quote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Als ze bij de NS gaat solliciteren wordt ze niet aangenomen, daar zijn ze gewend aan vertraging
quote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Dit is weer de intercity Zwolle - Amersfoort
die uithaal ging jammerlijk misquote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo slecht was het nou ook weer niet hoorEn auw, oorontsteking.
Die wel, maar ik vond het voor de rest wel goed.quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die uithaal ging jammerlijk mis
7-quote:Op maandag 29 november 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wel, maar ik vond het voor de rest wel goed.
dat dus jaquote:Op maandag 29 november 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hadden die vorige lager moeten geven. Dan had zij gewoon allemaal zevens gekregen.
quote:Op maandag 29 november 2010 21:39 schreef Karina het volgende:
Mijn sterkste punt is mijn stem, ja dat is ook wel de bedoeling.
Nee dat valt heel er meequote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er tot nu toe geen irritante of kapsonesdeelnemers tussenzitten.
in dit geval hoort het zoquote:Op maandag 29 november 2010 21:41 schreef Karina het volgende:
Ja timing is wel een probleempje vanavond.
Nee alleen chago Sam van vorige weekquote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er tot nu toe geen irritante of kapsonesdeelnemers tussenzitten.
Ik vond het zo snel in het begin, alsof het niet gelijk met de muziek was. Maar ik ken het origineel niet echt goed, weleens gehoord, maar niet zo vaak.quote:
O jaquote:Op maandag 29 november 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee alleen chago Sam van vorige week
Die was ik even vergeten.quote:Op maandag 29 november 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee alleen chago Sam van vorige week
Ik klikte net op de site naar wat mensen, en die kop van Sam, boh zegquote:
Klopt, het moet in het begin uit de maat gezongen worden, en dat is zo moeilijkquote:Op maandag 29 november 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het zo snel in het begin, alsof het niet gelijk met de muziek was. Maar ik ken het origineel niet echt goed, weleens gehoord, maar niet zo vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |