Fergiequote:Op maandag 29 november 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik zit nog steeds na te denken of ik dit nummer ken of niet.
Ik zie alleen 3 brunettes en 1 zwartharigequote:Op maandag 29 november 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Bij die blonde zit haar broek in haar naad
Met dat lange haar, beetje blondachtig.quote:Op maandag 29 november 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie alleen 3 brunettes en 1 zwartharige
Samantha denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dat lange haar, beetje blondachtig.
quote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niets, ik typte namens mijn oren
Ze zette zo mooi in, ik had er kippevel van, en later ging het weer minderquote:
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
Samantha was toch wel de slechtste vanavond.
Zij gaat ook niet winnen, want Dean wint alquote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Simone is leuk, maar om te winnen, ze is 15, ga lekker je school afmaken denk ik dan
Precies...quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Simone is leuk, maar om te winnen, ze is 15, ga lekker je school afmaken denk ik dan
Vind je die op elkaar lijken?quote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Weer dat meisje die "Popstarsssssssssssss" zingt zodra de reclame begint en lijkt op die vrouw van Hart van Nederland
Oh jaquote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij gaat ook niet winnen, want Dean wint al
Ff foto zoeken, ik heb geen idee hoe die vrouw van Hart van NL heet, kijk het nooit, maar vorige week stopte Popstars en het begon gelijk daarna.quote:
Ohw, ik dacht dat je stem bedoeldequote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff foto zoeken, ik heb geen idee hoe die vrouw van Hart van NL heet, kijk het nooit, maar vorige week stopte Popstars en het begon gelijk daarna.
Zelfde kleur haar, zelfde krullen, exact zelfde koppie
Neequote:Op maandag 29 november 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat je stem bedoelde
Ga je lekker tukken tochquote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Jammer, nu gaan ze toch weer uitlopen, komt door Wesley
Nee, ik mag later op morgen, doktersafspraak, maar ik vind twee uur lang zat voor een programma.quote:
Bij VOH is het 3,5 uur, dat is helemaal een echte zitquote:Op maandag 29 november 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik mag later op morgen, doktersafspraak, maar ik vind twee uur lang zat voor een programma.
Dat houd ik ook steeds niet vol, de uitslag wil ik elke keer kijken, maar dan ga ik iets anders doen en dan laat ik die uitslag maar zitten.quote:Op maandag 29 november 2010 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij VOH is het 3,5 uur, dat is helemaal een echte zit
Ik wil het ook niet wetenquote:Op maandag 29 november 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
Samantha komt me steeds zo bekend voor, maar ik weet niet waarvan.
Ja bepaald type, ik zat er ook al aan te denken...quote:Op maandag 29 november 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
Samantha komt me steeds zo bekend voor, maar ik weet niet waarvan.
Symph ik moet ineens weer ergens aan denken _o-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |