vond ik ook al zo'n rare opmerking...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Nies het volgende:
Hoe gemaakt...
"Op het moment van weggaan was er nog geen ander.."
Tssss
dus dat, misschien dat ie nog geen verhouding had, maar hij had zn oog al wel laten vallen op een ander. . .als je het mij vraagtquote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
vond ik ook al zo'n rare opmerking...
moet ook zeggen dat ik er niet veel van geloof
TERhorst.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zat toch in de regering?
Wie zou het zijn?quote:Volgens roddelkoning Evert Santegoeds gaat het om een 'bekende collega'. "Het maakt de situatie wel heel precair", zegt Bas over zijn verliefdheid.
dat zou goed kunnen ja, zou me iig niks verbazen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
dus dat, misschien dat ie nog geen verhouding had, maar hij had zn oog al wel laten vallen op een ander. . .als je het mij vraagt
quote:qwo 08 dec 2010, 15:49 Wereld Babette van Veen ingestort van onze redactie
Babette van Veen is niet te spreken over de openhartige uitspraken van haar toekomstige ex-man.
Bas Westerweel was vorige week te gast in Koffietijd, waar hij bekende verliefd te zijn op een andere vrouw. Deze uitspraken zijn hard aangekomen bij Babette. "Dat Bas zo pontificaal loopt te verkondigen dat hij zo verliefd is, begrijp ik niet erg. Hij is er heel relaxt onder, zo lijkt het", vertelt zij aan Story.
De dochter van Herman van Veen geeft toe dat zij en Bas al langer wisten dat ze uit elkaar zouden gaan, maar dat alle publiciteit eromheen er toch is ingehakt. Over de geruchten dat Bas een relatie zou hebben met de buurvrouw, is Babette niet verbaasd. "Dat gerucht is mij bekend. Dat zou zo maar kunnen, wil ik daar alleen over kwijt. Ik wil er eigenlijk niet mee bezig zijn, het is al pijnlijk genoeg."
De zangeres/actrice kondigde haar scheiding aan via twitter, waarmee zij de primeur kreeg van 'eerste twitterscheiding'. Gelukkig krijgt Babette veel steun in deze moeilijke tijden. "Heel veel dank voor alle berichtjes, groot hart onder mijn riem, ga er weer met frisse moed tegenaan", meldt zij wederom via twitter.
nou het moet toch behoorlijk pijnlijk voor Babette geweest zijn, dat Bas in koffietijd vertelde dat hij alweer verliefd is.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef Meaghan het volgende:
Wat moeten die twee dan gigantisch langs elkaar heen geleefd hebben. Zij is verbaasd dat hij zo relaxed reageert? Ik neem aan dat ze de aankomende scheiding uitvoerig hebben besproken met elkaar en dat je van elkaar weet hoe de ander erin staat qua gevoel. En ook wat nu wel en niet via de media naar buiten gebracht zou worden met goedkeuring van beide partijen.
En dan die vermeende relatie met de buurvrouw die volgens Babette 'slechts' een gerucht is.. ja ja. Ben wel benieuwd wie dat nu is..
Guusje Nederhorst is dood.. (als je dacht dat het om haar ging)quote:
Pijnlijk is het zeker. Die Bas komt nou niet bepaald sympathiek overquote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou het moet toch behoorlijk pijnlijk voor Babette geweest zijn, dat Bas in koffietijd vertelde dat hij alweer verliefd is.
het lijkt me behoorlijk snel na een huwelijk van 12 jaar..
quote:bswstrwl Moe van storytelling duik ik maar s in een echt goed verhaal; "Ik ook van jullie" mooi boek ! Must voor ouders.
23 minutes ago via web
Nee Lone heeft een manquote:Op woensdag 8 december 2010 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik zet mijn geld in op Lone van Roosendaal
En daarom kan ze niet vreemdgaan?quote:
Bedoel jij wat ik denk? Dat Bas met het woord "storytelling" in zijn twitter doelt op dat Babette (kennelijk) met Story heeft gepraat??...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:57 schreef Eleentje86 het volgende:
Dat verhaal komt toch uit de Story
Nou ja goed, als je ex het nodig vindt om via Twitter de scheiding wereldkundig te maken, vind ik good old Koffietijd kinderspel eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oh mijn opmerking is weg en staat zeker in het scheidingtopic.
Hoe dan ook, ik zei het al. Babette vlucht dagen naar het buitenland van ellende en Bas voelt zich geweldig![]()
En leuk idd dat hij niet even rekening heeft gehouden met haar en vrolijk bij Koffietijd nieuwtjes ging melden
Ze had op haar eigen site een bericht gezet. En daarna op twitter.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja goed, als je ex het nodig vindt om via Twitter de scheiding wereldkundig te maken, vind ik good old Koffietijd kinderspel eigenlijk.
Maar goed, ik begrijp al dat getwitter over je intiemste zieleroerselen toch al niet en helemáál niet als je BN'er bent.
Maar verder ben ik het met je eens hoor, ik snap niet waarom mensen AL hun bezigheden op twitter/facebook/hyves of wat dan ook moeten zetten..quote:Blijk heel vernieuwend bezig te zijn met mn 'twitterscheiding' maar dat mn tweet eerder werd opgepikt dan t stuk op mn site was stom toeval. 9:36 AM Dec 3rd via web
Eigen site, twitter... the world wide web dus. Same difference.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ze had op haar eigen site een bericht gezet. En daarna op twitter.
[..]
Maar verder ben ik het met je eens hoor, ik snap niet waarom mensen AL hun bezigheden op twitter/facebook/hyves of wat dan ook moeten zetten..![]()
Wel leuk om te lezen overigens![]()
Tuurlijk wel..Bas is ook getrouwd en vreemd gegaan. Maar ik denk dat zij zijn minnares niet isquote:
quote:za 18 dec 2010, 06:00 | Privé-blog Wilma: Bas Westerweel Ontrouw is niet gezellig.
Bas Westerweel komt niet meer als presentator terug in Koffietijd.
Officieel omdat RTL 4 het programma meer geschikt vindt voor presentatie door twee vrouwen, maar in de wandelgangen van Hilversum gaan heel andere verhalen.
Het is bij het publiek helemaal verkeerd gevallen dat Bas zijn echtgenote Babette van Veen in de steek heeft gelaten voor een ander. Menig huisvrouw die in de ochtend de gezelligheid van het programma opzoekt, verslikte zich in haar koekje bij zijn openbare biecht dat hij verliefd is op een andere vrouw.
Veel vrouwen moesten denken aan die arme, aardige Babette van Veen met haar twee kinderen van 6 en 10 jaar die nu alleen is achtergebleven. Bas veegde zijn straatje schoon en dacht dat openhartigheid de beste remedie was maar verloor zijn baan toen bleek dat Koffietijdfans daar niet op zitten te wachten.
Wat kan Bas doen om zijn imago te redden? Of een carrière ambiëren bij een overmoedige omroep als BNN, of naar België verhuizen. Gezien zijn leeftijd, adviseer ik het laatste.
quote:
Geen tact die gast. Dat doe je gewoon niet, klaar!quote:Op maandag 20 december 2010 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is dat stukje ook weer van Wilma?
Ja en ik blijf het ook dom vinden dat hij in dat programma gewoon ff bij de koffie zit te verkondigen.
Ik weet niet of iemand van jullie ATWT volgt, maar ik moet meteen denken aan Geneva Swift bij deze Koffietijdkijkstersquote:
En toch doet ze hier die 'aardige arme Babette' geen plezier mee, denk ik. Het blijft toch de vader van je kinderen die, hopelijk, toch werk blijft vinden. Ook Babette lijkt er niet bij gebaat als Bas nu wordt 'afgeschreven' in BN-er-land.quote:
Ach, voor zijn kinderen zal hij moeten betalen, hij houdt alleen minder over. Ik heb geen medelijden met hem hoor. Op iemand anders verliefd worden, okay tot daar aan toe, maar je bent nog steeds getrouwd, okay, je doet je wat mee, ga dan niet op tv vertellen hoe verliefd je bent. Het is zo not done. Dat beetje compassie is hij bij mij dan kwijt. Hiermee geef je aan dat je je partner niet ziet staan en ongevoelig bent voor haar, de moeder van je kinderen, waar je ooit ook zwaar verliefd op was.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:02 schreef blablabla99 het volgende:
[..]
En toch doet ze hier die 'aardige arme Babette' geen plezier mee, denk ik. Het blijft toch de vader van je kinderen die, hopelijk, toch werk blijft vinden. Ook Babette lijkt er niet bij gebaat als Bas nu wordt 'afgeschreven' in BN-er-land.
Maar nu is het wel tijd om eens te horen om welke buurvrouw het gaat...!..:-)
Wow. Eens.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Ach, voor zijn kinderen zal hij moeten betalen, hij houdt alleen minder over. Ik heb geen medelijden met hem hoor. Op iemand anders verliefd worden, okay tot daar aan toe, maar je bent nog steeds getrouwd, okay, je doet je wat mee, ga dan niet op tv vertellen hoe verliefd je bent. Het is zo not done. Dat beetje compassie is hij bij mij dan kwijt. Hiermee geef je aan dat je je partner niet ziet staan en ongevoelig bent voor haar, de moeder van je kinderen, waar je ooit ook zwaar verliefd op was.
Zo, whehehe,
De lul.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, "ze" staan op de voorkant van de Story.
En Bas was al jaren ongelukkig met Babette, kopt de voorkant
En is het inderdaad een "bekende collega"?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, "ze" staan op de voorkant van de Story.
En Bas was al jaren ongelukkig met Babette, kopt de voorkant
De "buurvrouw", Vivianquote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
En is het inderdaad een "bekende collega"?
Maar volgens Evert Santegoeds was die buurvrouw toch ook een bekende collega? Een Vivian met donkere krullen doet bij mij iig geen belletje rinkelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De "buurvrouw", VivianDonkere krullen.
Smulders zei dat zijn vader de foto gemaakt heeft en dat ze Vivian heet en dat het de buuf is.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Maar volgens Evert Santegoeds was die buurvrouw toch ook een bekende collega? Een Vivian met donkere krullen doet bij mij iig geen belletje rinkelen.
Wel komen het ooit wel te weten. Ze zal wel een keer in de bladen verschijnen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Smulders zei dat zijn vader de foto gemaakt heeft en dat ze Vivian heet en dat het de buuf is.
Ik heb geen idee verder, zag alleen de cover bij de Appie en heb geen artikel gelezen.
Wel jammer als wij haar niet kennenMisschien werkt ze ergens achter de schermen bij de tv?
Misschien dat het nu al uitgebreid in het artikel staat?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wel komen het ooit wel te weten. Ze zal wel een keer in de bladen verschijnen.
Oja.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat het nu al uitgebreid in het artikel staat?
wat een kwal die Basquote:Op woensdag 29 december 2010 16:25 schreef hexje het volgende:
De nieuwe liefde van Bas Westerweel is bekend. De ex-man van Babette van Veen is dolverliefd op zijn oud-buurvrouw Vivian.
Het tweetal werd met een grote glimlach op hun gezicht op straat in Utrecht gespot. "Ik ben zeer gelukkig met Vivian", zo laat Bas weten aan Story. Het gezin Westerweel woonde, tot hun verhuizing afgelopen zomer, twee deuren van Bas' nieuwe liefde vandaan. "Zij is inderdaad mijn oude buurvrouw, maar nogmaals: Vivian en ik hadden géén relatie op het moment dat ik nog met Babette was getrouwd."
"Het is allemaal daarna gebeurd. Ja, hoe gaat dat? Vivian en ik zaten allebei in dezelfde situatie. We waren allebei doodongelukkig, zaten in de verkeerde relatie. En daarin vonden we elkaar."
Volgens Bas kwamen de vlinders pas later: "Ik ben niet van Babette afgegaan omdat ik tot over mijn oren verliefd was op Vivian. Zo is het niet gegaan. Ik was gewoon al een aantal jaren ongelukkig:"
"De koek was op. En toen kwam ik Vivian tegen en de vonk sprong gelijk over. Ik ben vreselijk verliefd op haar."
bron:telegraaf.nl
Jaja, ze kwam zeker daar wonen nadat ze gescheiden waren, en zij was zeker ook al gescheiden.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:25 schreef hexje het volgende:
De nieuwe liefde van Bas Westerweel is bekend. De ex-man van Babette van Veen is dolverliefd op zijn oud-buurvrouw Vivian.
Het tweetal werd met een grote glimlach op hun gezicht op straat in Utrecht gespot. "Ik ben zeer gelukkig met Vivian", zo laat Bas weten aan Story. Het gezin Westerweel woonde, tot hun verhuizing afgelopen zomer, twee deuren van Bas' nieuwe liefde vandaan. "Zij is inderdaad mijn oude buurvrouw, maar nogmaals: Vivian en ik hadden géén relatie op het moment dat ik nog met Babette was getrouwd."
"Het is allemaal daarna gebeurd. Ja, hoe gaat dat? Vivian en ik zaten allebei in dezelfde situatie. We waren allebei doodongelukkig, zaten in de verkeerde relatie. En daarin vonden we elkaar."
Volgens Bas kwamen de vlinders pas later: "Ik ben niet van Babette afgegaan omdat ik tot over mijn oren verliefd was op Vivian. Zo is het niet gegaan. Ik was gewoon al een aantal jaren ongelukkig:"
"De koek was op. En toen kwam ik Vivian tegen en de vonk sprong gelijk over. Ik ben vreselijk verliefd op haar."
bron:telegraaf.nl
Moet dat op straat komen te liggen?quote:Ik was gewoon al een aantal jaren ongelukkig.
Sommige mannen blijven honden!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Respectloos naar Babette toe om dit op deze manier naar buiten te brengen.
[..]
Moet dat op straat komen te liggen?
Team Babette!
Daar geloof ik al lang niet meer in.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sommige mannen blijven honden!
Al schijnen honden trouw te blijven.
Ik snap dat ook niet. Je kunt er toch gewoon je klep over houden?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Moet dat op straat komen te liggen?
hihi....quote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Daar geloof ik al lang niet meer in.
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 19:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
Goed van Babette, haar reactie bij Boulevard! Niet teruggooien met modder!
quote:B en de jongens zonder breuken en spalken terug uit de sneeuw. Gelukkig B nu aan t werk. Ik paar dagen 'thuis' bij de boys heerlijk 1:41 PM Dec 27th via Twitterrific
Volgens mij wel, 2 van zijn kinderen zijn ook niet van Babette.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveelste huwelijk was dit eik voor Bas, z'n tweede?
quote:Ik switch tussen opwellende tranen en luid meezingen bij de #top2000 mn hele leven komt al dagen voorbij, leuk hoor... 2:46 AM Dec 28th via web
Ja stom he.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kan toch niet betekenen wat ik denk dat het betekent hè? "Gelukkig B nu aan t werk"
Misschien kreeg Bas ladingen kritiek over zich heen waarom hij is gaan scheiden en benadrukt hij nu dus dat hij al jaren ongelukkig was, als excuus ofzo...quote:Op donderdag 30 december 2010 10:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wanneer iemand de drang heeft om met modder te gaan gooien, heeft ie meestal het gevoel iets te moeten verdedigen. Bas dus. Triest.
Dat is de verantwoordelijkheid afschuiven op een ander, zodat je je eigen stoepje schoon veegt.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kreeg Bas ladingen kritiek over zich heen waarom hij is gaan scheiden en benadrukt hij nu dus dat hij al jaren ongelukkig was, als excuus ofzo...
Ik snap er niks van en die Tweet over Babette helemaal niet? Of was het een ongelukkige verspreking?
Klopt heb ik ook gelezen op Bas zijn twitter.. en ook van Babette haar twitter.quote:
Babette en Bas hebben twee jongens. Bas heeft uit zijn eerste huwelijk een kind waarvan eentje is overleden. Eigenlijk heeft Bas 4 kinderen.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
Volgens mij wel, 2 van zijn kinderen zijn ook niet van Babette.
Het hele fenomeen twitterquote:Op donderdag 30 december 2010 11:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Klopt heb ik ook gelezen op Bas zijn twitter.. en ook van Babette haar twitter.
God, wat genant.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Babette dr twitter:
[..]
[..]
Ja stom he.
Wanneer iemand de drang heeft om met modder te gaan gooien, heeft ie meestal het gevoel iets te moeten verdedigen. Bas dus. Triest.
dan nog, hij moet aan zijn kinderen denken...hoe zal het voor hun wel niet zijn als ze die cover van die bladen allemaal zien met die uitspraken... het is en blijft toch hun moederquote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef hexje het volgende:
Ik weet nog niet welk team ik kies. Misschien is zij een enorme bitch. Ze lijkt mij niet makkelijk.
Ik vind de uitspraak niet zo erg eigenlijk. Hij geeft aan lekker alleen met de jongens zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
dan nog, hij moet aan zijn kinderen denken...hoe zal het voor hun wel niet zijn als ze die cover van die bladen allemaal zien met die uitspraken... het is en blijft toch hun moeder
Verwar je nou niet Babette een beetje met het karakter dat ze speelde in GTST? Zij lijkt mij zelf namelijk best wel liefquote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef hexje het volgende:
Ik weet nog niet welk team ik kies. Misschien is zij een enorme bitch. Ze lijkt mij niet makkelijk.
Ik doelde meer op zijn optreden bijvoorbeeld bij koffietijd dat hij daar verteld dat hij opnieuw verliefd isquote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vind de uitspraak niet zo erg eigenlijk. Hij geeft aan lekker alleen met de jongens zijn.
Ik denk dat hij z'n kinderen dat eerst heeft verteld.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn optreden bijvoorbeeld bij koffietijd dat hij daar verteld dat hij opnieuw verliefd is
Daar zou ik niet op rekenen. Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij z'n kinderen dat eerst heeft verteld.
Klopt, ik moet eerlijk zeggen, zij is een van de actrices die ik nooit in de bladen gezien heb met schandalen. Ze was echt met haar gezin bezig.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Verwar je nou niet Babette een beetje met het karakter dat ze speelde in GTST? Zij lijkt mij zelf namelijk best wel lief
laten we het hopen dan, maar zeker weten doen we het niet hequote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij z'n kinderen dat eerst heeft verteld.
quote:Ex Babette van Veen lijkt compleet vergeten! Met de groeten van Bas en de buurvrouw!
Dit bericht is geplaatst op 12-01-2011 om 01:00:00
Bas Westerweel viert feest met nieuwe vlam Vivian en ze zijn blijkbaar samen ook niet vies van een feestje. Dit is een foto van een maand nadat Bas Westerweel en Babette van Veen wereldkundig maakten te gaan scheiden. Er zou, zo verzekerde Bas, geen ander in het spel zijn, maar al snel bleek buurvrouw Vivian de derde in het huwelijk van Babette en Bas. En met Vivian leefde Bas zich ook uit op de borrel van de sportschool waar hij zijn lijf traint.
Bas en Vivan feesten er op los in sportschool All Inn SquashHet verliefde stel stond samen bij de kerstborrel een avondje achter de bar in sportcentrum All Inn Squash in Utrecht. Het feestende tweetal stak hun verliefdheid niet onder stoelen of banken en dansten er vrolijk op los.
De met de 'groeten van Bas'-kiekjes van Bas en Vivian, die weekblad Weekend ontdekte op de site an de sportschool, zijn ongetwijfeld een nieuwe klap in het gezicht van ex Babette van Veen.
Babette van Veen heeft namelijk weinig behoefte aan de verhalen rondom Bas Westerveel. Haar ex-man liet eerder in Koffietijd al weten opnieuw verliefd te zijn.
Wat is de bron van dit artikel?quote:
Glitterstrik, glittergilet EN kerstlampjes om zijn nek.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef Copycat het volgende:
Wat een loser. Met zijn zilveren glitterstrik.
Dit is SHO hoor, geen NWSquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat is de bron van dit artikel?
OT: wat een sukkel.
edit nevermindquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit is SHO hoor, geen NWS![]()
maar ok dan
Na een maand, en dan al zo openbaar en in love? Beetje moeilijk te geloven, vooral als het je buurvrouw is. Kwam vast als dikke stront.quote:
Dat verwacht niemand, maar een beetje gevoel in je donder kan in dit leven nooit veel kwaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef Northside het volgende:
Het leven gaat gewoon verder. Zie niet in waarom je opeens de kluizenaar zou moeten uithangen als je in scheiding ligt.
Wat een gezeur. Ze zijn samen op de sportschool en iemand heeft daar foto's van gemaakt. Big deal. Wat moet hij dan doen 24/7 thuis blijven? Je leeft maar 1 x (voor zover wij weten).Laat hem lekker genieten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Na een maand, en dan al zo openbaar en in love? Beetje moeilijk te geloven, vooral als het je buurvrouw is. Kwam vast als dikke stront.
En zelfs als dat zo zou zijn, dan ben je een klootzak als je geen rekening houdt met de gevoelens van je ex, de moeder van je kinderen en de vrouw waar je zo lang mee getrouwd bent en juridisch nog bent.
Zo kun je het ook bekijken. Het ik-tijdperk, denk vooral niet aan de ander, neuk wat je neuken kunt en schijt aan je vrouw (of man),quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat een gezeur. Ze zijn samen op de sportschool en iemand heeft daar foto's van gemaakt. Big deal. Wat moet hij dan doen 24/7 thuis blijven? Je leeft maar 1 x (voor zover wij weten).Laat hem lekker genieten.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Arbeitslos het volgende:
Ik zal er wel vrij alleen in staan, maar eerder in GTST vond ik haar bij vlagen best lekker.
Sure, maar wat ik me zo herinner - en dan heb ik het over een jaar of 10 /15 geleden denk ik -, zag ze er soms best aardig uit. Als ik een foto als onderstaande zie, dan blijf ik er wel bij dat ze soms best lekker kan zijn:quote:
Oh, ja, vroeger was ze niet verkeerd hoor. Maar 10/15 jaar geleden was alles beter he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Arbeitslos het volgende:
Sure, maar wat ik me zo herinner - en dan heb ik het over een jaar of 10 /15 geleden denk ik -, zag ze er soms best aardig uit. Als ik een foto als onderstaande zie, dan blijf ik er wel bij dat ze soms best lekker kan zijn:
[ afbeelding ]
Ja, daarom had ik het ook over "eerder in GTST". Ik zal ook niet beweren dat ze een ontzettend lekker wijf is, maar ook nu ziet ze er nog wel beter uit dan veel andere vrouwen van 42.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, ja, vroeger was ze niet verkeerd hoor. Maar 10/15 jaar geleden was alles beter he.
Ja, of hij is een eikel en loopt zijn piemel achterna. Ik gok het laatstequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef Northside het volgende:
Voor ons komt het als een grote schok en heel plotseling, hij voelt zich waarschijnlijk al jaren opgesloten en nu eindelijk voor het eerst in lange tijd weer vrij.
Ik vind met je grijnzende kop in Koffietijd high profile. En hij had misschien de sportschool even kunnen vragen de kieken niet op het www te zetten, omdat er nu eenmaal aasgieren achter je perikelen aanzitten. Dat weet je als BN'er. Kijk, al haat je je ex-vrouw, je hebt nog altijd een stel kinderen en die haten je ex-vrouw niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef hexje het volgende:
Maar wat is low profile? Ik vind samen met je nieuwe vriendin in de kantine van de sportschool low profile. Een of ander première party, high profile.
Ik zeg zelfs hij is een sukkel, een onwijs leuke en mooie vrouw zo laten vallen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, of hij is een eikel en loopt zijn piemel achterna. Ik gok het laatste
Helaas, ik mocht Bas wel maar hij valt heel vet tegen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef Arbeitslos het volgende:
Er is ook niet zoveel te veranderen aan de opgezwollen egootjes van veel 'BN'ers'. Kids zijn ook lang niet altijd goed af bij die mensen.
Zelfs zo'n droplul als Bas Westerweel vindt zichzelf al heel belangrijk.
Nou ja, je krijgt die clown van een schoonvader erbij hè?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zeg zelfs hij is een sukkel, een onwijs leuke en mooie vrouw zo laten vallen.
Nou ja, zegt dat hij haar niet waard is, ze kan beter krijgen.
Oh, jij kent d'r persoonlijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zeg zelfs hij is een sukkel, een onwijs leuke en mooie vrouw zo laten vallen.
Nou ja, zegt dat hij haar niet waard is, ze kan beter krijgen.
Naar die clown gaan wij naar toe in meiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef Duderella het volgende:
Nou ja, je krijgt die clown van een schoonvader erbij hè?
Met z'n viool.
Oeh jee, lekkerrrrrr vrrrrolijk sprrringen overrrr het toneelllll!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Naar die clown gaan wij naar toe in meiHerman van Veen.
Herman van Veen is wel ontzettend leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, je krijgt die clown van een schoonvader erbij hè?
Met z'n viool.
Weet echt niet was mis is hiermee. Ze ziet er gewoon goed uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, ja, vroeger was ze niet verkeerd hoor. Maar 10/15 jaar geleden was alles beter he.
Heb ik nou nooit doorgehad. Dank je. Nu zie ik plots het licht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Herman van Veen is wel ontzettend leuk
Hallelujahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb ik nou nooit doorgehad. Dank je. Nu zie ik plots het licht.
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ik zie nu trouwens op oude foto's dat Bas eigenlijk altijd al een onbetrouwbaar zuunig mondje heeft gehad. Zien jullie dat ook? Typisch zo'n mondje dat te veel sherry'tjes nipt met de buurvrouw.
Babette van Veenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Weet echt niet was mis is hiermee. Ze ziet er gewoon goed uit.
babette
En jij denkt dat alle andere vrouwen de hele dag in de lamp hangen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef Northside het volgende:
[..]
Babette van Veen
"Ik ben nu elf jaar getrouwd. Ik heb veel te doen en ben dus vaak moe. Het is gewoon een levensfase. Ik ben een bouwvakker op seksgebied. Zo van, hatseklats ga door, ik heb hierna nog meer te doen. Ik heb nooit een geile minnaar gehad. Daar heb ik helemaal geen tijd voor."
(http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-hun-seksleven.dhtml)
De droom van iedere man inderdaad...
We hebben een Squote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:27 schreef Northside het volgende:
Nee, was slechts ter illustratie van het feit dat Babs niet de perfecte engel is die jullie lijken te denken dat ze is (en hij niet de de totale klootzak die door jullie al veroordeeld is als het ultieme kwaad). Jullie kennen ze ook niet persoonlijk en reageren hier ook maar puur op onderbuikgevoelens en/of persoonlijke angsten.
Ga het ze maar gauw vertellen, meid! You go, girl.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:27 schreef Northside het volgende:
Jullie kennen ze ook niet persoonlijk en reageren hier ook maar puur op onderbuikgevoelens en/of persoonlijke angsten.
Niemand is een engel. Daar ga je al goed de fout in. Waarom zou een vrouw een engel moeten zijn? Ik ken ze niet. Overal is er wat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:27 schreef Northside het volgende:
Nee, was slechts ter illustratie van het feit dat Babs niet de perfecte engel is die jullie lijken te denken dat ze is (en hij niet de de totale klootzak die door jullie al veroordeeld is als het ultieme kwaad). Jullie kennen ze ook niet persoonlijk en reageren hier ook maar puur op onderbuikgevoelens en/of persoonlijke angsten.
Maffe Dudequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef Duderella het volgende:
Oeh jee, lekkerrrrrr vrrrrolijk sprrringen overrrr het toneelllll!
nou als je wellicht al 10 jaar probeert te werken aan je sexleven en het blijft ruk (quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Als dat een reden voor een man is om zijn gezin te verlaten, dan vind ik het een nog grotere klootzak. Aan een sexleven is wel te werken. Na zoveel jaar wordt sex anders dan wanneer je stiekem de buurvrouw mag bangen als je uitgekeken bent op je vrouw.
Het is niet gezegd dat het ruk is, en ook niet dat het 10 jaar ruk was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:20 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nou als je wellicht al 10 jaar probeert te werken aan je sexleven en het blijft ruk () dan kan ik me voorstellen dat je het ergens anders gaat zoeken
maar toch had jij je mening al klaar over een man die dat als argument voor het einde van z'n relatie gebruiktequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat het ruk is, en ook niet dat het 10 jaar ruk was.
Ja, en ik blijf erbij dat IK hem een klootzak vind.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
maar toch had jij je mening al klaar over een man die dat als argument voor het einde van z'n relatie gebruikte
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, en ik blijf erbij dat IK hem een klootzak vind.
En ik vind haar een frigide kut en hem een voorbeeld voor alle mannen. Blijkbaar hoef je hier niets te onderbouwen, dus kan ik dat fijn vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Mag je vinden. It's a free country.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef Northside het volgende:
[..]
En ik vind haar een frigide kut en hem een voorbeeld voor alle mannen. Blijkbaar hoef je hier niets te onderbouwen, dus kan ik dat fijn vinden.
precies, ze geeft ook aan dat het een levensfase is, niet in alle levensfases staat je seksleven op het hoogste standje he, man man man wat een druiloorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En jij denkt dat alle andere vrouwen de hele dag in de lamp hangen?
Vrouwen hebben meer nodig om zin in sex te hebben dan alleen een beetje jeuk. Het geeft in ieder geval aan dat ze flink moest aanpoten.
Als dat een reden voor een man is om zijn gezin te verlaten, dan vind ik het een nog grotere klootzak. Aan een sexleven is wel te werken. Na zoveel jaar wordt sex anders dan wanneer je stiekem de buurvrouw mag bangen als je uitgekeken bent op je vrouw.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef Northside het volgende:
[..]
En ik vind haar een frigide kut en hem een voorbeeld voor alle mannen. Blijkbaar hoef je hier niets te onderbouwen, dus kan ik dat fijn vinden.
Yup! Lekker (ver)oordelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat is het leuke van SHO, gewoon op gevoel je mening verkondigen
quote:Babette van Veen openhartig over scheiding
Babette van Veen is afgelopen maanden ondergedoken voor de media. Ze was er helemaal klaar mee hoe iedereen bovenop haar scheiding met Bas Westerweel dook. Maar ze is terug, sterker dan ooit.
Eind november vorig jaar twittert de 42-jarige actrice dat zij en presentator Bas Westerweel gaan scheiden. En terwijl Bas inmiddels zijn leven vrolijk oppakt met een nieuwe liefde, is Babette er nog steeds kapot van. Althans, volgens de bladen.
"Het zijn heel veel dingen die je voor de eerste keer in je eentje moet doen dus dat is af en toe gewoon ff je schouders er onder zetten en doorgaan en dat is niet altijd makkelijk", vertelt Babette aan RTL Boulevard, "maar goed het leven is niet altijd makkelijk denk ik dan maar."
Babette is niet van plan om de alleenstaande moeder uit te hangen. Ze werkt keihard aan een gelukkige toekomst, met óf zonder nieuwe man. De eerste stap heeft ze vast gezet. Ze heeft ja gezegd tegen 'Sterren dansen op het ijs'. "Ik start wel later dan de andere kandidaten, maar ik heb er zin in", liet ze eerder weten aan RTL Boulevard.
We spraken haar over de afgelopen periode en hoe ze weer is opgekrabbeld.
quote:wo 19 jan 2011, 20:31
Babette van Veen openhartig over scheiding van onze redactie
AMSTERDAM - Babette van Veen heeft het nog steeds erg zwaar met haar breuk met Bas Westerweel.
Foto: AB BLAUW "Het is zo'n ingrijpend moment in je leven, dat speelt van 's ochtendsvroeg tot ' savonds laat en 's nachts ook bij wijze van spreken", vertelt zij eerlijk aan RTL Boulevard. "Er zijn gewoon heel veel dingen die je voor de eerste keer alleen moet doen. Maar goed het leven is niet altijd makkelijk denk ik dan maar. Het is gewooon een nare periode in mijn leven en daar zal ik doorheen moeten komen."
De dochter van Herman van Veen kan zich niet vinden in de manier waarop haar toekomstige ex-man met de scheiding om gaat. "Iedereen moet doen wat ze zelf willen maar ik zou het anders doen. Maar het is niet meer aan mij." Babette is voorlopig nog niet toe aan een nieuwe liefde. "Alle leuke mannen zijn getrouwd of minstens 10 jaar te jong. Als ik over een tijdje iemand tegen kom prima, maar ik moet echt eerst nog even mijn ding doen."
Babette van Veen zal binnenkort te bewonderen zijn in Sterren Dansen op het IJs. Gelukkig zag presentator Winston Gerschtanowitz daar een voordeel in. "Daar val je minstens vijf of zes kilo van af." Of deze opmerking Babette gaat helpen bij het verwerkingsproces, is nog maar de vraag..
Prachtig!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Was een mooi interview met Babette.
Zeg mens lach niet zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Prachtig!
Wie zegt dat Ischa Meijer een gemis is zeg!
quote:
43?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef Vivi het volgende:
Winston moet niet zeiken, nog een paar cm en zijn wangen eten zijn ogen op. Bovendien heeft hij vroegah zelf wat gehad met Babette. (nu verraad ik wel hoe oud ik ben).
ik heb het gemist wat zei Winston?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef Vivi het volgende:
Winston moet niet zeiken, nog een paar cm en zijn wangen eten zijn ogen op. Bovendien heeft hij vroegah zelf wat gehad met Babette. (nu verraad ik wel hoe oud ik ben).
Niets bijzonders, tenminste als het gaat over het feit dat hij zei dat je ervan afvalt als je gaat "schaatsen op het ijs". Volgens mij bedoelde hij het helemaal niet rot. Hij zei dat hij zelf ook afgevallen was. Aangezien vrouwen meestal zeuren over een paar teveel pondjes (mannen vaak over hun buik) is het een normale opmerking.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb het gemist wat zei Winston?
Ik kan me wel enigzins voorstellen dat je dat nu vindt, maar aan de andere kant, ze moeten toch ook beiden verder. Als hij niet meer van haar houdt, moet hij dan doen alsof om maar geen klootzak te zijn? Lijkt me voor haar ook geen ideale situatie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, hij is een klootzak omdat hij zich ongevoelig opstelt met zijn gedrag en dat zegt mij genoeg over een vent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan me wel enigzins voorstellen dat je dat nu vindt, maar aan de andere kant, ze moeten toch ook beiden verder. Als hij niet meer van haar houdt, moet hij dan doen alsof om maar geen klootzak te zijn? Lijkt me voor haar ook geen ideale situatie.![]()
Hmmm...okee...maar het feit dat hij wil scheiden an sich dus niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, hij is een klootzak omdat hij zich ongevoelig opstelt met zijn gedrag en dat zegt mij genoeg over een vent.
Ach, hij is niet de eerste en zal ook wel niet de laatste zijn. Daar ga ik niet over.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar het feit dat hij wil scheiden an sich dus niet?
Okee, duidelijk zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, hij is niet de eerste en zal ook wel niet de laatste zijn. Daar ga ik niet over.
Heb geen zicht op wat hij heeft gedaan om aan zijn huwelijk te werken of niet, dus ik kan wat dat betreft niet veel over zeggen.
dat jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, hij is een klootzak omdat hij zich ongevoelig opstelt met zijn gedrag en dat zegt mij genoeg over een vent.
Ja, ik vond hem vroeger ook wel leuker dan nu.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee, duidelijk zo
En wat de rest betreft, het fijne weet je er toch nooit van in dit soort gevallen, daarom oordeel ikzelf ook niet snel over dit soort situaties.
Bas Westerweel ken ik vanuit de tijd dat hij nog het School TV Weekjournaal presenteerde, toen vond ik hem wel lachen
quote:Babette van Veen nog niet aan het daten
van onze redactie
AMSTERDAM - Voordat Babette van Veen de datingmarkt gaat verkennen, wil ze eerst haar leven op orde hebben.
De actrice/zangeres vertelt in Koffietijd dat er nog geen nieuwe man in haar leven is. "Als ik een leuke man tegenkom, zeg ik niet: 'Kom over een paar jaar maar terug'. Maar ik heb een heel turbulent leven en vind het fijn als alles een beetje rustig is voordat ik weer aan een nieuwe man ga beginnen."
Babette heeft het zwaar als alleenstaande moeder van twee kinderen, maar het gaat haar goed af. "Ik vond een gezin met twee kinderen en een hond al best pittig. In je eentje is het natuurlijk een nog grotere uitdaging! Ik heb een lieve familie en kan iedereen bellen als dat nodig is. Maar ik doe het liever zelf. En daar ben ik trots op."
In november 2010 maakte Babette via Twitter bekend dat ze gaat scheiden van Bas Westerweel. De acteur is als een blok gevallen voor zijn buurvrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |