Tof Peet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Peter het volgende:
[Foto's] Dinsdag begon de winter
en
De special.

thanks manquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef Downstar het volgende:
Mooie plaatjes allemaal
misschien handig om te vermelden met welke camera hij is geschoten?
of ben ik de enige die dat wil weten bij sommige foto's haha
mirjam waar fotografeer jij mee? moet toch zeggen dat jou plaatjes super strak zijn!
Tevens wil ik zelf ook na buiten om dit moois vast te leggen!, probleem zit hem echter in dat ik de hele week werk en vervolgens laat thuis kom zodat t alweer donker is...
hoop met kerst dat er nog wat sneeuw is, zodat ik nog wat mooie plaatjes kan schieten!

Er is niks mis met een D50, zelf gebruik ik naast de D300s nog steeds de D70. Trouwens mooie foto's !quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
thanks man
ik schiet gewoon met een nikon d50, ondertussen al wel een oud beestje hoor, en heb er een 18-135 op

ook bedanktquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef doddel het volgende:
[..]
Er is niks mis met een D50, zelf gebruik ik naast de D300s nog steeds de D70. Trouwens mooie foto's !

mijn foto's zijn met een nokia n96 gemaaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef creno het volgende:
Voor de speciaal ben ik te laat, maar ik heb ook nog wat foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Ik vind je eerste foto echt super vet. Ik had persoonlijk het oranje er iets uitgefilterd.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:58 schreef SuperToll het volgende:
Hier volgen wat foto's die ik 17-12-2010 (s'nachts) genomen heb bij kasteel 'De hoge Vuursche':
(op de foto klikken voor grotere formaten..)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dankje! De omstandigheden waren echter ook precies zo. De lucht helemaal oranje en dan nog de koplampen van de auto die de omgeving van extra licht voorzagenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind je eerste foto echt super vet. Ik had persoonlijk het oranje er iets uitgefilterd.

Hoe tof is dat dan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:46 schreef Individual het volgende:
Gister in het park. Ik had niet eens voedsel bij me..
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef Rewimo het volgende:
Niet mooi maar even ter illustratie:
[ afbeelding ]
En het sneeuwt nog steeds

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |