Op dat zwembad na gebeurt mij dat elke dagquote:Op maandag 29 november 2010 08:35 schreef DaMart het volgende:
Wat was ik gisterenochtend trouwens blij dat ik nog steeds bij Marijke thuis was. Toen ik toch even in slaap viel, droomde ik dat ik stiekem was weggegaan en stond ik ineens in een zwembad tussen bejaarden die in mijn wang knepen.
Inderdaadquote:
ik had laatst poep onder mijn schoen, mensenpoep, daar ga je pas raar van dromenquote:Op maandag 29 november 2010 08:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op dat zwembad na gebeurt mij dat elke dag
Oh, dat ken ik wel hoorquote:Op maandag 29 november 2010 08:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had laatst poep onder mijn schoen, mensenpoep, daar ga je pas raar van dromen
mag ik me aan je opwarmen beertje?quote:
Arme jij... heb je geen blauwe wangen?quote:Op maandag 29 november 2010 08:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op dat zwembad na gebeurt mij dat elke dag
Zet de verwarming aan... of word je onder je kin gekieteld en ben je aan het spinnen?quote:
Zit eelt op inmiddelsquote:Op maandag 29 november 2010 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij... heb je geen blauwe wangen?.
[..]
Zet de verwarming aan... of word je onder je kin gekieteld en ben je aan het spinnen?.
verwarming aanquote:Op maandag 29 november 2010 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij... heb je geen blauwe wangen?.
[..]
Zet de verwarming aan... of word je onder je kin gekieteld en ben je aan het spinnen?.
gekken werken met gekken hoorde ik een collega laatst zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 08:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel hoor![]()
Tja, wij hebben leuk (en een beetje gek) werk
Is ook wel zoquote:Op maandag 29 november 2010 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
gekken werken met gekken hoorde ik een collega laatst zeggen
quote:
aanstellerquote:
wok... je bent toch niet gaan voorlezen hea...quote:Op maandag 29 november 2010 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aanstellerhad je maar niet naast suikertaartje moeten gaan liggen...
Aan de andere kant, als je naast mij had gelegen .....![]()
gevoelsmatig.....quote:
dat had een oplossing kunnen zijn, mijn kant van het luchtbed was lekquote:Op maandag 29 november 2010 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aanstellerhad je maar niet naast suikertaartje moeten gaan liggen...
Aan de andere kant, als je naast mij had gelegen .....![]()
het was een verzonnen verhaaltje, boekje vergetenquote:Op maandag 29 november 2010 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wok... je bent toch niet gaan voorlezen hea...
Toch jammer dat Enfermera niet bleef slapen, dan had je kunnen vragen of je een boekje mocht lenenquote:Op maandag 29 november 2010 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
het was een verzonnen verhaaltje, boekje vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |