abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2010 @ 19:39:18 #151
104871 remlof
Europees federalist
pi_89311321
Maar goed, de internationale monetaire situatie heeft bijzonder weinig met de aanschaf van de JSF te maken. Behalve dat het een extra reden is om het niet te doen en een Europees toestel aan te schaffen.
pi_89311412
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 19:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Merkel zal echt *nooit* zeggen dat ze geen heil meer ziet in de euro. Ze zegt dat we de zwakke economieën binnen de eurozone strenger in de gaten moeten houden.
En de enige manier om dat te bereiken is vergaande samenwerking binnen de Unie. Dat gaan we dus zien gebeuren.

Oke, nu houd ik op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 29 november 2010 @ 19:41:17 #153
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89311445
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iedereen is bezorgd. Net zoals dat heel veel mensen zich zorgen maken over de dollar. Misschien moet je mijn posting nogmaals lezen. Ik erken dat de euro een moeilijke fase doormaakt. Maar geen van de leiders is voornemens om het project na een klein decennium af te schieten. Criticasters zagen dit namelijk al aankomen: om van de euro een succes te maken in intensievere Europese samenwerking nodig. Dat zal je de komende jaren zien gebeuren.
http://video.elsevier.nl/11820459
Luister even dit Koos.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 29 november 2010 @ 19:42:11 #154
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89311494
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En de enige manier om dat te bereiken is vergaande samenwerking binnen de Unie. Dat gaan we dus zien gebeuren.

Oke, nu houd ik op.
Tot de boel ploft.

Nu houd ik ook op :P
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89311535
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

http://video.elsevier.nl/11820459
Luister even dit Koos.
Uit angst mijn eten direct weer in de wc-pot te zien verdwijnen, heb ik het filmpje maar weer uitgezet. Maar kort vraagje: wat heeft ontwikkelingssamenwerking te maken met de positie van de euro en de EU?
pi_89311593
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Tot de boel ploft.

Nu houd ik ook op :P
Niemand heeft er baat bij dat de EU klapt.
  maandag 29 november 2010 @ 19:55:49 #157
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89312240
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uit angst mijn eten direct weer in de wc-pot te zien verdwijnen, heb ik het filmpje maar weer uitgezet. Maar kort vraagje: wat heeft ontwikkelingssamenwerking te maken met de positie van de euro en de EU?
http://video.elsevier.nl/11818060
Was verkeerde link.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 29 november 2010 @ 20:01:02 #158
104871 remlof
Europees federalist
pi_89312538
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

http://video.elsevier.nl/11818060
Was verkeerde link.
Doe dit effe in de SC of een meer appropriate topic, dit heeft niets met het JSF-standpunt van de PVV te maken.
  maandag 29 november 2010 @ 21:19:09 #159
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89317313
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Welke economie bedoel je? Die van GR FR VK BE PR? Kom toch op. En wat heeft onze vriendschap met de USA in hemelsnaam te maken met werkgelegenheid en innovatie?

Niets. Het heeft er mee te maken dat een paar mensen met dubbele loyaliteiten (zie CDA) er voordeel in zien om het land van hun kiezers aan Oom Sam te verkopen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 22:35:13 #160
230491 Zith
pls tip
pi_89322386
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Klopt. Maar het onbegrip komt dan ook van partijen die niet zo vaak regeren, die weten niet hoe dat in zijn werk gaat. :+
Ik dacht dat links al decennia aan het regeren was, en dat nu eindelijk een rechts kabinet zou komen? :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 29 november 2010 @ 23:39:35 #161
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89326125
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef remlof het volgende:
Laat ze dat in Nederland ook alsjeblieft openbaar maken, dan wordt de ware aard van de PVV tenminste getoond.
[over LPF die volgens sommigen 'dan wel geld van lockheed zou krijgen' om de JSF te kopen]
Neeee, het is simpler, als wat jij denkt zo is, dan kan je dat op internet vinden, is lockheed martin namelijk verplicht te vermelden.
Dus bel je krant of redactie van je favo. tv programma en vraag hen desnoods dit na te zien. Is daar gewoon openbaar...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_89328275
Ik snap niet dat mensen zich nog opwinden over de draaiende PVV. Sinds 9 juni heeft de PVV dat veelvuldig gedaan. Eigenlijk heeft de PVV sinds 9 juni amper iets anders gepresteerd dan draaien en zich met dubieus gedrag van fractieleden bezighouden.

En de kiezers? Die vinden het geweldig en belonen de PVV met nog meer zetels. De PVV kan niks fout doen; elke draai levert ze juist zetels op, lijkt het wel.
  dinsdag 30 november 2010 @ 00:42:39 #163
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89328440
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 november 2010 00:37 schreef Boldface het volgende:
En de kiezers? Die vinden het geweldig en belonen de PVV met nog meer zetels. De PVV kan niks fout doen; elke draai levert ze juist zetels op, lijkt het wel.
Jij volgt de poll's niet goed...
En de PVV uitvergroters, oorlog verklaren aan de pvv e.d. tja, dAt helpt ze wEl.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_89328781
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 00:42 schreef fokthesystem het volgende:
Jij volgt de poll's niet goed... En de PVV uitvergroters, oorlog verklaren aan de pvv e.d. tja, dAt helpt ze wEl.
Typisch hoe het berichten van feitelijkheden over PVV-fractieleden wordt betiteld als "oorlog verklaren aan de PVV". Zegt eigenlijk best veel over die fractie.

Verder is er nu een kleine dip in de polls, maar de partij scoort nog steeds 3-4 zetels meer dan bij de verkiezingen. Wat ze hebben gepresteerd, is vooral: AOW-standpunt al na 1 dag laten varen, JSF 180-graden-draai, Wilders die preken in het buitenland voorrang geeft boven coalitieonderhandelingen en zo'n 7 kamerleden die in opspraak zijn geraakt.

Ten opzichte van 9 juni belonen kiezers deze onbetrouwbaarheid met extra zetels.
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:00:37 #165
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89328862
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 00:56 schreef Boldface het volgende:

Typisch hoe het berichten van feitelijkheden over PVV-fractieleden wordt betiteld als "oorlog verklaren aan de PVV". Zegt eigenlijk best veel over die fractie.
Ah wat handig, je miste de berichten rond de oorlogsverklaring van de pvda aan het adres van de pvv van enige weken her.

quote:
Verder is er nu een kleine dip in de polls, maar de partij scoort nog steeds 3-4 zetels meer dan bij de verkiezingen.
Protest stemmers voornamelijk, pvv ligt op de grond en de aloude pluchplakkers en hun media staan nu wel ineens dagelijks op om dag in dag uit te schoppen en hetzen en woorden wegen hoe iets simpels zo slecht mogelijk uit die woorden naar voren kan komen richting / in politiek-domme oren.
pi_89328998
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:00 schreef fokthesystem het volgende:
Ah wat handig, je miste de berichten rond de oorlogsverklaring van de pvda aan het adres van de pvv van enige weken her.
De PvdA heeft gesteld dat ze gingen benadrukken dat het nieuwe kabinet eigenlijk het kabinet-Wilders is. In bepaalde opzichten klopt dat. In andere opzichten is het vooral een CDA-kabinet. Dat politieke partijen elkaar bestrijden, is niks nieuws onder de zon, lijkt me.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:00 schreef fokthesystem het volgende:
Protest stemmers voornamelijk, pvv ligt op de grond en de aloude pluchplakkers en hun media staan nu wel ineens dagelijks op om dag in dag uit te schoppen en hetzen en woorden wegen hoe iets simpels zo slecht mogelijk uit die woorden naar voren kan komen richting / in politiek-domme oren.
Waartegen protesteren die extra stemmers dan in vredesnaam? Op basis waarvan zijn kiezers sinds 9 juni naar de PVV gegaan? En waarom zijn (gekozen) politici van andere partijen "plucheplakkers"? Is een veroordeeld persoon, die zijn verleden heeft verzwegen, maar vrolijk in de Tweede Kamer blijft zitten dat soms niet?

Maar los van de perikelen rondom de kamerleden: leg eens uit waarom kiezers het gedraai van de PVV belonen in plaats van bestraffen. De PVV doet heel andere dingen dan die ze tijdens de verkiezingscampagne beloofden. En nu kun je van de JSF nog zeggen dat het te maken heeft met de coalitie-onderhandelingen, maar het AOW-standpunt lag één dag na de verkiezingen al in de prullenbak. Lekker betrouwbaar, die PVV.
pi_89329108
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, en?

Heb je een goed plan om de VS overbodig te maken? Zo ja, deel het met ons.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:20:52 #168
104871 remlof
Europees federalist
pi_89329211
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:14 schreef waht het volgende:

[..]

Ja, en?

Heb je een goed plan om de VS overbodig te maken? Zo ja, deel het met ons.
De JSF is in ieder geval overbodig. We kunnen beter een Europees gevechtsvliegtuig aanschaffen. Daarmee stimuleren we onze eigen economie meer dan met verwachte tegenorders van de Amerikanen die zie toch niet nakomen, zie de F-16.
pi_89329299
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:20 schreef remlof het volgende:

[..]

De JSF is in ieder geval overbodig. We kunnen beter een Europees gevechtsvliegtuig aanschaffen. Daarmee stimuleren we onze eigen economie meer dan met verwachte tegenorders van de Amerikanen die zie toch niet nakomen, zie de F-16.
Europese gevechtsvliegtuigen zijn altijd het overwegen waard. Ware het niet dat het aanschaffen van de JSF voor dezelfde economische impuls kan zorgen, direct of indirect.

De informatie die Wikileaks het afgelopen jaar heeft gelekt maakt voor mij één ding glashelder: internationale politiek draait puur en alleen om eigen belang. Dus als wij de Amerikaanse economie helpen door daar vliegtuigen aan te schaffen krijgen wij daar iets voor terug. Uiteraard kan dat van alles zijn gezien de capaciteiten die de VS bezitten.
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:33:13 #170
104871 remlof
Europees federalist
pi_89329356
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:27 schreef waht het volgende:

[..]

Europese gevechtsvliegtuigen zijn altijd het overwegen waard. Ware het niet dat het aanschaffen van de JSF voor dezelfde economische impuls kan zorgen, direct of indirect.

De informatie die Wikileaks het afgelopen jaar heeft gelekt maakt voor mij één ding glashelder: internationale politiek draait puur en alleen om eigen belang. Dus als wij de Amerikaanse economie helpen door daar vliegtuigen aan te schaffen krijgen wij daar iets voor terug. Uiteraard kan dat van alles zijn gezien de capaciteiten die de VS bezitten.
Je zegt het zelf al: "internationale politiek draait puur en alleen om eigen belang". Dus reken er maar niet op dat wij terugkrijgen van de VS wat ze hebben beloofd in het geval wij de F-35 aanschaffen. Met de aanschaf van de F-16 was het precies hetzelfde, je zou toch denken dat we zouden leren van gemaakte fouten.
pi_89329614
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je gaat dreigen met moties van wantrouwen en het nu plots geen probleem vindt is dat iets anders dan onderhandelingsresultaat maar gewoon keihard draaien.

Behoorlijk inderdaad. Ik snapte daarom ook die reactie van Hernandez niet. De handtekening van de PVV staat immers niet onder het regeerakkoord.
pi_89329678
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al: "internationale politiek draait puur en alleen om eigen belang". Dus reken er maar niet op dat wij terugkrijgen van de VS wat ze hebben beloofd in het geval wij de F-35 aanschaffen. Met de aanschaf van de F-16 was het precies hetzelfde, je zou toch denken dat we zouden leren van gemaakte fouten.
Sinds de aanschaf van de F-16 mogen we nog altijd meeliften op de trein van de VS.

Maar eerlijk is eerlijk, het zou geen schande zijn om dat gevechtsvliegtuig van Europese makelij aan te schaffen. Net zo min als dat het een schande is dat we de JSF aanschaffen.
pi_89329698
Ah, het staat inderdaad wel op pagina 6 van de tweede financiële bijlage. Enorm sneaky tussengepropt, maar zo is het natuurlijk geen draai meer maar een resultaat van onderhandeling.
pi_89331292
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 02:05 schreef Friek_ het volgende:
Ah, het staat inderdaad wel op pagina 6 van de tweede financiële bijlage. Enorm sneaky tussengepropt, maar zo is het natuurlijk geen draai meer maar een resultaat van onderhandeling.
Als het odnerhandelbaar is moet je niet gaan dreigen met moties van wantrouwen :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 30 november 2010 @ 09:47:55 #175
104871 remlof
Europees federalist
pi_89332746
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 02:02 schreef waht het volgende:

[..]

Sinds de aanschaf van de F-16 mogen we nog altijd meeliften op de trein van de VS.
Dat mochten we ook al toen de KLu nog vooral met Britse toestellen vloog :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')