Yep hiero, 2nov begonnen, 26nov geslaagdquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:44 schreef Tegan het volgende:
Zijn er mensen hier die lessen bij de ANWB?
Gefeliciteerd!! Super!quote:
Hoe ben je daar terecht gekomen? Via dat formulier op de website? Word je dan gebeld ofzo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:23 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Yep hiero, 2nov begonnen, 26nov geslaagd
Ik heb gewoon een vestiging gebeld voor een afspraak, vervolgens de intest gedaan en week erna gelijk begonnen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe ben je daar terecht gekomen? Via dat formulier op de website? Word je dan gebeld ofzo?
Da's altijd leuk nieuws ja!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeau; rijles ging goed vandaag. M'n instructeur zei: als je op je examen zo rijdt, dan ben je 200% geslaagd
Leuk om te horen
Ik reed juist beter als ik onder druk stond. Vreemd genoeg had ik dan veel meer focusquote:Op woensdag 8 december 2010 08:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kennen jullie trouwens het gevoel dat je een heel stuk beter rijdt op het moment dat je ontspannen achter het stuur zit?
Kreeg het verwijt dat ik me te druk maakte over onnodige dingen. Ben het me aan het afleren en merk dat het rijden veel beter gaat
Heel herkenbaar. Als ik wat gespannen achter het stuur zit heb ik de neiging om zo snel mogelijk ergens (weg) te komen. Met gevolg dat ik de motor weer eens laat afslaan bij een stoplicht.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kennen jullie trouwens het gevoel dat je een heel stuk beter rijdt op het moment dat je ontspannen achter het stuur zit?
Kreeg het verwijt dat ik me te druk maakte over onnodige dingen. Ben het me aan het afleren en merk dat het rijden veel beter gaat
Hmm, ik bedoelde afspraak maken voor afhalen, excusez. Anyhow, i.v.m. staking is het mogelijk dat m'n spoedaanvraag er morgen dus nog niet is. Ben benieuwd, ik merk het welquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Morgen al ophalen? Ik heb mn rijbewijs vandaag aangevraagd en mij werd verteld dat het nog wel eens wat langer dan normaal kon duren ivm de driedaagse staking van de postpodes. Moest maandag maar bellen of ie er al was...
spoedaanvraag is gewoon zonde van je geld...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef Blistering het volgende:
Hmm, ik bedoelde afspraak maken voor afhalen, excusez. Anyhow, i.v.m. staking is het mogelijk dat m'n spoedaanvraag er morgen dus nog niet is. Ben benieuwd, ik merk het wel
Door de sneeuw / ijzel kan je lastig een auto op beschadigingen controleren als ze buiten staan, laat het even afhangen van het weer op die dag. Ook niet in de regen een auto kopen (of als het net geregend heeft). Of je kan voor verrassingen komen te staan.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef samsuus het volgende:
En das wel makkelijk aangezoem ik zaterdag op autojacht wil
Waarom niet als het net geregend heeft?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef richardrahl het volgende:
Door de sneeuw / ijzel kan je lastig een auto op beschadigingen controleren als ze buiten staan, laat het even afhangen van het weer op die dag. Ook niet in de regen een auto kopen (of als het net geregend heeft). Of je kan voor verrassingen komen te staan.
Feli!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:40 schreef karton het volgende:
whoppa! TTT gehaald![]()
Ging echt super goed, bijzondere verrichtingen waren geen probleem. Op naar het échte examen.
Dan kan je niet zien of de lak dof is, dat is de voornaamste reden. Maar dit betreft alleen buitenauto's, als je in een hal ofzo een auto uitzoekt heb je natuurlijk dit probleem niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:30 schreef samsuus het volgende:
Waarom niet als het net geregend heeft?
Nou dat is hier niet hoor. Wees blij met die ruime openingstijden daarquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef jesperrrrsss het volgende:
woensdag. zijn ze tot 20:00 open eindelijk!
Als je toch al moet wachten.. maak gelijk een afspraak? scheelt weer wachttijd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef jesperrrrsss het volgende:
allemaal bedankt!
p.s
Heb ik weer .
gaat alles goed doen de ambtenaren moeilijk.
uitleg.
ik heb examen gedaan na 12 uur dus dan word het papiertje pas de volgende dag op het gemeentehuis behandeld of gezien of zo , zo werd mij gezegd.
ik had college tot 13:00 in Rotterdam
is het gemeentehuis tot 12 uur ik herhaal tot 12 UUR!!!! open op een vrijdag..........
sorry hoor maar dit is toch geen normaal werkdag of iets wat in de buurt komt van een werkdag ze hebben net genoeg tijd om 3 uur uit het raam te kijken,
en natuurlijk is het gemeentehuis op zaterdag dag dicht want , wie werkt er nou op zaterdag >_<
de ambtenaren natuurlijk niet.
op zondag is er nog nooit iets levens in het gemeentehuis geweest.
en op maandag heb ik de hele dag collega .
op dinsdag is het departement waar rijbewijzen worden behandeld (burgerzaken) vanaf 11uur open ben ik al op reis naar m'n college .
woensdag. zijn ze tot 20:00 open eindelijk!
dank uuuuuuuuuu wel ,,,overheid
Tuurlijk....quote:Op zondag 12 december 2010 20:38 schreef Grav1ty het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag mijn rijbewijs gehaald en nou wil ik hem morgenvroeg gaan aanvragen maar kun je bij het gemeentehuis pinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |