'Smoel houwe en maffenquote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, of jullie even rustig kunnen zijn nu
Ik hoorde ook nog dat iemands been in de weg lagquote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga ik woks fantasie wel even vragen of hij in het vervolg ook kan zorgen dat ik heel blijf.
* suikertaartje mompelt iets met katten en een vogel en een arm er tussen, tijdens het bed opmaken een vinger openhalen en dat niet doorhebben (fijn, zo'n schoon bed) en schouderspieren die duidelijk laten merken dat ze er zijn en het daar niet mee eens zijn
Hoe weet jij nou wiens been vannacht waar lag bij mij thuis?quote:Op maandag 29 november 2010 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hoorde ook nog dat iemands been in de weg lag
nouuu geweldig...quote:Op maandag 29 november 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niets, want jouw gedicht was toch wel geweldig![]()
![]()
laat maar eens zien danquote:Op maandag 29 november 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouuu geweldig...
Oh als mensen em nog willen terug lezen, hoor ik dat wel
Die prijs is ook smerigquote:Op maandag 29 november 2010 10:42 schreef Klonk het volgende:
terug van fietsen, koud buiten
dacht trouwens slim te zijn en nog ff een sneeuwschuiver te scoren, dus ik naar de boerenbond en die hadden een sneeuwschuiver voor 15 euro
ik maak er zelf wel eentje van een plank...
Ach dat gebeurt =).quote:Op maandag 29 november 2010 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
Alleen een beetje jammer dat ik de toeters en je feestmuts pas weer zag toen ik naar bed ging
klonkquote:Op maandag 29 november 2010 10:42 schreef Klonk het volgende:
terug van fietsen, koud buiten
dacht trouwens slim te zijn en nog ff een sneeuwschuiver te scoren, dus ik naar de boerenbond en die hadden een sneeuwschuiver voor 15 euro
ik maak er zelf wel eentje van een plank...
Pgrquote:
taartjequote:
Giertjequote:
Ik had het over de meet schat.quote:Op maandag 29 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wiens been vannacht waar lag bij mij thuis?
ik heb geen piquote:Op maandag 29 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hee,MPG is er, dus is er ook een pi![]()
Heb je de samenvatting gelezenquote:Op maandag 29 november 2010 10:47 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen, leuk om te lezen dat de meet erg tof was
quote:Op maandag 29 november 2010 10:50 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben ff naar de fysio, tot straks
Ben jij er een volgende keer wel bij?quote:Op maandag 29 november 2010 10:47 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen, leuk om te lezen dat de meet erg tof was
laters enferquote:Op maandag 29 november 2010 10:50 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben ff naar de fysio, tot straks
die was natuurlijk eerst 5 euro, maar voor sukkels als ik hebben ze prijs op de dag dat het sneeuw nog ff opgeschroefd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |