Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
welkom terugquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:02 schreef Stuart het volgende:
Het blijft hier maar sneeuwen
Ben ik weer trouwens
Waarom wil je dat het blijft liggen:? Het moet juist weg die zooiquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hier niet meer, en de zon breekt alweer een beetje door, perfect voor een wandeling, MAAR HET MOET BLIJVEN LIGGEN
Hoiquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:02 schreef Stuart het volgende:
Het blijft hier maar sneeuwen
Ben ik weer trouwens
Ja, veilig binnenshuis achter mijn laptopjequote:
Voorzichtig lopen hequote:
Hoiquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
Hier ligt wel een pak sneeuw maar het sneeuwt niet meer
ik ben 14, sneeuw is een soort pensioen voor mijquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom wil je dat het blijft liggen:? Het moet juist weg die zooi
Wacht maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:06 schreef Stuart het volgende:
Ja, veilig binnenshuis achter mijn laptopje
Dat is niet om te juichen. Dat is meerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:06 schreef Ladylike het volgende:
Hier blijft het voorlopig nog wel liggen, sterker nog: het zal alleen maar meer worden
Ik zal niets zeggenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben 14, sneeuw is een soort pensioen voor mij
Nee man, ik heb een kleine en kan dus zo lekker gezond buiten spelen met hemquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet om te juichen. Dat is meer
hier ligt die zooi ook nog steedsquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:06 schreef Ladylike het volgende:
Hier blijft het voorlopig nog wel liggen, sterker nog: het zal alleen maar meer worden
iquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben 14, sneeuw is een soort pensioen voor mij, iets om naar uit te kijken, en om van te genieten als het er is
Ik denk dat het hier niet veel van scheelt, 5 cm ofzoquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi
Hoeveel centimeter ligt er ongeveer? Ik denk hier iets van een inch of 3 centimeter
bijgewerktquote:
Daar heb je gelijk in. Dat is wel leuk inderdaadquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee man, ik heb een kleine en kan dus zo lekker gezond buiten spelen met hem
Ik moet zeggen dat ik de happy thoughts wel kan waarderenquote:
Beter dit dan regenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Dat is wel leuk inderdaad
Ben je al bang?quote:
Wow, dan kan je al geen normale schoenen meer aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier niet veel van scheelt, 5 cm ofzo
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beter dit dan regen
(als je nergens naar toe moet)
hier ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier niet veel van scheelt, 5 cm ofzo
Dat zeg je goed. Als je nergens naartoe moet. Dan ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beter dit dan regen
(als je nergens naar toe moet)
doe ik ook wel hier is alles al gestrooid gelukkigquote:
Ik geloof best wel dat je lief bent hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je al bang?
Hoeft niet hoor.
Stiekem ben ik best lief.
En ik kan niet gooien en ook niet mikken, dus ach.
Je bent wel veilig gok ik
maastricht strooit in deze volgorde:quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe ik ook wel hier is alles al gestrooid gelukkig
uitstellen tot het niet anders kanquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks boodschappen doen met dit stomme weer
Nou nouquote:
hier hoofdwegen dan busroutes en als ze zin hebben de fietspadenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maastricht strooit in deze volgorde:
-busroutes
-fietspaden
-hoofdwegen
en als er dan nog wat zout over is: binnenwegen
Noodpakketquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
uitstellen tot het niet anders kan
het zijn de boodschappen voor het buffet van morgen dus zal wel moetenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
uitstellen tot het niet anders kan
Nja, dat kan ook pech zijn, dat ik ineens loeihard precies de goede (en voor jou verkeerde) kant op gooiquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef Stuart het volgende:
Ik geloof best wel dat je lief bent hoor
Gelukkig kun je niet mikken
Toch onvoorstelbaar. Het is nota bene pas novemberquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks boodschappen doen met dit stomme weer
Dat risico neem ik dan maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, dat kan ook pech zijn, dat ik ineens loeihard precies de goede (en voor jou verkeerde) kant op gooi![]()
Het is me wel eens gebeurd
Kun je niet online de boodschappen doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zijn de boodschappen voor het buffet van morgen dus zal wel moeten
Vermoord je me dan wel een stukje minder erg, want dan was het per ongeluk raak hequote:
online boodschappen doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je niet online de boodschappen doen
ninjaeditquote:
Ja, das goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vermoord je me dan wel een stukje minder erg, want dan was het per ongeluk raak he
Dat geeft niets. Ik was belachelijk langzaam. Ik moet me diep schamenquote:
en hoe komen die boodschappen dan hierquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je niet online de boodschappen doen
Ja, okee.quote:
Je bent het een beetje verleerd he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:14 schreef Stuart het volgende:
Dat geeft niets. Ik was belachelijk langzaam. Ik moet me diep schamen![]()
Oooh, ik wist niet dat er in bepaalde gebieden niet werd bezorgdquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hoe komen die boodschappen dan hier![]()
bezorgdienst hebben ze niet hier in dit dorp
ik breng ze wel even..quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hoe komen die boodschappen dan hier![]()
bezorgdienst hebben ze niet hier in dit dorp
Nou, het is even een kwestie van weer wennen maar dan gaat het wel hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, okee.
Dan hou ik daar rekening mee
[..]
Je bent het een beetje verleerd he?
Alleen in achtergestelde gebieden niet hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik wist niet dat er in bepaalde gebieden niet werd bezorgd
bepaalde gebiedenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik wist niet dat er in bepaalde gebieden niet werd bezorgd
dealquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik breng ze wel even..
dat gezeur de hele tijd over het weer..stelletje zeikwijven
vermoorden of kwartetten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:16 schreef Stuart het volgende:
Nou, het is even een kwestie van weer wennen maar dan gaat het wel hoor
Dat moet dan inderdaad echt niemandsland zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen in achtergestelde gebieden niet hoor
Vreemd zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bepaalde gebieden![]()
je bedoelt dat er in belgie gebieden zijn waar ze wel bezorgen
quote:
pm je adres maar even, ik ben er over een kwartiertje.quote:
Dat was al een heel oud topic johquote:
ik mag al blij zijn dat er pizza hier wordt gebrachtquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was al een heel oud topic joh
PMquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pm je adres maar even, ik ben er over een kwartiertje.
pourquoi?quote:
Het moet niet veel gekker wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag al blij zijn dat er pizza hier wordt gebracht
En chinees?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag al blij zijn dat er pizza hier wordt gebracht
kan gebeuren, plaatselijke droogte, noem je dat.quote:
dat is een nadeel als je op het platteland bent gaan wonenquote:
Ik vind het engquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan gebeuren, plaatselijke droogte, noem je dat.
zelf halenquote:
Ja, zo is er altijd wel wat natuurlijk. Het is niet andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een nadeel als je op het platteland bent gaan wonen
gaat vanzelf weer over, het komt wel goed schatjequote:
iddquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo is er altijd wel wat natuurlijk. Het is niet anders
Nee, het komt nooit meer goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gaat vanzelf weer over, het komt wel goed schatje
doeisels en dagselsquote:
laters LLquote:
We zullen je steunen door deze moeilijke tijd van je leven.quote:
Gelukkig maar. Zou jammer zijn als er geen mooie positieve kanten warenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
maar voor de rest zitten we hier wel rustig te genieten van de natuur
ben al lang blij dat er een chinees zitquote:
Stalkers dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
ik dacht goh.. leuk smsje...
is het een herinnering dat onlangs een acceptgiro heb gekregen en dat de betalingstermijn is verstreken
Heb gister betaald lamlullen
Dat doet mij deugdquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
We zullen je steunen door deze moeilijke tijd van je leven.
Tss, belachelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
ik dacht goh.. leuk smsje...
is het een herinnering dat onlangs een acceptgiro heb gekregen en dat de betalingstermijn is verstreken
Heb gister betaald lamlullen
de laatste keer dat ik chinees heb gegeten is iets van 8 jaar geleden, en dat was ook de eerste keerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben al lang blij dat er een chinees zit
* TheFamousMansteunt Stuardovitchquote:
Chinees eten is lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik chinees heb gegeten is iets van 8 jaar geleden, en dat was ook de eerste keer
Dat begrijpen wij heel goed meisjequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
-verkapt- ik wil gewoon leuke smsjes
en m'n moeder kan er niet tegen, dus eten we het sowieso nooitquote:
Kan ik voor zorgen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Daar is toch ook niets mis mee? Hier kan het overigens beidequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ja maar ja maar ik moet chinees ook gewoon halen hoor
als je me je nummer geeftquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Toch jammer als je het lekker vind. Als dat niet het geval is maakt het niets uit natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en m'n moeder kan er niet tegen, dus eten we het sowieso nooit
en mijn boodschappenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ja maar ja maar ik moet chinees ook gewoon halen hoor
Nee, helemaal niets, ik vind het zelfs wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:26 schreef Stuart het volgende:
Daar is toch ook niets mis mee? Hier kan het overigens beide
stuur het lijstje dan door manquote:
is onderwegquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stuur het lijstje dan door man
ik weet niet meer, vroegâh vond ik zowiets met ei, en iets met banaan altijd wel lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch jammer als je het lekker vind. Als dat niet het geval is maakt het niets uit natuurlijk
trevquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:28 schreef Trevland het volgende:
En ander viel mijn mobiel internet anders er even uit
Trevcountryquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:28 schreef Trevland het volgende:
En ander viel mijn mobiel internet anders er even uit
MAAAAAARRRRIJKEEEEEEEEEEEquote:
Nee hoor, gewoon gezelligquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
brood met rookworst![]()
en een nieuw topic dat al bijna over de helft is.
hebben jullie haast of zo?
Ja, ik zei het net wat stiller, maar toen zei niemand watquote:
Ik niet, ben druk aan het werkquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
brood met rookworst![]()
sorry, zag je over het hoofdquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik zei het net wat stiller, maar toen zei niemand wat
Hey Trevquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik zei het net wat stiller, maar toen zei niemand wat
quote:
Hmpfff....quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry, zag je over het hoofd
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry, zag je over het hoofd
lijkt maar zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
brood met rookworst![]()
Yup want als ik dat niet doe is het me te koud afquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey TrevHard aan het werk?
spijt muhhhhhhhhquote:
Nienke lieffiequote:
Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:
Succes!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef TheFamousMan het volgende:
en nu ga ik even semi-leren/semi-fokken.
frans
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef TheFamousMan het volgende:
frans
bloemetje voor jou als ik je ooit tegenkomquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal
bedankt!quote:
sterktequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef TheFamousMan het volgende:
frans
Bloemetjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bloemetje voor jou als ik je ooit tegenkom
Alvast succes ermeequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef TheFamousMan het volgende:
frans
Stu!quote:
Fransquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef TheFamousMan het volgende:
frans
Liebchenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ik voor zorgen hoor
En lunchpauzeGoedemiddag allemaal
quote:
alvast bedanktquote:
ik heb nog niks gegeten, maar heb ook nog geen hongerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef Stuart het volgende:
Hier is het nog te vroeg voor de lunch. Dat doe ik wel over anderhalf uur ongeveer
nou alleen nog verstaanquote:
als je het vloeiend kan ja, maar het gaat hier met hobbels en stommels, ik kan er echt niks vanquote:
Liebchen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Hier ook lunch.
Net frietjes gehaald.
Ik moet het maar doen met wat cup of soepquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Hier ook lunch.
Net frietjes gehaald.
ik zal zo eerst maar eens aan mijn ontbijt beginnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef Stuart het volgende:
Hier is het nog te vroeg voor de lunch. Dat doe ik wel over anderhalf uur ongeveer
Dat kan niet, want daarvoor mis ik tien cijfertjes, of nouja, eigenlijk 8, want de eerste twee durf ik zo wel te noemenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Helemaal niets? Dat is niet goed jochiequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb nog niks gegeten, maar heb ook nog geen honger
en wat neem je ? de cup of de soepquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet het maar doen met wat cup of soep
Ik ook niet. Toch raar volkquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als je het vloeiend kan ja, maar het gaat hier met hobbels en stommels, ik kan er echt niks van
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en wat neem je ? de cup of de soep____!
vervelendquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan niet, want daarvoor mis ik tien cijfertjes, of nouja, eigenlijk 8, want de eerste twee durf ik zo wel te noemen.
Ha, dat had ik al anderhalf uur geleden ongeveerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal zo eerst maar eens aan mijn ontbijt beginnen
ochheden, dan doe ik de laatste tijd toch wel iets foutquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal niets? Dat is niet goed jochie
Goed voor jezelf zorgen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ochheden, dan doe ik de laatste tijd toch wel iets fout
Je moet toch watquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en wat neem je ? de cup of de soep____!
Komkommerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Ik had komkommer bij de lunch
En ikquote:
geef mij maar engelsquote:
Helleuquote:
doeisels!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
oh dear... een PI van een ander kind
tot zo
yeauwhquote:
Sssssttttttttquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
oh dear... een PI van een ander kind
tot zo
spätah.quote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als je het vloeiend kan ja, maar het gaat hier met hobbels en stommels, ik kan er echt niks van
Kan ik, als er niet gerateld wordtquote:
Werkzequote:
POEP POEP POEP POEPquote:
werk zequote:
1: zeerzeker, ga het volgend jaar zeker laten vallenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
[..]
Kan ik, als er niet gerateld wordt
HoeperdePOEP zat op de stoep en laten wequote:
hihi, poepebillenpiem0lplassertjequote:
ik dus nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik, als er niet gerateld wordt
Wel, anders kan je namelijk niet leuk zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja heel even nogquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke
Heb je pauze?
[..]
[..]
Stuart![]()
[..]
Flips![]()
Nee hoor, want POEP!quote:
quote:
Buhquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heel even nogEn ik had vieze soep
POOOOOOEEEEEEEEEEEEEHHHHHHOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEPPPPP!!!!!!!!!!!!quote:
Instant pompoen-wortelsoep uit Duitsland, vreselijk smakeloos en vies gewoonquote:
Dat komt door de poepquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heel even nogEn ik had vieze soep
pompoen soep kan heel lekker zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Instant pompoen-wortelsoep uit Duitsland, vreselijk smakeloos en vies gewoon
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel, anders kan je namelijk niet leuk zijn
Jij wil een sneeuwballengevecht huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
POOOOOOEEEEEEEEEEEEEHHHHHHOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEPPPPP!!!!!!!!!!!!
quote:
Ieuwl, waarom haal je die dan ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Instant pompoen-wortelsoep uit Duitsland, vreselijk smakeloos en vies gewoon
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
POOOOOOEEEEEEEEEEEEEHHHHHHOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEPPPPP!!!!!!!!!!!!
spannund!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef pgrferrari het volgende:
Gedichtentopic kan dicht
Binnenkort de finale
Nee, door Roycoquote:
Als ik em zelf maak wel jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pompoen soep kan heel lekker zijn
Omdat ik deze een keer wilde proberenquote:
nee, dat is een duidelijk antwoordquote:
Wij gaan winnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef pgrferrari het volgende:
Gedichtentopic kan dicht
Binnenkort de finale
ook de mod van het jaar is afgelopenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef pgrferrari het volgende:
Gedichtentopic kan dicht
Binnenkort de finale
werk ze marijkequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer werk, tot later vanmiddag!
Whehe. Goede reden, jammer van de uitkomst. Wel een wijze les. Voortaan weer zelf poep ehm soep makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, door Royco
[..]
Als ik em zelf maak wel ja
[..]
Omdat ik deze een keer wilde proberen
Werkse en tot laterquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Werk ze Liebchen! Bis späterquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, we kopen iedereen om.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij gaan winnen![]()
![]()
Of niet natuurlijk
Dag schatjequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
poep moet ze ook zelf maken hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Goede reden, jammer van de uitkomst. Wel een wijze les. Voortaan weer zelf poep ehm soep maken,
Gaffer STquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
poep moet ze ook zelf maken hoor
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
poep moet ze ook zelf maken hoor
ik heb anders nog geen geld gezienquote:
dacht je dat ik een nette mevrouw was dan?quote:
werk zequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
kennelijk welquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dacht je dat ik een nette mevrouw was dan?
Nee, een stoute madamquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dacht je dat ik een nette mevrouw was dan?
Nou zit ik door jou naar Manau te luisterenquote:
Ik heb iedereen op de meet omgekocht, maar jij was er niet bij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb anders nog geen geld gezien
Nou, daarom zeg ik ook vieze dingenquote:
dan ga je niet winnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb iedereen op de meet omgekocht, maar jij was er niet bij.
Helaas.
You very notty girlquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, daarom zeg ik ook vieze dingen
sorryquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou zit ik door jou naar Manau te luisteren
en je leeft nog!quote:
kusje op je midden-keelwand?quote:
whut mission impossible?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
les miserable le pour de francaise ala carte et menu mission impossible
Whahahaquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kusje op je midden-keelwand?
Z'n eerste boertjequote:
dat dacht ik alquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we zijn onder de indruk van je frans
Barrietje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
bon matin!
Ici tout est bien..
et je ne comprendre pas le mission impossible..
Ik spreek geen Frans maar ik heet je welkomquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
bon matin!
Ici tout est bien..
monsieur famouse!quote:
Wat Giertje zegtquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
doe dan engels dat kan ik teminste volgen
wie geht's?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
hehe.. ik werk bij een frans bedrijfquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans maar ik heet je welkom
Ik heet Nienkequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans maar ik heet je welkom
het houd maar niet op hequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
meneer taart mag nog een nachtje uit logeren..net nabloeding nummer 6
je n'en veux pas...quote:
quoteverkloten ftwquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie geht's?tsja.. mijn duits is zo kreupel als een slak..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
oh!quote:
Zag er geloofwaardig genoeg uit wat mij betreftquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe.. ik werk bij een frans bedrijf
ik weet wel hoe ik het moet spreken.. schrijven is een heeel ander verhaal..
suikertje..quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ohnoesquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
wat hebben ze geraakt in zijn neus zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
barretjequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
bon matin!
Ici tout est bien..
die heeft een tussenschotcorrectie en een poliepverwijdering gehad (operatie in zijn neus dus) en dat bevalt tot nu toe nog niet heel erg goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
suikertje..
ik had het gemist geloof ik.. wat is er aan de hand met meneer taart??
en.. een dikke!
schiet niet echt op zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
suiker opgooien zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat hebben ze geraakt in zijn neus zegzijn halsslagader?
dat is zwakjes uitgedruktquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die heeft een tussenschotcorrectie en een poliepverwijdering gehad (operatie in zijn neus dus) en dat bevalt tot nu toe nog niet heel erg goed
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
en nou optiefen met dat Franse gelul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |