100% een scam, voor het eind van 't weekend is deze website al weer weg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:52 schreef tomegel het volgende:
http://marktdiscounter.com/page6.php?view=productPage&product=73
iemand bekend met deze site? Vind het een aantrekkelijke prijs voor een imac maar wil niet beduveld worden dus iemand?
Ze moeten idd een logo hebben die naar de website van ThuiswinkelWaarborg linkt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ze zeggen dat ze lid zijn van Thuiswinkel waarborg, maar ze staan niet op de Ledenlijst. De site is verder ook wel erg shady. Niet doen dus.
Wat een sitequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Die recensies![]()
http://marktdiscounter.com/page5.php
Als het te mooi is om waar te zijn, is dat ook vaak het geval.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:52 schreef tomegel het volgende:
http://marktdiscounter.com/page6.php?view=productPage&product=73
iemand bekend met deze site? Vind het een aantrekkelijke prijs voor een imac maar wil niet beduveld worden dus iemand?
Nou, ik weet best zeker dat ik hier een nieuwe MBP voor mijn neus heb staan. #dontbelievethehypequote:Op zaterdag 4 december 2010 01:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
Eigenlijk is daar nog niets over zeker..
Amazon.co.uk voor omgerekend ¤ 36,-. Het is de Alupad van Just Mobile.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waar heb je die besteld? Ik denk er ook nog wel eens aan een muismat te kopen.
Dan moet je maar een andere/betere computer kopen. [/admin]quote:Op zondag 5 december 2010 15:55 schreef De_Hertog het volgende:
Pff.. Op m'n PB trekt die sneeuwheader gewoon 50-60% CPU.
quote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan moet je maar een andere/betere computer kopen. [/admin]
Die heb ik, maar dat neemt zo lastig meequote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan moet je maar een andere/betere computer kopen. [/admin]
"Sent from my Windows Phone"quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:28 schreef Junkie het volgende:
Windows Phone 7 shown copying and pasting on video
Waarom ziet dit er zo brak uit?
Toffe icoontjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:28 schreef Junkie het volgende:
Windows Phone 7 shown copying and pasting on video
Waarom ziet dit er zo brak uit?
Het drie keer moeten 'touchen' voordat er wat gebeurt vind ik toch redelijk verontrustend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toffe icoontjesVolgens mij zien ze er in Windows 3.1 er net zo uit
Uiteindelijk wordt ook een heel ander woord geselecteerd dan hij in eerste instantie aangaf. Voor het voorbeeld maakt het weinig uit, maar als hij het daadwerkelijk nuttig had willen gebruiken was drie keer dus nog niet voldoende..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het drie keer moeten 'touchen' voordat er wat gebeurt vind ik toch redelijk verontrustend.
Hey, mn zwarte MacBook!quote:Google unveils Cr-48, the first Chrome OS laptop
* 12.1-inch screen.
* Full size keyboard.
* Oversized clickpad.
* Qualcomm Gobi 3G chip for Verizon data in the US, your carrier of choice internationally.
* 802.11n dual-band WiFi.
* 8+ hours of active use.
* 8+ days of standby.
* Webcam.
* Flash storage.
Bij de Action?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand een tip voor een goede sleeve voor een 15,4" MBP? Die bij MediaMarkt zagen er een beetje shabby uit.
630 incl vodafone prepaid kaart bij mm arena / amsterdam noordquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Damn, iPhone 4 uitverkocht bij MM Utrecht
Ik moest een beetje huilen van binnen.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dit Topic: Ervaring MacBook Pro uit china?
Ja, Bootcamp.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even een apple noob hier met een noob vraag
Kan windows op een macbook pro?
Sowieso heb ik straks veel vragen gezien ik een MBP heb gekocht (2e hands)
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Bootcamp.
http://www.apple.com/macosx/compatibility/
Ja, je kan dan bij het opstarten door alt ingedrukt te houden kiezen of je OS X of Windows wilt opstarten. De Boot Camp-assistent staat in Programma's - Hulpprogramma's en bevat ook een stap-voor-stap installatiehandleiding.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
En als ik macOSX ofzo wil draaien en daarnaast W7 kan dat ook?
Bij de Mac zijn ooit recovery-disks geleverd waarmee je een schone install kunt doen. Als je die niet hebt kan je Mac OS X 10.6 "Snow Leopard" kopen voor ¤ 29. Je kunt zien welke versie je nu hebt door linksboven op het appeltje te klikken en "Over deze Mac" te kiezen.quote:Welke mac OS moet ik gebruiken trouwens voor een schone install en wat kost dat?
Ik heb de laatste tijd continue dat als ik in itunes een app koop dat die nergens terug te vinden is. Als ik hem dan op de ipad/iphone download en sync staat ie wel in itunes bij de programma's.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meer mensen problemen met de iTunes store vandaag, betreft het updaten van Apps?
Nee, het viel alleen op dat ik voor het eerst in tijden eens geen updates had. De laatste tijd ging het wel hard, vooral updates voor iPhone 4.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meer mensen problemen met de iTunes store vandaag, betreft het updaten van Apps?
wifi uit en aan schakelen bij de niet werkende wil wel eens helpen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:27 schreef Eef999 het volgende:
Help!!! Ik kan sinds vanavond geen internetverbinding krijgen op de ipad en mbp, maar wel op de imac en ipodNooit eerder gehad, wat nu.....
Nee, ook niet...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
wifi uit en aan schakelen bij de niet werkende wil wel eens helpen.
Netwerk even helemaal verwijderen en opnieuw toevoegen misschien? Heeft op mijn iPhone wel eens gewerkt, op mijn iMac ook.quote:
neequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Netwerk even helemaal verwijderen en opnieuw toevoegen misschien? Heeft op mijn iPhone wel eens gewerkt, op mijn iMac ook.
Ander kanaal gebruiken wil weleens helpen. Stel je in op je modem/router.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Eef999 het volgende:
Volgens mij iets met het ip adres. Maar ik ben een noob![]()
Op de imac en ipod een ip bijna gelijk, maar op de mbp en ipad een heel ander ip
Ik kan niet in mijn modem, een (ex)-vriend heeft hier alles aangesloten en ik kan nergens een gebruikersnaam en ww vindenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ander kanaal gebruiken wil weleens helpen. Stel je in op je modem/router.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |