Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En zonder woorden toch?quote:Op maandag 29 november 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NOES, symp had een boek![]()
boek zonder naam
Het bleef zo lang rustig, dat ik dacht dat niemand hem vol wilde posten, dus offerde ik mezelf opquote:
dat weet ik niet, ik dacht dat er wel iets in stond.quote:
Snoepert...quote:Op maandag 29 november 2010 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik dacht dat er wel iets in stond.
goed plan... ff was afhalen en opvouwen zodat er nieuwe weer op kunnenquote:Op maandag 29 november 2010 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snoepert...
maar het is weer tijd om aan het werk te gaan
Wel makkelijk schrijven overigens, een boek zonder woorden... binnenkort eens een pak leeg A4-papier opsturen naar een uitgever, wordt vast een bestsellerquote:Op maandag 29 november 2010 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik dacht dat er wel iets in stond.
De Ultieme Verbeeldingquote:Op maandag 29 november 2010 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel makkelijk schrijven overigens, een boek zonder woorden... binnenkort eens een pak leeg A4-papier opsturen naar een uitgever, wordt vast een bestseller.
quote:Op maandag 29 november 2010 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snoepert...
maar het is weer tijd om aan het werk te gaan
quote:Op maandag 29 november 2010 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel makkelijk schrijven overigens, een boek zonder woorden... binnenkort eens een pak leeg A4-papier opsturen naar een uitgever, wordt vast een bestseller.
friemquote:
Ja hoor, ik ben nog jong dus ik herstel heel makkelijkquote:Op maandag 29 november 2010 09:12 schreef friemelaar het volgende:
Is iedereen alweer een beetje terug in zijn normale doen na de meet![]()
Ondanks de voorspellingen heeft het hier niet gesneeuwd
Maandag, whats more to sayquote:Op maandag 29 november 2010 09:12 schreef friemelaar het volgende:
Is iedereen alweer een beetje terug in zijn normale doen na de meet![]()
Ondanks de voorspellingen heeft het hier niet gesneeuwd
bedoel je daar wat meequote:Op maandag 29 november 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben nog jong dus ik herstel heel makkelijk
friem..quote:Op maandag 29 november 2010 09:19 schreef friemelaar het volgende:
Ik vindt het zo jammer dat ik er niet bij kon zijn .......
koek en zopie meet op het ijsquote:Op maandag 29 november 2010 09:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
friem..
de volgende meet zijn wij er ook bij !!
wanneer wordt de datum bekend gemaakt??
geen idee, ergens in het nieuwe jaar?quote:Op maandag 29 november 2010 09:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
friem..
de volgende meet zijn wij er ook bij !!
wanneer wordt de datum bekend gemaakt??
Die heb ik.quote:Op maandag 29 november 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NOES, symp had een boek![]()
boek zonder naam
Ik heb ook een cocktailboek van Enfequote:Op maandag 29 november 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pheno heeft een notitieboekje
En ik heb memoblaadjesquote:Op maandag 29 november 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pheno heeft een notitieboekje
Dat tasje stond je wel beeldigquote:Op maandag 29 november 2010 09:40 schreef pgrferrari het volgende:
En niet te vergeten een vrouwentasje met roze rozen en een roze flipflapspeeltje
lekker cocktailsquote:Op maandag 29 november 2010 09:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb ook een cocktailboek van Enfe
quote:Op maandag 29 november 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik heb memoblaadjes.
En net als Marijke een vaatwasser.
Tofquote:
klinkt legendarischquote:Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tof
Mompelt iets over harde cilinders, volle zakken, dozen, rubberluchten, Marijke die iedereen onderspoot enzo.
Je vergeet de druiper van fles nogquote:Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tof
Mompelt iets over harde cilinders, volle zakken, dozen, rubberluchten, Marijke die iedereen onderspoot enzo.
pas een bak gehadquote:
en haar poes die met de wurm van wok speeldequote:Op maandag 29 november 2010 09:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohja, en Marijkes goocheldoos die op jou lag.
Ja, en Pheno moest een grote doos achter ST haar rokje vandaan halenquote:Op maandag 29 november 2010 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
en haar poes die met de wurm van wok speelde
jaquote:Op maandag 29 november 2010 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
en haar poes die met de wurm van wok speelde
auwquote:Op maandag 29 november 2010 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Held![]()
![]()
Ohja en ik hing mijn zak in de thee
En hij was nog wel gewaarschuwd door Marijkequote:Op maandag 29 november 2010 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Het bekertje van Trev kromp gewoon![]()
Theewater was zo heet
Ik heet Phenoquote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Als je terug leest en je leest de crypto's van de meet. dan denk je echt van "Hmmm... ben ik nu in KPD beland? of is dat maar mijn eigen verbeelding?
"
Daarnaast werd heel erg rot wakker vandaag, ik keek op de wekker en dacht dat ik door mijn les was heen geslapen. meteen het rooster opzoeken. Blijkt dat ik pas om half 1 les heb. maar die stres die je in een keer vrijmaakt. Zo vlak nadat je wakker word.
Eerst maar even koffie.
Goedemorgen , MPG, Lovelylady , Ferrari, Damart en Aarti![]()
Goedemorgen cgmquote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Als je terug leest en je leest de crypto's van de meet. dan denk je echt van "Hmmm... ben ik nu in KPD beland? of is dat maar mijn eigen verbeelding?
"
Daarnaast werd heel erg rot wakker vandaag, ik keek op de wekker en dacht dat ik door mijn les was heen geslapen. meteen het rooster opzoeken. Blijkt dat ik pas om half 1 les heb. maar die stres die je in een keer vrijmaakt. Zo vlak nadat je wakker word.
Eerst maar even koffie.
cablekrulmasterquote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
"
Eerst maar even koffie.
quote:Op maandag 29 november 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen cgm.
Heb je nog wel een beetje kunnen slapen na de quiz waarin je als enige met een negatieve score eindigde?.
Uiteindelijk een hele goede avond gehadquote:Op maandag 29 november 2010 00:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nu ben ik gisteren jarig! Ah well... was ook druk voor mij
.
Had sjans in de kroeg in Groningen , tja had de laatste trein gemist naar hoogezand maar in Groningen dan maar de kroeg in. Vervolgens een heel leuk meisje tegen gekomen bleek ze lesbisch te zijn. althans dat zei ze ... iets in me zei dat ik keiharde burnout had gekregen.![]()
Shit happensbeter 100 keer proberen en flalen en 20x winnen (als ik geluk heb )dan nooit proberen :p.
Ik had voor de meet al een gezichtquote:Op maandag 29 november 2010 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
cablekrulmaster![]()
door de meet heeft opeens iedereen een gezicht
niet in mijn hoofdquote:Op maandag 29 november 2010 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had voor de meet al een gezicht
Ja, dan had je +7 ipv -6 gehadquote:Op maandag 29 november 2010 10:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Uiteindelijk een hele goede avond gehadHumeur was top , ondanks dat ik afgewezen ben.
De score kon me niet zo heel erg boeienAls ik niks had geantwoord had ik meer punten gehad
![]()
Mogguh Kabelquote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
"
Eerst maar even koffie.
ja, of jullie even rustig kunnen zijn nuquote:Op maandag 29 november 2010 10:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wij zitten allemaal in jou hoofd?
Het is tijd dat we de waarheid onder ogen komen, cgm, alleen wok bestaat, en wij bestaan uitsluitend omdat wij bestaan in de wereld die hij in zijn hoofd heeft bedacht.quote:Op maandag 29 november 2010 10:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wij zitten allemaal in jou hoofd?
quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is tijd dat we de waarheid onder ogen komen, cgm, alleen wok bestaat, en wij bestaan uitsluitend omdat wij bestaan in de wereld die hij in zijn hoofd heeft bedacht.
quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is tijd dat we de waarheid onder ogen komen, cgm, alleen wok bestaat, en wij bestaan uitsluitend omdat wij bestaan in de wereld die hij in zijn hoofd heeft bedacht.
Bedankt wok, dat je ook ST hebt bedachtquote:Op maandag 29 november 2010 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
bedank mij, anders denk ik je weg
quote:
quote:
quote:
Hoi snoetjesquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt wok, dat je ook ST hebt bedacht![]()
.
Dat is dan best veelquote:
Goedemorgenquote:
Nee, je hebt nog geen koffie rond laten gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, of jullie even rustig kunnen zijn nu
Dus eigenlijk zijn wij de stemmen in zijn hoofd. Vervolgens de vraag "lijd wok aan schizophrenie" want als wij bedachte stemmen zijn. die nadenken over schizophrenie is dat niet fucked up ? als je een stem in je hoofd bent die dat denkt.quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
als ik een stem in je hoofd ben is dat best moeilijk , je blijft maar aan me denkenquote:Op maandag 29 november 2010 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
bedank mij, anders denk ik je weg
de uitvoering had alleen wat beter gekundquote:Op maandag 29 november 2010 10:33 schreef DaMart het volgende:
.
quote:Op maandag 29 november 2010 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Dus eigenlijk zijn wij de stemmen in zijn hoofd. Vervolgens de vraag "lijd wok aan schizophrenie" want als wij bedachte stemmen zijn. die nadenken over schizophrenie is dat niet fucked up ? als je een stem in je hoofd bent die dat denkt.
Ja wat? Niet goed soms? NOU?quote:
Jawelquote:Op maandag 29 november 2010 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja wat? Niet goed soms? NOU?
morguhquote:
Hoi suikerbeeeeeeebquote:Op maandag 29 november 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi snoetjes![]()
* plopquote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, je hebt nog geen koffie rond laten gaan.![]()
schitzophenoquote:[..]
Dus eigenlijk zijn wij de stemmen in zijn hoofd. Vervolgens de vraag "lijd wok aan schizophrenie" want als wij bedachte stemmen zijn. die nadenken over schizophrenie is dat niet fucked up ? als je een stem in je hoofd bent die dat denkt.
Welnee, wok zijn fantasie heeft prima werk afgeleverd met jouquote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de uitvoering had alleen wat beter gekund![]()
niet mij nu gaan wissen hoor, wok
Alleen een beetje jammer dat ik de toeters en je feestmuts pas weer zag toen ik naar bed gingquote:Op maandag 29 november 2010 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik kan de meet in 1 woord samenvatten. "Verjaardagpartijtje"![]()
Met heel veel cadeau'sOuderwets zoals sinterklaas hoort te zijn
Haaaaaaaaaaaaaaai schattepatatjequote:
ik wilde taart met kaarsjesquote:Op maandag 29 november 2010 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ik de toeters en je feestmuts pas weer zag toen ik naar bed ging
heul nietquote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de uitvoering had alleen wat beter gekund![]()
niet mij nu gaan wissen hoor, wok
enferquote:
gierquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, wok zijn fantasie heeft prima werk afgeleverd met jou.
Dan ga ik woks fantasie wel even vragen of hij in het vervolg ook kan zorgen dat ik heel blijf.quote:Op maandag 29 november 2010 10:39 schreef DaMart het volgende:
Welnee, wok zijn fantasie heeft prima werk afgeleverd met jou.
ik besta niet meer , hallo? hallo??quote:
Sorry , vergeet dat ik zelf taart moet halenquote:Op maandag 29 november 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wilde taart met kaarsjes
mijn gedicht klopte niet meer
geeft niets, want jouw gedicht was toch wel geweldigquote:Op maandag 29 november 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik wilde taart met kaarsjes
mijn gedicht klopte niet meer
'Smoel houwe en maffenquote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, of jullie even rustig kunnen zijn nu
Ik hoorde ook nog dat iemands been in de weg lagquote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga ik woks fantasie wel even vragen of hij in het vervolg ook kan zorgen dat ik heel blijf.
* suikertaartje mompelt iets met katten en een vogel en een arm er tussen, tijdens het bed opmaken een vinger openhalen en dat niet doorhebben (fijn, zo'n schoon bed) en schouderspieren die duidelijk laten merken dat ze er zijn en het daar niet mee eens zijn
Hoe weet jij nou wiens been vannacht waar lag bij mij thuis?quote:Op maandag 29 november 2010 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hoorde ook nog dat iemands been in de weg lag
nouuu geweldig...quote:Op maandag 29 november 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niets, want jouw gedicht was toch wel geweldig![]()
![]()
laat maar eens zien danquote:Op maandag 29 november 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouuu geweldig...
Oh als mensen em nog willen terug lezen, hoor ik dat wel
Die prijs is ook smerigquote:Op maandag 29 november 2010 10:42 schreef Klonk het volgende:
terug van fietsen, koud buiten
dacht trouwens slim te zijn en nog ff een sneeuwschuiver te scoren, dus ik naar de boerenbond en die hadden een sneeuwschuiver voor 15 euro
ik maak er zelf wel eentje van een plank...
Ach dat gebeurt =).quote:Op maandag 29 november 2010 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
Alleen een beetje jammer dat ik de toeters en je feestmuts pas weer zag toen ik naar bed ging
klonkquote:Op maandag 29 november 2010 10:42 schreef Klonk het volgende:
terug van fietsen, koud buiten
dacht trouwens slim te zijn en nog ff een sneeuwschuiver te scoren, dus ik naar de boerenbond en die hadden een sneeuwschuiver voor 15 euro
ik maak er zelf wel eentje van een plank...
Pgrquote:
taartjequote:
Giertjequote:
Ik had het over de meet schat.quote:Op maandag 29 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wiens been vannacht waar lag bij mij thuis?
ik heb geen piquote:Op maandag 29 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hee,MPG is er, dus is er ook een pi![]()
Heb je de samenvatting gelezenquote:Op maandag 29 november 2010 10:47 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen, leuk om te lezen dat de meet erg tof was
quote:Op maandag 29 november 2010 10:50 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben ff naar de fysio, tot straks
Ben jij er een volgende keer wel bij?quote:Op maandag 29 november 2010 10:47 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen, leuk om te lezen dat de meet erg tof was
laters enferquote:Op maandag 29 november 2010 10:50 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben ff naar de fysio, tot straks
die was natuurlijk eerst 5 euro, maar voor sukkels als ik hebben ze prijs op de dag dat het sneeuw nog ff opgeschroefd...quote:
DMquote:
Hopelijkquote:Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben jij er een volgende keer wel bij?
jawelquote:Op maandag 29 november 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouuu geweldig...
Oh als mensen em nog willen terug lezen, hoor ik dat wel
had je best kunnen doen vind em wel leuk bedachtquote:Op maandag 29 november 2010 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt een pm
maar ik dacht kan em net zo goed hier neerzetten
whut, is er een KSC meet geweestquote:Op maandag 29 november 2010 10:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had het over de meet schat.
Wat wurm.o.k. zegt!quote:Op maandag 29 november 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel![]()
zowel geweldig als dat ik hem terug wil lezen
quote:
sneeuw?quote:Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
die was natuurlijk eerst 5 euro, maar voor sukkels als ik hebben ze prijs op de dag dat het sneeuw nog ff opgeschroefd...
wokquote:
dan is het onmogelijke gebeurtquote:Op maandag 29 november 2010 10:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hij was nog gezellig ook nog
Natuuelijk gelezenquote:Op maandag 29 november 2010 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je de samenvatting gelezen?:
Iets over harde cilinders, volle zakken, dozen, rubberluchten, Marijke die iedereen onderspoot, Fles had een druipert, de goocheldoos van Marijke lag op MPG, poes van Marijke speelde met wok zijn worm etc. etc.
wat zullen jouw sinterklaasgedichten mooi zijnquote:Op maandag 29 november 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
Beste Koffie-vriendjes
Toen ik voor het eerst in de KSC kwam posten
Samen met Trev en nog een paar, ik weet het nog heel goed
Wilde ik wel met koffie toasten
Maar een warm ontvangst kwam niet in overvloed
Maar doorzetter als ik ben werd ik uiteindelijk met open armen ontvangen
Suikertaartje is de flirt van KSC dat merk je meteen
Marijke houdt niet zo van behangen
Die schildert er gewoon overheen
Meneer Fles houdt heel erg veel van treinen
Damart ken ik niet zo heel erg goed dus ik weet niet wat hij leuk vindt
Minitaartje houdt wel van rozijnen
En ook Zuster Merel wordt erg bemind
Dan hebben we nog pgrferrari, wie verzint nou zo'n naam
Behalve als je gek van auto's bent
En wel.ok met zijn goddelijke lichaam
En Pezu? Tsja die is gewoon erg verwend
Maar net als iedereen, een lieverd op zijn tijd
Dan hebben we de modjes nog met hun aparte kleurtjes
Pheno Sym, en EmPeeGee en al hun wijsheid
En hun vrolijke humeurtjes
Dan blijft er 1tje over, een naam waar je bijna niet op rijmen kan
Cablegunmaster is morgen jarig, en dat vieren wij
Met misschien een taart met kaarsjes wat vind je daar nou van?
Wij van de KSC zijn (bijna) allemaal van de partij
mooi gedicht lovelyquote:Op maandag 29 november 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
Beste Koffie-vriendjes
Toen ik voor het eerst in de KSC kwam posten
Samen met Trev en nog een paar, ik weet het nog heel goed
Wilde ik wel met koffie toasten
Maar een warm ontvangst kwam niet in overvloed
Maar doorzetter als ik ben werd ik uiteindelijk met open armen ontvangen
Suikertaartje is de flirt van KSC dat merk je meteen
Marijke houdt niet zo van behangen
Die schildert er gewoon overheen
Meneer Fles houdt heel erg veel van treinen
Damart ken ik niet zo heel erg goed dus ik weet niet wat hij leuk vindt
Minitaartje houdt wel van rozijnen
En ook Zuster Merel wordt erg bemind
Dan hebben we nog pgrferrari, wie verzint nou zo'n naam
Behalve als je gek van auto's bent
En wel.ok met zijn goddelijke lichaam
En Pezu? Tsja die is gewoon erg verwend
Maar net als iedereen, een lieverd op zijn tijd
Dan hebben we de modjes nog met hun aparte kleurtjes
Pheno Sym, en EmPeeGee en al hun wijsheid
En hun vrolijke humeurtjes
Dan blijft er 1tje over, een naam waar je bijna niet op rijmen kan
Cablegunmaster is morgen jarig, en dat vieren wij
Met misschien een taart met kaarsjes wat vind je daar nou van?
Wij van de KSC zijn (bijna) allemaal van de partij
quote:Op maandag 29 november 2010 10:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuuelijk gelezenbehoorlijk cryptisch, wel leuk.
@Damart En als het mogelijk is, ben ik er de volgende keer bij
daar woon ik nietquote:
mwah de kinderen snappen nog niet zo van gedichten hoorquote:Op maandag 29 november 2010 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat zullen jouw sinterklaasgedichten mooi zijn
dank jequote:
ik nietquote:Op maandag 29 november 2010 10:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had het over de meet schat.
de volgende keer is dichtbijquote:Op maandag 29 november 2010 10:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuuelijk gelezenbehoorlijk cryptisch, wel leuk.
@Damart En als het mogelijk is, ben ik er de volgende keer bij
ik werd er dit keer zelf ook gewoon bijna misselijk vanquote:
En anders is hij wellicht alsnog dichtbij, bij mijquote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de volgende keer is dichtbij![]()
bij mij (hoop ik)
Geen bi met meneer taart vandaag?quote:Op maandag 29 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hee,MPG is er, dus is er ook een pi![]()
quote:
Dat zou gezellig zijnquote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de volgende keer is dichtbij![]()
bij mij (hoop ik)
Nog nietquote:
Ik ben voorquote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Al hoe groot mijn maaginhoud wel niet kan zijn, is het ook weleens fijn om ontbijt te eten.
Dus ontbijt en koffie voor ieder die meekomt.
Een beetje frisse lucht is altijd goed, natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Maar zometeen mag de tampon weer uit zijn neus, dus wie weet...
Hij denkt zelf dat hij daarna nog even de stad in gaat
dat probleem heb ik ookquote:Op maandag 29 november 2010 11:04 schreef Aarti het volgende:
Mensen vragen me wat ik voor mn verjaardag wil, en ik kan niks bedenken.
wat een zegening, ik heb alles wat ik wil
wanneer is die jarig dan?quote:Op maandag 29 november 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet ook nog een kadootje voor mijn vriendje bedenken
wanneer is ie jarig?quote:Op maandag 29 november 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet ook nog een kadootje voor mijn vriendje bedenken
17 decemberquote:
Ik kan 11 maanden per jaar iets bedenken, behalve de maand voordat ik jarig benquote:Op maandag 29 november 2010 11:04 schreef Aarti het volgende:
Mensen vragen me wat ik voor mn verjaardag wil, en ik kan niks bedenken.
wat een zegening, ik heb alles wat ik wil
ok dan heb je nog eventjesquote:
ik morgenquote:
ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan 11 maanden per jaar iets bedenken, behalve de maand voordat ik jarig ben
en ook gewoon niet opschrijven he, en je voornemen om dat het komende jaar wel te doen, maar weer gewoon niet doenquote:
we zijn net een weekendje weg geweestquote:Op maandag 29 november 2010 11:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
ok dan heb je nog eventjes
heb je al een idee wat je wil kopen? iets tastbaars? een weekendje weg is ook leuk!
quote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef pgrferrari het volgende:
Damart, kun je de kleurplaat ff PM'en?
quote:Op maandag 29 november 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ook gewoon niet opschrijven he, en je voornemen om dat het komende jaar wel te doen, maar weer gewoon niet doen
ik de 16dequote:
je hoeft niet perse (ver) weg toch? kan die kleine (of heb je er meer?) uit logeren? dan organiseer je een liefdesavondje thuis met zn tweeen? date nightquote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we zijn net een weekendje weg geweest
en zoveel geld heb ik nu ook weer niet
Alhoewel ik wel heel graag een keer met zijn 2tjes weg zou willen
quote:Op maandag 29 november 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
ik zie net Fles in een fotoboek van iemand anders
ik heb er 2 en die kunnen heus wel een keer logeren hoorquote:Op maandag 29 november 2010 11:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
je hoeft niet perse (ver) weg toch? kan die kleine (of heb je er meer?) uit logeren? dan organiseer je een liefdesavondje thuis met zn tweeen? date night
Als Fles tijd heeftquote:Op maandag 29 november 2010 11:12 schreef pgrferrari het volgende:
Wanneer krijgen wij de foto's die Fles gemaakt heeft?
Haha je zei zak.quote:Op maandag 29 november 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik heb geen zak zin om vandaag iets te doen
Ik wou gaan stakenquote:Op maandag 29 november 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik heb geen zak zin om vandaag iets te doen
Fijnquote:Op maandag 29 november 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:ik zie net Fles in een fotoboek van iemand anders
misschien wel...hoe oud word jij morgen?quote:
trevquote:
flesquote:
Hey PGRquote:
Morge LLquote:Op maandag 29 november 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lui ja... kom je nu pas uit je nest?
Lekker luiquote:
18quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien wel...hoe oud word jij morgen?
Zekerquote:Op maandag 29 november 2010 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
ohja fuck
moet zo naar school
[..]
Lekker lui![]()
ik moet me zo maar eens gaan aankleden en dan naar beneden gaanquote:Op maandag 29 november 2010 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
ohja fuck
moet zo naar school
[..]
Lekker lui![]()
Ha! Zie je wel, het ligt niet aan mijquote:Op maandag 29 november 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik werd er dit keer zelf ook gewoon bijna misselijk van
Hey CGMquote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
SuikerMam!. Ferrari pakt mijn leeftijd af
.
Ik heet Pheno!!!!!quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
.
Ja maar je was voor het weekend ook al niet lekker enzo, en een paar rotte nachten en de meet erbij....quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zekermaar ik denk dat ik de slaap ook wel nodig had
au. wat een vraag.quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien wel...hoe oud word jij morgen?
nou, ik werd toevallig de 16e 30, dus ik mag dat dan best vragenquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar je was voor het weekend ook al niet lekker enzo, en een paar rotte nachten en de meet erbij....
Heb jij nou nog steeds niet leren delen?quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
.
Hhihiquote:Op maandag 29 november 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij nou nog steeds niet leren delen?![]()
En zuipen kan je ook al niet hoorde ik net..schande!
Dat laatste leert sympapa hem welquote:Op maandag 29 november 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje , eeuhm... samenvatting verjaardag: afgewezen door een meid die lesbisch bleek te zijn. veel gerookt. amper gezopen (Want dat kan ik niet) Vervolgens proberen te gamen op een pc die linux draaitquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Suikerma en Sympapaquote:
EHBOquote:
Alle meeters hebben een PMquote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef pgrferrari het volgende:
Damart, kun je de kleurplaat ff PM'en?
whut?quote:
hier ook geen sneeuw gelukkigquote:Op maandag 29 november 2010 11:39 schreef Flippiee het volgende:
Hier is het alleen ijskoud maar geen sneeuw
hier verwachten ze vanmiddag de sneeuwquote:
hier is het buiten -2quote:Op maandag 29 november 2010 11:39 schreef Flippiee het volgende:
Hier is het alleen ijskoud maar geen sneeuw
Ik gok dat het hier niet veel van verschiltquote:
iddquote:Op maandag 29 november 2010 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gok dat het hier niet veel van verschilt
Wel fijn dat je ketel het weer doet, rond deze tijd
Ja dan welquote:Op maandag 29 november 2010 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
en helemaal fijn omdat we vanmiddag in het appartement moeten gaan schilderen![]()
is wel zo fijn als het daarbinnen ook warm is
woonkamer, slaapkamer en keuken.quote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan welWat ga je precies schilderen (woonkamer, slaapkamer..?) En welke kleur(en)?
Zo pittige klus, en wit is wel mooo neutraalquote:Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
woonkamer, slaapkamer en keuken.
alles wordt wit geschilderd met ruwer
Ohnoes. Was ist los?quote:
pfoeh jij liever dan ikquote:Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
woonkamer, slaapkamer en keuken.
alles wordt wit geschilderd met ruwer
Mooi op tijd voor de lunchquote:
flesquote:
wij verwachten het hier vanmiddagquote:
kom maar halen, heb al genoeg gefietst voor vandaagquote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stuur je sneeuw maar hier heen
[..]
Hey Fles
ik zal het meteen doorsturenquote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stuur je sneeuw maar hier heen
[..]
Hey Fles
het motsneeuwt hier, en idd de rest komt vanmiddag jaquote:Op maandag 29 november 2010 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij verwachten het hier vanmiddag
Hier ook motsneeuw... en zoals MPG zou zeggen:'Ik mot helemaal geen sneeuw!'.quote:Op maandag 29 november 2010 11:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
het motsneeuwt hier, en idd de rest komt vanmiddag ja
als jij nou het meeste daar houdt, valt er hier een stuk minderquote:Op maandag 29 november 2010 11:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
het motsneeuwt hier, en idd de rest komt vanmiddag ja
pas jij dan wel op in de busquote:Op maandag 29 november 2010 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
het zal hier zo ook wel gaan sneeuwen denk ik
ik zat net hetzelfde te denken maar dan andersomquote:Op maandag 29 november 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij nou het meeste daar houdt, valt er hier een stuk minder
mijn idee vind ik toch beterquote:Op maandag 29 november 2010 12:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zat net hetzelfde te denken maar dan andersom
smakelijk trevquote:
ik moet alles op de fiets doen, en ik heb er net nieuwe banden onder laten zetten, en ja, die hebben niet zoveel profielquote:Op maandag 29 november 2010 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn idee vind ik toch beter
Heb jij ook winterbanden?quote:Op maandag 29 november 2010 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet alles op de fiets doen, en ik heb er net nieuwe banden onder laten zetten, en ja, die hebben niet zoveel profiel
quote:Op maandag 29 november 2010 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet alles op de fiets doen, en ik heb er net nieuwe banden onder laten zetten, en ja, die hebben niet zoveel profiel
quote:
Dat wordt dus sneeuwkettingen leggen!quote:Op maandag 29 november 2010 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kiek moarquote:Op maandag 29 november 2010 12:00 schreef pgrferrari het volgende:
Fles, ik stuur je foto vanmiddag wel.
Mjaquote:Op maandag 29 november 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas jij dan wel op in de bus
Ohbah, sterktequote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi vanuit het ziekenhuisWeer een nabloeding
Oh noesquote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Let op je taalgebruik Enfe, zulke woorden gebruik ik ook nooitquote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef Enfermera het volgende:
Jeuj, ik word donderdag weer gekraakt door de fysioHelaas wel vroeg, fucking half 9 een afspraak
Het is een kutdingquote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die vrouw gister over de OV-chipkaart.
Was wel leuk
dat is wel vroeg ja maar wel beter dat het al zo snel kanquote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef Enfermera het volgende:
Jeuj, ik word donderdag weer gekraakt door de fysioHelaas wel vroeg, fucking half 9 een afspraak
sterkte STquote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 12:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Let op je taalgebruik Enfe, zulke woorden gebruik ik ook nooit
Ja iddquote:Op maandag 29 november 2010 12:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel vroeg ja maar wel beter dat het al zo snel kan
Neehoor, ik reis nog steeds gratisquote:
enferquote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef Enfermera het volgende:
het is warm en vochtigquote:
dat zou geen slecht idee zijn geweest, iets meer profiel dan ik nu hebquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 12:26 schreef wel.o.k het volgende:
WTF http://www.nu.nl/binnenla(...)storen-tv-avond.html
Ja idd. En ga vrijdag de nacht in dus ik wilde eik in de middag, mja. Helaasch.quote:
ohnoes! Sterkte!quote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
kook ze klonkquote:
oh noesssss!!! not againzquote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
bazentopicquote:Op maandag 29 november 2010 12:35 schreef pgrferrari het volgende:
Voor degene die dit topic nog niet gezien hebben:
Wat nu?
![]()
troll topicquote:Op maandag 29 november 2010 12:35 schreef pgrferrari het volgende:
Wat nu?
![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 12:35 schreef pgrferrari het volgende:
Wat nu?
![]()
ik wil oookquote:Op maandag 29 november 2010 12:37 schreef Trevland het volgende:
Dat was lekkeren het sneeuwt hier nu
hou het maar lekker bij jouquote:Op maandag 29 november 2010 12:37 schreef Trevland het volgende:
Dat was lekkeren het sneeuwt hier nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |