En de enige manier om dat te bereiken is vergaande samenwerking binnen de Unie. Dat gaan we dus zien gebeuren.quote:Op maandag 29 november 2010 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Merkel zal echt *nooit* zeggen dat ze geen heil meer ziet in de euro. Ze zegt dat we de zwakke economieën binnen de eurozone strenger in de gaten moeten houden.
http://video.elsevier.nl/11820459quote:Op maandag 29 november 2010 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen is bezorgd. Net zoals dat heel veel mensen zich zorgen maken over de dollar. Misschien moet je mijn posting nogmaals lezen. Ik erken dat de euro een moeilijke fase doormaakt. Maar geen van de leiders is voornemens om het project na een klein decennium af te schieten. Criticasters zagen dit namelijk al aankomen: om van de euro een succes te maken in intensievere Europese samenwerking nodig. Dat zal je de komende jaren zien gebeuren.
Tot de boel ploft.quote:Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de enige manier om dat te bereiken is vergaande samenwerking binnen de Unie. Dat gaan we dus zien gebeuren.
Oke, nu houd ik op.
Uit angst mijn eten direct weer in de wc-pot te zien verdwijnen, heb ik het filmpje maar weer uitgezet. Maar kort vraagje: wat heeft ontwikkelingssamenwerking te maken met de positie van de euro en de EU?quote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://video.elsevier.nl/11820459
Luister even dit Koos.
Niemand heeft er baat bij dat de EU klapt.quote:Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot de boel ploft.
Nu houd ik ook op
http://video.elsevier.nl/11818060quote:Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uit angst mijn eten direct weer in de wc-pot te zien verdwijnen, heb ik het filmpje maar weer uitgezet. Maar kort vraagje: wat heeft ontwikkelingssamenwerking te maken met de positie van de euro en de EU?
Doe dit effe in de SC of een meer appropriate topic, dit heeft niets met het JSF-standpunt van de PVV te maken.quote:Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://video.elsevier.nl/11818060
Was verkeerde link.
Niets. Het heeft er mee te maken dat een paar mensen met dubbele loyaliteiten (zie CDA) er voordeel in zien om het land van hun kiezers aan Oom Sam te verkopen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke economie bedoel je? Die van GR FR VK BE PR? Kom toch op. En wat heeft onze vriendschap met de USA in hemelsnaam te maken met werkgelegenheid en innovatie?
Ik dacht dat links al decennia aan het regeren was, en dat nu eindelijk een rechts kabinet zou komen?quote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopt. Maar het onbegrip komt dan ook van partijen die niet zo vaak regeren, die weten niet hoe dat in zijn werk gaat.
[over LPF die volgens sommigen 'dan wel geld van lockheed zou krijgen' om de JSF te kopen]quote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef remlof het volgende:
Laat ze dat in Nederland ook alsjeblieft openbaar maken, dan wordt de ware aard van de PVV tenminste getoond.
Jij volgt de poll's niet goed...quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:37 schreef Boldface het volgende:
En de kiezers? Die vinden het geweldig en belonen de PVV met nog meer zetels. De PVV kan niks fout doen; elke draai levert ze juist zetels op, lijkt het wel.
Typisch hoe het berichten van feitelijkheden over PVV-fractieleden wordt betiteld als "oorlog verklaren aan de PVV". Zegt eigenlijk best veel over die fractie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:42 schreef fokthesystem het volgende:
Jij volgt de poll's niet goed... En de PVV uitvergroters, oorlog verklaren aan de pvv e.d. tja, dAt helpt ze wEl.
Ah wat handig, je miste de berichten rond de oorlogsverklaring van de pvda aan het adres van de pvv van enige weken her.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:56 schreef Boldface het volgende:
Typisch hoe het berichten van feitelijkheden over PVV-fractieleden wordt betiteld als "oorlog verklaren aan de PVV". Zegt eigenlijk best veel over die fractie.
Protest stemmers voornamelijk, pvv ligt op de grond en de aloude pluchplakkers en hun media staan nu wel ineens dagelijks op om dag in dag uit te schoppen en hetzen en woorden wegen hoe iets simpels zo slecht mogelijk uit die woorden naar voren kan komen richting / in politiek-domme oren.quote:Verder is er nu een kleine dip in de polls, maar de partij scoort nog steeds 3-4 zetels meer dan bij de verkiezingen.
De PvdA heeft gesteld dat ze gingen benadrukken dat het nieuwe kabinet eigenlijk het kabinet-Wilders is. In bepaalde opzichten klopt dat. In andere opzichten is het vooral een CDA-kabinet. Dat politieke partijen elkaar bestrijden, is niks nieuws onder de zon, lijkt me.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:00 schreef fokthesystem het volgende:
Ah wat handig, je miste de berichten rond de oorlogsverklaring van de pvda aan het adres van de pvv van enige weken her.
Waartegen protesteren die extra stemmers dan in vredesnaam? Op basis waarvan zijn kiezers sinds 9 juni naar de PVV gegaan? En waarom zijn (gekozen) politici van andere partijen "plucheplakkers"? Is een veroordeeld persoon, die zijn verleden heeft verzwegen, maar vrolijk in de Tweede Kamer blijft zitten dat soms niet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:00 schreef fokthesystem het volgende:
Protest stemmers voornamelijk, pvv ligt op de grond en de aloude pluchplakkers en hun media staan nu wel ineens dagelijks op om dag in dag uit te schoppen en hetzen en woorden wegen hoe iets simpels zo slecht mogelijk uit die woorden naar voren kan komen richting / in politiek-domme oren.
Ja, en?quote:
De JSF is in ieder geval overbodig. We kunnen beter een Europees gevechtsvliegtuig aanschaffen. Daarmee stimuleren we onze eigen economie meer dan met verwachte tegenorders van de Amerikanen die zie toch niet nakomen, zie de F-16.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, en?
Heb je een goed plan om de VS overbodig te maken? Zo ja, deel het met ons.
Europese gevechtsvliegtuigen zijn altijd het overwegen waard. Ware het niet dat het aanschaffen van de JSF voor dezelfde economische impuls kan zorgen, direct of indirect.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
De JSF is in ieder geval overbodig. We kunnen beter een Europees gevechtsvliegtuig aanschaffen. Daarmee stimuleren we onze eigen economie meer dan met verwachte tegenorders van de Amerikanen die zie toch niet nakomen, zie de F-16.
Je zegt het zelf al: "internationale politiek draait puur en alleen om eigen belang". Dus reken er maar niet op dat wij terugkrijgen van de VS wat ze hebben beloofd in het geval wij de F-35 aanschaffen. Met de aanschaf van de F-16 was het precies hetzelfde, je zou toch denken dat we zouden leren van gemaakte fouten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:27 schreef waht het volgende:
[..]
Europese gevechtsvliegtuigen zijn altijd het overwegen waard. Ware het niet dat het aanschaffen van de JSF voor dezelfde economische impuls kan zorgen, direct of indirect.
De informatie die Wikileaks het afgelopen jaar heeft gelekt maakt voor mij één ding glashelder: internationale politiek draait puur en alleen om eigen belang. Dus als wij de Amerikaanse economie helpen door daar vliegtuigen aan te schaffen krijgen wij daar iets voor terug. Uiteraard kan dat van alles zijn gezien de capaciteiten die de VS bezitten.
Behoorlijk inderdaad. Ik snapte daarom ook die reactie van Hernandez niet. De handtekening van de PVV staat immers niet onder het regeerakkoord.quote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je gaat dreigen met moties van wantrouwen en het nu plots geen probleem vindt is dat iets anders dan onderhandelingsresultaat maar gewoon keihard draaien.
Sinds de aanschaf van de F-16 mogen we nog altijd meeliften op de trein van de VS.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: "internationale politiek draait puur en alleen om eigen belang". Dus reken er maar niet op dat wij terugkrijgen van de VS wat ze hebben beloofd in het geval wij de F-35 aanschaffen. Met de aanschaf van de F-16 was het precies hetzelfde, je zou toch denken dat we zouden leren van gemaakte fouten.
Als het odnerhandelbaar is moet je niet gaan dreigen met moties van wantrouwenquote:Op dinsdag 30 november 2010 02:05 schreef Friek_ het volgende:
Ah, het staat inderdaad wel op pagina 6 van de tweede financiële bijlage. Enorm sneaky tussengepropt, maar zo is het natuurlijk geen draai meer maar een resultaat van onderhandeling.
Dat mochten we ook al toen de KLu nog vooral met Britse toestellen vloogquote:Op dinsdag 30 november 2010 02:02 schreef waht het volgende:
[..]
Sinds de aanschaf van de F-16 mogen we nog altijd meeliften op de trein van de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |