Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 19:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
Goed van Babette, haar reactie bij Boulevard! Niet teruggooien met modder!
quote:B en de jongens zonder breuken en spalken terug uit de sneeuw. Gelukkig B nu aan t werk. Ik paar dagen 'thuis' bij de boys heerlijk 1:41 PM Dec 27th via Twitterrific
Volgens mij wel, 2 van zijn kinderen zijn ook niet van Babette.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveelste huwelijk was dit eik voor Bas, z'n tweede?
quote:Ik switch tussen opwellende tranen en luid meezingen bij de #top2000 mn hele leven komt al dagen voorbij, leuk hoor... 2:46 AM Dec 28th via web
Ja stom he.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kan toch niet betekenen wat ik denk dat het betekent hè? "Gelukkig B nu aan t werk"
Misschien kreeg Bas ladingen kritiek over zich heen waarom hij is gaan scheiden en benadrukt hij nu dus dat hij al jaren ongelukkig was, als excuus ofzo...quote:Op donderdag 30 december 2010 10:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wanneer iemand de drang heeft om met modder te gaan gooien, heeft ie meestal het gevoel iets te moeten verdedigen. Bas dus. Triest.
Dat is de verantwoordelijkheid afschuiven op een ander, zodat je je eigen stoepje schoon veegt.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kreeg Bas ladingen kritiek over zich heen waarom hij is gaan scheiden en benadrukt hij nu dus dat hij al jaren ongelukkig was, als excuus ofzo...
Ik snap er niks van en die Tweet over Babette helemaal niet? Of was het een ongelukkige verspreking?
Klopt heb ik ook gelezen op Bas zijn twitter.. en ook van Babette haar twitter.quote:
Babette en Bas hebben twee jongens. Bas heeft uit zijn eerste huwelijk een kind waarvan eentje is overleden. Eigenlijk heeft Bas 4 kinderen.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
Volgens mij wel, 2 van zijn kinderen zijn ook niet van Babette.
Het hele fenomeen twitterquote:Op donderdag 30 december 2010 11:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Klopt heb ik ook gelezen op Bas zijn twitter.. en ook van Babette haar twitter.
God, wat genant.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Babette dr twitter:
[..]
[..]
Ja stom he.
Wanneer iemand de drang heeft om met modder te gaan gooien, heeft ie meestal het gevoel iets te moeten verdedigen. Bas dus. Triest.
dan nog, hij moet aan zijn kinderen denken...hoe zal het voor hun wel niet zijn als ze die cover van die bladen allemaal zien met die uitspraken... het is en blijft toch hun moederquote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef hexje het volgende:
Ik weet nog niet welk team ik kies. Misschien is zij een enorme bitch. Ze lijkt mij niet makkelijk.
Ik vind de uitspraak niet zo erg eigenlijk. Hij geeft aan lekker alleen met de jongens zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
dan nog, hij moet aan zijn kinderen denken...hoe zal het voor hun wel niet zijn als ze die cover van die bladen allemaal zien met die uitspraken... het is en blijft toch hun moeder
Verwar je nou niet Babette een beetje met het karakter dat ze speelde in GTST? Zij lijkt mij zelf namelijk best wel liefquote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef hexje het volgende:
Ik weet nog niet welk team ik kies. Misschien is zij een enorme bitch. Ze lijkt mij niet makkelijk.
Ik doelde meer op zijn optreden bijvoorbeeld bij koffietijd dat hij daar verteld dat hij opnieuw verliefd isquote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vind de uitspraak niet zo erg eigenlijk. Hij geeft aan lekker alleen met de jongens zijn.
Ik denk dat hij z'n kinderen dat eerst heeft verteld.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn optreden bijvoorbeeld bij koffietijd dat hij daar verteld dat hij opnieuw verliefd is
Daar zou ik niet op rekenen. Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij z'n kinderen dat eerst heeft verteld.
Klopt, ik moet eerlijk zeggen, zij is een van de actrices die ik nooit in de bladen gezien heb met schandalen. Ze was echt met haar gezin bezig.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Verwar je nou niet Babette een beetje met het karakter dat ze speelde in GTST? Zij lijkt mij zelf namelijk best wel lief
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |