Ik heb ook een cocktailboek van Enfequote:Op maandag 29 november 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pheno heeft een notitieboekje
En ik heb memoblaadjesquote:Op maandag 29 november 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pheno heeft een notitieboekje
Dat tasje stond je wel beeldigquote:Op maandag 29 november 2010 09:40 schreef pgrferrari het volgende:
En niet te vergeten een vrouwentasje met roze rozen en een roze flipflapspeeltje
lekker cocktailsquote:Op maandag 29 november 2010 09:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb ook een cocktailboek van Enfe
quote:Op maandag 29 november 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik heb memoblaadjes.
En net als Marijke een vaatwasser.
Tofquote:
klinkt legendarischquote:Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tof
Mompelt iets over harde cilinders, volle zakken, dozen, rubberluchten, Marijke die iedereen onderspoot enzo.
Je vergeet de druiper van fles nogquote:Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tof
Mompelt iets over harde cilinders, volle zakken, dozen, rubberluchten, Marijke die iedereen onderspoot enzo.
pas een bak gehadquote:
en haar poes die met de wurm van wok speeldequote:Op maandag 29 november 2010 09:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohja, en Marijkes goocheldoos die op jou lag.
Ja, en Pheno moest een grote doos achter ST haar rokje vandaan halenquote:Op maandag 29 november 2010 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
en haar poes die met de wurm van wok speelde
jaquote:Op maandag 29 november 2010 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
en haar poes die met de wurm van wok speelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |