Hoogleraar sociale cohesie. Je zou het tegenovergestelde denken als je dit leest.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:33 schreef Monidique het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)ederlandse-krant.htm
Wat een haast misdadig walgelijke treurnis is die Ellian toch.
Ik snap echt niet dat de universiteit zich nog durft te liëren aan deze charlatan. Zijn schrijfstijl is vaak tenenkrommend; zijn logica, nou ja, bestaat niet; en altijd is het wel de schuld van Job Cohen of Femke Halsema. Tevens: Iran. Het is allemaal erg kinderachtig wat die man uit z'n pen tovert.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoogleraar sociale cohesie. Je zou het tegenovergestelde denken als je dit leest.
Leg uit?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Opzich is de observatie wel juist. Khadaffi is in meerdere bronnen door de eigen bevolking een Jood genoemd en niet in de meest positieve zin. Daarnaast is het nu toch wel onderhand bekend dat het M-O over het overgrote deel geen hoge pet op heeft van Israël en het Westen.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu overdrijf je wel een beetje.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef Monidique het volgende:
Het is Ellians gebruikelijke nare valsheid, ja. "Erg overdreven" dekt de lading niet, me dunkt. Ik kan overdrijven, ik weet wat overdrijven is, dit is geen overdrijven, dit is fantaseren, mensen opzettelijk vals betichten van antisemitisme. Deze man degradeert elk blad waarin hij schrijft. Zit-ie nog bij de NRC?
Dan noemen we hem vanaf nu Elian de Fantast.quote:
Mensen (zoals de Volkskrant-redactie) betichten van antisemitisme, op basis van z'n eigen verzinsels, dat is laag en dat is laf. Zo'n man zou nooit meer serieus genomen mogen worden door media die wel serieus genomen willen worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
Hier kan Ellian op literair vlak nog veel van leren.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:37 schreef huhggh het volgende:
Gutteguttegut (...) lege triestheid (...) links (...) constant gevoed (...) figuren (...) blijven zwemmen (...) ongenoegen (...) een of andere uitgave (...) maandenlang fulmineren (...) Get a life! (...) afvoerputje (...) pretentieuze (...) trieste figuren zonder levens (...) niet zelden links (...) hoog in hun bolletje (...) pretentieus
Absoluut, ik ben het met je eens Montov. Mooi samengevat, overigens.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Hier kan Ellian op literair vlak nog veel van leren.
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Hier kan Ellian op literair vlak nog veel van leren.
Wanneer gaan jullie trouwen klefferds?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben het met je eens Montov. Mooi samengevat, overigens.
Ere wie ere toekomt, het kan niet tippen aan de term 'Madame Hysteria'.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben het met je eens Montov. Mooi samengevat, overigens.
Niet zo op mijn schoenen kwijlen tijdens het tongen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt, het kan niet tippen aan de term 'Madame Hysteria'.
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:37 schreef huhggh het volgende:
Gutteguttegut, dit topic geeft toch wel de lege triestheid die links heet weer.
Al sinds eind november loopt dit topic nu al. En dat allemaal over 1 columnist, constant gevoed door figuren die maar al te graag blijven zwemmen in hun ongenoegen over iemand die in een of andere uitgave wat schrijft.
Ik lees defacto niks van "Nederlandse" columnisten, maar ik ga hier dan ook niet maandenlang fulmineren over een-of-andere columnist waar ik mee oneens zou zijn.Ach links moet het doen met Thomas von der Dunk en Peter Breedveld. Weet niet wat erger isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door StarGazer op 15-04-2011 22:36:14 ]'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Hier kan Dhr. Ellian nog een puntje aan zuigen. Mijn god, wat een vreselijks slechte collumn.quote:De JSF is noodzakelijk en onvermijdelijk
Linkse partijen zijn er afgelopen jaren in geslaagd de JSF voor te stellen als kostenverslindend prestigeproject, maar Nederlandse deelname staat vast
Door Eric Vrijsen
De Tweede Kamer gaat akkoord met de aanschaf van het tweede JSF-testvliegtuig. Dit is zoals VVD, CDA en PVV het vorig jaar afspraken. Maar het komt natuurlijk op een ongelukkig moment: Defensie moet 1 miljard bezuinigen en doet tegelijkertijd een omstreden uitgave.
Linkse partijen zijn er de afgelopen jaren in geslaagd de JSF voor te stellen als een kostenverslindend prestigeproject. De luchtmacht en onze luchtvaartindustrie slaagden er nooit in die beeldvorming te doorbreken.
6 miljard
Hiermee werd de JSF een politiek speeltje. Ideaal voor linkse partijen om de kiezersmarkt te bewerken: ‘Ruim 6 miljard voor een gevechtsvliegtuig, laten we dat maar in de zorg stoppen.’ Vergeten werd dat die investering moet worden uigesmeerd over dertig tot veertig jaar.
De JSF brengt ook economische voordelen. Nederland neemt deel aan het grootste wapenproject van de eeuw. Verwacht was een productie van zeker drieduizend toestellen, maar dat wordt fors minder, zeker ook door de bezuinigingen in de Verenigde Staten. Toch blijft dit project een ordestroom voor het Nederlands bedrijfsleven genereren.
Luchtsteun
Het belangrijkste is natuurlijk het militaire argument. Bij elke operatie is luchtsteun cruciaal. Het eerste wat een grondpatrouille doet, is regelen dat er een F16 - straks een JSF- in de buurt is voor noodgevallen.
Zonder deugdelijke straaljagers kan Den Haag geen militairen uitsturen. Het debacle met de verouderde Lynx-helikopter in Libië zou kritiek op de JSF moeten doen verstommen. Nederland moet zijn militairen op pad sturen met modern materieel.
Regeringspartijen ontkennen het, maar door de aanschaf van hert tweede toestel, zit Nederland natuurlijk vast aan de uiteindelijke aanschaf van een JSF-vloot. Op dat punt hebben de linkse partijen wel gelijk. Het is praktisch uitgesloten dat Den Haag in een volgende kabinetsperiode toch nog afziet van de aanschaf van de JSF.
Verlicht de dommen onder ons - wat is er zo vreselijk slecht aan deze collumn?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De JSF is noodzakelijk en onvermijdelijk
[..]
Hier kan Dhr. Ellian nog een puntje aan zuigen. Mijn god, wat een vreselijks slechte collumn.
Het is natuurlijk een keiharde drogreden om het incident met de Lynx te gebruiken als argument voor de aanschaf van de JSF.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Verlicht de dommen onder ons - wat is er zo vreselijk slecht aan deze collumn?
Meneer vergelijkt het Lynx incident met de aanschaf van een JSF. Het Lynx incident was volkomen te wijten aan menselijke fouten. Die helikopter had daar niets mee te maken. Daarnaast loopt hij te zeulen met z'n 'linkse partijen' zonder inhoudelijk in te gaan op de argumenten die de 'linkse partijen' geven. Mijns inziens heb je dan een enorm slechte, inhoudsloze column neergezet.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het begint al met de veronderstelling dat je zonder testtoestellen van de JSF geen luchtsteun zou kunnen geven. Je kunt JSF's van de plank kopen, als dat ding ooit gaat werken, en je kunt andere vliegtuigen kopen, die hoogstwaarschijnlijk beter zijn in het geven van luchtsteun.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)abische-tirannen.htmquote:Een Ander Joods geluid helpt Arabische tirannen (...) de totalitaire staat van Iran wordt hier en daar geholpen door onnozelaars, idioten en soms ook door Europese antisemieten. (...) De Nederlandse Gazavloot is daar een mooi voorbeeld van. (...) Terwijl ongewapende Syriërs door Assad worden uitgemoord, terwijl Khaddafi met alle kracht zijn burgers wil afslachten, terwijl Saoedi-Arabië in het bezette Bahrein een slachting aanricht, maakt actiegroep Een Ander Joods Geluid zich zorgen om Gaza waar niks aan de hand is. (...) Door de aandacht af te leiden van werkelijke problemen, helpen Een Ander Joods Geluid en zijn bondgenoten de tirannen en moordenaars in het Midden-Oosten.
Universiteit van Leiden, faculteit der rechtswetenschap?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)abische-tirannen.htm
U hoort het: besteed aandacht aan Gaza en je bent een tirannensteunende antisemitische onnozelaar. Serieus, heeft deze man ooit een beroerte gehad, ofzo? Hoogleraar, he? Wanneer doet de universiteit z'n morele taak en beeindigt de samenwerking?
Tevens: "waar niks aan de hand is",. Wat een dwaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |