jaquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vorig jaar zag je kei goed dat Els gewoon super goed was.
Dit jaar zie ik het eigenlijk niet zo. Middelmatig maar, of heb ik dat alleen?
Inderdaad, ik vond het niveau vorig jaar sowieso beter? terwijl de jury dat juist nu vindt...quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind deze finale de beste in de geschiedenisquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Idd, geen squirtingquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef TheVulture het volgende:
De dames hebben hiermee hun kansen vergooid... en niet zozeer door hunzelf maar meer door de soort dans en muziek... het spetterde niet
Vond het ook een beetje saai..quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef TheVulture het volgende:
De dames hebben hiermee hun kansen vergooid... en niet zozeer door hunzelf maar meer door de soort dans en muziek... het spetterde niet
Wie vind jij er dan met kop en schouders bovenuit steken?quote:
Ja want els gaat met jan dansen en jason komtquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind deze finale de beste in de geschiedenis
Ik had het idee dat Natascha ook betere stukken kreeg in deze dans? Meer 'truukjes', spectaculairdere passen etc.quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef Anonymousz het volgende:
dit keer vond ik natascha beter dan lise
Floris.quote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wie vind jij er dan met kop en schouders bovenuit steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |