Waarom niet als het net geregend heeft?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef richardrahl het volgende:
Door de sneeuw / ijzel kan je lastig een auto op beschadigingen controleren als ze buiten staan, laat het even afhangen van het weer op die dag. Ook niet in de regen een auto kopen (of als het net geregend heeft). Of je kan voor verrassingen komen te staan.
Feli!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:40 schreef karton het volgende:
whoppa! TTT gehaald![]()
Ging echt super goed, bijzondere verrichtingen waren geen probleem. Op naar het échte examen.
Dan kan je niet zien of de lak dof is, dat is de voornaamste reden. Maar dit betreft alleen buitenauto's, als je in een hal ofzo een auto uitzoekt heb je natuurlijk dit probleem niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:30 schreef samsuus het volgende:
Waarom niet als het net geregend heeft?
Nou dat is hier niet hoor. Wees blij met die ruime openingstijden daarquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef jesperrrrsss het volgende:
woensdag. zijn ze tot 20:00 open eindelijk!
Als je toch al moet wachten.. maak gelijk een afspraak? scheelt weer wachttijd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef jesperrrrsss het volgende:
allemaal bedankt!
p.s
Heb ik weer .
gaat alles goed doen de ambtenaren moeilijk.
uitleg.
ik heb examen gedaan na 12 uur dus dan word het papiertje pas de volgende dag op het gemeentehuis behandeld of gezien of zo , zo werd mij gezegd.
ik had college tot 13:00 in Rotterdam
is het gemeentehuis tot 12 uur ik herhaal tot 12 UUR!!!! open op een vrijdag..........
sorry hoor maar dit is toch geen normaal werkdag of iets wat in de buurt komt van een werkdag ze hebben net genoeg tijd om 3 uur uit het raam te kijken,
en natuurlijk is het gemeentehuis op zaterdag dag dicht want , wie werkt er nou op zaterdag >_<
de ambtenaren natuurlijk niet.
op zondag is er nog nooit iets levens in het gemeentehuis geweest.
en op maandag heb ik de hele dag collega .
op dinsdag is het departement waar rijbewijzen worden behandeld (burgerzaken) vanaf 11uur open ben ik al op reis naar m'n college .
woensdag. zijn ze tot 20:00 open eindelijk!
dank uuuuuuuuuu wel ,,,overheid
Tuurlijk....quote:Op zondag 12 december 2010 20:38 schreef Grav1ty het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag mijn rijbewijs gehaald en nou wil ik hem morgenvroeg gaan aanvragen maar kun je bij het gemeentehuis pinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |