quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
patatje met, patatje speciaal, patatje oorlog....quote:
Zeg dat dan vooraf volgende keerquote:
Friet met, friet speciaal, etcquote:Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
[..]
patatje met, patatje speciaal, patatje oorlog....
Patatje Stoofvlees, patatje Flip, patatje Joppie, patatje Paayquote:Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef lipje het volgende:
patatje met, patatje speciaal, patatje oorlog....
Dat zei ik, lambalquote:
Wo?quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Patatje Stoofvlees, patatje Flip, patatje Joppie, patatje Paay
Ow ja? Show me de kwootquote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wo?
Ah, gevonden, maar daarna quotte Anne weer dat ze hem ging öpenen.
quote:Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef 2cv het volgende:
* 2cv kijkt naar OP.
* 2cv vindt dat hij het beter kan.
quote:
quote:
Ja dáág. Open er dan eens een keer een. Stelletje zeikerds.quote:Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef 2cv het volgende:
* 2cv kijkt naar OP.
* 2cv vindt dat hij het beter kan.
Patatje flipquote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef Anne het volgende:
Wtf is een patatje flip?
Friet met frambozenjam?![]()
.
Vaker last van?quote:
quote:
Ik bedoel qua schade. Of heb jij dat ding kapot gereden ?quote:Op maandag 29 november 2010 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja dáág. Open er dan eens een keer een. Stelletje zeikerds.
Grote bak friet voor jonge jongetjes waar iedereen aan mag zitten?quote:Op maandag 29 november 2010 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Patatje flip
Patat flip is friet met pindasaus en mayonaise, met uitjes wordt het in de meeste regio's een patatje oorlog genoemd.
Patatje Paay ken je wel ??
Frietje oorlog dusquote:Op maandag 29 november 2010 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Patatje flip
Patat flip is friet met pindasaus en mayonaise, met uitjes wordt het in de meeste regio's een patatje oorlog genoemd.
Patatje Paay ken je wel ??
is dat een kapsalon , maar dan gladgestreken?quote:
That's what I saidquote:
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonder curryquote:
Ben je nog niet heet danquote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef lipje het volgende:
zal ik de waterkoker maar aanslingeren?
quote:
ik ben gefrietuurdquote:
Voor jouquote:
vooral duitsersquote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Soms doen ze dat hè. Speciaal met ketchup!! Jakkie.
quote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef lipje het volgende:
* lipje zet de koffiekan eop tafel en roept ZELFBEDIENING !!
Uhhquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
In duitsland hebben ze geen currydie zit in de worst
quote:
Ow, dat heb ik gelukkig nog nooit gehadquote:
Fix!quote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
In duitsland hebben ze geen curry kerriedie zit in op de worst
Als je zo'n baard kweekt ben je toch eigenlijk wel een held ehquote:Op maandag 29 november 2010 20:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hoofdtelefoon op en volumestand "windkracht 10"
Ja, und? Wat denk je dat curry in het Nederlands isquote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
http://www.currywurstmuseum.de
* Alfisti heeft er een van drie dagen telt dat ook?quote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je zo'n baard kweekt ben je toch eigenlijk wel een held eh![]()
Gewoon fuck iedereen enzo
Curry ??quote:Op maandag 29 november 2010 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, und? Wat denk je dat curry in het Nederlands is?
Net zo lang als de mijnequote:Op maandag 29 november 2010 20:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft er een van drie dagen telt dat ook?
Kerrie, kuttekop. Als je een curryworst besteld, zit er toch altijd kerriepoeder op.quote:
quote:
Als hij in 3 dagen zolang als bij die gasten is wel jaquote:Op maandag 29 november 2010 20:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft er een van drie dagen telt dat ook?
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef daNpy het volgende:
Lullig
Is ook een R8 afgeschreven, heb een stukje van ROC gezien gisteren maar de ongelukken niet.
Is-ie nog warm?quote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef lipje het volgende:
* lipje zet de koffiekan eop tafel en roept ZELFBEDIENING !!
Ik zou dus nog even wachten met je sollicitatie bij de Librijequote:Op dinsdag 30 november 2010 02:09 schreef 2cv het volgende:
Bah, wil ik een eitje breken om er een roerei van te maken, breekt het eitje niet. Mep ik harder met het eitje op de rand van het bakje, ligt ±1/3 van het ei naast het bakje op het aanrecht.
Aangezien jij het over een roerei had, leek het me niet logisch om te zeggen dat je je sollicitatie als Piloot maar even uit moet stellen.....quote:
De aannemerij is tegenwoordig ook vermoord door die regelwatjes.quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:58 schreef Sounddragon het volgende:
D'r zit hier 250 man in de keten; we krijgen geen werkvergunningen omdat het 'sneeuwt'
nah, je wilt écht niet weten hoe maf ze hier zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 07:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
De aannemerij is tegenwoordig ook vermoord door die regelwatjes.
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 29-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 058 Anne
02. 029 BaraCuda
03. 028 daNpy
04. 022 lipje
05. 022 Duvel
06. 021 Alfisti
07. 020 Sounddragon
08. 019 2cv
09. 012 Joysa
10. 011 ook_gek
11. 008 Alexxxxx
12. 007 Ml-etje
13. 006 XcUZ_Me
14. 006 Dangel
15. 005 Paladijn
16. 004 Xtreem
17. 002 PeuRac
18. 001 Barcaconia
19. 001 Grielen
20. 001 Tjabbo
Reeks-statistieken!
Die komt niet, want dan grijpt de projectleider/manager in. En die ziet zijn winst in rook opgaan als ie een andere machine moet laten komen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wanneer mijn zwaardere machine komt
dan krijgen ze van mij een TKR voor elke keer dat ik die sleutel omdraai; dat wordt een pak papier per week extra plus een tiepmiep voor mij alleenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die komt niet, want dan grijpt de projectleider/manager in. En die ziet zijn winst in rook opgaan als ie een andere machine moet laten komen.
heb je zo'n zelfde bed als kleine smurf ?quote:
Je bent de eerste die er over mieptquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
heb je zo'n zelfde bed als kleine smurf ?
TeKortkomings Registratiequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Xtreem het volgende:
Kan aan mij liggen.... maar wat de hell is een TKR?
'de eerste' klinkt best foutquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent de eerste die er over miept.
Ik kan daar niet tegenquote:
Lushquote:Lieve mensen bestaan nogEr is iemand voor mij naar amsterdam geweest om een potje douchegel te halen, en dat heeft ze zojuist bij mij thuis afgeleverd
Uiteraard,ik zweer bij de lush. bestellen is duur! En zij heeft OV jaarkaartquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen. Allergie..
[..]
Lush? Waarom bestel je dat niet gewoon?
Lush is een fase, je komt er wel overheen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uiteraard,ik zweer bij de lush. bestellen is duur! En zij heeft OV jaarkaart
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lush is een fase, je komt er wel overheen.
Maar handgemaakt en niet op zielige konijntjes getest en het is lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lush is een fase, je komt er wel overheen.
en op welke van deze fijne gewoonten doel je nu ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:56 schreef Anne het volgende:
Er hebben nou eenmaal meer mensen in dat bed gelegenMaar dan wel zonder mij er in.
Doesj was trouwens echt gestoord vannacht. Mauwde mij eerst in mijn gezicht wakker inclusief kopjes (schrok me de tering) En moest daarna per se onder de dekens tegen mij aan liggen. Ik heb hem er volgens mij 6x onderuit getrokken en mijzelf 8x verplaatst.. maar hij heeft gewonnen.
Volgens mij heb jij hem dat aangeleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en op welke van deze fijne gewoonten doel je nu ?Het onder de deken slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En slushpuppy's dan ??quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar handgemaakt en niet op zielige konijntjes getest en het is lekker
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Schokkende bekentenis, SD slaapt onder de dekens!
Je weet dat het stukje over konijntjes niet waar is toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar handgemaakt en niet op zielige konijntjes getest en het is lekker
mijn geheim, wat doe je ??quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Schokkende bekentenis, SD slaapt onder de dekens!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Het onder de deken slapen.
wat is beter als één poes in bed ?? ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wat is beter als één poes in bed ?? ...In bed oke (al vind ik dat ook niet echt ideaal/frips, dat gaat straks dus ook weer veranderen heur).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet onder de dekens!
Eerst huppelen ze rond in de kattebak om vervolgens weer bij je op bed te springen......quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef Anne het volgende:
[..]
In bed oke (al vind ik dat ook niet echt ideaal/frips, dat gaat straks dus ook weer veranderen heur).
Maar niet onder de dekens!
Eerst likken ze hun reet, dan duwen ze hun neus liefdevol in je gezicht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eerst huppelen ze rond in de kattebak om vervolgens weer bij je op bed te springen......
Heerlijk
LOL, niks te doen op je werk?quote:
Het gaat denk ik niet door hè?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef Sounddragon het volgende:
Je zult maar motorrijles hebben met deze temperaturen
je zou vandaag maar AVB examen gehad hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef Sounddragon het volgende:
Je zult maar motorrijles hebben met deze temperaturen
Oh jawel, maar niet altijd even inspirerend.quote:
Da's hoopvolquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef densmee het volgende:
[..]
je zou vandaag maar AVB examen gehad hebben.
ging helaas ook niet door
Anders niks van gemerkt, zowel gisteren avond als vanochtend gewoon vol op les autosquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
in regio utrecht worden er zelfs autorijlessen afgelast nu![]()
Ik had mijn eerste 4 rijlessen met dit soort weer
ik van januari t/m decemberquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:22 schreef Anne het volgende:
Ik had mijn autorijlessen in oktober, maar toen lag er geen sneeuw.
ik heb toendertijd ook bijna 50 lessen gehad volgens mijquote:
Ja, maar daar doe je toch ook geen heel jaar over?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb toendertijd ook bijna 50 lessen gehad volgens mij
toentertijd heeft de voorkeur maar toendertijd mag welquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar daar doe je toch ook geen heel jaar over?
Ik heb er denk ik een stuk of 30 gehad. Maar dan wel gepropt in 10 dagen.
Edit; En het is toenTertijd.
Alles waar zo'n beetje auto's komen is sneeuwvrij volgens mij. En anders alleen maar een goede les, toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
in regio utrecht worden er zelfs autorijlessen afgelast nu![]()
Ik had mijn eerste 4 rijlessen met dit soort weer
ja, één of twee lessen per week, en in de zomer een maand of twee ff geen les gehad omdat de vakanties van mij en mn instructrice op elkaar aanslotenquote:
Er staat toch echt "Alleen toentertijd ('in die tijd, toen') wordt als juist beschouwd"quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
toentertijd heeft de voorkeur maar toendertijd mag wel
http://www.onzetaal.nl/advies/toendertijd.php
Ik had ook geen snelcursus. Snelcursus is inderdaad in een week of in 8 dagen. En ik deed er 10 over, dus valt het niet meer onder snelcursus (want dat wilde ik ook niet)quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
Je doet toch geen jáár over je rijlessen ?
ik had niet die mooie (anwb) week--snel-cursus dat bestond nog niet maar in 4 maand had ik theorie+praktijk wel gehaald.
1x per week lessen en dan elke keer maar 1 uurtje.
Er zijn er vast die het nog sneller deden
ja en daaronder staat dat het officiële Nederlandse woordenboek variaties kent en toestaat waaronder toendertijd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Er staat toch echt "Alleen toentertijd ('in die tijd, toen') wordt als juist beschouwd".
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja en daaronder staat dat het officiële Nederlandse woordenboek variaties kent en toestaat waaronder toendertijd.![]()
![]()
Nu nog steeds niet zo'n talent of wel? en was dat puur geluk of heb je de examinator omgekocht?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was niet zo'n talentwel in één keer gehaald
Wacht, ik pak en kwak het voor je:quote:
Over die oogtest maak ik mij het meeste zorgenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet zo'n talent of wel? en was dat puur geluk of heb je de examinator omgekocht?![]()
bij mijn aanhangwagentraining moest ik een oogtest doen en een nummerbord oplezen van een auto verderop. Wijst die gast mijn supra aan
nee ik heb hem niet gepepen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:32 schreef Tjabbo het volgende:
dus je hebt je rijbewijs gekregen zoals de rest van het oostblok dat ook doet?
wel je anaal laten nemen dusquote:
Het is gewoon "toentertijd", omdat ik het zo geleerd heb.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja en daaronder staat dat het officiële Nederlandse woordenboek variaties kent en toestaat waaronder toendertijd.![]()
![]()
Maar... geen ingreep dus?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn instructrice en ik waren het er beide over eens dat ik het eigenlijk niet had moeten halen op dat moment
Ik weet het niet meer eerlijk gezegd, ik ben begonnen met 2 lessen per week, maar na een maandje of 2 - 3 naar 1 keer per week gegaan, ik heb gewoon gelest tot ik vond dat ik er klaar voor was, en hoe lang ik erover heb gedaan in maanden weet ik niet meer ..quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar daar doe je toch ook geen heel jaar over?
Ik heb er denk ik een stuk of 30 gehad. Maar dan wel gepropt in 10 dagen.
Edit; En het is toenTertijd.
Vind ik ook; rijden in kloterige omstandigheden hoort er gewoon bijquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alles waar zo'n beetje auto's komen is sneeuwvrij volgens mij. En anders alleen maar een goede les, toch?
[Anne] het is gepijpt [/Anne]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hooi clipjequote:
Blijkbaar valt er dan iets te verbeterenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:50 schreef Anne het volgende:
Jij verbetert mij altijd hoor![]()
. Zeikkut.
Nu ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijkbaar valt er dan iets te verbeteren
Lik me fluitquote:
Rara, wat heb ik op. Rijstquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
Spinazie pizza is trouwens best goed te eten
Probeer daar geen 145 mee te rijdenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
gatver, gore mental imageen bedankt
geen ingreep inderdaad.
Over een paar minuten op pad om een Seat Marbella te halen...
Dungeon Master?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:01 schreef Anne het volgende:
Wtf, er staat "DM van jou aan Anne".
Je kunt blijkbaar ook met jezelf chatten.
Ik zag vandaag in een krantje een ploatie van een Bossche bollen vlaai; da's best het proberen waardquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Rara, wat heb ik op. Rijst [ afbeelding ].
En... soesjes!
Drukachtig meisjequote:
Pure chocolade met slagroom. Right.. En zeker weer van de multivlaai?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in een krantje een ploatie van een Bossche bollen vlaai; da's best het proberen waard
Direct Message. Chatterdechat. Moet ik je weer ff spammen om je geheugen op te frissenquote:
Ik ben helemaal niet druk! Jij bent niks gewendquote:
Geen idee. Maar als je nu een chat krijgt, staat er mooi een blokkeren-icoontje bij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik je blokkeer in de PM, blokker ik je dan ook in de chat?![]()
De Marbella is niet voor mezelf gelukkig
True, maar het potentieël is wel duidelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet druk! Jij bent niks gewend. Ik ben tot nu toe nog heel erg rustig geweest.
Ergquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
True, maar het potentieël is wel duidelijk
Hmm.. die cheeZkeek hoor ik voor- en na het weekend, maar tijdens ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:08 schreef Anne het volgende:
Nou, geef mij maar een doodnormale kersenvlaai. Daar maak je mij het meest blij mee![]()
~.
En cheesecake natuurlijk.
Jajaja.. ik zal proberen er eentje mee te nemen zaterdag. Afgelopen weekend gelukkig niet gedaan. Dan hadden we een zwarte gehadquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm.. die cheeZkeek hoor ik voor- en na het weekend, maar tijdens ?
Da's een hydraulische pollepel, daar ga je me niet snel op tegenkomenquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef Sounddragon het volgende:
Dat zei ik van een verreiker ook trouwens
Bug al gemeld bij Polyphony?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom kraakt de Alfa 147 uit GT5 niet? Onrealistisch klotespel![]()
![]()
Rij je met stuur of controller?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
Net wel een NSX gewonnen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
Net wel een NSX gewonnen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:23 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
BAF! 4 op een rij jonge!
Ik wil nog wel een stuur eigenlijk...quote:
Ow.. Ik dacht dat je dat 24/7 deed eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ehMoest gelijk aan je denken
Moet het wel fatsoenlijk werken.. en dat doen niet alle stuurtjes op een console (PC heb ik geen ervaring mee).quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een stuur eigenlijk...
Ik wil zo'n Logitech ding, GT of zo. Niet de heel erg dure.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet het wel fatsoenlijk werken.. en dat doen niet alle stuurtjes op een console (PC heb ik geen ervaring mee).
Moeten nog steeds die van mij testenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet het wel fatsoenlijk werken.. en dat doen niet alle stuurtjes op een console (PC heb ik geen ervaring mee).
Ja, dat is ook wel zo, behalve als ik moet focussen op de baanquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow.. Ik dacht dat je dat 24/7 deed eigenlijk?
Oke. Noteert. Meenemen;quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moeten nog steeds die van mij testen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, behalve als ik moet focussen op de baan![]()
Vandaar dat ik elke ochtend op m'n rug wakker word.
Ja, een hele lijst, maar ik heb geduldquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. Noteert. Meenemen;
* Cheesecake
* Xbox
* Doesj
Nog meer wensen?
Die werken wel goed met de PS3/2quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wil zo'n Logitech ding, GT of zo. Niet de heel erg dure.
Nou, inderdaad. Ik heb spijt dat ik vandaag weer ben gaan werkenquote:
Bekend geluidquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
Verder kraken met dit weer de rubbers als nooit tevoren
Kan het me niet voorstellen dat je dat mistquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bekend geluidIk mis het een beetje
Gaaf!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:48 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
dit is pas linux
een grote versnellingsbak van de unimog 406
met kruip en superkruip
Ik heb wel weer een Alfa GTV feature terug bij de 406, ramen in de deur hebben geen stijl dus het glas lekker vastgevroren aan het deurrubber.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen dat je dat mist
Oh ja, dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb wel weer een Alfa GTV feature terug bij de 406, ramen in de deur hebben geen stijl dus het glas lekker vastgevroren aan het deurrubber.
Yepquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ja, dat klinkt bekendDat had m'n golf type 1 ook wel eens
![]()
Nouja beetje vaseline en klaar is kees toch?
En ook al wissel je *alle* draagarmen heb je na twee weken weer een hoop gekraakquote:Beter dat dan krakende rubbers.
Ja, dat heb ik al lang opgegevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Yep
[..]
En ook al wissel je *alle* draagarmen heb je na twee weken weer een hoop gekraak
Mijn godquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:06 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
en dit zat in mijn unimog 404 als schakel patroon
en tussen de gelandegangen en strassengangen was hij niet gesynchroniseerd, dus altijd dubbel clutchen als je uit de modder over ging op het hardequote:
Maar dan moet ik er ook zo'n standaard bij hebben of zo, en wordt het totaal toch weer duur...quote:
Dit is tof.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:06 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat de PS3 hier ook staat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:29 schreef Alfisti het volgende:
D'r is ook geen klote op TV ook heWaarom staat dat ding eigenlijk nog in de woonkamer?
NCIS met Zivaquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:29 schreef Alfisti het volgende:
D'r is ook geen klote op TV ook heWaarom staat dat ding eigenlijk nog in de woonkamer?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:06 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
Niet voor niets bestempeld als "war" dus...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.boston.com/bigpicture/2010/11/rios_drug_war.html
Zieke shit daar in rio
BNN heeft ook wel wat interessants.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
NCIS met ZivaCote de Pablo ook wel genoemd
Dat kan echt nooit leuk zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
http://tastelikepizza.com/item/2010/11/topgear-usa-se01-ep01
Wtf? topgear USA?
Nee man dat is toch niks voor mijquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=24393 laatste dan![]()
Nascar top 10 crashes van dit jaar
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gaaf!
* Alfisti roept Lexxxx erbij
Thermostaatje kaduuk ??quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
yupmotor word niet warm ook
![]()
wat een gedoe is de winter voor autos die neit voor Siberië bedoeld zijnmoet ineens allemaal dingen doen die ik niet gewned ben
auto niet op de handrem, ruitenwissers omhoog, startproblemen en zo
zit net een nieuwe in, waarschijnlijk verkerd afgetseld. zelfde garage als waar ze al 4 maanden bezig zijn mijn niva weer 4x4 te makenquote:
stelletje prutsersquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zit net een nieuwe in, waarschijnlijk verkerd afgetseld. zelfde garage als waar ze al 4 maanden bezig zijn mijn niva weer 4x4 te maken
snel, pak een lepel, nu is het nog warm!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:16 schreef lipje het volgende:
gooit er net een d'r maaginhoud over de vloer
heb t in een bakje voor je gedaan. Kan je t morgen op brood doen. Sliertjes van de chineesquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
snel, pak een lepel, nu is het nog warm!
Lekker ontbijt!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef lipje het volgende:
[..]
heb t in een bakje voor je gedaan. Kan je t morgen op brood doen. Sliertjes van de chinees
Dezelfde auto als die vanavond in Berlikum stond ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
yupmotor word niet warm ook
![]()
wat een gedoe is de winter voor autos die neit voor Siberië bedoeld zijnmoet ineens allemaal dingen doen die ik niet gewned ben
auto niet op de handrem, ruitenwissers omhoog, startproblemen en zo
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 30-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 Anne
02. 031 Sounddragon
03. 022 BaraCuda
04. 022 Alexxxxx
05. 020 Duvel
06. 013 Alfisti
07. 009 Tjabbo
08. 008 ook_gek
09. 006 lipje
10. 005 Xtreem
11. 004 2cv
12. 004 PeuRac
13. 004 densmee
14. 002 Barcaconia
15. 001 daNpy
16. 001 Paladijn
Reeks-statistieken!
dat dusquote:
-15quote:. De temperatuur ligt rond de -5 graden, maar door de wind is de gevoelstemperatuur wel -15 graden. Dat liet het KNMI woensdag weten.
je hebt een nieuwe woning gevonden?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:09 schreef Anne het volgende:
Hier in Eindhoven hebben ze niet echt geweldig gestrooid.
En in de wijk waar ik nu woon al helemaal niet.
De kinderkopjes glommen als de tering. Ik hoefde vanochtend amper te sturen.
Het is iets te groot om zelf te doen, we zijn maar met 2 man het bestuur, wij besteden alles uit.quote:
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt een nieuwe woning gevonden?
LOL, ik zit in t bestuur van t complex waar ik woon, wij hebben de schoonmaak opdracht gegeven sneeuw te ruimen en te strooien
statement staat nog steedsquote:Op woensdag 1 december 2010 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is iets te groot om zelf te doen, we zijn maar met 2 man het bestuur, wij besteden alles uit.
Volgens mn chick ben ik geen flikkerquote:
Het slaapt nog geloof ikquote:
Maar ze noemt je wel haar beste gay vriend?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mn chick ben ik geen flikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |