Bij mij zaten sommige breisteken zelfs niet op de juiste plekquote:Op donderdag 2 december 2010 07:35 schreef kirsten. het volgende:
[..]
haha, zaten bij jou ook de oogjes op 2 verschillende rijen? daar kwam ik namelijk net achter. Ik vond z'n kop al zo scheef maar kon niet precies vinden wat. Ik heb uiteindelijk de neus een beetje scheef erop genaaid en de ogen zit een rij verschil inIk heb het geprobeerd weg te moffelen maar weet niet of het zo blijft. Achja
Dat ik geen idee had waarover je het hebt....nu nog niet trouwens (ik ben absoluut geen gamerquote:Op donderdag 2 december 2010 08:59 schreef EsseEi het volgende:
Kirsten wegmoffelen is goed gelukt! ik dacht dat ie gewoon z'n koppie een beetje schuin hield!
Trovey wat is abracadabra??GSjes zijn granny squares, en op pagina 11 (bij mij dan tenminste) staat onder een spoiler een voorbeeld van de Up in wording!
het is een beestje van Mario, waardoor je meer levens krijgt of groot wordt (rode)
of nog andere onduidelijkheden?:)
ik ook. Maar ik ga morgen even snel langs de Action op de terugwegquote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn kussen schiet op! ondertussen 26 rijen en ben bijna op de helft(van 1 kant, dus eigelijk nog niet eens een kwart)
En ben nog steeds inspiratieloos.
Misschien volgend jaarquote:Op woensdag 1 december 2010 23:24 schreef trovey het volgende:
[..]
, nu nog een Piet...of heb ik die gemist?
Sint zonder Pietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
'navond
Hier ook inspiratieloos.... voor sinterklaascadeautjesk heb van 2 tot 8 in de stad gelopen, en uiteindelijk haast niks gekocht!
Heb wel een leuk (plaag)cadeautje voor mn vriend bedacht; ik ga een heel tuttig hoesje voor zn blackberry haken
[..]
Misschien volgend jaarwil nu eerst andere dingen haken!
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Daarom heb ik m ook een stoeltje gegeven
Die lijmt hij onder zijn achterste zodat hij altijd kan zitten als hij op de daken loopt te glibberenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Daarom heb ik m ook een stoeltje gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet iemand toevallig nog ergens een patroontje te vinden dat lijkt op slofsokken als deze?
ze hebben liever geen ruitjes maar streepjes
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef Ynske het volgende:
Bij Ravelry even zoeken op slipper sock geeft wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet iemand toevallig nog ergens een patroontje te vinden dat lijkt op slofsokken als deze?
[ afbeelding ]
ze hebben liever geen ruitjes maar streepjesMoet je wel de streepjes even zelf bij verzinnen
![]()
slipper sock, wist niet dat die zo hetenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij Ravelry even zoeken op slipper sock geeft wel watMoet je wel de streepjes even zelf bij verzinnen
daar heb ik hier ook nog een proefmodelletje van liggen jaquote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhhh dat zijn er echt veel!!
Er staat ook wel veel crap tussen trouwensdan zijn de mijne nog mooier zeg maar.
Maar ik wil deze gaan maken voor mn oppaskindje:
[ afbeelding ]
(wel zonder dat witte boordje overigens)
die vind ik erg leuk!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef Ynske het volgende:
en deze heb ik in enkelkleurig ook al een keer liggen
als in eentje voor veel tijdschriften zoals ook een krantenbak? of zoeentje voor een open tijdschrift op te zetten?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Even offtopic, maar waar zouden jullie gaan zoeken als je een tijdschriftenhouder wilt kopen?
Blokker, Hema, Ikea en Xenos hebben er geen.....
Lady, wat dacht je van zoiets dat je aan een beugel aan de muur kan hangen?:quote:Op donderdag 2 december 2010 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Even offtopic, maar waar zouden jullie gaan zoeken als je een tijdschriftenhouder wilt kopen?
Blokker, Hema, Ikea en Xenos hebben er geen.....
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
[..]
Lady, wat dacht je van zoiets dat je aan een beugel aan de muur kan hangen?:
[ afbeelding ]
Ooooh die is cool!!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
[..]
Lady, wat dacht je van zoiets dat je aan een beugel aan de muur kan hangen?:
[ afbeelding ]
[url=http://www.ravelry.com/patterns/library/walker-caddy]dit is een betaald patroon, maar kan ook prima zelf gemaakt worden...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |