Mooi voorbeeld, maar ik zoek echt eigen gemaakte foto's. Het liefst van de afgelopen dagen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef Mankatans het volgende:
[ afbeelding ]
edit; ik ben niet de fotograaf
Mooie foto's Blobje!quote:Op maandag 29 november 2010 18:01 schreef Blobje het volgende:
Afgelopen zaterdag bij het Zuidlaardermeer:
Foto1:
[ afbeelding ]
Foto2:
[ afbeelding ]
Foto3:
[ afbeelding ]
Richting aangeven was te veel gevraagd zekerquote:
En muizen vinden het ook lekker....quote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Frosted Rose
[ afbeelding ]
Maak de vogels blij met een pot pindakaas, een energierijke delicatesse.
Die neem ik niet mee op de FP, mag je wel hier plaatsenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:25 schreef Tanin het volgende:
Ok. Ik heb enkele foto's van Wales vorig jaar deze tijd...
Erg vet, maar hoe?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef Individual het volgende:
Greenwich Park in Londen vanochtend
[ afbeelding ]
http://abduzeedo.com/reader-tutorial-making-little-planetsquote:
Als het Noord-Westlant had geheten woonde jij dus in Zuid-Oost Noord-Westlant.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:11 schreef kripoekla het volgende:
zuid-oost Noord-Brabant
[ link | afbeelding ]
Is die kerstmarktdinges al aan de gang daar zo te zien?quote:Op maandag 29 november 2010 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maastricht wordt witter en witter...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
jazekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Als het Noord-Westlant had geheten woonde jij dus in Zuid-Oost Noord-Westlant.
Aan RTL?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:42 schreef Individual het volgende:
Mijn eerste winterfoto is bijna verkocht!
Mooi!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef vDk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.zijnfotografie.nl
die is ook echt super.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:22 schreef Individual het volgende:
Nee aan een individu.
Deze
[ afbeelding ]
Dank, ik ga vandaag ook ff erop uit denk ik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Mooi!
Eigenlijk geen tijd gehad om foto's te maken,ik rij weg als het donker is en ik kom thuis als het donker is.![]()
Morgen maar even tussendoor een fotoronde doen.
Ik ben benieuwd naar de uitkomst.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:52 schreef loecje het volgende:
[..]
die is ook echt super.
je hebt mij daarmee op een idee gebracht. ik ga ook eens experimenteren daarmee. heb een leuk idee, nu de uitwerking nog.
Heb 2 monitors naast elkaar staan; bedankt voor mijn nieuwe achtergrondquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef Mirjam het volgende:
vanmiddag in Leiden:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Heb 2 monitors naast elkaar staan; bedankt voor mijn nieuwe achtergrond
Dat soort plaatjes zijn er fantastisch voor. Resolutie is ruwweg 3000x1200 pixels, dus past goed. Zal in deze post vanavond nog wat nieuwe fotootjes plaatsen om ontopic te blijven.quote:
TOP! dankjewel!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:03 schreef Individual het volgende:
[..]
http://abduzeedo.com/reader-tutorial-making-little-planets
Die van mij is een simpele van 12 foto's.
duurt nog ff wat langer, te mistig en statief vergeten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:17 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de uitkomst.
Ik wacht geduldig af.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef loecje het volgende:
[..]
duurt nog ff wat langer, te mistig en statief vergeten.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
Spijkenisse "De Hoek"
[ afbeelding ]
ik ga zo toch echt wél naar buitenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:30 schreef denniskrol het volgende:
Leiden (te lui om naar buiten te gaan)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Mirjam het volgende:
Leiden, vanmiddag
[ link | afbeelding ]
(klik voor groter)
DIE GELE AUTO!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Niet heel mooi maar wel actueel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2010 00:56:42 ]
Die eerste is mooi.... Alleen jammer van die vlekken (stof op de lens of in de camera?)quote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef Rewimo het volgende:
Zwevende windmolens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Berken in de tuin
[ afbeelding ]
Ik zie dat jij ook een mooie hebt teruggevondenquote:Op maandag 20 december 2010 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een schitterende foto's plaatsen jullie , de ene is nog mooier dan de andere
Ik ben zo vrij geweest om de meest irritante vlekken weg te werken.quote:Op maandag 20 december 2010 16:21 schreef Rewimo het volgende:
Ja, zie ik nu ook. Maar eens even kijken hoe ik dat op kan lossen...
Tnxquote:Op maandag 20 december 2010 17:12 schreef -CRASH- het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om de meest irritante vlekken weg te werken.
[ afbeelding ]
Binnenkort even een selectie maken, Ze moeten 1 voor 1 geüpload worden en geresized.. Das ff werk.quote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef Rewimo het volgende:
Is er alweer een overzicht op de FP eigenlijk?
Wel erg burgerlijk J.quote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef Janetje het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand was eendjes aan het voeren..
Je bent zelf burgerlijk!quote:
Tof Peet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Peter het volgende:
[Foto's] Dinsdag begon de winter
en
De special.
thanks manquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef Downstar het volgende:
Mooie plaatjes allemaal
misschien handig om te vermelden met welke camera hij is geschoten?
of ben ik de enige die dat wil weten bij sommige foto's haha
mirjam waar fotografeer jij mee? moet toch zeggen dat jou plaatjes super strak zijn!
Tevens wil ik zelf ook na buiten om dit moois vast te leggen!, probleem zit hem echter in dat ik de hele week werk en vervolgens laat thuis kom zodat t alweer donker is...
hoop met kerst dat er nog wat sneeuw is, zodat ik nog wat mooie plaatjes kan schieten!
Er is niks mis met een D50, zelf gebruik ik naast de D300s nog steeds de D70. Trouwens mooie foto's !quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
thanks man
ik schiet gewoon met een nikon d50, ondertussen al wel een oud beestje hoor, en heb er een 18-135 op
ook bedanktquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef doddel het volgende:
[..]
Er is niks mis met een D50, zelf gebruik ik naast de D300s nog steeds de D70. Trouwens mooie foto's !
mijn foto's zijn met een nokia n96 gemaaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef creno het volgende:
Voor de speciaal ben ik te laat, maar ik heb ook nog wat foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind je eerste foto echt super vet. Ik had persoonlijk het oranje er iets uitgefilterd.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:58 schreef SuperToll het volgende:
Hier volgen wat foto's die ik 17-12-2010 (s'nachts) genomen heb bij kasteel 'De hoge Vuursche':
(op de foto klikken voor grotere formaten..)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje! De omstandigheden waren echter ook precies zo. De lucht helemaal oranje en dan nog de koplampen van de auto die de omgeving van extra licht voorzagenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind je eerste foto echt super vet. Ik had persoonlijk het oranje er iets uitgefilterd.
Hoe tof is dat dan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:46 schreef Individual het volgende:
Gister in het park. Ik had niet eens voedsel bij me..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef Rewimo het volgende:
Niet mooi maar even ter illustratie:
[ afbeelding ]
En het sneeuwt nog steeds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |