Nou Brrr, ik vind er niet zoveel heerlijks aanquote:Op maandag 29 november 2010 09:08 schreef Qwea het volgende:
Lekker manHey senes, weet jij waar ik mijn schaatsen kan laten slijpen?
Damn. Ik zag namelijk dat het 's nachts flink gaat vriezen, dus ik hoopte vrijdag hier voor te kunnen schaatsen, maar dan moeten ze wel scherp zijnquote:Op maandag 29 november 2010 09:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou Brrr, ik vind er niet zoveel heerlijks aan![]()
En nee, geen idee eigenlijk...
Hai Q!quote:
Goeiequote:Op maandag 29 november 2010 09:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hai Q!
Kan je niet aan de schoenmaker vragen of hij je schaatsen kan scherpen? Volgens mij doet de onze dat wel.
ooh, okequote:Op maandag 29 november 2010 09:56 schreef Rewimo het volgende:
IJzerhandels/gereedschapswinkels doen dat ook vaak
Hoi!quote:
Ligt ook een beetje aan hoe lang je nog wacht denk ik. Als het vriezen doorzet dat zullen er wel meer op het idee komen.quote:Op maandag 29 november 2010 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh, okeEn zouden ze dan gelijk klaar zijn? Of duurt dat weer een paar dagen?
De onze staat sinds gisteravondquote:Op maandag 29 november 2010 10:06 schreef nokwanda het volgende:
En ik heb nu al zin om de kerstboom te zetten
Ik hou me nog heel even in.
Morgen maar ff naar dr shoe of naar die ene die naast aqualux zit die toen ook bijna in de fik is gegaan.quote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi!
Gezellig!
[..]
Ligt ook een beetje aan hoe lang je nog wacht denk ik. Als het vriezen doorzet dat zullen er wel meer op het idee komen.
Die was er niet. Volgend jaar weerquote:Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Xebber het volgende:
Heb ik de Asielactie van dit jaar gemist?
Wat, why?quote:
IJzerwarenwinkels, sportwinkels, schoenmakers, in die volgorde zou ik proberen. Of eigenlijk zou ik een traditionele ijzerwarenwinkel inlopen (eentje waar oude mannetjes in stofjassen ronlopen, geen broekies met bedrijfslogo-polo'squote:Op maandag 29 november 2010 09:56 schreef Rewimo het volgende:
IJzerhandels/gereedschapswinkels doen dat ook vaak
We hebben nog iets kleins voor DTH gedaanquote:Op maandag 29 november 2010 10:25 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat, why?
Arme diertjes die 't nu een jaar zonder hopen vlees, dekentjes en speeltjes moeten doen.
Ik zal eerst de sportwinkel proberenquote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
IJzerwarenwinkels, sportwinkels, schoenmakers, in die volgorde zou ik proberen. Of eigenlijk zou ik een traditionele ijzerwarenwinkel inlopen (eentje waar oude mannetjes in stofjassen ronlopen, geen broekies met bedrijfslogo-polo's) en daar vragen of ze weten waar, als ze het al niet zelf doen.
[..]
We hebben nog iets kleins voor DTH gedaan
Zo'n koude maandagochtend is opeens een stuk prettiger als je op het station warmgeknuffeld wordt door een vriendin die je toevallig tegenkomt
Als het deze week niet is, vast wel binnenkort en anders rij je ff de Afsluitdijk over, daar schaatsen ze drie maanden per jaar ofzo. Als je het nu doet hoef je niet te wachten op het moment dat er wel geschaatst kan worden.quote:Op maandag 29 november 2010 10:31 schreef Qwea het volgende:
Maar ehm, wat denken jullie? Is het slim om te laten slijpen? Kunnen we schaatsen?
Wijzen woorden. En we hebben hier ook een kunst ijsbaan dacht ikquote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als het deze week niet is, vast wel binnenkort en anders rij je ff de Afsluitdijk over, daar schaatsen ze drie maanden per jaar ofzo. Als je het nu doet hoef je niet te wachten op het moment dat er wel geschaatst kan worden.
Dan kun je toch altijd schaatsen slimboquote:Op maandag 29 november 2010 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wijzen woorden. En we hebben hier ook een kunst ijsbaan dacht ik
Ijshockey schaatsenquote:Op maandag 29 november 2010 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan kun je toch altijd schaatsen slimbo![]()
Of schaatsen slim is met die enkel is een ander verhaal natuurlijk
Het enige leuke aan schaatsen is warme chocomel ernaquote:
Dan neem ik liever warme choc zonder te hebben geschaatst.quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het enige leuke aan schaatsen is warme chocomel erna
Je geniet het meest als je buiten bent geweest.quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan neem ik liever warme choc zonder te hebben geschaatst.
Meneer I. is wel dol op schaatsen, dus die zal komend weekend wel een tochtje gaan maken
Kun je niet beter zo'n bak achter de fiets doen dan? dat kan gewoon op je eigen fietsquote:Op maandag 29 november 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Schaatsen sucks en van warme chocomel krijg ik diarree![]()
Ik vind het zo gezellig met alle hondjes hier, ik dacht kijk es ff voor een bakfiets, dan kunnen ze elke dag mee. Maar damn, die dingen zijn duur
Nee want dat past niet in 1 keer in de kelder, een bakfiets wel, dus dat is praktischer.quote:Op maandag 29 november 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je niet beter zo'n bak achter de fiets doen dan? dat kan gewoon op je eigen fiets
Obvious answer:quote:Op maandag 29 november 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee want dat past niet in 1 keer in de kelder, een bakfiets wel, dus dat is praktischer.
Bovendien wil ik die rotzakken voor me hebben zitten zodat ik kan zien wat ze uitvreten
Waarom?quote:Op maandag 29 november 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Obvious answer:
FOK!kers helpen FOK!kers
Dan ga ik wel ff achter het huis staanquote:Op maandag 29 november 2010 11:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je geniet het meest als je buiten bent geweest.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:41 schreef senesta het volgende:
Dodge doet aan ping pong, maar dan anders
Gewoon ff het raam open, net als in de reclamequote:Op maandag 29 november 2010 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel ff achter het huis staan
Ik wil geen dakgoot op m'n hoofdquote:Op maandag 29 november 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon ff het raam open, net als in de reclame
quote:Op maandag 29 november 2010 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil geen dakgoot op m'n hoofd![]()
En daarbij word ik altijd een bietje misselijk van warme choco
Oh gruwelijk, ik zou m zwart verven en dr zilveren sterren skulls en hartjes en zo opspuitenquote:Op maandag 29 november 2010 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Dodge![]()
![]()
Lekker chill pingpongen![]()
oh oh, da's toch juist leuk? Die bloempies
quote:Op maandag 29 november 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit met mn oppaskindjes bij mn moeder, we gaan zo zwemmen, en mn moeder heeft kippen in de tuin
Dus mn nichtje de hele tijd PIK PIK PIK vanachter het raam
En moederquote:Op maandag 29 november 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Altijd lekker, zo'n vrije dag.
Straks eerst naar de bank en dan naar een schadeherstelbedrijf om de schade te laten bepalen voor de verzekering.
Ik word fulltime huisvrouw denk ik
Dat hebben ze van jou denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit met mn oppaskindjes bij mn moeder, we gaan zo zwemmen, en mn moeder heeft kippen in de tuin
Dus mn nichtje de hele tijd PIK PIK PIK vanachter het raam
HEUJ!quote:
Een hypotheek en een kind op 1 salaris?quote:
Ja, want dan heb jij alle tijd om overal de reclame-boodschappen te doen, op de fietsquote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een hypotheek en een kind op 1 salaris?
Nou, de meeste moeders die ik ken zijn blij als ze naar hun werk mogenquote:
Oh jaaaaquote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, want dan heb jij alle tijd om overal de reclame-boodschappen te doen, op de fiets
Ik ook iddquote:Op maandag 29 november 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, de meeste moeders die ik ken zijn blij als ze naar hun werk mogen
Met een mini-ing piep je wel andersquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Thuisblijven schijnt pas de moeite te zijn als die kids naar school gaan
Laatste nieuws over mn zusquote:
Zo, das op zn minst apart iddquote:Op maandag 29 november 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laatste nieuws over mn zus![]()
Dr middelste wordt in januari 4 en gaat dan naar school.
En zij heeft per februari dr baan opgezegd.
Kan ze op dr gemak een andere baan zoeken zegt ze, iets wat ze leuker vindt, en lekker genieten van de kleine jongen die dan nog thuis is.
Ik vind het echt meer dan achterlijk.
Die oudste 2 gingen vanaf 6 weken 5 dagen in de week naar de opvang.
Die kleine dikke jongen wordt nog steeds de hele dag gedragen en kan nog niet zelf zitten of wat dan ookHij is 18 maanden
En daar gaat ze wel quality time voor nemen nu.
Ik zou me doodschamen tov mn werk ook, ze werkt daar 5.5 jaar en heeft drie keer zwangerschapsverlof gehad en zo, en nu is ze uit de babies, huppakee, gaat ze weg![]()
Maar goed, voor die grietjes vind ik het helemaal stom hoor, dat ze t nu wel doet en voor hun niet.
En haar reden was idd dat het strakjes lekker relaxed was, als de meiden beiden op school zitten
Jemig, servicequote:Op maandag 29 november 2010 11:59 schreef Barbaaf het volgende:
En weer een klacht naar HI gestuurd, nu negeren ze het annuleren van m'n bestelling (en schuiven de leverdatum weer een week op)
Nou serieus, dat zei ik dus tegen mn ouders, dat ik dat echt tamelijk hufterig vond.quote:Op maandag 29 november 2010 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lullig ook voor die werkgevert; zo'n vrouw kost je een kapitaal zeg
Met een draadloze afstandsbediening stel je de camera buiten op en ga vanachter het raam staan fotograferen. Denk er wel om dat je lens kan beslaan, ff poetsen af en toe.quote:Op maandag 29 november 2010 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan ook beter mijn andere camera pakken eigenlijk maar die lag te goed opgeborgen. Ik ga vandaag of morgen wel een keer op de loer staan met mijn DSLR en mooie vogelfoto's maken
QFTquote:
Laat een paar foto's van die apekoppen op stickers afdrukken, dan hebben ze hun eigen koppies op de zijkant van de bak.quote:Op maandag 29 november 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij doet wel relaxt
![]()
Zou je die lelijke bloemen kunnen overschilderen?
Vast wel toch?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat krijgt die werkgever keurig terug hoor dat geld...quote:Op maandag 29 november 2010 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lullig ook voor die werkgevert; zo'n vrouw kost je een kapitaal zeg
Ik denk niet dat ie daar zin in heeftquote:Op maandag 29 november 2010 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het kan maar dan moet je man wel 60 uur en meer werken.
Ja, het salaris wel, maar de gemaakte kosten erom heen niet.quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat krijgt die werkgever keurig terug hoor dat geld...
Men maakt kinderen een stuk duurder dan nodig isquote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar is die kleine jongen wel helemaal goed als ie dat nog niet kan op die leeftijd? Ik zou me dan toch wel echt zorgen gaan maken.quote:Op maandag 29 november 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laatste nieuws over mn zus![]()
Dr middelste wordt in januari 4 en gaat dan naar school.
En zij heeft per februari dr baan opgezegd.
Kan ze op dr gemak een andere baan zoeken zegt ze, iets wat ze leuker vindt, en lekker genieten van de kleine jongen die dan nog thuis is.
Ik vind het echt meer dan achterlijk.
Die oudste 2 gingen vanaf 6 weken 5 dagen in de week naar de opvang.
Die kleine dikke jongen wordt nog steeds de hele dag gedragen en kan nog niet zelf zitten of wat dan ookHij is 18 maanden
En daar gaat ze wel quality time voor nemen nu.
Ik zou me doodschamen tov mn werk ook, ze werkt daar 5.5 jaar en heeft drie keer zwangerschapsverlof gehad en zo, en nu is ze uit de babies, huppakee, gaat ze weg![]()
Maar goed, voor die grietjes vind ik het helemaal stom hoor, dat ze t nu wel doet en voor hun niet.
En haar reden was idd dat het strakjes lekker relaxed was, als de meiden beiden op school zitten
Ah fijn is datquote:Op maandag 29 november 2010 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie daar zin in heeft
[..]
Ja, het salaris wel, maar de gemaakte kosten erom heen niet.
Meneer I. had om 13 uur een afspraak en heeft de auto dus mee...en hij weet dat ik voor 17 u bij het schadeherstelbedrijf moet zijn.
En hij is dus net vertrokken en moet nog een klein half uur heen en dus ook weer terug, schadebedrijf is vanaf hier ook 20 min. rijden.
Ik kan dus echt niet tegen dat getreuzel he?
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Men maakt kinderen een stuk duurder dan nodig is
Ik zie mensen kapitalen uitgeven een totaal onnodige shit. Belachelijk. En die kinderen worden er niet beter op.
Die kleine jongen wordt gewoon klein gehouden.quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar is die kleine jongen wel helemaal goed als ie dat nog niet kan op die leeftijd? Ik zou me dan toch wel echt zorgen gaan maken.
Bitch, wrijf het er maar in.quote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het was leuk13 man waarvan 2 vrouwen
En ik was op 1 na de oudste
Jij was man en de oudste? Sterkte, ik weet hoe het isquote:
Mja, en als ze je gaan inhalen qua leeftijd is er ook wat verkeerd gegaan.quote:Op maandag 29 november 2010 13:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij was man en de oudste? Sterkte, ik weet hoe het is
Wat is daar zo erg aan dan?quote:Op maandag 29 november 2010 13:52 schreef Barbaaf het volgende:
Jij was man en de oudste? Sterkte, ik weet hoe het is
Ik verveel me hoor, kan hier alleen de afwas van vrijdag doenquote:
Leesvoerquote:Op maandag 29 november 2010 14:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik verveel me hoor, kan hier alleen de afwas van vrijdag doen
Had ik al gelezenquote:Op maandag 29 november 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
Leesvoer
Gratis verblijf in Thailand aangeboden
Daar kan jij toch prima mee uit de voeten?quote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef APK het volgende:
[..]
Had ik al gelezen
Vast zo'n contactgestoorde Nederlander die 24/7 naast je komt zitten babbelen over Jan Smit en frikadellen
Voeten kun je idd ook goed gebruiken om mee te schoppenquote:Op maandag 29 november 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
Daar kan jij toch prima mee uit de voeten?
Weer werken!![]()
Later!
Nee, op maandag ben ik vrij. Op mijn werk kom ik alleen maar vrouwen tegen, dus daar naai ik niet.quote:Op maandag 29 november 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Das niet op je werk neem ik aan?
Ik wilde eigenlijk gisteren naaien maar ik was moe, ik heb eigenlijk alleen maar grote schoonmaak gehouden, Dexter gekeken en geslapen
Oh Wauw....quote:Op maandag 29 november 2010 11:41 schreef senesta het volgende:
Dodge doet aan ping pong, maar dan anders
Ja, gaaf he!quote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Wauw....![]()
Dat zou Midas hier ook leuk vinden!
Hoe heet dat ding?
Oh, en ik wilde nog even zeggen, wat een goed idee, dat nieuwe topic, Fokkers voor Fokkers!
Keilekkerwarmquote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef nokwanda het volgende:
En een mevrouw met een boel dooie beesten om haar lijf
Op dr schoenen na he, best sneu, loop je dr bij alsof je in Moskou woont, en dan op zulke hakkenquote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Die vrouw is wel heul winters![]()
Hier lijkt het ook mooi en als ik niet meer met de auto weg zou hoeven vandaag, zou ik er nog van kunnen genieten ook
Ja idd, ik heb dr al 2, ik hoef m niequote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Pagan het volgende:
Belachelijke actie!![]()
http://www.nu.nl/media/23(...)t-chihuahua-weg.html
Dat viel mij idd ook al opquote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op dr schoenen na he, best sneu, loop je dr bij alsof je in Moskou woont, en dan op zulke hakken
Oh das een toffe snack!quote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef Pagan het volgende:
Net een pot pindakaas opgehangen voor de vogels, het is nu al een groot succes.
[ afbeelding ]
Ze is bijna 80, ik bid dat ik dan nog zo lekker mn hondje uit laat in mn sjieke warme bontjas hoorquote:Op maandag 29 november 2010 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat viel mij idd ook al op![]()
En dat ze Ooo-pootjes heeft.
Vergeet het mutske nie he?quote:Op maandag 29 november 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is bijna 80, ik bid dat ik dan nog zo lekker mn hondje uit laat in mn sjieke warme bontjas hoor![]()
oh-oh pootjes?quote:Op maandag 29 november 2010 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat viel mij idd ook al op![]()
En dat ze Ooo-pootjes heeft.
Ik ben echt fan van dr, ze is zooooooo leuk, ik kom dr bijna elke dag tegen en Jules ( dr rolmops ) is dikke vriendjes met die van mijquote:
Voor Mouna's kamer? Klinkt mooi!quote:Op maandag 29 november 2010 14:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik zit me hier gruwelijk te naaien.
klamboe uit duizend en een nacht
Met allemaal glitter en bollywoodstofjes.
Lieverd, dat geeft niet.quote:Op maandag 29 november 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Strega, ik had zaterdag thuis al het hondenspeelgoed uitgezocht en er stond een zak klaar om mee te nemen en te versturen, maar toen moest ik vanochtend ineens hals over kop de chiwallies ook mee naar kantoor nemen, en heb ik die zak thuisgelaten, dus uhm, het komt dr aan, ooit
Goh, die onderste mevrouw heeft zo te zien nog nooit van "Bont oor dieren gehoord"quote:Op maandag 29 november 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En winterste sferen![]()
[ afbeelding ]
Tja, mijn oma droeg ook een bontmantel.quote:Op maandag 29 november 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus , mijn oma liep ook in bontjassen, en sterker nog, mijn tante draagt die bontjassen van mijn oma nu ook. Beter dat die jassen generaties lang mee gaan, dan hebben die beestjes het leven niet voor niks gegeven.
En ik vind persoonlijk echt het verschil zo klein tussen al die koeien kippen varkens die voor consumptie sterven en die dieren waar we leer van maken etc etc
Ik zie echt geen enkel verschil hoor, vleesconsumptie is ook luxe, je kan ook sla eten, en je draagt vast ook leren schoenen en zo toch?quote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, mijn oma droeg ook een bontmantel.
Ik vind het alleen niet meer van deze tijd, temeer daar er goeie alternatieven zijn.
Daarbij het is geen veroordeling, maat een constatering.
Luxe vogeltjesquote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef Pagan het volgende:
Net een pot pindakaas opgehangen voor de vogels, het is nu al een groot succes.
[ afbeelding ]
Ik eet dan ook erg weinig vlees en als ik het wel eet van dieren die een goed leven hebben gehad.quote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie echt geen enkel verschil hoor, vleesconsumptie is ook luxe, je kan ook sla eten, en je draagt vast ook leren schoenen en zo toch?
Ze vinden het heerlijk, net werd het roodborstje weggejaagd door een stuk of 10 mezen.quote:
Best gemeen hè die hierarchie?quote:Op maandag 29 november 2010 16:12 schreef Strega het volgende:
Ze vinden het heerlijk, net werd het roodborstje weggejaagd door een stuk of 10 mezen.
Ja fijne timing van zequote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef APK het volgende:
Uitzendbureau belt net dat te laat komen niet meer geaccepteerd wordt, terwijl ik altijd keurig op tijd ben![]()
Als je nu te laat komt krijg je 'een gesprekje'![]()
Gaat nog leuk worden voor mensen die met het OV komen met de sneeuw enzo deze week
Hier zitten de pimpelmezen voor, waar ook voer en huisje hangt en de koolmezen achter het huis.quote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef APK het volgende:
[..]
Best gemeen hè die hierarchie?
Bij mij op het balkon zijn de groenlingen de baas, dan de koolmezen en dan pas de pimpelmeesjes.
Ook een beetje kinderachtig, ik werk regelmatig langer door om iets af te maken als ik daar de volgende dag niet hoef te zijn.quote:
Geen eekhoorntjes?quote:Op maandag 29 november 2010 16:17 schreef Strega het volgende:
Hier zitten de pimpelmezen voor, waar ook voer en huisje hangt en de koolmezen achter het huis.
De roodborst zelf is af en toe ook erg demanding! De winterkoning komt nu steeds de veranda op voor voer.
Cat It Design Senses Play Circuitquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Wauw....![]()
Dat zou Midas hier ook leuk vinden!
Hoe heet dat ding?
Oh, en ik wilde nog even zeggen, wat een goed idee, dat nieuwe topic, Fokkers voor Fokkers!
Maar bij uitzendwerk krijg je dan toch ook gewoon meer betaald?quote:Op maandag 29 november 2010 16:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ook een beetje kinderachtig, ik werk regelmatig langer door om iets af te maken als ik daar de volgende dag niet hoef te zijn.
Laat ze de notoire laatkomers bellen ofzo
Wij krijgen pas meer als we vier uur langer werken, ik ga daar echt geen twaalf uur achter elkaar werkenquote:Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar bij uitzendwerk krijg je dan toch ook gewoon meer betaald?
Als je te laat komt gewoon minder salaris, en bij drie keer te laat mag je wieberen, zo deden wij dat
gele sneeuw is heel eventjes warmquote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef APK het volgende:
Was sneeuw maar warm, dan zou de wereld een stuk vredelievender zijn.
Iedereen in zwembroek of bikini naar buiten om elkaar jubelend in te smeren of gewoon lekker een potje te sneeuwbaden
Whehehe, volgens mij ben jij zo'n naampisserquote:
Dan is het wel te hopen dat je Jan of zo heet, en geen Giovanni of zoquote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Als ik een vent was zou ik ook mn naam pissen in de sneeuw
Of Willem-Alexander Claus George Ferdinand , Prins van Oranje, Prins der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg.quote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan is het wel te hopen dat je Jan of zo heet, en geen Giovanni of zo
Die mevroix heeft een harige mutsquote:
En straks zit er alleen sexy lingerie onder.quote:Op maandag 29 november 2010 17:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die mevroix heeft een harige muts
picture thatquote:Op maandag 29 november 2010 17:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
En straks zit er alleen sexy lingerie onder.
Die wil ik wel zien Nok!quote:Op maandag 29 november 2010 14:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik zit me hier gruwelijk te naaien.
klamboe uit duizend en een nacht
Met allemaal glitter en bollywoodstofjes.
OEI noemen ze dat.quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er ook weer. Mijn auto wilde op een rotonde rechtdoor, ik wilde de bocht om. Gelukkig kwam ie net op tijd tot inkeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Als de kamer helemaal af is maak ik foto'squote:
Leuk! Vind dat zoquote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als de kamer helemaal af is maak ik foto's
Kun je niets doen vanuit huis?quote:Op maandag 29 november 2010 18:00 schreef Barbaaf het volgende:
En thuisCollega's begonnen 'm massaal te peren ivm. de naderende sneeuwbui en bijbehorende files, ben er maar met eentje meegereden.
Morgen dan maar wat langer doorwerken aan die maandafsluiting
Als ik echt gewild had, wel. Maar dan had ik weer m'n spullen door de spits moeten sleuren en ik was net zo blij daar van af te zijn na een week waakdienst. Maar geen man overboord, als ik morgen niet Fok! (....) haal ik het gemakkelijk inquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Karel ligt al de hele dag kontkacheltje te spelen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef APK het volgende:
[..]
Wij krijgen pas meer als we vier uur langer werken, ik ga daar echt geen twaalf uur achter elkaar werken
Drie keer te laat wieberen klinkt goed. Over twee dagen ben ik klaar, dus dat wordt uitslapen
Erg he?quote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Bijna historisch record aan files, er komt een beetje sneeuw uit de lucht
De Smart glibberde alweer een keerEr gingen ineens allemaal lampjes branden, whoeiiii.
Toen ik in Rotterdam woonde in mijn appartementje had ik een paarse klamboe. Maar ik kreeg altijd klachten als er iemand kwam slapenquote:Op maandag 29 november 2010 18:07 schreef Barbaaf het volgende:
Klamboe'sIk moet er ook nog steeds eentje maken
Zo'n verslaggevert durft nu dan ook nog op het journaal te zeggen 'dat dit ook allemaal niet voorspeld was'. De sneeuw was gewoon voorspeld, toch?quote:Op maandag 29 november 2010 18:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg he?![]()
Wij NL'erts moeten geloof per weertype eerst enorrrrm wennen
Ging wel hoor. Had het om een uur of drie wel echt gehad, toen kon ik wel slapen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe ging het werken verder?
Ben je alleen nu je collega verlof heeft of is er vervanging?
Kan ook van de AB komen, dat moe zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging wel hoor. Had het om een uur of drie wel echt gehad, toen kon ik wel slapen.
Maar dat gaat nu vast elke dag beter!
Collega werkt toch nog deze week. Daarna heeft ze vier maanden verlof en komt er geen vervanging.
Wat Ing zegtquote:Op maandag 29 november 2010 18:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ook van de AB komen, dat moe zijn.
En daarbij heeft zo'n griepje flink wat van het lichaam gevergd.
Dus nog maar ff lekker rustig aan nu![]()
Maar goed, 4 maanden het werk van 2 mensen in je uppie doen
Die lampjes vond jij wel feestelijk?quote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
De Smart glibberde alweer een keerEr gingen ineens allemaal lampjes branden, whoeiiii.
Kerstlampjes natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2010 18:31 schreef APK het volgende:
Die lampjes vond jij wel feestelijk?
Of hoort dat zo bij sneeuw?
Da's de ESP die dan aan springt.quote:Op maandag 29 november 2010 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Die lampjes vond jij wel feestelijk?
Of hoort dat zo bij sneeuw?
Vier uur ja, dan is het overwerkquote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef Ynske het volgende:
4 uur langer werken
ik vond t al stom dat bij t bedrijf waar ik gewerkt heb, als je 1 min te kort werkte je 15 min afgetrokken kreeg, en wanneer je 14 min langer bleef, je niets uitbetaald kreeg voor die tijd
en laat ik zo'n muts zijn, dat ik `s vonds alweer vergeten ben op welke minuut ik `s ochtens ingeklokt was
Lijkt mij afleidend eigenlijkquote:Op maandag 29 november 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Da's de ESP die dan aan springt.
En dan gaat er van alles even tijdelijk knipperen. Staat wel knus
Oh, dat is alweer een stuk minder dan eerderquote:
Genant toch?quote:Op maandag 29 november 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
WTF, wat doen ze nou raar bij het journaal??
'Het heeft ons overvállen!!! Had er geen verkeersalarm moeten komen??'.
We wisten gister toch al dat het sowieso in een deel van het land ging sneeuwen enzo?
Ligt er een beetje aan wat voor werk je doet of dat dat reeël is.quote:Op maandag 29 november 2010 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
Vier uur ja, dan is het overwerk
Bij ons neemt een of andere bril precies om 07.30u de lijst mee z'n kantoor in en als je te laat bent komt er een stip achter jouw naam met het aantal minuten dat je te laat bent. 5 minuten ofzo
En bevroren deur- en fietssloten.quote:Op maandag 29 november 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
-11 en -15 van de week plaatselijk![]()
Dat worden weer bevroren vissies.
Bij mij zat iedereen jaaaa nu willen we ook naar huis om half driequote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Genant toch?![]()
Wat moeten mensen in landen als noorwegen/oostenrijk e.d. dan wel niet voor alarmbellen laten rinkelen![]()
Als iedereen nou gewoon voorzichtig doorrijdt en een bietje afstand houdt ipv als een stel idioten op de rem te trappen bij 3 vlokken
Oh bah, dan vries ik letterlijk aan m'n stuur vast 's ochtendsquote:Op maandag 29 november 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
-11 en -15 van de week plaatselijk![]()
Dat worden weer bevroren vissies.
In die landen rijden ze standaard met winterbanden en hebben ze allemaal sneeuwkettingen enzo. Hier rijden ze allemaal in glibberige veel te lichte Smartsquote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Genant toch?![]()
Wat moeten mensen in landen als noorwegen/oostenrijk e.d. dan wel niet voor alarmbellen laten rinkelen![]()
Als iedereen nou gewoon voorzichtig doorrijdt en een bietje afstand houdt ipv als een stel idioten op de rem te trappen bij 3 vlokken
Het is iig niet luchtverkeersleider op Schiphol oidquote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef Ml-etje het volgende:
Ligt er een beetje aan wat voor werk je doet of dat dat reeël is.
Ik HAD m'n auto ook fijn winterklaar met antifrieps in de ruitenwipsert en winterbandjes en een nieuwe aircopomp en nieuwe remblokkies.quote:Op maandag 29 november 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In die landen rijden ze standaard met winterbanden en hebben ze allemaal sneeuwkettingen enzo. Hier rijden ze allemaal in glibberige veel te lichte Smarts
quote:Op maandag 29 november 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In die landen rijden ze standaard met winterbanden en hebben ze allemaal sneeuwkettingen enzo. Hier rijden ze allemaal in glibberige veel te lichte Smarts
quote:Op maandag 29 november 2010 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Het is iig niet luchtverkeersleider op Schiphol oid
Die ging toch met Babette?quote:
Ben je al geweest voor de schade?quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik HAD m'n auto ook fijn winterklaar met antifrieps in de ruitenwipsert en winterbandjes en een nieuwe aircopomp en nieuwe remblokkies.
Totdat een of andere dame het nodig vond haar auto op die van mij te parkeren
Het begint een beetje koud op dinsdag met 31Cquote:Op maandag 29 november 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Hoe warm is het daar-waar-jullie-heen-gaan APK?
Nee, meneer I. kwam pas 18 uur thuis van z'n klusjequote:Op maandag 29 november 2010 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben je al geweest voor de schade?
Getver zeg, hebben jullie 1 auto?quote:Op maandag 29 november 2010 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, meneer I. kwam pas 18 uur thuis van z'n klusje![]()
Morgen in de pauze maar ff doorwerken en dan een uurtje eerder weg, kan ik rechtstreeks heenrijden.
Anders wordt het pas zaterdag.
Ja nou, luistert...quote:
Ik heb een eigen auto en hij heeft eentje van de zaak, maar daar mag ie prive niet mee rijden.quote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Getver zeg, hebben jullie 1 auto?
Ik zou mijn HAK muts meenemen als ik jou wasquote:Op maandag 29 november 2010 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Het begint een beetje koud op dinsdag met 31C![]()
[ afbeelding ]
Ah ja dan is het niet anders.quote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen auto en hij heeft eentje van de zaak, maar daar mag ie prive niet mee rijden.
Ik zie alleen maar wolkjes op die kaartquote:Op maandag 29 november 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou mijn HAK muts meenemen als ik jou was
En maar 85% kans op zon ook, brrrrrrrr!
Neuhquote:Op maandag 29 november 2010 18:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou Greys, moeten we je ff koppelen met Bassie dan?
Da's omdat ze je willen verrassen, jullie verbranden vast direct de eerste twee dagenquote:Op maandag 29 november 2010 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar wolkjes op die kaart
Je mag hem hebben heurquote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh![]()
Maar eerlijk is eerlijk, hij is wel![]()
Maar hij is toch inmiddels een jaar of 70 of zo?quote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
Neuh![]()
Vind je het niets?quote:
Hij is uit 1963 zie ik netquote:Op maandag 29 november 2010 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Maar hij is toch inmiddels een jaar of 70 of zo?
Die presenteerde Top Pop toen ik klein was
wut?quote:Op maandag 29 november 2010 18:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou Greys, moeten we je ff koppelen met Bassie dan?
WUT!!??quote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh![]()
Kan Sjon het inmiddels waarderen?quote:
Ja.quote:
Tuurlijk niet, maar ach , hij loopt gewoon de hele weg op zn achterpoten, en als ie mot pissen of kakken gaat ie mopperend met de voorpoten dr inquote:Op maandag 29 november 2010 19:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan Sjon het inmiddels waarderen?
en het is zo simpel dat ik niet snap dat ik dat in het verleden nooit zelf heb gedaan. Okay... deze is wel heel bijzonder en kost me de hele dag, maar met een shitload aan voile en india-stofjes is ie wel de moeite waard. Ik denk maar dat ik bij die kleine straks intrekquote:Op maandag 29 november 2010 18:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als ik echt gewild had, wel. Maar dan had ik weer m'n spullen door de spits moeten sleuren en ik was net zo blij daar van af te zijn na een week waakdienst. Maar geen man overboord, als ik morgen niet Fok! (....) haal ik het gemakkelijk in![]()
Klamboe'sIk moet er ook nog steeds eentje maken
En bedanktquote:
Je niks aantrekken van je verwoeste kapsel.quote:Op maandag 29 november 2010 19:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dus echt geen muts opzetten, dan is je haar toch helegaar naar de kloten???
Hoe doen mensen dat toch?
Al begonnen met inpakken?quote:
Nee, dat ga ik zo doen. Nu even bijkomen van mijn 2,5 uur durende reis naar huisquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef Rewimo het volgende:
[Aangeboden] Gratis kampeerplek
Nog kampeerders hier?
Maar ik kom wel weer terugquote:
Ik kan het zelf nog bijna niet gelovenquote:
Gelukkig wel, maar ik zal je zo missenquote:
Zwabber, is het nog geen bedtijd voor jou?quote:
Nou, ik had toch liever gehad dat het was gaan sneeuwen als ik thuis kwam. Heb er nog wel wat last van gehad met het OV. Snap ook niet dat overal op het nieuws wordt gezegd dat de NS nergens last van heeft. Oké, er zijn geen desastreuze dingen gebeurd, maar bijna elke trein had wel vertraging! Ik had een kwartier vertraging..quote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijk hoor Goodbye, dan is die sneeuw ook nog wel ff extra lekker zo op de laatste dag
Agossiequote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar ik zal je zo missen![]()
Heerlijk vooruitzicht toch? Hier sneeuw ende chaos en morgenavond flaneer je in een jurrukie met een koud glas witte wijn in de ondergaande avondzon
Ik zit te wachten op foto's van Q. van d'r zielsgelukkige Baloe in de sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is trouwens helemaal ontdaan.
ZIJN balkon ligt ook he-le-maal vol met die vieze vuile sneeuw
SNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWquote:Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zwabber, is het nog geen bedtijd voor jou?
Etterbakquote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUWSNEEUW
Ja, ik heb echt maar één lijn die om het kwartier gaat.quote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
oh ja de bussen hier waren ook een puinhoop, gelukkig gaan er zoveel naar mijn huis dat we toch niet al te lang hoefden te wachten, want de hondjes vonden het maar koud bij de bushalte in de sneeuw en ik kon alleen Chico dragen natuurlijk
Karel en Bil vinden het ook helemaal tha bombquote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op foto's van Q. van d'r zielsgelukkige Baloe in de sneeuw
Ja, foto's van zwabber huppelend in de sneeuw in zijn nieuwe zebrapakje...quote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Karel en Bil vinden het ook helemaal tha bomb![]()
En vergeet ons Zwabbertje niet![]()
Oh darn it, ik heb seizoen 1 van Dexter afgekeken, en nu heb ik niks voor vanavond
22 uur en geen minuut latertquote:Op maandag 29 november 2010 20:16 schreef ElisaB het volgende:
sowee, zit ik
ff te geeuwen van
heb ik jou daar
Ga vieze films downenquote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh darn it, ik heb seizoen 1 van Dexter afgekeken, en nu heb ik niks voor vanavond
Oh dat zuigt ja!quote:Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt maar één lijn die om het kwartier gaat.
Ow, da's wel heel sneuquote:Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef joyvke het volgende:
Voel me een beetje verdrietig, de hele dag al ziek en nu is Odin (mijn blauw rus) opgenomen bij de dierenarts en zit hij helemaal in z'n uppie in een hokje.
Hij heeft verhoogde nierwaardes, maar niet allebei, dus ik hoop dat het van z'n tandjes komt en niet dat dadelijk al nierfalen heeft. Hij is pas 8.
Ik ga Blond & Huppelig ook missenquote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar ik zal je zo missen![]()
Jij heerlijke smeerpijp!quote:
Zoek een hobby, want dit gaat niet goedquote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga Blond & Huppelig ook missen![]()
En ik mis die oproerkraaier die nu weg is ook![]()
Vanaf volgende week ga ik zélfs APK missen
Ahwquote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Och arme arme jijquote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal je niet verlaten hoor, ik blijf aaaaaaltijd bij jequote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wbehehehehe ik dacht hetzelfde maar ik dacht doe es een keer aardig en zeg het es nietquote:Op maandag 29 november 2010 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoek een hobby, want dit gaat niet goed
Ik heb het één keer geprobeerd (gewoon, omdat het kan), maar ik kan het niet. Jij waarschijnlijk ook niet, zodat je in elk geval een poosje zoet bentquote:
Ik zou me vooral niet te druk maken; wij zijn er voorlopig nog niet aan toequote:Als ik morgen door de sneeuw naar het postkantoor kan ploeteren komt ie terug![]()
Proostquote:Oh jaaaaaaaaaa en ik had fjaardagspost van Maes vandaag, herfsttheeee![]()
![]()
![]()
Oopsquote:Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Wbehehehehe ik dacht hetzelfde maar ik dacht doe es een keer aardig en zeg het es niet
Hoezo gaat dit niet goed?quote:Op maandag 29 november 2010 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoek een hobby, want dit gaat niet goed
ZEG HET ZE, GREYSquote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo gaat dit niet goed?
Je kunt mensen toch missen zélfs als je zelf genoeg te doen hebt? Of kan jij dat niet?
Ja heul leuk!quote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ahw![]()
Hoe was het gister, was het leuk?
Nog drie afleveringen en dan zit seizoen 5 erop.quote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Karel en Bil vinden het ook helemaal tha bomb![]()
En vergeet ons Zwabbertje niet![]()
Doe maar een linkje!quote:Op maandag 29 november 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heul leuk!
Ik doe je wel even een linkje naar mijn verslag van gisteravond, wacht.
Of had je dat al gelezen? Ik ben te lui om het nog eens te typen
Vanaf hier en dan verder op die blz gil ik wat oninteressante dingen over zondagavondquote:
Eh, waar?quote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf hier en dan verder op die blz gil ik wat oninteressante dingen over zondagavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |