Welkom in dit topic, een actieve user die goede imput levert is erg welkom, weer is wat afwisselingquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:41 schreef shiznuts het volgende:
Ik koop me wat af op eBay, voornamelijk elektronische gadgets etc bij Aziatische webshops. Zo ook bij Buyincoins. Ik heb helaas meer dan een maand moeten wachten op een besteld item, waarvan ik dan ook niet meer verwacht dat het aankomt.Wel moet ik zeggen dat ze supersnel reageren op je berichtjes en erg vriendelijk zijn. Heb mijn geld netjes retour gekregen.
Ik zag in de nette OP dat er meer van dit soort handelaars zijn, waarvan ik de meerderheid eigenlijk niet ken. Ik zal dit topic eens doorlezen, vind het eigenlijk wel interessant. Tof dat er een centrale plek voor is.Misschien kan ik ook nog wel leuke inspirazi opdoen van andermans koopjes.
Heb eigenlijk al wel een vraag. Voor de mensen die een tablet bestellen o.i.d. hebben jullie ooit weleens douane-gedoe gehad of zoiets en wat zijn eigenlijk de regels omtrent importeren uit het buitenland (tot welk bedrag of zo dat vrij kan)?* shiznuts braaf OP lezen doet
oh van die ouderwetse spel computers.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef Loll het volgende:
[..]
is het heel raar dat ik niet snap wat je bedoelt?
Mja, dat zijn nou net de officiële producten hè. Ik was in september in Tokyo omdat het eens iets anders was en ik benieuwd was naar de laatste technologie en gadgets. Ik vond het erg teleurstellend, ze hadden eigenlijk niets meer dan wij hier aan kunnen komen en goedkoper was het niet of niet veel. Het enige wat ik daar gekocht hebquote:Op zondag 5 december 2010 13:25 schreef denare het volgende:
dino direct, wat een oplichtters:
http://tweakers.net/pricewatch/241709/asus-p5p43td-pro.html
http://www.dinodirect.com(...)td-currency-EUR.html
net besteld ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.priceangels.co(...)inter_Pen_p2688.html Volgens de LPM eronder is hij in werkelijkheid 48mW. Priceangels meet hem ook door voor het verzenden als je het vraagt.
1 puntje is dat je niet weet of het puur groen of infrarood is, maar dat geldt voor alle groene lasers van alle shops.
Met datzelfde idee ging ik naar Kuala Lumpur maar kwam even bedrogen uit. Ze hadden daar wel leuke spullen van merken en met specs die we hier nog niet hadden maar reteduur allemaal........quote:Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dat zijn nou net de officiële producten hè. Ik was in september in Tokyo omdat het eens iets anders was en ik benieuwd was naar de laatste technologie en gadgets. Ik vond het erg teleurstellend, ze hadden eigenlijk niets meer dan wij hier aan kunnen komen en goedkoper was het niet of niet veel.
dooie link helaasquote:Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef keesos het volgende:
ik heb deze laser sinds maandag:
http://www.priceangels.co(...)_Laser_Pointer_Pen_2*AAA_Included_-Dark_Blue_p10886.html
via via achtergekomen dat hij het veel beter doet met lithium aaa dan de std sjengpjong aaa's
/linkfail
sku: 79264
Als je hier moet vragen of je kennissen gajes zijn .... dan is het antwoord NEEquote:Op zondag 5 december 2010 17:36 schreef mtchel112 het volgende:
is het verantwoord om groene 5mw lasers te verkopen aan een paar kenissen?
Waarom niet mensen hebben ook een eigenverantwoordingquote:Op zondag 5 december 2010 17:36 schreef mtchel112 het volgende:
is het verantwoord om groene 5mw lasers te verkopen aan een paar kenissen?
Er zijn grenzen...quote:Op zondag 5 december 2010 17:57 schreef Loll het volgende:
[..]
Waarom niet mensen hebben ook een eigenverantwoording
had al een horloge nodig, gelijk besteld! Dank je wel, hahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik zag dat er over horloges gesproken werd...
'k Heb deze voor mezelf, waar ik best tevreden over ben:
[ afbeelding ]
Voor die prijs dan.Ik bedoel, meer functies dan tijd weergeven en deze kunnen aanpassen heeft 'ie niet. Het was ff wennen aan de grootte, want hij is verder nog wel pimp-daddy, maar da's er stiekem juist wel vet aan.
Ook met led wat op temperatuur reageert? Dat je aan de kleur van het licht kunt zien hoe warm de straal is?quote:Op maandag 6 december 2010 00:42 schreef portabel het volgende:
Hahaha, liegfst met LED enzo. Maar ook wcbrillen, maar dat acht ik klein. Reden? Die dingen zijn tientallen euro's goedkoper dan in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |