ik sta nu in de wachtquote:Op maandag 29 november 2010 08:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah er zijn nog 965 wachtende voor u en ze stotteren allemaal
Hoes't met poes?
Ah, dat is al ietsquote:Op maandag 29 november 2010 08:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik sta nu in de wacht
de kat leeft nog(kan pas half 9 de dierenarts bellen )
duckiequote:
ja, dat was geluktquote:Op maandag 29 november 2010 08:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb me net als maatje aangebodenEn zal nog even naar wat speelgoed kijken, volgens mij heb ik nog wel wat
En goedemorgen Pien
[..]
Goedemorgen wokje![]()
Helemaal goed thuis gekomen gister?
En goedemorgen Klonk
oh, dat bellen gaat heel goedquote:Op maandag 29 november 2010 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Wok![]()
Ja heb gekikkerwipt
Maandagochtend en de dokter bellenWhat was I thinking
dat is zo klote, die laatste 10 minuten, weet er alles van...quote:Op maandag 29 november 2010 08:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik sta nu in de wacht
de kat leeft nog(kan pas half 9 de dierenarts bellen )
als een kat van mij ook maar snuffelt is alles een levensbedreigende situatiequote:Op maandag 29 november 2010 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
voor een levensbedreigende situatie toets een 1
Ik ken inmiddels het verhaaltje van het antwoord apparaat van de huisarts uit m'n hoofdquote:Op maandag 29 november 2010 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
voor een levensbedreigende situatie toets een 1
ik moest de dokter voor mezelf bellenquote:Op maandag 29 november 2010 08:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
als een kat van mij ook maar snuffelt is alles een levensbedreigende situatie
ik ben geen oude lul maar vroeger werd er wel meer betere muziek gemaakt die bekender werd en daardoor meer blijft hangen.quote:Op maandag 29 november 2010 07:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. bohemian rapsody is toch een beetje overrasted..
overigens vind ik de top 2000 wel een beetje een oude-lullenlijst..
ik heb altijd het idee dat het overgrote deel van de stemmers geboren zijn tussen 1940 en 1960.. en dat ze hun "wilde jaren" met kerst nog eens over willen doen..
ik bedoel serieus.. bekijk de jaartallen van de nummmers eens.. op welke plaats staat het eerste nummer uit de periode 2000-2010??
( en kom nou niet aan met "vroegah maakten ze tenminste nog goede muziek", want dan maak je juist m'n punt)
beter dat je ze niet omwisselt danquote:Op maandag 29 november 2010 08:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moest de dokter voor mezelf bellen![]()
de dierenarts kan ik pas om half 9 bellen
Ik ben goed beziggeweest gisterenquote:
Lang geleden dat ik daar een eervolle vermelding heb gekregenquote:
op een spijkerbed slaap je nog beter dan een half opgepompt luchtbedquote:Op maandag 29 november 2010 08:23 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
.
Heb nu een stuk beter geslapen dan op mijn niet helemaal goed opgepompte luchtbed.
Ik vrees het ook ja. Ik dacht dat mijn bed hard was, maar toen ik me 's nachts wilde omdraaien, lag ik in een kuil en klotste het hele bed alsof ik op een waterbed lagquote:Op maandag 29 november 2010 08:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
op een spijkerbed slaap je nog beter dan een half opgepompt luchtbed
hoe krijg je water op je luchtbed, tena vergeten?quote:Op maandag 29 november 2010 08:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja. Ik dacht dat mijn bed hard was, maar toen ik me 's nachts wilde omdraaien, lag ik in een kuil en klotste het hele bed alsof ik op een waterbed lag.
Daarom altijd even op 't midden van je luchtbed gaan zitten als je dénkt dat ie vol isquote:Op maandag 29 november 2010 08:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja. Ik dacht dat mijn bed hard was, maar toen ik me 's nachts wilde omdraaien, lag ik in een kuil en klotste het hele bed alsof ik op een waterbed lag.
HEt voelde aan als een waterbed, maar het was gewoon een tekort aan luchtquote:Op maandag 29 november 2010 08:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe krijg je water op je luchtbed, tena vergeten?
Ja, dat is een goede les voor de volgende keer. Kun je nagaan hoe vaak ik dat luchtbed gebruikquote:Op maandag 29 november 2010 08:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daarom altijd even op 't midden van je luchtbed gaan zitten als je dénkt dat ie vol is
Tja, ik heb veel gekampeerdquote:Op maandag 29 november 2010 08:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
HEt voelde aan als een waterbed, maar het was gewoon een tekort aan lucht.
[..]
Ja, dat is een goede les voor de volgende keer. Kun je nagaan hoe vaak ik dat luchtbed gebruik.
quote:Op maandag 29 november 2010 08:23 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
.
Heb nu een stuk beter geslapen dan op mijn niet helemaal goed opgepompte luchtbed.
Ik hou niet zo van kamperenquote:
Is leukquote:Op maandag 29 november 2010 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kamperen.
En de laatste keer dat het luchtbed gebruikt werd, pompte degene die hem nodig had hem op.
Op dat zwembad na gebeurt mij dat elke dagquote:Op maandag 29 november 2010 08:35 schreef DaMart het volgende:
Wat was ik gisterenochtend trouwens blij dat ik nog steeds bij Marijke thuis was. Toen ik toch even in slaap viel, droomde ik dat ik stiekem was weggegaan en stond ik ineens in een zwembad tussen bejaarden die in mijn wang knepen.
Inderdaadquote:
ik had laatst poep onder mijn schoen, mensenpoep, daar ga je pas raar van dromenquote:Op maandag 29 november 2010 08:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op dat zwembad na gebeurt mij dat elke dag
Oh, dat ken ik wel hoorquote:Op maandag 29 november 2010 08:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had laatst poep onder mijn schoen, mensenpoep, daar ga je pas raar van dromen
mag ik me aan je opwarmen beertje?quote:
Arme jij... heb je geen blauwe wangen?quote:Op maandag 29 november 2010 08:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op dat zwembad na gebeurt mij dat elke dag
Zet de verwarming aan... of word je onder je kin gekieteld en ben je aan het spinnen?quote:
Zit eelt op inmiddelsquote:Op maandag 29 november 2010 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij... heb je geen blauwe wangen?.
[..]
Zet de verwarming aan... of word je onder je kin gekieteld en ben je aan het spinnen?.
verwarming aanquote:Op maandag 29 november 2010 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij... heb je geen blauwe wangen?.
[..]
Zet de verwarming aan... of word je onder je kin gekieteld en ben je aan het spinnen?.
gekken werken met gekken hoorde ik een collega laatst zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 08:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel hoor![]()
Tja, wij hebben leuk (en een beetje gek) werk
Is ook wel zoquote:Op maandag 29 november 2010 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
gekken werken met gekken hoorde ik een collega laatst zeggen
quote:
aanstellerquote:
wok... je bent toch niet gaan voorlezen hea...quote:Op maandag 29 november 2010 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aanstellerhad je maar niet naast suikertaartje moeten gaan liggen...
Aan de andere kant, als je naast mij had gelegen .....![]()
gevoelsmatig.....quote:
dat had een oplossing kunnen zijn, mijn kant van het luchtbed was lekquote:Op maandag 29 november 2010 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aanstellerhad je maar niet naast suikertaartje moeten gaan liggen...
Aan de andere kant, als je naast mij had gelegen .....![]()
het was een verzonnen verhaaltje, boekje vergetenquote:Op maandag 29 november 2010 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wok... je bent toch niet gaan voorlezen hea...
Toch jammer dat Enfermera niet bleef slapen, dan had je kunnen vragen of je een boekje mocht lenenquote:Op maandag 29 november 2010 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
het was een verzonnen verhaaltje, boekje vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |