quote:
Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:Zeau; rijles ging goed vandaag. M'n instructeur zei: als je op je examen zo rijdt, dan ben je 200% geslaagd

Leuk om te horen

Da's altijd leuk nieuws ja!

En om ff wat uitgebreider in te gaan op vandaag. Slapen ging zowaar redelijk, in slaap komen was moeilijk en werd om half 6 klaarwakker wakker. Maar goed, blijkbaar toch nog in slaap gevallen en tot kwart voor 8 kunnen slapen. Toen voelde ik de zenuwen wel aardig hoor, met tanden poetsen moest ik bijna kotsen (

). Maar goed, getracht iets door m'n keel te krijgen en toen aan de bak voor uur les. Was mistig en glad buiten, dus ik vreesde al het ergste.
Binnenstad stond ook muurvast (Apeldoorn) en ook op de snelweg stond het vast (zo rond 9 uur). Toen begon ik 'm toch wel te knijpen voor m'n examen, omdat ik ook het sociale rijden niet echt toepaste. Ik probeerde mee te rijden met m'n voorganger op de snelweg, en vergat helemaal invoegend verkeer ertussen te laten. Maar goed, m'n instructeur verzekerde me dat het een uur later vast en zeker rustiger zou zijn.
Dus terug gereden naar het CBR, daar het vaste riedeltje van de TTT afgedraaid. Voorstellen, uitleg krijgen (in dit geval grapjes maken over oude bekende enzo), nummerbordje lezen en rijden maar. Voor m'n gevoel maakte ik echt veel fouten, maar m'n instructeur zei dat het een hele nette rit was. Hij gaf me steeds knietjes in m'n rug als ik bij moest remmen

. Dat heeft me wel gered, steeds als ik iets te hard reed kreeg ik een knietje en kon ik bij remmen, hahaha.
Via Beekbergen, een dubbel rotonde, stuk snelweg, klaverblad terug gereden naar CBR. Stuiterend de auto uitgestapt met een heel erg dubbel gevoel, en binnen werd me de hand geschud en kreeg ik een ''Goeie rit Daniël, gefeliciteerd!'' te horen. Ik kon serieus wel janken, wat een ontiegelijk GOED gevoel

.
Morgen m'n pasje ophalen en Donderdag met paps eerste ritje maken

. Wat heerlijk zeg!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.