Daar heb je gelijk in. Dat is wel leuk inderdaadquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee man, ik heb een kleine en kan dus zo lekker gezond buiten spelen met hem
Ik moet zeggen dat ik de happy thoughts wel kan waarderenquote:
Beter dit dan regenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Dat is wel leuk inderdaad
Ben je al bang?quote:
Wow, dan kan je al geen normale schoenen meer aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier niet veel van scheelt, 5 cm ofzo
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beter dit dan regen
(als je nergens naar toe moet)
hier ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier niet veel van scheelt, 5 cm ofzo
Dat zeg je goed. Als je nergens naartoe moet. Dan ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beter dit dan regen
(als je nergens naar toe moet)
doe ik ook wel hier is alles al gestrooid gelukkigquote:
Ik geloof best wel dat je lief bent hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je al bang?
Hoeft niet hoor.
Stiekem ben ik best lief.
En ik kan niet gooien en ook niet mikken, dus ach.
Je bent wel veilig gok ik
maastricht strooit in deze volgorde:quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe ik ook wel hier is alles al gestrooid gelukkig
uitstellen tot het niet anders kanquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks boodschappen doen met dit stomme weer
Nou nouquote:
hier hoofdwegen dan busroutes en als ze zin hebben de fietspadenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maastricht strooit in deze volgorde:
-busroutes
-fietspaden
-hoofdwegen
en als er dan nog wat zout over is: binnenwegen
Noodpakketquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
uitstellen tot het niet anders kan
het zijn de boodschappen voor het buffet van morgen dus zal wel moetenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
uitstellen tot het niet anders kan
Nja, dat kan ook pech zijn, dat ik ineens loeihard precies de goede (en voor jou verkeerde) kant op gooiquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef Stuart het volgende:
Ik geloof best wel dat je lief bent hoor
Gelukkig kun je niet mikken
Toch onvoorstelbaar. Het is nota bene pas novemberquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks boodschappen doen met dit stomme weer
Dat risico neem ik dan maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, dat kan ook pech zijn, dat ik ineens loeihard precies de goede (en voor jou verkeerde) kant op gooi![]()
Het is me wel eens gebeurd
Kun je niet online de boodschappen doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zijn de boodschappen voor het buffet van morgen dus zal wel moeten
Vermoord je me dan wel een stukje minder erg, want dan was het per ongeluk raak hequote:
online boodschappen doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je niet online de boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |