Zo simpel als volg de instructies lijkt me, tenzij je televisie niet compatible is met de modellen die op de RM-8S staan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:50 schreef RotterdamseRoy het volgende:
Heeft er hier iemand toevallig ook de RM-8S
sleutelhanger-afstandsbediening van Chunghop?
Ik snap totaal niet hoe ik hem in moet
stellen op mijn tv...
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo simpel als volg de instructies lijkt me, tenzij je televisie niet compatible is met de modellen die op de RM-8S staan.
Probeer het eens met de Standby-knop ipv de Volume-knop. Zo werkt het bij de meeste universele namelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:38 schreef RotterdamseRoy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookVolgens de instructies moet het lampje aan blijven, maar zodra ik de
'volume up' toets indruk gaat het lampje weer uit......
Welke kleur? Groen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Loll het volgende:
Weet iemand nog een 50 mw laser true liefst supergoedkoop xd. Moet nl. Een nieuwe i.v.m. Slechte bic laser.
Helaas, dan stuurt ie geen IR signaal uit....quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Probeer het eens met de Standby-knop ipv de Volume-knop. Zo werkt het bij de meeste universele namelijk
is het heel raar dat ik niet snap wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef gers het volgende:
weet iemand nog een controller met het uiterlijk van een nes/famicon ?
http://www.thinkgeek.com/electronics/retro-gaming/ba5a/ zoietsquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef Loll het volgende:
[..]
is het heel raar dat ik niet snap wat je bedoelt?
Ze zijn er wel, grijs met blauwe/paarse knopjes als ik het goed kan herinneren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef gers het volgende:
weet iemand nog een controller met het uiterlijk van een nes/famicon ?
Interessant. Ik had Meego nu constant runnen op m'n netbookje (die officieel geleverd was met Linpus OS). Win7 was te veel van het goede en XP ging op de een of andere manier niet samen met de SSD. Wel een USB-bootable van Google's 1.6 Android x86 aan de praat weten te krijgen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef mickeyD het volgende:
'Google introduceert Chrome OS-netbook volgende week'
ben benieuwd of het wat is voor de chinese tablets die t bijzonder zwaar hebben met diverse andere OS'en als Windows CE en oude androids
Daar ben ik niet zo heel erg bang voor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:36 schreef mickeyD het volgende:
hopen dat het beter (lees: lichter) geprogrameerd is en geen "vista" debacle wordt..
Maar daar komt vast een netbook remix/respin voor.quote:Google Chrome OS is not a conventional operating system that you can download or buy on a disc and install. As a consumer, the way you will get Google Chrome OS is by buying a netbook that has Google Chrome OS installed by the OEM. Google Chrome OS is being developed to run on new machines that are specially optimized for increased security and performance. We are working with manufacturers to develop reference hardware for Google Chrome OS. These netbooks will be available in the fourth quarter of 2010.
wel als tie 3G heeft en jij een abbo hebt met onbeperkt internet.quote:Denk niet dat het wat voor tablets is...
heb je je petten al?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:43 schreef mickeyD het volgende:
ja ben erg nieuwsgierig wat de chinezen dr mee gaan doen
oh ik heb ze allang binnen, zeker een week ofzo..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:57 schreef dustinoo het volgende:
[..]
heb je je petten al?
ga je ze ook verkopen?![]()
Ik heb hem toevallig net binnen gekregen, binnen 10 dagen. Erg fast dus, tof ding. 880 gram, erg zwaar. Maar juist daarom goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:35 schreef bularax het volgende:
http://mp4nation.net/cata(...)9_10&products_id=221
Misschien bestel ik 'm, ziet er tof uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |