Ja, maar wat dan als er iemand komt die nog beter is? Vandaar nu de negens dus.quote:Op maandag 29 november 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Spiegelend aan de rest is dit een 10
dit was de laatste toch?quote:Op maandag 29 november 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar wat dan als er iemand komt die nog beter is? Vandaar nu de negens dus.
Zitten we nog op schema?quote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
Oh zij was inderdaad de laatste, mooi, dan klopt het weer.
Dan kun je zelf ook meezingenquote:
Ja nu je het zegtquote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
Wel vreemd dat ze dit vorige week niet deden, toen moesten ze alleen solo en daarna in een groepje.
Ja, Deen is al geweestquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Is Dean al geweest? Ik kom net thuis
Vorige week toch...?quote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Gedver doen hun het ook al splitsenquote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Dean komt niet, die was vorige week.
volgende week weerquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Vanaf volgende week komen ze denk ik steeds allemaal.quote:Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gedver doen hun het ook al splitsen
Dan kijk ik om de week, lekker makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |