laten we het hopen dan, maar zeker weten doen we het niet hequote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij z'n kinderen dat eerst heeft verteld.
quote:Ex Babette van Veen lijkt compleet vergeten! Met de groeten van Bas en de buurvrouw!
Dit bericht is geplaatst op 12-01-2011 om 01:00:00
Bas Westerweel viert feest met nieuwe vlam Vivian en ze zijn blijkbaar samen ook niet vies van een feestje. Dit is een foto van een maand nadat Bas Westerweel en Babette van Veen wereldkundig maakten te gaan scheiden. Er zou, zo verzekerde Bas, geen ander in het spel zijn, maar al snel bleek buurvrouw Vivian de derde in het huwelijk van Babette en Bas. En met Vivian leefde Bas zich ook uit op de borrel van de sportschool waar hij zijn lijf traint.
Bas en Vivan feesten er op los in sportschool All Inn SquashHet verliefde stel stond samen bij de kerstborrel een avondje achter de bar in sportcentrum All Inn Squash in Utrecht. Het feestende tweetal stak hun verliefdheid niet onder stoelen of banken en dansten er vrolijk op los.
De met de 'groeten van Bas'-kiekjes van Bas en Vivian, die weekblad Weekend ontdekte op de site an de sportschool, zijn ongetwijfeld een nieuwe klap in het gezicht van ex Babette van Veen.
Babette van Veen heeft namelijk weinig behoefte aan de verhalen rondom Bas Westerveel. Haar ex-man liet eerder in Koffietijd al weten opnieuw verliefd te zijn.
Wat is de bron van dit artikel?quote:
Glitterstrik, glittergilet EN kerstlampjes om zijn nek.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef Copycat het volgende:
Wat een loser. Met zijn zilveren glitterstrik.
Dit is SHO hoor, geen NWSquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat is de bron van dit artikel?
OT: wat een sukkel.
edit nevermindquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit is SHO hoor, geen NWS![]()
maar ok dan
Na een maand, en dan al zo openbaar en in love? Beetje moeilijk te geloven, vooral als het je buurvrouw is. Kwam vast als dikke stront.quote:
Dat verwacht niemand, maar een beetje gevoel in je donder kan in dit leven nooit veel kwaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef Northside het volgende:
Het leven gaat gewoon verder. Zie niet in waarom je opeens de kluizenaar zou moeten uithangen als je in scheiding ligt.
Wat een gezeur. Ze zijn samen op de sportschool en iemand heeft daar foto's van gemaakt. Big deal. Wat moet hij dan doen 24/7 thuis blijven? Je leeft maar 1 x (voor zover wij weten).Laat hem lekker genieten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Na een maand, en dan al zo openbaar en in love? Beetje moeilijk te geloven, vooral als het je buurvrouw is. Kwam vast als dikke stront.
En zelfs als dat zo zou zijn, dan ben je een klootzak als je geen rekening houdt met de gevoelens van je ex, de moeder van je kinderen en de vrouw waar je zo lang mee getrouwd bent en juridisch nog bent.
Zo kun je het ook bekijken. Het ik-tijdperk, denk vooral niet aan de ander, neuk wat je neuken kunt en schijt aan je vrouw (of man),quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat een gezeur. Ze zijn samen op de sportschool en iemand heeft daar foto's van gemaakt. Big deal. Wat moet hij dan doen 24/7 thuis blijven? Je leeft maar 1 x (voor zover wij weten).Laat hem lekker genieten.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Arbeitslos het volgende:
Ik zal er wel vrij alleen in staan, maar eerder in GTST vond ik haar bij vlagen best lekker.
Sure, maar wat ik me zo herinner - en dan heb ik het over een jaar of 10 /15 geleden denk ik -, zag ze er soms best aardig uit. Als ik een foto als onderstaande zie, dan blijf ik er wel bij dat ze soms best lekker kan zijn:quote:
Oh, ja, vroeger was ze niet verkeerd hoor. Maar 10/15 jaar geleden was alles beter he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Arbeitslos het volgende:
Sure, maar wat ik me zo herinner - en dan heb ik het over een jaar of 10 /15 geleden denk ik -, zag ze er soms best aardig uit. Als ik een foto als onderstaande zie, dan blijf ik er wel bij dat ze soms best lekker kan zijn:
[ afbeelding ]
Ja, daarom had ik het ook over "eerder in GTST". Ik zal ook niet beweren dat ze een ontzettend lekker wijf is, maar ook nu ziet ze er nog wel beter uit dan veel andere vrouwen van 42.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, ja, vroeger was ze niet verkeerd hoor. Maar 10/15 jaar geleden was alles beter he.
Ja, of hij is een eikel en loopt zijn piemel achterna. Ik gok het laatstequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef Northside het volgende:
Voor ons komt het als een grote schok en heel plotseling, hij voelt zich waarschijnlijk al jaren opgesloten en nu eindelijk voor het eerst in lange tijd weer vrij.
Ik vind met je grijnzende kop in Koffietijd high profile. En hij had misschien de sportschool even kunnen vragen de kieken niet op het www te zetten, omdat er nu eenmaal aasgieren achter je perikelen aanzitten. Dat weet je als BN'er. Kijk, al haat je je ex-vrouw, je hebt nog altijd een stel kinderen en die haten je ex-vrouw niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef hexje het volgende:
Maar wat is low profile? Ik vind samen met je nieuwe vriendin in de kantine van de sportschool low profile. Een of ander premičre party, high profile.
Ik zeg zelfs hij is een sukkel, een onwijs leuke en mooie vrouw zo laten vallen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, of hij is een eikel en loopt zijn piemel achterna. Ik gok het laatste
Helaas, ik mocht Bas wel maar hij valt heel vet tegen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef Arbeitslos het volgende:
Er is ook niet zoveel te veranderen aan de opgezwollen egootjes van veel 'BN'ers'. Kids zijn ook lang niet altijd goed af bij die mensen.
Zelfs zo'n droplul als Bas Westerweel vindt zichzelf al heel belangrijk.
Nou ja, je krijgt die clown van een schoonvader erbij hč?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zeg zelfs hij is een sukkel, een onwijs leuke en mooie vrouw zo laten vallen.
Nou ja, zegt dat hij haar niet waard is, ze kan beter krijgen.
Oh, jij kent d'r persoonlijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zeg zelfs hij is een sukkel, een onwijs leuke en mooie vrouw zo laten vallen.
Nou ja, zegt dat hij haar niet waard is, ze kan beter krijgen.
Naar die clown gaan wij naar toe in meiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef Duderella het volgende:
Nou ja, je krijgt die clown van een schoonvader erbij hč?
Met z'n viool.
Oeh jee, lekkerrrrrr vrrrrolijk sprrringen overrrr het toneelllll!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Naar die clown gaan wij naar toe in meiHerman van Veen.
Herman van Veen is wel ontzettend leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, je krijgt die clown van een schoonvader erbij hč?
Met z'n viool.
Weet echt niet was mis is hiermee. Ze ziet er gewoon goed uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, ja, vroeger was ze niet verkeerd hoor. Maar 10/15 jaar geleden was alles beter he.
Heb ik nou nooit doorgehad. Dank je. Nu zie ik plots het licht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Herman van Veen is wel ontzettend leuk
Hallelujahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb ik nou nooit doorgehad. Dank je. Nu zie ik plots het licht.
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ik zie nu trouwens op oude foto's dat Bas eigenlijk altijd al een onbetrouwbaar zuunig mondje heeft gehad. Zien jullie dat ook? Typisch zo'n mondje dat te veel sherry'tjes nipt met de buurvrouw.
Babette van Veenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Weet echt niet was mis is hiermee. Ze ziet er gewoon goed uit.
babette
En jij denkt dat alle andere vrouwen de hele dag in de lamp hangen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef Northside het volgende:
[..]
Babette van Veen
"Ik ben nu elf jaar getrouwd. Ik heb veel te doen en ben dus vaak moe. Het is gewoon een levensfase. Ik ben een bouwvakker op seksgebied. Zo van, hatseklats ga door, ik heb hierna nog meer te doen. Ik heb nooit een geile minnaar gehad. Daar heb ik helemaal geen tijd voor."
(http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-hun-seksleven.dhtml)
De droom van iedere man inderdaad...
We hebben een Squote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:27 schreef Northside het volgende:
Nee, was slechts ter illustratie van het feit dat Babs niet de perfecte engel is die jullie lijken te denken dat ze is (en hij niet de de totale klootzak die door jullie al veroordeeld is als het ultieme kwaad). Jullie kennen ze ook niet persoonlijk en reageren hier ook maar puur op onderbuikgevoelens en/of persoonlijke angsten.
Ga het ze maar gauw vertellen, meid! You go, girl.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:27 schreef Northside het volgende:
Jullie kennen ze ook niet persoonlijk en reageren hier ook maar puur op onderbuikgevoelens en/of persoonlijke angsten.
Niemand is een engel. Daar ga je al goed de fout in. Waarom zou een vrouw een engel moeten zijn? Ik ken ze niet. Overal is er wat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:27 schreef Northside het volgende:
Nee, was slechts ter illustratie van het feit dat Babs niet de perfecte engel is die jullie lijken te denken dat ze is (en hij niet de de totale klootzak die door jullie al veroordeeld is als het ultieme kwaad). Jullie kennen ze ook niet persoonlijk en reageren hier ook maar puur op onderbuikgevoelens en/of persoonlijke angsten.
Maffe Dudequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef Duderella het volgende:
Oeh jee, lekkerrrrrr vrrrrolijk sprrringen overrrr het toneelllll!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |