Rechtaan rechtuit haken....dat moet mij wel lukken.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
[..]
Lady, wat dacht je van zoiets dat je aan een beugel aan de muur kan hangen?:
[ afbeelding ]
dit is een betaald patroon, maar kan ook prima zelf gemaakt worden...
Mijsje, afgezien van de naam (walker caddyquote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
[..]
Lady, wat dacht je van zoiets dat je aan een beugel aan de muur kan hangen?:
je kunt ook gewoon doorgaan met 1 naaldquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
nog steeds inspiratieloos![]()
En zat net even het nieuwe boekje van christel krukkert door te bladeren...
Doet ze soms van haaknaald wisselen, waarom, hoogst irritant, en dan ook nog van een 2,5 naar een 3. Ik haak normaal al met een 3,5, moet ik dan naar een 4? Dat gaat dan echt niet werken want dan heb ik weer gaten. Dus![]()
En het andere boekje is ook wel leuk, zitten 30 patroontjes in, alleen niet van hele grote beestjes, maar ach voor 12 nog wat vind ik het wel best.
pziez, als je niet wilt doe je 't toch lekker niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:48 schreef Ynske het volgende:
je kunt ook gewoon doorgaan met 1 naald
die van christelquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
Krijg je dan niet een uitverhouding iets?
@Ysnke: In welk boekje?
Bwuh de sneeuw heeft een slachtoffer gemaakt: ik. Stoeprandje was niet zo duidelijk, enkel au. Morgen hele dag werken, hmm goeie combi.
klinkt als erg leuke patroontjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
Albert de mol met zn kruiwagen.
Evert en evelien met een bloemetje..egeltjes zijn het, moest even denken
Karim de kameel(hoe kom je dr op)
Leo, eigenlijk ook best tof
Ollie <3 die ga ik als eerst maken als mn moeder hem heeft uitgepakt met de kerst(al weet ze al dat ze die krijgt maar nog niet alles wat erin zit) owja is een schildpad(met een beetje fantasie, dat wel)
PipTsja wie houdt er niet van pinguins, ik ging die eigenlijk als eerst maken...technisch gezien kan dat niet he? twee dingen als eerst maken
Sally de struisvogel, is al bij iemand voorbij gekomen, weet niet meer wie, sorry!
Valentijn, een muis met een hart, best schattig.
Vera...varken met een verjaardagsmuts en taart
En zoey de zebra, leuk maar al die kleurwisselingen...zal ik zeker even uitstellen.
Dus jullie weten wat ik in mn kerstvakantie ga doen
Al zitten in dat andere boekje ook wel een paar schattige.
Enkels ja, fijne dingen zijn dat, had als kind er altijd heel veel last van. Maar daarna ging het eigenlijk vrij goed. Al kan ik me een vakantie herinneren vorig jaar, iets met bergen(2x) en iets met een deurmatje...![]()
Maar gelukkig is het mn 'goede' voet. De voet waar ik al last van mn teen heb, gelukkig, want twee zere voeten is niet fijn.
Bedoel je het Nijntje van mij en EsseEi?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat leuk! Das weer eens wat anders!
Heb je die kaarten gewoon zo gekocht en dan het kerststerretje erop.
Ben een lavender bunny aan het maken. Wie had nou zon leuk gezichtje? (op een wit met blauwe, en een oranje geloof ik) Kan wel gaan zoeken maar als diegene het toevellig leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |