abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:52:10 #101
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_89624548
en?
pi_89625013
Geslaagd *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89625101
Gefeliciteeeeeeeeeerd *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89632739
Zijn er mensen hier die lessen bij de ANWB?
pi_89636579
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:44 schreef Tegan het volgende:
Zijn er mensen hier die lessen bij de ANWB?
Yep hiero, 2nov begonnen, 26nov geslaagd ^O^
pi_89638507
Morgen ben ik aan de beurt met m'n TTT.
Vandaag tijdens de rijles alle bijzondere verrichtingen nog doorgenomen, waren geen probleem dus dat komt morgen helemaal goed. :7

@blistering: gefeliciteerd!
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:28:56 #107
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89639205
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:09 schreef Blistering het volgende:
Gefeliciteerd!! Super!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:30:23 #108
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89639258
Ow ik zie nu nog twee geslaagden op pagina 4 ;) Jullie natuurlijk ook gefeliciteerd!!

Veel plezier met rijden :-)
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_89640704
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:23 schreef Straalkachel het volgende:

[..]

Yep hiero, 2nov begonnen, 26nov geslaagd ^O^
Hoe ben je daar terecht gekomen? Via dat formulier op de website? Word je dan gebeld ofzo?
pi_89641828
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:11 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hoe ben je daar terecht gekomen? Via dat formulier op de website? Word je dan gebeld ofzo?
Ik heb gewoon een vestiging gebeld voor een afspraak, vervolgens de intest gedaan en week erna gelijk begonnen.

Blistering gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Straalkachel op 07-12-2010 18:49:49 ]
pi_89642293
Thanks iedereen :).

Saillant detail: Ik had dezelfde examinator voor m'n praktijk als voor m'n TTT. Haha, was wel ff humor.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89643577
Zeau; rijles ging goed vandaag. M'n instructeur zei: als je op je examen zo rijdt, dan ben je 200% geslaagd :7

Leuk om te horen :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89644770
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeau; rijles ging goed vandaag. M'n instructeur zei: als je op je examen zo rijdt, dan ben je 200% geslaagd :7

Leuk om te horen :)
Da's altijd leuk nieuws ja! :)

En om ff wat uitgebreider in te gaan op vandaag. Slapen ging zowaar redelijk, in slaap komen was moeilijk en werd om half 6 klaarwakker wakker. Maar goed, blijkbaar toch nog in slaap gevallen en tot kwart voor 8 kunnen slapen. Toen voelde ik de zenuwen wel aardig hoor, met tanden poetsen moest ik bijna kotsen ( :') ). Maar goed, getracht iets door m'n keel te krijgen en toen aan de bak voor uur les. Was mistig en glad buiten, dus ik vreesde al het ergste.

Binnenstad stond ook muurvast (Apeldoorn) en ook op de snelweg stond het vast (zo rond 9 uur). Toen begon ik 'm toch wel te knijpen voor m'n examen, omdat ik ook het sociale rijden niet echt toepaste. Ik probeerde mee te rijden met m'n voorganger op de snelweg, en vergat helemaal invoegend verkeer ertussen te laten. Maar goed, m'n instructeur verzekerde me dat het een uur later vast en zeker rustiger zou zijn.

Dus terug gereden naar het CBR, daar het vaste riedeltje van de TTT afgedraaid. Voorstellen, uitleg krijgen (in dit geval grapjes maken over oude bekende enzo), nummerbordje lezen en rijden maar. Voor m'n gevoel maakte ik echt veel fouten, maar m'n instructeur zei dat het een hele nette rit was. Hij gaf me steeds knietjes in m'n rug als ik bij moest remmen :'). Dat heeft me wel gered, steeds als ik iets te hard reed kreeg ik een knietje en kon ik bij remmen, hahaha.

Via Beekbergen, een dubbel rotonde, stuk snelweg, klaverblad terug gereden naar CBR. Stuiterend de auto uitgestapt met een heel erg dubbel gevoel, en binnen werd me de hand geschud en kreeg ik een ''Goeie rit Daniël, gefeliciteerd!'' te horen. Ik kon serieus wel janken, wat een ontiegelijk GOED gevoel :).

Morgen m'n pasje ophalen en Donderdag met paps eerste ritje maken :). Wat heerlijk zeg!
pi_89650072
Morgen al ophalen? Ik heb mn rijbewijs vandaag aangevraagd en mij werd verteld dat het nog wel eens wat langer dan normaal kon duren ivm de driedaagse staking van de postpodes. Moest maandag maar bellen of ie er al was...
pi_89661302
Morgen 3e rijlesss!!
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_89661710
:D

ik ben nog steeds erg blij met mn roze pasje :D

intussen al in de Polo, Twingo en Primera rond gereden :D

vind de primera toch de fijnste bak :Y

ondanks dat die op euro95 loopt :P
  woensdag 8 december 2010 @ 08:37:39 #117
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_89664399
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:29 schreef Jetfly het volgende:
Morgen 3e rijlesss!!
suc6

vandaag 15e rijles (2uren) :)
pi_89664420
Kennen jullie trouwens het gevoel dat je een heel stuk beter rijdt op het moment dat je ontspannen achter het stuur zit?
Kreeg het verwijt dat ik me te druk maakte over onnodige dingen. Ben het me aan het afleren en merk dat het rijden veel beter gaat :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89664981
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 08:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kennen jullie trouwens het gevoel dat je een heel stuk beter rijdt op het moment dat je ontspannen achter het stuur zit?
Kreeg het verwijt dat ik me te druk maakte over onnodige dingen. Ben het me aan het afleren en merk dat het rijden veel beter gaat :)
Ik reed juist beter als ik onder druk stond. Vreemd genoeg had ik dan veel meer focus :P.
  woensdag 8 december 2010 @ 10:15:30 #120
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_89666770
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 08:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heel herkenbaar. Als ik wat gespannen achter het stuur zit heb ik de neiging om zo snel mogelijk ergens (weg) te komen. Met gevolg dat ik de motor weer eens laat afslaan bij een stoplicht. :') Als ik probeer me rustig te houden gaat het veel beter. :)
  woensdag 8 december 2010 @ 10:15:58 #121
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_89666784
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:09 schreef Blistering het volgende:
Gufelicieteeert ^O^
pi_89667327
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Morgen al ophalen? Ik heb mn rijbewijs vandaag aangevraagd en mij werd verteld dat het nog wel eens wat langer dan normaal kon duren ivm de driedaagse staking van de postpodes. Moest maandag maar bellen of ie er al was...
Hmm, ik bedoelde afspraak maken voor afhalen, excusez. Anyhow, i.v.m. staking is het mogelijk dat m'n spoedaanvraag er morgen dus nog niet is. Ben benieuwd, ik merk het wel :)
  woensdag 8 december 2010 @ 14:11:53 #123
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89675573
Zou morgen mn pas kunnen afhalen. Ik al balen ivm staking van TNT.

Net ff gebelt voor de zekerheid.. En hij ligt nu al klaar!!

Kan m evengoed pas morgenavond ophalen haha, maar weet nu iig dak geen week hoef te wachten. En das wel makkelijk aangezoem ik zaterdag op autojacht wil ;)
pi_89678304
Rijles was echt klote vandaag! Zoveel fouten!! Kut koppeling kut kut kut!
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_89678529
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef Blistering het volgende:
Hmm, ik bedoelde afspraak maken voor afhalen, excusez. Anyhow, i.v.m. staking is het mogelijk dat m'n spoedaanvraag er morgen dus nog niet is. Ben benieuwd, ik merk het wel :)
spoedaanvraag is gewoon zonde van je geld...
volgens mij gaan de rijbewijzen helemaal niet via tgp post trouwens.

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef samsuus het volgende:
En das wel makkelijk aangezoem ik zaterdag op autojacht wil ;)
Door de sneeuw / ijzel kan je lastig een auto op beschadigingen controleren als ze buiten staan, laat het even afhangen van het weer op die dag. Ook niet in de regen een auto kopen (of als het net geregend heeft). Of je kan voor verrassingen komen te staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')