onsympathoek hoofd ookquote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Character het volgende:
dag samantha, die gaat eruit vandaag
quote:Op maandag 29 november 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Dat was weer een compilatie waar veel werk in is gestopt, dat moge duidelijk zijn.
Als er geen gastoptreden was geweest, dan was er geen compilatie en geneuzel en zat de vaart erin, net als vorige weekquote:Op maandag 29 november 2010 22:06 schreef just me het volgende:
Het wordt wel errug uitgemolken allemaal, beeje actie mag wel
Waarom ze dat nou doen? Hadden ze nog wat opvulling nodig?quote:Op maandag 29 november 2010 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er geen gastoptreden was geweest, dan was er geen compilatie en geneuzel en zat de vaart erin, net als vorige week
Toppie was het hè Bennyquote:
Nou ja toevallig dacht ik aan het begin van de avond nog 'jammer dat er nooit een leuk optreden extra bij zit'. Maar ja... dan krijg je Wesley.quote:Op maandag 29 november 2010 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom ze dat nou doen? Hadden ze nog wat opvulling nodig?
Tja, dan was Take That toch wel even wat beter.quote:Op maandag 29 november 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja toevallig dacht ik aan het begin van de avond nog 'jammer dat er nooit een leuk optreden extra bij zit'. Maar ja... dan krijg je Wesley.
Wat ben je poëtisch vanavond Symphquote:Op maandag 29 november 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Die Franse lelie wijst aan waar haar tieten hadden moeten zitten
Jupquote:Op maandag 29 november 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, dan was Take That toch wel even wat beter.
I'm in the mood voor dichtingquote:Op maandag 29 november 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je poëtisch vanavond Symph
ik ookquote:Op maandag 29 november 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik word altijd blij van zulke compilaties
Jij bent zeker in the mood, je brult al 2 uur om en over tieten en zulksquote:
gewoon een ziekenhuisnummerquote:Op maandag 29 november 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
Ja, verkeerde nummer he? Nummer voor 1 vrouw, niet voor 2 mannen en 1 vrouw.
Maakt niet uit hoe de jongens het doen, past gewoon niet hier, dus beetje lullig...quote:Op maandag 29 november 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
Ja, verkeerde nummer he? Nummer voor 1 vrouw, niet voor 2 mannen en 1 vrouw.
Ken je die mop over die 2 tieten die naar Popstars gingen?quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent zeker in the mood, je brult al 2 uur om en over tieten en zulks
quote:Op maandag 29 november 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ken je die mop over die 2 tieten die naar Popstars gingen?
Nou, ze gingen niet
goede samenvatting van Pinkquote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon een potje bleren is het, meer niet.
Klopt, Valerie is naar huis, samen met haar stalpotenquote:Op maandag 29 november 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ken je die mop over die 2 tieten die naar Popstars gingen?
Nou, ze gingen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |