Tomas Ross kan nog een puntje zuigen aan de complot theorieën van deze man. Dat er geen interventie is in Syrië heeft meer te maken dat de EU en de VS niet in tig landen tegelijk huis wil gaan houden aangezien dat alleen maar meer kans heeft op escalatie binnen de regio.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)abische-tirannen.htm
U hoort het: besteed aandacht aan Gaza en je bent een tirannensteunende antisemitische onnozelaar. Serieus, heeft deze man ooit een beroerte gehad, ofzo? Hoogleraar, he? Wanneer doet de universiteit z'n morele taak en beeindigt de samenwerking?
Tevens: "waar niks aan de hand is",. Wat een dwaas.
Universiteiten trekken meer figuren aan die niks met wetenschap te maken hebben maar wel aan hun eigen paradepaardjes mogen werken. Ik vind dat verschrikkelijk maar blijkbaar vinden universiteiten dat controversiële figuren bijdragen aan het (maatschappelijk) debat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:31 schreef Monidique het volgende: Wanneer doet de universiteit z'n morele taak en beeindigt de samenwerking?
Ik ben het met één ding oneens:quote:Op zondag 19 juni 2011 17:20 schreef skrn het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)t-andermans-geld.htm
Wat een artikel weer. Wat een niveau. En de PvdA heeft het weer gedaan, omdat de PvdA per se geld wilt weggeven. Niet omdat de PvdA van mening is dat 'ie moet kiezen tussen twee kwaden, maar puur omdat de PvdA niet weet waar belastinggeld vandaan komt. Och och och.
Op deze manier is Elsevier alleen geschikt voor de plee. Om je reet mee af te vegen.
Dit is onzin. Het kan Plasterk en PvdA gewoon niks schelen.quote:Wat is de overeenkomst tussen de Grieken en Ronald Plasterk? Ze weten allebei niet waar geld vandaan komt.
http://www.elsevier.nl/we(...)rechtsbeginselen.htmquote:Het verbaasde mij dat hier vooral linkse mensen - die altijd voor de rechten van de mens zijn - verontwaardigd waren over de procedurele aspecten van de Wilders-zaak. Kennelijk valt Wilders buiten de rechtsbeginselen. Moderne linksige mensen zijn rare mensen!
http://www.elsevier.nl/we(...)rechtsbeginselen.htmquote:Alleen Alexander Pechtold (D66) vond het goed dat deze zaak door een rechter werd behandeld. Ook dat is merkwaardig. Pechtold beweert immers een liberaal te zijn! Eigenlijk hoopte hij dat Wilders zou worden veroordeeld. Pechtold is natuurlijk geen liberaal, maar een nihilist eerste klasse. Een liberaal strijdt voor de vrijheid. Daaraan doet Alexander niet mee.
Hij verwijst niet, ook ik was blij met de rechtszaak, maar om de jurisprudentie die een vrijspraak oplevertquote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef Tem het volgende:
Aangaande Alexander Pechtold heeft hij wel gelijk. voor de rest....
Ik betwijfel of het Pechtold daarom te doen was.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:23 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij verwijst niet, ook ik was blij met de rechtszaak, maar om de jurisprudentie die een vrijspraak oplevert
Voor dat laatste hoef je helemaal geen moeite te doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)s-dan-GroenLinks.htm
Ik heb altijd geroepen dat de PVV raakvlakken heeft met de SP. In dit stuk wordt mijn mening bevestigd. Alleen jammer dat hij Tofik Dibi en D66 weer onderuit schoffelt.
Vandaar dat zijn artikelen om te huilen zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef huhggh het volgende:
[..]
Voor dat laatste hoef je helemaal geen moeite te doen.
Tja, Tofik Dibi en D66 stellen ook weinig voor dus het is makkelijk om het te doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:23 schreef JoaC het volgende:
[..]
Vandaar dat zijn artikelen om te huilen zijn
Beetje hypocriet om mensen treurwilgen te noemen als je zelf zonder inhoudelijke punten mensen en partijen een waardeoordeel toebedeelt.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:54 schreef huhggh het volgende:
[..]
Tja, Tofik Dibi en D66 stellen ook weinig voor dus het is makkelijk om het te doen.
Maar dat wil niet zeggen dat het onnodig is.
Dit topic loop al weer meer dan een half jaar, wat een treurwilgen toch om over een columnist te blijven doorzeuren.
Op zichzelf kunnen controversiële figuren daar best aan bijdragen, maar dan moeten ze wel daadwerkelijk iets zinnigs te melden hebben. Dat geldt niet bepaald voor Afshin Ellian.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:30 schreef skrn het volgende:
[..]
Universiteiten trekken meer figuren aan die niks met wetenschap te maken hebben maar wel aan hun eigen paradepaardjes mogen werken. Ik vind dat verschrikkelijk maar blijkbaar vinden universiteiten dat controversiële figuren bijdragen aan het (maatschappelijk) debat.
Ik zie echter niet in hoe.
De hangende langspeelplaat dat dit topic is wordt gewoon erg oud.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef JoaC het volgende:
[..]
Beetje hypocriet om mensen treurwilgen te noemen als je zelf zonder inhoudelijke punten mensen en partijen een waardeoordeel toebedeelt.
Net zo leeg als iemand die zoveel aandacht aan besteedt aan het zeuren over het door blijven gaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:07 schreef huhggh het volgende:
[..]
De hangende langspeelplaat dat dit topic is wordt gewoon erg oud.
Hoelang kun je wel niet blijven doorzeveren over een columnist?
Columns bestaan bij de gratie van opinies = subjectief.
Hoe leeg moet je leven wel niet zijn als je maand in maand uit hierover door blijft zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |