Nou Brrr, ik vind er niet zoveel heerlijks aanquote:Op maandag 29 november 2010 09:08 schreef Qwea het volgende:
Lekker manHey senes, weet jij waar ik mijn schaatsen kan laten slijpen?
Damn. Ik zag namelijk dat het 's nachts flink gaat vriezen, dus ik hoopte vrijdag hier voor te kunnen schaatsen, maar dan moeten ze wel scherp zijnquote:Op maandag 29 november 2010 09:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou Brrr, ik vind er niet zoveel heerlijks aan![]()
En nee, geen idee eigenlijk...
Hai Q!quote:
Goeiequote:Op maandag 29 november 2010 09:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hai Q!
Kan je niet aan de schoenmaker vragen of hij je schaatsen kan scherpen? Volgens mij doet de onze dat wel.
ooh, okequote:Op maandag 29 november 2010 09:56 schreef Rewimo het volgende:
IJzerhandels/gereedschapswinkels doen dat ook vaak
Hoi!quote:
Ligt ook een beetje aan hoe lang je nog wacht denk ik. Als het vriezen doorzet dat zullen er wel meer op het idee komen.quote:Op maandag 29 november 2010 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh, okeEn zouden ze dan gelijk klaar zijn? Of duurt dat weer een paar dagen?
De onze staat sinds gisteravondquote:Op maandag 29 november 2010 10:06 schreef nokwanda het volgende:
En ik heb nu al zin om de kerstboom te zetten
Ik hou me nog heel even in.
Morgen maar ff naar dr shoe of naar die ene die naast aqualux zit die toen ook bijna in de fik is gegaan.quote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi!
Gezellig!
[..]
Ligt ook een beetje aan hoe lang je nog wacht denk ik. Als het vriezen doorzet dat zullen er wel meer op het idee komen.
Die was er niet. Volgend jaar weerquote:Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Xebber het volgende:
Heb ik de Asielactie van dit jaar gemist?
Wat, why?quote:
IJzerwarenwinkels, sportwinkels, schoenmakers, in die volgorde zou ik proberen. Of eigenlijk zou ik een traditionele ijzerwarenwinkel inlopen (eentje waar oude mannetjes in stofjassen ronlopen, geen broekies met bedrijfslogo-polo'squote:Op maandag 29 november 2010 09:56 schreef Rewimo het volgende:
IJzerhandels/gereedschapswinkels doen dat ook vaak
We hebben nog iets kleins voor DTH gedaanquote:Op maandag 29 november 2010 10:25 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat, why?
Arme diertjes die 't nu een jaar zonder hopen vlees, dekentjes en speeltjes moeten doen.
Ik zal eerst de sportwinkel proberenquote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
IJzerwarenwinkels, sportwinkels, schoenmakers, in die volgorde zou ik proberen. Of eigenlijk zou ik een traditionele ijzerwarenwinkel inlopen (eentje waar oude mannetjes in stofjassen ronlopen, geen broekies met bedrijfslogo-polo's) en daar vragen of ze weten waar, als ze het al niet zelf doen.
[..]
We hebben nog iets kleins voor DTH gedaan
Zo'n koude maandagochtend is opeens een stuk prettiger als je op het station warmgeknuffeld wordt door een vriendin die je toevallig tegenkomt
Als het deze week niet is, vast wel binnenkort en anders rij je ff de Afsluitdijk over, daar schaatsen ze drie maanden per jaar ofzo. Als je het nu doet hoef je niet te wachten op het moment dat er wel geschaatst kan worden.quote:Op maandag 29 november 2010 10:31 schreef Qwea het volgende:
Maar ehm, wat denken jullie? Is het slim om te laten slijpen? Kunnen we schaatsen?
Wijzen woorden. En we hebben hier ook een kunst ijsbaan dacht ikquote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als het deze week niet is, vast wel binnenkort en anders rij je ff de Afsluitdijk over, daar schaatsen ze drie maanden per jaar ofzo. Als je het nu doet hoef je niet te wachten op het moment dat er wel geschaatst kan worden.
Dan kun je toch altijd schaatsen slimboquote:Op maandag 29 november 2010 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wijzen woorden. En we hebben hier ook een kunst ijsbaan dacht ik
Ijshockey schaatsenquote:Op maandag 29 november 2010 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan kun je toch altijd schaatsen slimbo![]()
Of schaatsen slim is met die enkel is een ander verhaal natuurlijk
Het enige leuke aan schaatsen is warme chocomel ernaquote:
Dan neem ik liever warme choc zonder te hebben geschaatst.quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het enige leuke aan schaatsen is warme chocomel erna
Je geniet het meest als je buiten bent geweest.quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan neem ik liever warme choc zonder te hebben geschaatst.
Meneer I. is wel dol op schaatsen, dus die zal komend weekend wel een tochtje gaan maken
Kun je niet beter zo'n bak achter de fiets doen dan? dat kan gewoon op je eigen fietsquote:Op maandag 29 november 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Schaatsen sucks en van warme chocomel krijg ik diarree![]()
Ik vind het zo gezellig met alle hondjes hier, ik dacht kijk es ff voor een bakfiets, dan kunnen ze elke dag mee. Maar damn, die dingen zijn duur
Nee want dat past niet in 1 keer in de kelder, een bakfiets wel, dus dat is praktischer.quote:Op maandag 29 november 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je niet beter zo'n bak achter de fiets doen dan? dat kan gewoon op je eigen fiets
Obvious answer:quote:Op maandag 29 november 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee want dat past niet in 1 keer in de kelder, een bakfiets wel, dus dat is praktischer.
Bovendien wil ik die rotzakken voor me hebben zitten zodat ik kan zien wat ze uitvreten
Waarom?quote:Op maandag 29 november 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Obvious answer:
FOK!kers helpen FOK!kers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |