ?
jij ziet mensen die vloeken gelijk aan als tokkies? dan vraag ik me af waar JIJ staat in de sociale ladder, ik denk bij de categorie: ik ben nooit buiten, ik heb geen vrienden
Als de 'Refund'-status recent is kan dat mogelijk maximaal 48hr duren totdat je bericht wordt door Paypal. Bij mij zei buyincoins over dat niet ontvangen item dat ze het geld terug hadden gestort (en binnen 48hr er zou moeten zijn) en dat was er dan ook binnen 24 uur.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:32 schreef thecuriousone het volgende:
In het vorige topic had ik het over mijn BIC order dat op 'Processing-5' bleef staan. Ga ik vandaag kijken... staat de order op 'Refund'.
Uh? Heb ik helemaal niet gevraagd. Had ik voor de order ook $0.10 'coins' gebruikt, die hebben ze natuurlijk niet teruggegeven. En ook nog geen geld terug op PayPal.
Mijn laatste vijf producten van verschillende aanbieders, waaronder een telefooncasing, screen guard en een geheugenkaartje, zijn via de HK Post gegaan (heb hier de envelopjes nog liggen). Zulke dingen zijn eigenlijk altijd binnen 2 á 3 weken in huis.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:37 schreef Loll het volgende:
is het nog slim om te gaan bestellen bij priceangels?
zij verzenden via HK post en die schieten niet op volgens mij.
Wanneer had je winkel het weggeschopt dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn laatste vijf producten van verschillende aanbieders, waaronder een telefooncasing, screen guard en een geheugenkaartje, zijn via de HK Post gegaan (heb hier de envelopjes nog liggen). Zulke dingen zijn eigenlijk altijd binnen 2 á 3 weken in huis.
Screenguard bijvoorbeeld. 20.11.2010 betaald. 21.11.10 verzonden. 02.12.10 binnen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:12 schreef Loll het volgende:
[..]
Wanneer had je winkel het weggeschopt dan?
Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)be-product-1142.html
is dit niks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
◦Processor Type: VIA ARM 32bit CPUquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)be-product-1142.html
is dit niks?
Precies, mijn telefoon is nog tig keer zoveel sneller dan dat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:34 schreef mickeyD het volgende:
[..]
◦Processor Type: VIA ARM 32bit CPU
◦Processor Clock Speed: 266M Hz
nee, das inderdaad helemaal NIX!
Een jaar of twee geleden zoiets een keer bij de ALDI van die zolid (soort x-mini) speakers gekocht. Nemen weinig plek in, zijn erg portable en ik vind ze voor iets waar ik geen topkwaliteit verwachtte echt zwaar goed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand Chinese speakers? Ik verwacht geen topkwaliteit natuurlijk, maar zolang ze niet irritant schrillig worden bij ~100db vind ik het goed.
Gewoon met een 3,5mm of 2,5mm aansluiting trouwens
Ah mooi. Zulk soort dingen kwam ik ook al tegen op ebay en andere hongkongsites, maar die waren ook allemaal 80db. En aangezien ze omgevingsgeluid van 70-75db moeten overstemmen, denk ik dat dat vrij krap word.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Precies, mijn telefoon is nog tig keer zoveel sneller dan dat.Windows CE ook gewoon en dan durven ze te zeggen dat 'ie helemaal YouTube-capabel is. Ik gok dat zelfs als je de kwaliteit op 240p zet dat ding nog hapert bij het afspelen.
[..]
Een jaar of twee geleden zoiets een keer bij de ALDI van die zolid (soort x-mini) speakers gekocht. Nemen weinig plek in, zijn erg portable en ik vind ze voor iets waar ik geen topkwaliteit verwachtte echt zwaar goed.
[ afbeelding ]
(Das dan 80db, maar je hebt vast wel betere)
Ik kreeg ze voor een review. Waarschijnlijk krijg je er ook als je als referer wordt ingevuld?quote:
Jup. Als referer krijg je ook coins.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:18 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik kreeg ze voor een review. Waarschijnlijk krijg je er ook als je als referer wordt ingevuld?
Haal gewoon een setje Trust-speakers (met subwoofer) bij de computerzaak als je niet-portable speakers zoektquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand Chinese speakers? Ik verwacht geen topkwaliteit natuurlijk, maar zolang ze niet irritant schrillig worden bij ~100db vind ik het goed.
Gewoon met een 3,5mm of 2,5mm aansluiting trouwens
Dus je luistert mono? Lijkt me niet prettig...quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:32 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jup. Als referer krijg je ook coins.
[..]
Haal gewoon een setje Trust-speakers (met subwoofer) bij de computerzaak als je niet-portable speakers zoektLet wel even op dat je niet de ALLERgoedkoopste neemt, maar net een klasse hoger. Dan zal het ook net 35 euro zijn ofzo.
En voor mensen gaan haten op Trust... de speakers die hier staan zijn inmiddels al zo'n 15 jaar oud (en dus van Trust), en ik mis zelfs een van de speakers (heb alleen nog de rechterspeaker en de subwoofer) en toch gaan mensen elke keer weer zoeken waar dat geluid vandaan komt als ze hier zijn, omdat ze niet geloven dat het uit die speakertjes komt. Fantastische dingen, het hele huis bonkt als ik ze op max zet
Logitechquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:36 schreef shiznuts het volgende:
Trust. Ja, daarmee krijg je me echt 'hating'.
Als je niet-portable speakers zoekt gewoon voor Logitec gaan (of als je geld hebt JBL of BOSE).
(Speakersetje van mij, van de ALDI was trouwens nog geen 15 euro)
(En die FiiO S9 is volgens the gadeteer ook 'maar' 80dB)
Mwa, het went...quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dus je luistert mono? Lijkt me niet prettig...
Zo simpel als volg de instructies lijkt me, tenzij je televisie niet compatible is met de modellen die op de RM-8S staan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:50 schreef RotterdamseRoy het volgende:
Heeft er hier iemand toevallig ook de RM-8S
sleutelhanger-afstandsbediening van Chunghop?
Ik snap totaal niet hoe ik hem in moet
stellen op mijn tv...
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo simpel als volg de instructies lijkt me, tenzij je televisie niet compatible is met de modellen die op de RM-8S staan.
Probeer het eens met de Standby-knop ipv de Volume-knop. Zo werkt het bij de meeste universele namelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:38 schreef RotterdamseRoy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookVolgens de instructies moet het lampje aan blijven, maar zodra ik de
'volume up' toets indruk gaat het lampje weer uit......
Welke kleur? Groen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Loll het volgende:
Weet iemand nog een 50 mw laser true liefst supergoedkoop xd. Moet nl. Een nieuwe i.v.m. Slechte bic laser.
Helaas, dan stuurt ie geen IR signaal uit....quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Probeer het eens met de Standby-knop ipv de Volume-knop. Zo werkt het bij de meeste universele namelijk
is het heel raar dat ik niet snap wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef gers het volgende:
weet iemand nog een controller met het uiterlijk van een nes/famicon ?
http://www.thinkgeek.com/electronics/retro-gaming/ba5a/ zoietsquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef Loll het volgende:
[..]
is het heel raar dat ik niet snap wat je bedoelt?
Ze zijn er wel, grijs met blauwe/paarse knopjes als ik het goed kan herinneren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef gers het volgende:
weet iemand nog een controller met het uiterlijk van een nes/famicon ?
Interessant. Ik had Meego nu constant runnen op m'n netbookje (die officieel geleverd was met Linpus OS). Win7 was te veel van het goede en XP ging op de een of andere manier niet samen met de SSD. Wel een USB-bootable van Google's 1.6 Android x86 aan de praat weten te krijgen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef mickeyD het volgende:
'Google introduceert Chrome OS-netbook volgende week'
ben benieuwd of het wat is voor de chinese tablets die t bijzonder zwaar hebben met diverse andere OS'en als Windows CE en oude androids
Daar ben ik niet zo heel erg bang voor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:36 schreef mickeyD het volgende:
hopen dat het beter (lees: lichter) geprogrameerd is en geen "vista" debacle wordt..
Maar daar komt vast een netbook remix/respin voor.quote:Google Chrome OS is not a conventional operating system that you can download or buy on a disc and install. As a consumer, the way you will get Google Chrome OS is by buying a netbook that has Google Chrome OS installed by the OEM. Google Chrome OS is being developed to run on new machines that are specially optimized for increased security and performance. We are working with manufacturers to develop reference hardware for Google Chrome OS. These netbooks will be available in the fourth quarter of 2010.
wel als tie 3G heeft en jij een abbo hebt met onbeperkt internet.quote:Denk niet dat het wat voor tablets is...
heb je je petten al?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:43 schreef mickeyD het volgende:
ja ben erg nieuwsgierig wat de chinezen dr mee gaan doen
oh ik heb ze allang binnen, zeker een week ofzo..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:57 schreef dustinoo het volgende:
[..]
heb je je petten al?
ga je ze ook verkopen?![]()
Ik heb hem toevallig net binnen gekregen, binnen 10 dagen. Erg fast dus, tof ding. 880 gram, erg zwaar. Maar juist daarom goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:35 schreef bularax het volgende:
http://mp4nation.net/cata(...)9_10&products_id=221
Misschien bestel ik 'm, ziet er tof uit.
Welkom in dit topic, een actieve user die goede imput levert is erg welkom, weer is wat afwisselingquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:41 schreef shiznuts het volgende:
Ik koop me wat af op eBay, voornamelijk elektronische gadgets etc bij Aziatische webshops. Zo ook bij Buyincoins. Ik heb helaas meer dan een maand moeten wachten op een besteld item, waarvan ik dan ook niet meer verwacht dat het aankomt.Wel moet ik zeggen dat ze supersnel reageren op je berichtjes en erg vriendelijk zijn. Heb mijn geld netjes retour gekregen.
Ik zag in de nette OP dat er meer van dit soort handelaars zijn, waarvan ik de meerderheid eigenlijk niet ken. Ik zal dit topic eens doorlezen, vind het eigenlijk wel interessant. Tof dat er een centrale plek voor is.Misschien kan ik ook nog wel leuke inspirazi opdoen van andermans koopjes.
Heb eigenlijk al wel een vraag. Voor de mensen die een tablet bestellen o.i.d. hebben jullie ooit weleens douane-gedoe gehad of zoiets en wat zijn eigenlijk de regels omtrent importeren uit het buitenland (tot welk bedrag of zo dat vrij kan)?* shiznuts braaf OP lezen doet
oh van die ouderwetse spel computers.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef Loll het volgende:
[..]
is het heel raar dat ik niet snap wat je bedoelt?
Mja, dat zijn nou net de officiële producten hè. Ik was in september in Tokyo omdat het eens iets anders was en ik benieuwd was naar de laatste technologie en gadgets. Ik vond het erg teleurstellend, ze hadden eigenlijk niets meer dan wij hier aan kunnen komen en goedkoper was het niet of niet veel. Het enige wat ik daar gekocht hebquote:Op zondag 5 december 2010 13:25 schreef denare het volgende:
dino direct, wat een oplichtters:
http://tweakers.net/pricewatch/241709/asus-p5p43td-pro.html
http://www.dinodirect.com(...)td-currency-EUR.html
net besteld ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.priceangels.co(...)inter_Pen_p2688.html Volgens de LPM eronder is hij in werkelijkheid 48mW. Priceangels meet hem ook door voor het verzenden als je het vraagt.
1 puntje is dat je niet weet of het puur groen of infrarood is, maar dat geldt voor alle groene lasers van alle shops.
Met datzelfde idee ging ik naar Kuala Lumpur maar kwam even bedrogen uit. Ze hadden daar wel leuke spullen van merken en met specs die we hier nog niet hadden maar reteduur allemaal........quote:Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dat zijn nou net de officiële producten hè. Ik was in september in Tokyo omdat het eens iets anders was en ik benieuwd was naar de laatste technologie en gadgets. Ik vond het erg teleurstellend, ze hadden eigenlijk niets meer dan wij hier aan kunnen komen en goedkoper was het niet of niet veel.
dooie link helaasquote:Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef keesos het volgende:
ik heb deze laser sinds maandag:
http://www.priceangels.co(...)_Laser_Pointer_Pen_2*AAA_Included_-Dark_Blue_p10886.html
via via achtergekomen dat hij het veel beter doet met lithium aaa dan de std sjengpjong aaa's
/linkfail
sku: 79264
Als je hier moet vragen of je kennissen gajes zijn .... dan is het antwoord NEEquote:Op zondag 5 december 2010 17:36 schreef mtchel112 het volgende:
is het verantwoord om groene 5mw lasers te verkopen aan een paar kenissen?
Waarom niet mensen hebben ook een eigenverantwoordingquote:Op zondag 5 december 2010 17:36 schreef mtchel112 het volgende:
is het verantwoord om groene 5mw lasers te verkopen aan een paar kenissen?
Er zijn grenzen...quote:Op zondag 5 december 2010 17:57 schreef Loll het volgende:
[..]
Waarom niet mensen hebben ook een eigenverantwoording
had al een horloge nodig, gelijk besteld! Dank je wel, hahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik zag dat er over horloges gesproken werd...
'k Heb deze voor mezelf, waar ik best tevreden over ben:
[ afbeelding ]
Voor die prijs dan.Ik bedoel, meer functies dan tijd weergeven en deze kunnen aanpassen heeft 'ie niet. Het was ff wennen aan de grootte, want hij is verder nog wel pimp-daddy, maar da's er stiekem juist wel vet aan.
Ook met led wat op temperatuur reageert? Dat je aan de kleur van het licht kunt zien hoe warm de straal is?quote:Op maandag 6 december 2010 00:42 schreef portabel het volgende:
Hahaha, liegfst met LED enzo. Maar ook wcbrillen, maar dat acht ik klein. Reden? Die dingen zijn tientallen euro's goedkoper dan in NL.
Hm, ik denk dat het tijd is om te gaan slapen.quote:
Ik heb inderdaad ondertussen bericht van PayPal gekregen over de refund.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als de 'Refund'-status recent is kan dat mogelijk maximaal 48hr duren totdat je bericht wordt door Paypal. Bij mij zei buyincoins over dat niet ontvangen item dat ze het geld terug hadden gestort (en binnen 48hr er zou moeten zijn) en dat was er dan ook binnen 24 uur.
Stockindicatie en orderstatus kloppen dus ook al niet meer bij BIC...quote:Sorry for that inconvenience and trouble it caused to you friend.
These items are now out of stock ,so we decide to refund you in advince.
It will be back in stock in severl days,you can place your order days later.
Best wishes
Die klok is zeker mooi voor die prijs, heb namelijk nog half een klok nodig.. maar die is dus out of stock? ._.quote:Op maandag 6 december 2010 08:48 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ondertussen bericht van PayPal gekregen over de refund.
Op mijn vraag waarom ik een refund heb gekregen kreeg ik van BIC volgend antwoord:
[..]
Stockindicatie en orderstatus kloppen dus ook al niet meer bij BIC...
Het ging trouwens om deze 2 items:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
damnquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:32 schreef thecuriousone het volgende:
In het vorige topic had ik het over mijn BIC order dat op 'Processing-5' bleef staan. Ga ik vandaag kijken... staat de order op 'Refund'.
Uh? Heb ik helemaal niet gevraagd. Had ik voor de order ook $0.10 'coins' gebruikt, die hebben ze natuurlijk niet teruggegeven. En ook nog geen geld terug op PayPal.
even contact opnemenquote:Op maandag 6 december 2010 14:36 schreef Loll het volgende:
iemand die weet hoe je je order kunt annuleren bij bic?
net trouwens deze dingen gekocht tering handig
http://www.buyincoins.com(...)rs-product-2710.html
Niet doen zit veel shit bij!quote:Op maandag 6 december 2010 16:23 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Heeft iemand ervaring met het kopen van telefoons bij 1 van de webshops?
Ik wil graag een Iphone 3gs/4g of een Nokia n97, welke namaakproducten daarvan zijn het beste?
Volgends mij ervaringen genoeg, maar wat ik hier langs heb horen komen was merendeel slecht.. zitten ook wel een paar goede bij. Maar dan moet je wel écht geluk hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 16:23 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Ik wil graag een Iphone 3gs/4g of een Nokia n97, welke namaakproducten daarvan zijn het beste?
Die balletjes zijn gaaf, ik heb ook zo'n setje van de neocube-site.quote:Op maandag 6 december 2010 08:48 schreef thecuriousone het volgende:
Het ging trouwens om deze 2 items:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 00:51 schreef portabel het volgende:
[..]
had al een horloge nodig, gelijk besteld! Dank je wel, haha
Eh, volgens mij mag dat niet in dit topic.quote:Op maandag 6 december 2010 16:23 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Bij diverse chinese webshops middels de zoekfunctie.quote:Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef larry_flynt het volgende:
Niemand die weet waar tomtom houders te koop zijn?
Weet je zeker dat dát niet bij de totale order stond? Je hebt het waarschijnlijk nog twee keer moeten bevestigen ook. Ga naar kassa -> bevestig -> ga naar paypal -> bevestig. Ik gok dat het eerder een kwestie van opletten dan oppassen is.quote:Op maandag 6 december 2010 19:22 schreef Downstar het volgende:
Everybuying heeft WEEEEEER een 0.01$ deal;
http://www.everbuying.com(...)_Co&utm_medium=email
is al gemeld zie ik..
Dus ik denk ik bestel hem even, totaal kwam netjes op 1 cent ( verzekering uit gezet! let daarop die staat standaard aan)
betaal ik vervolgens via paypal; krijg mailtje terug dat ik netjes $0.86 had over gemaakt naar blablabla..
blijkt dat ik nog in mn mandje 5 oordopjes had staan, die gaf die dus niet weer in de totale order maar is blijkbaar wel gewoon van de rekening afgeschreven
en word nu wel in mijn totale order vermeld.. gaat nu dus niet om veel geld.. maar mee oppassen dus!
nee het was nu geen kwestie van niet opletten, ik let namelijk altijd extra goed op bij Everybuying * ook met de verzekering etc waar die standaard opstaat *quote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dát niet bij de totale order stond? Je hebt het waarschijnlijk nog twee keer moeten bevestigen ook. Ga naar kassa -> bevestig -> ga naar paypal -> bevestig. Ik gok dat het eerder een kwestie van opletten dan oppassen is.
@ neo2000: lmwstfy.com (letmewebshopsearchthatforyou.com)
Zou een goede http://lmgtfy.com/ -spoof zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |