Was al daarvoor geloof ik.quote:Op zondag 28 november 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Hee, ik dacht dat hij nog samen was met Oona?
Of was dat die emotionele dip waar ze het eerder over hadden?
Oh, nou, bij de audities waren ze nog samen en dat was het enige wat ik nog in mijn hoofd hadquote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef Franneh het volgende:
[..]
Was al daarvoor geloof ik.
Ik vind Natascha nog steeds een beetje psycho.
ik welquote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vind het nu niet grappig meer eigenlijk![]()
Psycho idd. Zo iemand die ineens tijdens het koken je vingers eraf hakt en dan heel hard gaat lachenquote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef Franneh het volgende:
[..]
Was al daarvoor geloof ik.
Ik vind Natascha nog steeds een beetje psycho.
quote:
Hahaaha wat een voorbeeldquote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef -Peach het volgende:
[..]
Psycho idd. Zo iemand die ineens tijdens het koken je vingers eraf hakt en dan heel hard gaat lachen
quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef -Peach het volgende:
[..]
Psycho idd. Zo iemand die ineens tijdens het koken je vingers eraf hakt en dan heel hard gaat lachen
Verrek, bijna vergeten. Isabellequote:
Soms wanneer ik iets wil quoten, en dan op Invoeren druk, dan gebeurt er gewoon niets, en mag ik het opnieuw gaan typenquote:
Bij mij doet ie ook raar.quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Soms wanneer ik iets wil quoten, en dan op Invoeren druk, dan gebeurt er gewoon niets, en mag ik het opnieuw gaan typen
Ja, dat heb ik ook. Zoooo irritant.quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Soms wanneer ik iets wil quoten, en dan op Invoeren druk, dan gebeurt er gewoon niets, en mag ik het opnieuw gaan typen
ceequote:
quote:
Die van Natascha zijn verschwunden! De jurk heeft ze opgegetenquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef Franneh het volgende:
Is natascha helemaal plat of komt dat door de jurk
Eet smakelijk! Ik zit aan de mandarijntjesquote:
Ze is best wel plat hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef Franneh het volgende:
Is natascha helemaal plat of komt dat door de jurk
quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Franneh het volgende:
Ik gun het lorenzo niet en natascha ook niet.
3 x gestemd voor floris woohoo.
3 x is scheepsrecht.
Nog niks, wacht op de reclamequote:
Ja, nee, hij ligt nu op m'n bedquote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Heb je je hond in de frituur gepropt?!
Lise vond ik ook matig, maar Lorenzo had toch gewoon iets aan wat bij het verhaal pastte?quote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Ewelina het volgende:
Thanks Franneh!
Sorry, ik vond Lorenzo er belachelijk uitzien. Lise net ook al en Natascha nu ook. Hadden ze geen budget over voor styling?
Waterquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wat heb je ondertussen ingeschonken?
Spesjaaaal voor jou danquote:
Ik heb z'n telefoonnummer niet en hij is toch te druk bezig om terug te sms'en.quote:
Mwah, het was niet geheel mijn smaakquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lise vond ik ook matig, maar Lorenzo had toch gewoon iets aan wat bij het verhaal pastte?
pimpkinsoupquote:
Die was wel briljant toen ja!quote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Franneh het volgende:
Jongens en de jongens.
Hopelijk net zo vet of vetter dan Timor en Ivan toen.
Ben ik ook niet.quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef benchMarc het volgende:
Mensen die hier hier smsjes gaan sturen om te stemmenEn dan al helemaal 10x... Dan ben je toch niet wijs.
Floris gaat Lorenzo eruit dansenquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Franneh het volgende:
Jongens en de jongens.
Hopelijk net zo vet of vetter dan Timor en Ivan toen.
Inwegikkeld dusquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik moet wat downloaden ofzo
quote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Floris gaat Lorenzo eruit dansen
Joh, wat moet je nou?quote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef benchMarc het volgende:
[..]
De eerste stap is al gemaakt, erkenning.
2 belgen, 2 nederlanders.quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn er nu alleen nog maar Belgen over?
Alleen Lise is belgischquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn er nu alleen nog maar Belgen over?
laat dat maar aan dan overquote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ik hoop daar echt op.. en dat de jury dat dan ook zegt.
Komt er 1 achter..quote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat doet die Lorenzo altijd irritant overdreven in de Dennis/An stukjes met alle dansers![]()
Aandachtsprobleempje?
Dan moet het zeggenquote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ik hoop daar echt op.. en dat de jury dat dan ook zegt.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb z'n telefoonnummer niet en hij is toch te druk bezig om terug te sms'en.
Oh, oh je bedoelde...oh wacht. Oh.
Haha, wist ik al, maar heb de eerste paar live shows gemist en schrijf hier ook niet vaak mee.quote:
Nou dan ga ik toch weer?quote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ineens komt heel de boel hier om even 1 comment achter te laten?
Eerst zeggen dat ze alleen Red Bull heeft. Vervolgens blijkt er een overlevingspakket voor WO3 aanwezig te zijn bij pompoen thuisquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
ahhhh we hebben nog mandarijnen geloof ik, even rennen voor mijn leven, of, eigenlijk kan ik nog wel rustig aan doen, aangezien ze toch nog eerst een uur vollullen voor er weer gedanst wordt
Oh ok.quote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Jou lastig vallen, alléén maar jou!
"man, lorenzo.. i gotta tell you: it's a 'no' for me"quote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
dan stelt ons hopelijk niet teleur
Lorenzo is aan arrogante flikker waar je niks mee kunt.quote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef -Peach het volgende:
Floris en/of Lise hebben ook hetmeest aan die opleiding imo. Natascha is al te oud (zonde van het geld), Lorenzo is geen opleidingstype vind ik, kan zijn aandacht er toch niet bij houden.
Floris is nog lekker jong en heeft er dus heel erg veel aan zoals Jan al eerder zei, idem voor Lise (weet alleen niet hoe oud ze is).
flo is 18quote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef -Peach het volgende:
Floris en/of Lise hebben ook hetmeest aan die opleiding imo. Natascha is al te oud (zonde van het geld), Lorenzo is geen opleidingstype vind ik, kan zijn aandacht er toch niet bij houden.
Floris is nog lekker jong en heeft er dus heel erg veel aan zoals Jan al eerder zei, idem voor Lise (weet alleen niet hoe oud ze is).
Homoheidquote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
WTF WHAT IN THE BLOODY HELL IS ER MET MICHAELTJE GEBEURD![]()
Ja iemand had het net over mandarijntjes, ik hoop nu ook dat ik gelijk hebquote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat ze alleen Red Bull heeft. Vervolgens blijkt er een overlevingspakket voor WO3 aanwezig te zijn bij pompoen thuis
Zo bedoelde ik het niet, maar echt in een keer kwamen er allemaal random mensen hier hahaquote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nou dan ga ik toch weer?![]()
Lees toch wel mee
en lisequote:
Had lise al.quote:Op zondag 28 november 2010 21:23 schreef benchMarc het volgende:
Stemmen stemmen? Eerst kleren uit dan, hoer!
ook goedquote:
DE KN....ohnoes. DRAMAAA.quote:
Eh, vorig jaar toch niet?quote:Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dan heeft So you think NL steeds mannen als winnaar
Nee hoor, vorig jaar was het Elsquote:Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dan heeft So you think NL steeds mannen als winnaar
Vorig jaarquote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik niet gekeken, dat scheelt
Misschien vergeten zijn Ritalin in te nemenquote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat doet die Lorenzo altijd irritant overdreven in de Dennis/An stukjes met alle dansers![]()
Aandachtsprobleempje?
Heb je aandelen?quote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Merel het volgende:
Floris heeft mooie tanden. Stem op Floris!
Positief ingestelde user ben jijquote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef benchMarc het volgende:
Ik mag lijen dat Lorenzo zijn poot dit keer echt breekt.
There, i fixed it.quote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef IbeBen het volgende:
[..]
PositiefRealistisch ingestelde user ben jij
quote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
els en angelo de beste koppel van het vorige seizoen
Vind het een leuk joch, verdient het om te winnenquote:
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
"man, lorenzo.. i gotta tell you: it's a 'no' for me"
dan
![]()
Ik ook hoorquote:Op zondag 28 november 2010 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Vind het een leuk joch, verdient het om te winnen
Die laarzen weer hoor
floris is een echte hiphopperquote:Op zondag 28 november 2010 21:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
Floris is steeds een stuk sneller dan Lorenzo
RUSTIG MAAR, HIJ HOORT JE TOCH NIET VANAF HIER!quote:Op zondag 28 november 2010 21:29 schreef Franneh het volgende:
DAN JE MOET ZEGGEN DAT FLORIS BETER DANST.
loser and famousquote:
Idd. Schijnt tegenwoordig sowieso de mode te zijn, om bij clips constant om de seconde van camera te switchen. Bij muziekclips ook niks anders.quote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Fijn dat die cameramensen steeds net iets anders te doen hebben als t mooi wordt
goed planquote:
Daar hebben we dit seizoen heel veel last van gehad. Weet niet of dat andere seizoenen ook zo erg was.quote:Op zondag 28 november 2010 21:30 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Idd. Schijnt tegenwoordig sowieso de mode te zijn, om bij clips constant om de seconde van camera te switchen. Bij muziekclips ook niks anders.
Ipv dat ze de camera steady laten staan zodat je alles kunt zien. Nee, dat is niet 'cool' genoeg.
Inderdaad. Zal wel de regieafspraak zijn om niet kritisch te doen vanavond ofzo.quote:Op zondag 28 november 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
Het is sowieso alleen maar kusjekroel van de jury vanavond
Gedaan 4equote:Op zondag 28 november 2010 21:31 schreef Merel het volgende:
In de vertraagde herhalingen zie je al helemáál dat Floris beter is
En had ik al gezegd dat jullie op Floris moeten stemmen?
Ik stem helemaal niks.quote:Op zondag 28 november 2010 21:31 schreef Merel het volgende:
In de vertraagde herhalingen zie je al helemáál dat Floris beter is
En had ik al gezegd dat jullie op Floris moeten stemmen?
all that jazzzzzzzzzzzzzzzquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die nataskomt echt bij elk topic wel voorbij
Noh! Dan snap je d'r stijl niet. Fifties/pinup.quote:Op zondag 28 november 2010 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Op de eoa manier vind ik die presentatrice toch meer geschikt voor die webcam-shit die je 's nachts weleens voorbij ziet komen. Of gewoon op de cover van eoa postorderblaadje voor sexartikelen...
Vandaag vind ik het minder geslaagd dan anders..quote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Noh! Dan snap je d'r stijl niet. Fifties/pinup.
zal ik nog eens..quote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die foto bij The Voice vrijdag was ook erg goed.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vandaag vind ik het minder geslaagd dan anders..
quote:
Dit ja.quote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja die snap ik nog wel maar het is het gewoon net niet. Het is geen Dita von Teese ofzo want die heeft stijl.quote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat zij, op vanavond draagt, is gewoon pinupstijl hoor. Ook wat von Teese draagt.quote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja die snap ik nog wel maar het is het gewoon net niet. Het is geen Dita von Teese ofzo want die heeft stijl.
beide blondquote:
jaquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vorig jaar zag je kei goed dat Els gewoon super goed was.
Dit jaar zie ik het eigenlijk niet zo. Middelmatig maar, of heb ik dat alleen?
Inderdaad, ik vond het niveau vorig jaar sowieso beter? terwijl de jury dat juist nu vindt...quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind deze finale de beste in de geschiedenisquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Idd, geen squirtingquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef TheVulture het volgende:
De dames hebben hiermee hun kansen vergooid... en niet zozeer door hunzelf maar meer door de soort dans en muziek... het spetterde niet
Vond het ook een beetje saai..quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef TheVulture het volgende:
De dames hebben hiermee hun kansen vergooid... en niet zozeer door hunzelf maar meer door de soort dans en muziek... het spetterde niet
Wie vind jij er dan met kop en schouders bovenuit steken?quote:
Ja want els gaat met jan dansen en jason komtquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind deze finale de beste in de geschiedenis
Ik had het idee dat Natascha ook betere stukken kreeg in deze dans? Meer 'truukjes', spectaculairdere passen etc.quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef Anonymousz het volgende:
dit keer vond ik natascha beter dan lise
Floris.quote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wie vind jij er dan met kop en schouders bovenuit steken?
Het is niet de kleding, het is hoe ze op mij overkomt. Mijn persoonlijke mening dus, ik vind haar nagemaakt.quote:Op zondag 28 november 2010 21:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat zij, op vanavond draagt, is gewoon pinupstijl hoor. Ook wat von Teese draagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |