je hoeft niet perse (ver) weg toch? kan die kleine (of heb je er meer?) uit logeren? dan organiseer je een liefdesavondje thuis met zn tweeen? date nightquote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we zijn net een weekendje weg geweest
en zoveel geld heb ik nu ook weer niet
Alhoewel ik wel heel graag een keer met zijn 2tjes weg zou willen
quote:Op maandag 29 november 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
ik zie net Fles in een fotoboek van iemand anders
ik heb er 2 en die kunnen heus wel een keer logeren hoorquote:Op maandag 29 november 2010 11:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
je hoeft niet perse (ver) weg toch? kan die kleine (of heb je er meer?) uit logeren? dan organiseer je een liefdesavondje thuis met zn tweeen? date night
Als Fles tijd heeftquote:Op maandag 29 november 2010 11:12 schreef pgrferrari het volgende:
Wanneer krijgen wij de foto's die Fles gemaakt heeft?
Haha je zei zak.quote:Op maandag 29 november 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik heb geen zak zin om vandaag iets te doen
Ik wou gaan stakenquote:Op maandag 29 november 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik heb geen zak zin om vandaag iets te doen
Fijnquote:Op maandag 29 november 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:ik zie net Fles in een fotoboek van iemand anders
misschien wel...hoe oud word jij morgen?quote:
trevquote:
flesquote:
Hey PGRquote:
Morge LLquote:Op maandag 29 november 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lui ja... kom je nu pas uit je nest?
Lekker luiquote:
18quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien wel...hoe oud word jij morgen?
Zekerquote:Op maandag 29 november 2010 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
ohja fuck
moet zo naar school
[..]
Lekker lui![]()
ik moet me zo maar eens gaan aankleden en dan naar beneden gaanquote:Op maandag 29 november 2010 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
ohja fuck
moet zo naar school
[..]
Lekker lui![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |