Ik kreeg ook voor een mod een nominatie toen binnen van iemandquote:Op maandag 29 november 2010 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Yeah
Al is het maar om z'n voetbalvoorkeur
Gok dat dat mijn nominatie wasquote:Op maandag 29 november 2010 23:37 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik kreeg ook voor een mod een nominatie toen binnen van iemandIk nomineer <mod> omdat hij voor de goede club is
Zou goed kunnen jaquote:Op maandag 29 november 2010 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gok dat dat mijn nominatie was
Hij mag voor de rest van 2010 zich mod van het jaar noemenquote:Op maandag 29 november 2010 23:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
* JoepiePoepie heeft LudoSanders gestemd![]()
En wat heeft hij eigenlijk gewonnen? Of was het 'voor de eer' ()?
Ik ben blij dat SuperwormJim niet gewonnen heeft, die cultuurbarbaar die niks van poëzie snapt
24 uur per dag paraat staan, scheldpartijen en gezeik over je heen krijgen, en wat krijg je dan?quote:
quote:
Is dit alles wat je kunt zeggen?quote:Op maandag 29 november 2010 23:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
24 uur per dag paraat staan, scheldpartijen en gezeik over je heen krijgen, en wat krijg je dan?
Een biertje...
Zeik niet zo joh. Dit soort wedstrijden gaan toch alleen om de eer, dus een biertje is wel tof.quote:Op maandag 29 november 2010 23:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
24 uur per dag paraat staan, scheldpartijen en gezeik over je heen krijgen, en wat krijg je dan?
Een biertje...
Nee hoor:quote:
Ik had dat natuurlijk graag in de OP neergezet.quote:Op maandag 29 november 2010 23:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Klopt niet natuurlijk. Ik ben namelijk de beste moderator van 2010.
Neuh, alleen mij.quote:Op maandag 29 november 2010 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
!
!
!
Verwacht met dat ik iedereen afzonderlijk ga bedanken?
Volgens mij begrijp je de achterliggende gedachte van zo'n verkiezing niet zo.quote:Op maandag 29 november 2010 23:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee hoor:
Proost dan maar he! En geniet maar goed van die paar minuten LudoSanders, want voor je het weet is je glas alweer leeg.
Een biertje als dank voor 365 dagen noeste arbeid...
Wat leuk dat je ook blij bent voor Ludoquote:Op maandag 29 november 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
Dit is niet officieel!
De crewverkiezingen komen pas in december
Hater!quote:Op maandag 29 november 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
Dit is niet officieel!
De crewverkiezingen komen pas in december
Ja, gefeliciteerd oude hollebolle gijs!quote:Op maandag 29 november 2010 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
!
!
!
Verwacht men dat ik iedereen afzonderlijk ga bedanken?
Wtf, Ludo is oud?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd oude hollebolle gijs!
quote:Op maandag 29 november 2010 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
fonsoy, bedankt voor de organisatie.
Is 'ie dan lelijk? De meeste glory hole-fanaten zijn dat toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, hij houdt wel van glory holes.
Ludo is de uitzondering natuurlijk. Tall, dark and handsome!quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is 'ie dan lelijk? De meeste glory hole-fanaten zijn dat toch?
Je hebt het goed gedaanquote:
De linker is ludo.quote:
Die rechter hebben we geshopt hoorquote:
Nu moest ik gniffelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Die foto zou hier niet geplaatst worden.
Die met dat bloesje.quote:
Iemand? Een stuk of veel keer bedoel jequote:Op dinsdag 30 november 2010 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Het is maar goed dat iemand hem genomineerd heeft.
Via de PM dus, want Otis was de enige die het openbaar deed.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:31 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Iemand? Een stuk of veel keer bedoel je
Klopt, maar hij had ook nog een PM gestuurdquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Via de PM dus, want Otis was de enige die het openbaar deed.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Yeah
Al is het maar om z'n voetbalvoorkeur
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb de users gevraagd om ook op jou te stemmen. Ik gun het je, Ludo
Gefeliciteerd hoor maar:quote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef fonsoy het volgende:
Gefeliciteerd LudoSanders!
[ afbeelding ]
Heel FOK! feliciteert jou hartelijk met je winst. Ga zo door!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle stemmers, ook jullie, bedankt voor jullie bijdrages!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |