ik ga zo toch echt wél naar buitenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:30 schreef denniskrol het volgende:
Leiden (te lui om naar buiten te gaan)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Mirjam het volgende:
Leiden, vanmiddag
[ link | afbeelding ]
(klik voor groter)
DIE GELE AUTO!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Niet heel mooi maar wel actueel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2010 00:56:42 ]
Die eerste is mooi.... Alleen jammer van die vlekken (stof op de lens of in de camera?)quote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef Rewimo het volgende:
Zwevende windmolens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Berken in de tuin
[ afbeelding ]
Ik zie dat jij ook een mooie hebt teruggevondenquote:Op maandag 20 december 2010 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een schitterende foto's plaatsen jullie , de ene is nog mooier dan de andere
Ik ben zo vrij geweest om de meest irritante vlekken weg te werken.quote:Op maandag 20 december 2010 16:21 schreef Rewimo het volgende:
Ja, zie ik nu ook. Maar eens even kijken hoe ik dat op kan lossen...
Tnxquote:Op maandag 20 december 2010 17:12 schreef -CRASH- het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om de meest irritante vlekken weg te werken.
[ afbeelding ]
Binnenkort even een selectie maken, Ze moeten 1 voor 1 geüpload worden en geresized.. Das ff werk.quote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef Rewimo het volgende:
Is er alweer een overzicht op de FP eigenlijk?
Wel erg burgerlijk J.quote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef Janetje het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand was eendjes aan het voeren..
Je bent zelf burgerlijk!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |