Ik heb geen ongelijk, dus kan ik die ook niet aan jou geven.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
geef me is ongelijk?
BIC en velen versturen het in een paar dagen (meestal zelfs 1 dag) en DX is gewoon zo tering slecht voor haar klanten.
En jij vloekt verder nooit ?
jij ziet mensen die vloeken gelijk aan als tokkies? dan vraag ik me af waar JIJ staat in de sociale ladder, ik denk bij de categorie: ik ben nooit buiten, ik heb geen vrienden
Als de 'Refund'-status recent is kan dat mogelijk maximaal 48hr duren totdat je bericht wordt door Paypal. Bij mij zei buyincoins over dat niet ontvangen item dat ze het geld terug hadden gestort (en binnen 48hr er zou moeten zijn) en dat was er dan ook binnen 24 uur.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:32 schreef thecuriousone het volgende:
In het vorige topic had ik het over mijn BIC order dat op 'Processing-5' bleef staan. Ga ik vandaag kijken... staat de order op 'Refund'.
Uh? Heb ik helemaal niet gevraagd. Had ik voor de order ook $0.10 'coins' gebruikt, die hebben ze natuurlijk niet teruggegeven. En ook nog geen geld terug op PayPal.
Mijn laatste vijf producten van verschillende aanbieders, waaronder een telefooncasing, screen guard en een geheugenkaartje, zijn via de HK Post gegaan (heb hier de envelopjes nog liggen). Zulke dingen zijn eigenlijk altijd binnen 2 á 3 weken in huis.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:37 schreef Loll het volgende:
is het nog slim om te gaan bestellen bij priceangels?
zij verzenden via HK post en die schieten niet op volgens mij.
Wanneer had je winkel het weggeschopt dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn laatste vijf producten van verschillende aanbieders, waaronder een telefooncasing, screen guard en een geheugenkaartje, zijn via de HK Post gegaan (heb hier de envelopjes nog liggen). Zulke dingen zijn eigenlijk altijd binnen 2 á 3 weken in huis.
Screenguard bijvoorbeeld. 20.11.2010 betaald. 21.11.10 verzonden. 02.12.10 binnen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:12 schreef Loll het volgende:
[..]
Wanneer had je winkel het weggeschopt dan?
Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)be-product-1142.html
is dit niks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
◦Processor Type: VIA ARM 32bit CPUquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)be-product-1142.html
is dit niks?
Precies, mijn telefoon is nog tig keer zoveel sneller dan dat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:34 schreef mickeyD het volgende:
[..]
◦Processor Type: VIA ARM 32bit CPU
◦Processor Clock Speed: 266M Hz
nee, das inderdaad helemaal NIX!
Een jaar of twee geleden zoiets een keer bij de ALDI van die zolid (soort x-mini) speakers gekocht. Nemen weinig plek in, zijn erg portable en ik vind ze voor iets waar ik geen topkwaliteit verwachtte echt zwaar goed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand Chinese speakers? Ik verwacht geen topkwaliteit natuurlijk, maar zolang ze niet irritant schrillig worden bij ~100db vind ik het goed.
Gewoon met een 3,5mm of 2,5mm aansluiting trouwens
Ah mooi. Zulk soort dingen kwam ik ook al tegen op ebay en andere hongkongsites, maar die waren ook allemaal 80db. En aangezien ze omgevingsgeluid van 70-75db moeten overstemmen, denk ik dat dat vrij krap word.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Precies, mijn telefoon is nog tig keer zoveel sneller dan dat.Windows CE ook gewoon en dan durven ze te zeggen dat 'ie helemaal YouTube-capabel is. Ik gok dat zelfs als je de kwaliteit op 240p zet dat ding nog hapert bij het afspelen.
[..]
Een jaar of twee geleden zoiets een keer bij de ALDI van die zolid (soort x-mini) speakers gekocht. Nemen weinig plek in, zijn erg portable en ik vind ze voor iets waar ik geen topkwaliteit verwachtte echt zwaar goed.
[ afbeelding ]
(Das dan 80db, maar je hebt vast wel betere)
Ik kreeg ze voor een review. Waarschijnlijk krijg je er ook als je als referer wordt ingevuld?quote:
Jup. Als referer krijg je ook coins.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:18 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik kreeg ze voor een review. Waarschijnlijk krijg je er ook als je als referer wordt ingevuld?
Haal gewoon een setje Trust-speakers (met subwoofer) bij de computerzaak als je niet-portable speakers zoektquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand Chinese speakers? Ik verwacht geen topkwaliteit natuurlijk, maar zolang ze niet irritant schrillig worden bij ~100db vind ik het goed.
Gewoon met een 3,5mm of 2,5mm aansluiting trouwens
Dus je luistert mono? Lijkt me niet prettig...quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:32 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jup. Als referer krijg je ook coins.
[..]
Haal gewoon een setje Trust-speakers (met subwoofer) bij de computerzaak als je niet-portable speakers zoektLet wel even op dat je niet de ALLERgoedkoopste neemt, maar net een klasse hoger. Dan zal het ook net 35 euro zijn ofzo.
En voor mensen gaan haten op Trust... de speakers die hier staan zijn inmiddels al zo'n 15 jaar oud (en dus van Trust), en ik mis zelfs een van de speakers (heb alleen nog de rechterspeaker en de subwoofer) en toch gaan mensen elke keer weer zoeken waar dat geluid vandaan komt als ze hier zijn, omdat ze niet geloven dat het uit die speakertjes komt. Fantastische dingen, het hele huis bonkt als ik ze op max zet
Logitechquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:36 schreef shiznuts het volgende:
Trust. Ja, daarmee krijg je me echt 'hating'.
Als je niet-portable speakers zoekt gewoon voor Logitec gaan (of als je geld hebt JBL of BOSE).
(Speakersetje van mij, van de ALDI was trouwens nog geen 15 euro)
(En die FiiO S9 is volgens the gadeteer ook 'maar' 80dB)
Mwa, het went...quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dus je luistert mono? Lijkt me niet prettig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |